PartyPoker

Keskustelua internetin pokerihuoneista

Re: PartyPoker

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 09.08.2018 21:12

joo kyllä siel takkuilee jällee kerra,jumalauta
Pokerman82

ViestiKirjoittaja Farseer » 09.08.2018 21:15

Pokerman82 kirjoitti:joo kyllä siel takkuilee jällee kerra,jumalauta

Jep ja nyt ollaan pöydissä 10 min extratauolla.

Pistäkääpä ihmeessä twitteriin palautetta noista softan lagauksista ja pätkimisistä, että tajuavat ettei tämä ole mikään yksittäinen ongelma vaan koko maan osalta pätkiminen on toistuvaa: https://twitter.com/partypoker
Farseer

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 09.08.2018 22:47

joo mulla 215 taalan 21.00 alkanu teksubounty jos 190kstäkki ni meni poikki sekä 215 taalan omaha jossa olin kolmel 215lipul mukana sekä äsken meni sit poikki ku 8 jälel satelliitis mis 215 taalan lippui viidelle ja olin toisena ni poikki.Joo meen laittaa itkuni sinne.
Pokerman82

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 09.08.2018 22:49

Farseer kirjoitti:
Pokerman82 kirjoitti:joo kyllä siel takkuilee jällee kerra,jumalauta

Jep ja nyt ollaan pöydissä 10 min extratauolla.

Pistäkääpä ihmeessä twitteriin palautetta noista softan lagauksista ja pätkimisistä, että tajuavat ettei tämä ole mikään yksittäinen ongelma vaan koko maan osalta pätkiminen on toistuvaa: https://twitter.com/partypoker

Twitteris luki et ddoshyökkäyksie nkohteena ovat, vitun kusipäähakkerit jumalauta.
Pokerman82

ViestiKirjoittaja varakangas » 25.08.2018 2:05

Oon joskus partylla enemmänkin pelaillut, mutta koskaan en oo Pokerisivujen kauppa-pisteitä saanu rakebackia. Tili pitäis olla sivujen kautta tehty. Turnaussarjan aikaan tulee taas partylla kunnolla pelattua niin olis mukava saada max rakebackit. Pitäiskö kauppapisteiden tulla automaattisesti jos tili sivujen kautta tehty vai täytyykö jostain aktivoida jotenkin?
varakangas

ViestiKirjoittaja Pokerisivut Jarkko » 25.08.2018 9:37

varakangas kirjoitti:Oon joskus partylla enemmänkin pelaillut, mutta koskaan en oo Pokerisivujen kauppa-pisteitä saanu rakebackia. Tili pitäis olla sivujen kautta tehty. Turnaussarjan aikaan tulee taas partylla kunnolla pelattua niin olis mukava saada max rakebackit. Pitäiskö kauppapisteiden tulla automaattisesti jos tili sivujen kautta tehty vai täytyykö jostain aktivoida jotenkin?

Lähetä mulle sun partyn käyttäjätunnus meilillä niin katsotaan homma kuntoon!

Pisteiden päivityksessä on tosin ollut taas viivettä lakiasioiden vuoksi, että senkin vuoksi kesän pisteitä voi olla vielä odottamassa päivitystä, mutta hyvä varmistaa ennen turnaussarjoja.
Pokerisivut Jarkko

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Pokerisivut Jarkko » 12.11.2018 13:48

PartyPokerin sekä Bwinin PS-kauppapistetarjous päättyy marraskuun 2018 lopussa, eli tällä erää viimeiset VIP-kauppapisteet Partyn ja Bwinin peleistä maksetaan joulukuun alussa. Edelliset puuttuvat pisteet tulevat maksuun tällä viikolla.

Syynä pistekampanjan päättymiseen ovat affiliate-ehdot, jotka eivät salli enää tämänkaltaisia affiliaattien itse tarjoamia extra rakebackiin verrattavissa olevia tarjouksia, sekä uuden tietosuoja-asetuksen mukanaan tuomat vaikeudet saada käyttäjäkohtaista tietoa pelintarjoajilta.
Pokerisivut Jarkko

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja rafaa111 » 29.11.2018 22:54

Morjens,

Voitin lipun Partypokerin Millions turnaukseen muutama kuukausi sitten. Olin siinä uskossa, että aloituspäivän voi itse valita, joten päätin osallistua 3. aloituspäivään ja unreggasin 1A päivästä. 25.11. klo 1 yöllä olin saanut viestin, että lippusi erääntyy. Aamulla otin Partyn asiakaspalveluun yhteyttä ja sieltä sanottiin, että on tapahtunut virhe ja liput palautetaan. Varmistin asian vielä keskustelun lopussa ja hän vakuutti, että liput palautetaan. Tänään otin uudestaan yhteyttä, koska lippua ei näy edelleenkään. Sanoivat (kaksi eri asiakaspalvelijaa), että olen saanut väärää informaatiota ja lippua ei voida palauttaa.

