UNIBET

Keskustelua internetin pokerihuoneista

Re: UNIBET

ViestiKirjoittaja Potmolestor » 23.11.2018 18:10

Pokerisivut Jarkko kirjoitti:Unibetin PS-kauppapistetarjous päättyy marraskuun 2018 lopussa, eli tällä erää viimeiset VIP-kauppapisteet Unibetin peleistä maksetaan joulukuun alussa. Edelliset puuttuvat pisteet tulevat maksuun tällä viikolla.

Syynä pistekampanjan päättymiseen ovat affiliate-ehdot, jotka eivät salli enää tämänkaltaisia affiliaattien itse tarjoamia extra rakebackiin verrattavissa olevia tarjouksia.

Puuttuvat pisteet puuttuu edelleen, eli oletuksena kaikki tulee sitten joulukuun alussa (vuonna 2019)?
Potmolestor

ViestiKirjoittaja Pokerisivut Jarkko » 23.11.2018 18:50

Potmolestor kirjoitti:
Pokerisivut Jarkko kirjoitti:Unibetin PS-kauppapistetarjous päättyy marraskuun 2018 lopussa, eli tällä erää viimeiset VIP-kauppapisteet Unibetin peleistä maksetaan joulukuun alussa. Edelliset puuttuvat pisteet tulevat maksuun tällä viikolla.

Syynä pistekampanjan päättymiseen ovat affiliate-ehdot, jotka eivät salli enää tämänkaltaisia affiliaattien itse tarjoamia extra rakebackiin verrattavissa olevia tarjouksia.

Puuttuvat pisteet puuttuu edelleen, eli oletuksena kaikki tulee sitten joulukuun alussa (vuonna 2019)?

Kyllä, 2018 tosin.

Kysymykseesi siitä onko mitään vastaavaa tulossa käteispelaajille, en vielä uskalla sanoa tarkemmin muuta kuin sen, että aivan vastaavaa ei enää pysty järjestämään rikkomatta affiliateohjelmien sääntöjä ja joista voi seurata sitten isojakin sanktioita. Toki kovasti mietitään mitä keksitään ja varmastikin jotain kyllä.
Pokerisivut Jarkko

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Illaguens » 29.12.2018 0:18

En nyt tiedä, tuleeko tää mun väninä oikeeseen ketjuun... mutta ilmeisesti oon muutenkin vähän myöhäisillä hoksottimilla varustettu, joten menkööt.
En oo ollenkaan aktiivinen sivulainen ja pelitkin tätä kautta on aika pientä joten en oo ollu ollenkaan tietoinen, että Unibetin kauppapistesydeemi on lopetettu marraskuussa. Kävin katsomassa oman pistetilanteen ja viimeksi se on päivitetty 12.9, mutta ymmärtääkseni pisteitä olisi pitänyt sen jälkeen tulla vielä? Entäpä kuinka kauan noita pisteitä voi vielä käyttää?
Suurista summistahan ei mun kohdalla oo kyse vaan ihan siitä, että jokainen roponenhan on kotiinpäin :lol:
Illaguens

ViestiKirjoittaja Potmolestor » 31.12.2018 0:30

Pokerisivut Jarkko kirjoitti:
Potmolestor kirjoitti:

Kyllä, 2018 tosin.

Kysymykseesi siitä onko mitään vastaavaa tulossa käteispelaajille, en vielä uskalla sanoa tarkemmin muuta kuin sen, että aivan vastaavaa ei enää pysty järjestämään rikkomatta affiliateohjelmien sääntöjä ja joista voi seurata sitten isojakin sanktioita. Toki kovasti mietitään mitä keksitään ja varmastikin jotain kyllä.

Yksi päivä aikaa hoitaa homma, jos Pokerisivuilla/Jarkolla jotain intressiä säilyttää maineensa.
Annetaan nyt vielä viikko aikaa omasta puolesta ja sen jälkeen menee itsellä koko sivusto boikottiin.
Potmolestor

ViestiKirjoittaja Crapmonger » 16.01.2019 10:43

Pokerisivut Jarkko kirjoitti:
Potmolestor kirjoitti:

Kyllä, 2018 tosin.

Linkki poistettu. /modet

Tuolla ainakin jaellaan Unibetin pelaajille suoraa käteistä myös tammikuussa 2019. Luulisi että ps-pisteiden jakaminen olisi pienempi synti.
paskainferno
Crapmonger

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Pokerisivut Jarkko » 16.01.2019 11:36

Crapmonger kirjoitti:
Linkki poistettu. /modet

Tuolla ainakin jaellaan Unibetin pelaajille suoraa käteistä myös tammikuussa 2019. Luulisi että ps-pisteiden jakaminen olisi pienempi synti.

En ota kantaa muiden affiliaattien tarjouksiin, sivustot tekevät asioita oman harkinnan mukaan ja ottavat vastaan mahdolliset seuraukset.
Pokerisivut Jarkko

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Naamis » 19.01.2019 14:09

Sen verran kirpaisee tuo kampanjoiden loppuminen, että omat pelit siirtyvät luultavasti nyt PS:ltä ja Unibetilta. Itse kun olen suuren volyymin ja pienehkön winraten multitablaaja (kuukausittainen keskimääräinen rakemäärä on noin 9000 ps-laskurin mukaan), niin tuo palautusten kokonaisvaikutus on jo jonkunlainen. Unibetin rake ei myöskään ole koskaan ollut erityisen kilpailukykyinen, ja nyt kun siellä päässä on kampanjat tasaisesti huonontuneet ja vielä täällä affipuolellakin ajetaan kokonaan kampanjat alas, niin joudun valitettavasti toteamaan ettei tässä oikein ole kannustinta jatkaa PS:llä ja Unibetilla, vaan on pakko alkaa etsiä muita diilejä, ainakin siihen asti että jotain korvaavaa kompensaatiota on tarjolla ja vähintään nuo loppuvuoden rästipisteillä ostetut lahjakortit hallussa.

Ei nämä pistebonukset tietysti mitään elämää suurempaa profittia ole koskaan olleet, ja aina ne ovat takkuilleet ja olleet vähän myöhässä. Silti ajoittaiset hyvitykset ovat pitäneet tähän asti yllä luottamusta, ja kokonaisuutena pistepalautukset ovat kuitenkin antaneet vuosittain sen ihan kivan 4-numeroisen lisäsumman. Kokonais-rakebackina Unibetin oma palautusohjelma + ps-pisteet ovat ehkä juuri ja juuri omissa silmissäni pitäneet nenäänsä pinnan yläpuolella kilpailijoihinsa verrattuna, mutta nyt kun kampanjat loppuvat niin minun on valitettavasti pakko etsiä uusia vaihtoehtoja. Jotain on jo tiedossakin, mutta myös privaa saa laittaa jos jollain on diilejä tarjota.

Lopuksi kiinnostaisi vielä kysyä, että voisiko Jarkko tai joku muu asiasta tietävä postata näytille nuo uudet affiliate-ehdot, niin voitaisiin tarkastella että minkälaisten reunaehtojen sisällä korvaavia kampanjoita olisi ylipäänsä mahdollista tarjota meille asiakkaille, ja voitaisiin jopa yrittää ehdottaa jotain? Jos ei mitään infoa mahdollisista tulevista diileistä ole olemassa, on vain valitettavasti hirveän hankala ajatella jäävänsä tähän rahallisesti kannattamattomaan diiliin, kun muualta saa parempaa.
Naamis

Edellinen

Palaa alueelle Pokerihuoneet