365 Days A Year I Make You Swallow #Laitetaan Nielee

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit

Re: 365 Days A Year I Make You Swallow #Laitetaan Nielee

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 09.01.2019 3:46

Laitetaas tähänki vähä pokerisisältöä eikä aina vaan paskanjauhamista.Ni tossa sharkien ja basisti streamis joku kysy freerolleista ja laitoin siihe mielipiteeni niistä.Joten tää ny niille lukijoille jotka ei tota twitchiä seurannut.

Sharkiellahan oli täällä loistava projekti blogi 2017 syksyl ku alotti pelaa freerolleista kassaa kohti oliko se nyt 50kiloo.No ei takerruta tähä jos asiavirheitä. Ihmettelin sillo ku sil oli rollia pelaa et miks se tekee näin et ei tos oo taloudellisesti järkevää,no moni muuki ihmetteli mut ite kyl ymmärsin et miksi juuri niin teki ku kerto perustelunsa eli aina ku muksu syntyny ni next 4 kuukautta ollu montuttamista ja hän uskoo et 4 kuukaude aikana hän freerolleista nousee sille pelitasolle mitä pelais muutenki. Joten näinhän hän tekiki, ei siinä sillä kauaa nokka tuhissu ja pidin tota projektia tosi hienona. Samaan aikaan ku se alotti ton projekti oisko sitä menny kuukausi tai kaks ni sharkie kysy multa miksen pelaa.Sanoin etten oo pelannu puoleen vuotee ja hetken kerkesi miettii jo lopettamista. No sharkie vakuutteli et mun kannattas jatkaa turnauksien parissa.Mä siinä sit sanoin etten viittis depoo vähistä rahoista paria sataa ja sit taaskaa en osaa pelaa tarpeeks pientä ja meen varianssi takii poikki 9 kertaa kymmenestä. No sharkie sano et mikäs siinä on et mä en vois alkaa pelaa niitä.No meni pari päivää ja tuumasi et eihä se mulle mitää maksa et yritän ja saattaha se olla ihan oikeeski. Ei siin menny ku pari päivää ku tuli welcome freerollist 160 pytty joka mahdollisti jo pikkupelien pelaamise eikä niit freerollei sit tarvinnu enää tahkookaan.

Nostin ton lyhyes ajas kahtee kiloo kunnes betsasin itteni boikki mut sain itseluottamusta tosta ja deposin sit 300 ja pidin pokerissa kassanhallinnan ja sit tehtiiki toi viimevuoden tulos sillä samaisella 300eurolla.Se mitä en tosiaan oppinu oli et siihe kassanhallintaa kuuluu muutaki ku pokeri vaikka toki tämän tiesi mut gämbletero vei mennessää. Nyt koen tässäki olevan kantapään kautta fiksumpi.

Eli mä suosittelen kans noita freerolleja niille Ketkä A) on pienet varat mutta haluaa harrastaa pokeria B Jos sulla on kasssanhallinnan kans ongelmia C) olet aloitteleva pelaaja. Onhan siinä aina pieni työmaa mutta se on kyllä sellanen lumipalloefekti kans ku rupee tulee pieniäki rahastuksia ja niillä pääset rekkaa uusii turneisii yms. Ja jos et oo voittava pelaaja heti lähtöön ni niissähä on hyvä opetella ku ei tarvii oppirahoja maksella. Ja kyl siinä viimestään oppii ne kassanhallinan salat koska toista kertaa tuolta ei halua aloittaa jos kerran sen tempun tehny :lol:

Ja sit yks kommenti mikä särähtää aina mun korvaan on tää mikä tuli chätiski megamanin heittämänä(en tiedä kuinka vakavissaa) mut tätä kuulee monesti iha tuttujenki puheis. Tää on monelle meille aivan nobrainer itsestään selvyys mutta ei ilmeisesti kaikille koska oon tätä kuullu omiski kaveripiireis. Eli tiltataa ku vihut on niin paskoi ja toinen on et ei voi pelaa noiden kans ku ne on nii vitun huonoja. LOL? serious bro?