Ehdoissahan tämä näyttää lukevan, että ensimmäinen 5,3kd lippu on käytettävä 1A päivään, mutta harvemmin turnauksen ehtoja ainakaan itse tulee luettua. Itse satelliitissa en ainakaan huomannut mainintaa ko. ehdosta.

Onkohan tässä nyt mitään tehtävissä vai tulikohan rahoitettua Millionssin tulevaa overlayta? Ymmärrän, että tarkemmalla tutkimisella olisin tältä välttynyt, mutta loppuen lopuksi lipun palauttaminen ja minun antaminen osallistua toiseen aloituspäivään ei ole keneltäkään pois.
rafaa111

ViestiKirjoittaja PS uutistoimitus » 30.11.2018 2:23

Nyt kun on näin kiireinen aikataulu, niin luultavasti paras veto olisi olla yhteydessä seuraaviin henkilöihin Twitterissä:

Colette Stewart (@LittleDog78), en muista ulkoa titteliä mutta jonkinlainen yhteyshenkilö Partylla pelaajien ja asiakkaiden välillä ja on auttanut tämän tyylisissä tapauksissa todella monesti. Yleensä aina pelaajien puolella.

Patrick Leonard (@plenopads) Partyn sponsoripelaaja, joka toimii myös linkkinä Partyn ja pelaajien välillä ja on myöskin hoitanut vastaavia tilanteita pelaajien eduksi lukemattomia kertoja.

Molemmat löytyvät myös Facebookista, mutta siellä ongelmana on että jos ei ole yhteisiä kavereita, viestit menevät usein other inboxiin jolloin vastaanottaja ei saa niistä ilmoitusta. Siksi Twitter on tosi kätevä, viesti menee varmasti perille. Molemmat varmaan saa jollain viiveellä kiinni myös tästä ketjusta.

Toimitus ei tähän väliin löytänyt suoraa mailiosoitetta kummallekaan, mutta toivottavasti tästä olisi hyötyä. Partyn aspan rivityöntekijöiden lausuntoja ei kannata ottaa minään lopullisena totuutena, mutta valitettavasti ainakaan toimituksella ei ole myöskään mitään kuumaa linjaa näiden ohi pääsemiseksi. Colette on tosi aktiivinen somessa ja varmasti helppo saada kiinni sitä kautta.
Viimeksi muokannut PS uutistoimitus päivämäärä 30.11.2018 2:29, muokattu yhteensä 1 kerran
PS uutistoimitus

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja PS uutistoimitus » 30.11.2018 2:29

Tässä vielä Coletten facebook. Jos twitteriä ei löydy, niin paras ratkaisu olisi varmaan lisätä kaveriksi ja sitten laittaa heti perään viesti (ennen kuin on edes hyväksynyt). Toimitus ei ole ihan varma, mutta ilmeisesti tällöin vastaanottajalle menee ainakin viesti perille eikä sinne toiseen inboxiin.
PS uutistoimitus

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Farseer » 30.11.2018 6:47

Colette on Partyn some-vastaava (hienompi nimike toki englanniksi). Hoitaa usein myös twitchin moderointia, 2+2-foorumin ja facebookin / twitterin kommentointia.

Näissä jutuissa todella avulias, kannattaa tosiaan häneltä kysyä. Sen sijaan Partyn 1st line livesupport on näissä täysin onneton eikä edes halutessaan yleensä edes kykene auttamaan mitenkään vaan ohjaamaan pyynnön jonnekin mikä vastaa tai ei vastaa myöhemmin.

Löytyy tosiaan 2+2 party_Rep accountilla mihin vastaa aktiivisesti ja Partyn thread löytyy tuolta mihin voi replyta jos privoihin ei account vielä oikeuta: https://forumserver.twoplustwo.com/28/i ... ad-906098/

E: Colette postasikin yhteystiedot, mukaan lukien sähköpostin 2+2: https://forumserver.twoplustwo.com/show ... count=2944
Farseer

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja rafaa111 » 30.11.2018 19:56

Kiitoksia paljon avusta molemmille. Tällä kertaa taisi nyt jäädä lippu kuitenkin käyttämättä. Ilmeisesti se olisi nyt pitänyt siinä 1A käyttää ja mitään ei ole tehtävissä.
rafaa111

ViestiKirjoittaja BeatBat » 06.12.2018 1:25

Isoin Finaalipöytä Ever alkoi 8)
FinalTablParty2.jpg

Final
Deal2.jpg
Deal2.jpg (158.4 KIB) Katsottu 477 kertaa

(s) (c) (d) (h)
BeatBat

Käyttäjän avatar

Edellinen