Ostomarkkinat

Kauppapaikka osuuksille nettiturnauksista.

Ostomarkkinat

ViestiKirjoittaja Paklu » 22.10.2018 11:11

Tämä on tämmöinen keskustelunavaus. Siirtäkää toisaalle / poistakaa, jos on väärässä paikassa.

Mietin tässä, että monet täällä tykkää välillä gämblätä ja toisaalta juuri kukaan ei myy pokeriosuuksia, kun ei jaksa kirjoittaa myynti-ilmoituksia. Käytännössä kuitenkin melkein kaikilla turnauspelaajilla täällä olisi actionia kaupan, jos ostajia löytyy ja toisaalta jos tykkää pokeria seurata niin helposti saisi hyvän odotusarvon arpoja ostettua, jos olisi joku ketju missä voisi tehdä nopeita ostoilmoituksia tai ilmoituksia, että "on peleillä". Uskon epätehokkuuden olevan suurinta sunnuntaiden osalta, kun täällä iso osa kelpo reguja pelaa pientä sunnuntaisin ja varmaan olisi hyvää hevosta tarjolla, jos ostajat ilmoittautuisivat ensiksi.

Esim. itse voisin sanoa, että nykyään olen peleillä lähinnä arkiaamuisin 9.00-16.00. Sitten jos joku haluaa siltä väliltä jotain actionia niin voisi tarjota.
Paklu

Re: Ostomarkkinat

ViestiKirjoittaja Paklu » 22.10.2018 11:37

Voin ostaa:

PLO MTT särki, up to 109 binit, up to 50% osuus, 15% mu (en tiedä käykö haasteen takia kaupanteko varmaan muitakin ostajia olisi niin jäisi vähiin oma panos)

Sunnuntai majorit Korpisoturi, Basisti, mawko, Kannuhannu up to 215 sisäänosto teksut up to 20% osuus 5% markup. Tämä lähinnä tukiostotasoa, valuen takia tarvii jonku rohkeamman ostajan tai sitten valueta sille omalle siivulle.

Jos kiinnostaa niin sovitaan yhteydenottofoorumi, johon voi laittaa peliaikatauluja, maksan starssilla tai partyllä.
Paklu

ViestiKirjoittaja PokerGirl91 » 22.10.2018 11:45

Hyvä kirjoitus, :)

Itse ainakin voisin ostella osuuksia välillä,jos ja kun hyvä sijoituksen kohde(kun omasta mielestäni on luotettava ja hyvä/+EV sijoituksen kohde :)) ilmoittaa osuuksia myyvänsä .Ja helposti löydettävä osio löytyisi osuuksien myynneistä (josta olisi helppo käydä tarkistamassa välillä onko kiinnostavia sijoituksen kohteita :))

1 mahdollinen osuuksien ostaja ilmoittautuu :)
PokerGirl91

ViestiKirjoittaja Detru » 22.10.2018 12:12

Selkeesti nopein ja siistein tapa on imo Discordin kautta huudella näitä. Ainakin ite en foorumia avaa päivittäin, mutta Discordia päivystän lähes koko valveillaoloajan. Toki makuasioita, mutta muistetaan nykyaikaiset vaihtoehdot foorumikirjoittelun lisäksi :)

https://discord.gg/2QjgfBq
Detru

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja makine_ » 22.10.2018 12:46

Itse ainakin voisin ostella osuuksia säännöllisestikin. Jos jollakin on kiinnostusta myydä ja vähentää varianssia. Vaikka joku kauppa tehdä esim sunnuntai-turneista. Voisin ostaa pidemmäksi aikaakin jonkun osuuden tietyn päivän peleistä.
makine_

ViestiKirjoittaja JOECOOLx » 22.10.2018 19:29

Discordille +1 jota Detru tossa yläpuolella mainosti. Farseer tai joku muu ton kanavan ylläpidosta voi myös merkitä käyttäjälistaan "varmistettuja" käyttäjiä ettei tule scammeja, eli kun ylläpidolle varmistettu et käyttäjä on "aito" niin sille voidaan antaa eri väri ja listaan menee "varmistettujen pelaajien" tagin alle. Tosta mainitsinkin Farseerille ja on tosi helppo toteuttaa jatkossa jos tarvetta.

Ehdottomasti vaan porukkaa tonne ja myyntialue käyttöön!
JOECOOLx

ViestiKirjoittaja sharkie » 22.10.2018 22:45

En myy jatkossakaan osuuksia kuin veronalaisiin turnauksiin niin mulle ei synny verokertymää kun saan binit vähentää.
sharkie

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Korpisoturi » 23.10.2018 15:37

sharkie kirjoitti:En myy jatkossakaan osuuksia kuin veronalaisiin turnauksiin niin mulle ei synny verokertymää kun saan binit vähentää.

+1. Tästä syystä harrastan vain swappeja käytännössä.
Korpisoturi

Palaa alueelle Turnausosuuksien kauppapaikka - Online