Sehä se olis mukavaa ku pelaat turneen finupöydäs jossa olis vastassa otetaa ny vaikka tän foorumi harjat korpisoturi basisti sharkie paklu kannut kaakkoo ynnä muut ketä tää ny on kovia jaksa ny kaikkia luetella tai sit käteisomaha mis olis vastas Henkuli Lepistö1 ja pampampake. Täähä se oliski pelaamise riemujuhlaa, winratet ampus kuuta kohti samantien. Vittu lol. Pelin kehittämise ja haasteen kannalta kyl vois pelaa noinki ja joskusha niitäki törmäyksiä tulee mut ei toi ny ideaalitilanne ole mitä tavotella rahan antsaitsemis mieles. mental game issue on toi jos tilttaa siihe et joku on paska. Mä voin sanoo et mä en ota nykyää enää lämpöi ollenkaa ohivedoista,nehä kertoo mulle just sen et mä istun oikees seuras. Se mihi mä suutun on jos huomaan pelaavani paskasti ja siihe pitääki suuttua ja tajuta se ja sulkee softat samantein.Ja sit prosessoida se et miks kävi näin ja mitä voin tehdä jatkos ettei nii tapahdu.Jos se johtu nukkumisist ni yritä panostaa siihe(tää ei aina onnistu täs lajis täs tulee väkisi niit tilanteit et pelaat väsyneenä) Sillo kannattaa miettii myös et kannattaako pelaa ollenkaa jos ei oo nukkunu hyvin.Ja jos pelaa ni yrittää tiedostaa tän ja pelata maximaalise hyvää Bpeliä jos ei siihe A pelii ihan pystytä

Tää tulee oleen iso haaste itelleki tänä vuonna.Meinaan tämä nukkuminen, koska mä otin tälläse projektin ni mä joudun pelaan myös sillo ku on se päivä ku ei oo nukuttu optimaalisesti.Et miten vältän näis päivis ettei tuu isoi mikkapäivii ja pystyskö pelaan niin et siel olis mahdollisuus tehdä esim vaikka pieni plussapäivä.
Esim sunnuntaina oli juuri tällänen päivä enkä pystynyt tekemään edes sitä hyvää B peliä. Tänään taas ku eile oli toi pajuilu kaverin luona ni oli darraväsy.Tän tiedosti nyt ja sain pelattua omasta mielestä hyvää Bpeliä vähä varianssi meinas aluks raiskaa mut ei tullu lopulta isoo miikkaa. Tääki on yks asia minkä voi ottaa työkaluunsa ajattelun tasol jos on joskus pakko pelaa väsyneenä. Muuten suosittelen kyl skippaan ne pelipäivät.

Tää päivitys tosiaan ei nyt ollu teille ketkä osaatte tämän kaiken vaan juuri nille pokeriharrastajille jotka ei vielä osaa ja vielä ihan kaikkea tiedä. Olkaa hyvä.
Pokerman82

ViestiKirjoittaja Kyyberi » 09.01.2019 5:36

Pokeri on toistaseks ainoo laji missä oon kuullu jatkuvasti että "en voittanu ku vastustaja oli niin huono".

Ne jotka vetävät herneen nokkaan siitä että vihu pelasi paskasti ja suuttuvat vihulle, ovat itse mentaalipaisteja. Puuttuu ymmärrys ja hyväksyntä varianssin suhteen, sekä käsitys siitä ovatko huonot pelaajat haitaksi vai hyödyksi peleille. Tilttaavat regut ovat myös parempia peleille kun Jenssit, ei se raivokohtaus ainakaan EV:tä yleensä nosta ylöspäin.

Pokeri on myös toistaiseksi ainoa yrittäjyyden muoto jossa osa yrittäjistä tekee kaikkensa että hyvä asiakas poistuisi pöydästä. Sekin on kummallista.

Jokainen voi myös miettiä mitä tapahtuisi jos pokerista poistettaisiin jollain tavalla varianssi ja ohivedot.
Kyyberi

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja PPPake » 09.01.2019 8:47

Kyllähän se noissa turhautumisissa on yleensä niin, että siinä ollaan tiltattu vaan omaan paskuuteen ja se saattaa sitten joskus purkautua ulos noinkin, että haukutaan kaikki ympärillä olevatkin paskaks. Mutta, jos tollasen verbaalisen hyökkäyksen kohteeks joutuu niin sillon pitäis tietää tehneensä jotain joko oikein tai sitten on käyny muuten vaan hyvät ja elämä hymyilee. Ohan näissä itekin ollu monesti mukana varsinkin aiempina vuosina sekä antavana että ottavana osapuolena. :oops: Eikä jälkeenpäin rauhottuessa oo ikinä hävettäny yhtään. :roll: Ja edelleenkin huomaa, että voi sipuli vielä joissain määrin sulaa.

Toisaalta ihan positiivinen asia, että pokeri herättää monenlaisia tunteita pelatessa. Siinä vaiheessa, kun mikään ei tunnu enää miltään, on varmaan ihan hyvä aika ripustaa kortit ja läppäri naulaan ja tehä jotain ihan muuta.
PPPake

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 09.01.2019 10:55

Joo kyllä mä muistan ku pokeriuran alus chätit laulo :-D
Nykyää toteaa vaan iteksee et vittu mikä kala mutta aattelee et ei se joka ilta runaa ja hyvä vaan et pelaa noin ni mullaki mahis pärjätä näis peleis.

Ja ehdottomasti samaa mieltä siitä et kyl hyvä on tuntee vitutus paskasti menneen session jälkeen koska häviämistä pitää vihata jos haluu voittaa.Mut se vitutus ei saa näkyä pelaamises.Sillo ku pelaa ite paskasti ni nykyää pyri välittömästi ku huomaan sen sulkee softat koska se tappio kasvaa potenssii kymmenen ku tilttaa omaan paskuutee.Se vaan et jos se tapahtuu turneis ni ei voi sulkee.Käkys helppo ku voi vaan lähtee menee.

kello koht 11 ja mä oon heränny illal kympilt.Ois voinu jättää ne paljujuomat juomatta geegee wp sir
Pokerman82

ViestiKirjoittaja Starsailor » 09.01.2019 11:58

Itse en tilttaa, jos huono pelaaja tekee huonon maksun ja vetää ohi, mutta tilttaa, kun pelaan tiukoissa ringeissä ja saan vihdoin nupin sekaisin kiveltä, joka sekoaa dominoidulla vedolla ja sitten osuus siihen 20%. Potti on tietenkin yleensä tavallista isompi ja kun kyse on kivestä, niin näiden tilanteiden toistaminen on hyvin hankalaa.
Starsailor

ViestiKirjoittaja Remmacs » 09.01.2019 14:11

Tietty se on tavallaan hyväkin jos on tunteet pelissä, koska ainakin se kertoo hyvää motivaatiosta. Mut toki se on sit oma haasteensa valjastaa ne hyötykäyttöön. Turha sitä on haaveilla olevansa Jens, Slotboom tai muu viilipytty, jotka ei pyrikään huipulle vaan takoo rahaa jotain parempaa odotellessa.
Remmacs

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 10.01.2019 1:20

En taida kyl enne kesää tai seuraavaa livereissua ennen ottaa kyllä pisaraakaa.Heti on pari päivää unirytmit ja nukkumiset päin helvettiä. Siitä johtuen minimipelit tänää 1h15min ja plussaa 49 erkkimerkin verran.
Olis kyl kiva asuu jossai aasias mis olis vähä inhimillisemmät peliajat.

Basisti ja Sharkien yhteistwitchis joku kysy et mikä pahinta nettipokeris ni vastasin sosiaalisuus(hyvänä kakkosena tulee unirytmit) Tän takii ois joskus ihan kiva vaik itteki streemaa pelejänsä et sais jotain vuorovaikutusta(olettaen et joku seuraa LOL)
TL;dr jännä nähä uusitaako mun vuokrasopparia.
Ainoastaa sillai se onnistus et twitchaisi ilta aikaan enne kymmentä siis tai iltapäivä aikaan käteistä. Ja jos turneita pitäis ni sit aamuturneita.Koska täs paperiseinät täs kämpäs joudun elää ku hiiri täs.
Mut mä en edes tiedä kiinnostaako ketää tollanen ni en rupee tota miettii ton enempää.Ehkä toi ois enemmä itelle semmone sosiaalinen juttu kerran viikos tyyliin tms. Ja toi vois olla vaik syksyl ku se itelle pahinta aikaa. Saisitte teki kuunnella sit ku juha tapiot soi taustalla :-D

Anyway huomenna on joko turnee tai käkkypäivä ja riippuen ihan siitä et saanko nukahdettua ennen aamuseiskaa.Jos niin ni illal varmaan 13 turnauksen setti.
Pokerman82

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 11.01.2019 1:16

Hätäili iha turhaa,vuokrasoppari oli koko ajan voimas siin oli vaan vuode koeaika lol

Ne nukkumiset meni max vituiks, nukahdi 4 aamuyöl herään 05.40 kukkuu. Yritän iltapäiväl nukkuu mut sit saan tietooni et yhtä mun tytöist oli koulukiusattu jo useemma kerran jonku niide luokkalaise skappari pojan toimesta ja yhde tytön toimest. Soitan välittömästi tytön luokanvalvojalle naisopettajalle. Sitä oli samat henkilöt kiusannu enne jouluu ni se silti kyselee kirjaimellisesti et mitä sie on tapahtunu ni mä kovaan ääneen sanon sille et kai sä ny tiedät mitä on tapahtunu jos sä oot niitä enne jouluu selvittäny.Kerroin sit mitä täl viikol oli tapahtunu. Sit se alkaa selittää et sanokaa tytöllenne et tulee sanoo silloku se tapahtuu koulussa aikuiselle SIIS LOL VITTU mikä urpo. Mä sanoin heti sille et tiedäks et jos jotain jatkuvasti kiusataa ni yleensä se uhri ei uskalla koulus kertoo siitä kellekkään.Se meni hiljaseks ja alko sit noh me selvitellää ja että hän ei nyt oo nähny mitää no lol sanoin sille et ei kai ne sun nähden sitä tee, mul palo käämi ja mä sanoin et kerta viel ni mä tuun sinne selvittään ja löin luuri korvaan. Sen jälkeen soitin rehtorille joka on taas helvetin asiallinen miesrehtori. Ottaa aina tälläset vakavasti, oli yks tapaus mis joku yhjuopon poika kävi fyysisesti käsiks koulumatkalla mun sekä muide lapsii. Ni se pisti sen äidin tuleen loppu ala-asteen koulumatkat mennen tullen sen kakaran kans ja välitunnilki sil oli vahti lol. Joten soitin tälle rehtorille ja puhuin sille asiallisesti ja kerroin et vähä suutuin tolle opettajalle ja se sano et hänen tietoon ei ollu tuotu tätä mut ottaa huomen puheeks opettajan kans ja sovittii et soitan maanantaina rehtorille. Mä tiedän et toi jannu oikeesti ottaa ohjat käsii ni en oo hirveen huolissaan.

Mä olin sit nii tiltis et ilman exän ohjeistusta oisi ilmottanu tälle skapparille et sä varmaan tiedät et paska valuu aina alaspäin. Mä jätän ton ens kertaan jos ei nyt homma ratkee.

Nykyaikana on lasten ja nuorten käyttäytyminen on helvetin epäkunnioittavaa.Ei oo mitää kunnoitusta auktoriteetteja kohtaan koska aikuisilta on viety oikeestaan kaikki kurinpitomenetelmät pois,ei oo mitää herranpelkoo. Nykyää vaan hyysätään ja hyysätään ja selvitellää ja selvitellää joka ei lopulta johda yhtää mihinkään. Sit jos joku ei pärjää jossaki ainees ni heti ollaan tutkimas ja tutkimas et mistä se johtuu vaikka totuus on se et ihmiset on vaan joissain asiois paskempia ku toiset.

Muistan elävästi vantaal ku skidinä asuttii ni broidi oli leppäkorven ala-asteel iteki kävin sitä 3 vuotta enneku muutettii äslinnaa. Sil oli yks nemesis siel jonka kans se joutu ottaan yhteen aina välillä. No siel oli sellanen 50v harmaas puvus iso kaljamahanen pälvikalju opettaja jota sanottii SAHAks. Se näki kerran välitunnil ku pojat otti yhteen, nappas molempia niskavilloista kiinni ja kolautti päät yhteen :-D Sen jälkeen pojat ei enää tapellu keskenänsä. Molempien vanhemmat tuumas et oikein,loppu tappelut.Ottakaas pojat nyt opiks.

Nykyaikana menisit tekeen ton saman ni opettaja ei olis opettaja enää ja sais vie pahoinpitelystä syyteet ja vanhemmat kauhistelis että ku "meidän poikaa nyt tollai" Vaikka oikeesti se kakara ei mitää muuta ookaa vailla ku kunnon selkäsaunaa.

Jossai Aasias jos lapset puhuis vanhemmillee kuten tääl meidän iki-ihanassa Suomessa niin kakarat lentelis pitkin savimajaa.

Oh well tulipaha avauduttua taas. Tosiaan nukahdi sit illal kuudelt ja heräsi yhdentoist jälkeen. Pelasi tänää 1h45min sit vaan käkkyy ja plussaa tuli 90€
Huomen illal ainaki yhden muksuista kans leffailtaa ja sit myöhäisiltana pelit pyörii
Pokerman82

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 11.01.2019 7:39

Jos mä ny luin oikein ton MPNT turnaussarjan säännöt niin leaderboard koskee highsarjaa eikä lowta. Minun mielestä aika tökeröä.En tarkota et tarviis olla yhtä kovat palkinnot ku highs mut siis samaan tyylii ku unibetil hienosti on jopa nanomiehille leaderboardinsa. Ja ku tuo vie järjestetty nii et
Low sarja pelataa eriksee ensin ni luulis et ois fiksuaki et siel ois joku leaderboardi myös lowsarjan pelaajille. Ei oo tarkotus siis kitistä vaan pistipä silmään.
Pokerman82

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 12.01.2019 3:26

Oon nyt taistellu nukkumisten kans koko viiko mikä vaikuttanu pelimäärää negatiivisesti,kuiteki joka päivä pienen plussan pystyny kirjauttaa. Mutta tänää sit nukuin aamuyöstä oisko ollu joku 3tuntia ja vedin niil energioil sit kaks sessioo aamupäivä tunnin ja plus 80. Iltapäiväl 3h kolmesta kuutee ja -200.Täs sessios ei ollu mitää järkee olin niin takki tyhjä et ei pystyny vetää hyvi,oikee ratkasu ois olla jättää pelaamatta. No aatteli sit et jätetää loppuillan loistavat pelit välii ja valvotaa väkisi aamuyöhö ja sit maate ja rytmit kuntoo. Paskanvitut nukahdi puolkasi ja heräöb puoliltaöin. Painoin vajaa 3 h sessio ja täs jo pelasi ihan ok mut varianssi hoiti -38. Eli tänää 7h -160. Ei mua toi ny nii haittaa mut tää vitun unenpuute alkaa hajottaa.Heti jos muuttuu rytmit ni en saa enää nukuttua edes. Yritän tunni pääst mennä väkisi maate ja toivon et nukun puoleepäivää asti.
Pokerman82

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 12.01.2019 22:02

Tänää tuli takkii niin että heilahti,toteutunees ei eevees.-220.Eipä ollu mitää tehtävis,vihuil oli pakkariidit.180bbdeep tunki yks mies 22JTds pre mun nauloi päin ja osu toki.Samaa kaavaa noudatti koko sessio. Meinasi ottaa turneeseti mut vitutti liikaa ton jälkee joten vedetää vasta huomen.
Pokerman82

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 13.01.2019 15:10

Eilen illal kymmenelt nukkuu ja heräsi kahdelta yöllä kuselle ja päätin etten jatka unia koska haluun olla illalla pirteenä enkä vaan päivästä.Valvoin kuutee ja siitä sitte nukuin vajaa 12. Eli kahdes pätkäs tollane melkein 10h joten maistuu. Sen kunniaks otetaan kuukauden toinen turnauspäivä. Aletaa jo pelaan 16.30. Ja illan vikat turneet alkaa 23'30 joten aamuyöhö mennää toivottavasti. Tänää olis suotavaa pelin ja runin oltava kunnossa.Pe ja la tappiot teki iso loven rolliin. Tänää noin 18turnausta kaikki omahhata.Gl mulle

Futiksesta sen verran että on se ollu melkoinen henkinen vankila aka koirankoppi tolle Manun joukkueelle ku ne on mourinhon alaisuudes joutunu pelaan.Ja sanon näin siksi että eka peli sen jälkeen ni ekan kerran 2 vuotee jätkät tuli kentälle oikeesti onnellisen näkösenä ja kaikki oli hymyileväisiä yms.ja sehä näkyny kentällä viitee pelii viis voittoa maalierolla 16-3. Tänää vastas kova tottis vieraskentällä.Saa nähä miten toi menee mut samal ilmeel ku pelaa ni ihan sama miten menee loppujen lopuks. Jos tää lento jatkuu kauden loppuun ni ei muutaku ole skennarille vaan jatkopahvia.

Ps.Vois kuvitella että Mourinho ei enää oo kovin kysyttyä kamaa suurseurojen paris.Ja sanon tän siks et jotai vikaahan ton kaverin pääkopas on jos katotte mitä tapahtu sen edellis chelsea visiitin päätteeks.Mestaruus joo mut seuraaval kaudel ihan katastrofi ja siel henkilökuntaa lähti menee ku ei toi tullu kenenkään kans toimee.Nyt näki pelaajien helpotuksen ku se lähti eli sama tapahtu manus. En ite varmaan palkkais tota minään seurana yksinkertasesti sen takia et se ei tuu kenenkään kans toimeen on jotenki henkisesti epävakaa.
Pokerman82

ViestiKirjoittaja HerrDoktor » 13.01.2019 15:36

Real Madrid-pesti flippas Josen pään ja sen jälkeen on ollu vittumainen jätkä. Nyt alkaa myös pelikirja olemaan niin vanhentunut, ettei maailman rikkaimman seuran resursseillakaan saanut, kun kakkossijan parhaalla kaudella, aikaisemmin sentään onnistunut mestaruuden voittamaan ennen alamäkeä. Uskon myös, että vaikea saada ihan huipputasolta enää uutta duunia, Benfican tarjouksen oli hylännyt ja ehkä joku Inter vielä sen ottaa takasin ja sitten alkaakin olemaan jo niin hiljasta, että joutuu Kiinaan tai maajoukkue-hommiin.
HerrDoktor

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 14.01.2019 3:28

Tänää 18kpl turneita binit 265 ja palautukset 344. Käteistä 2h yhdes turneide kans ja miikkaa 55.Turneita pelattii 9,5 tuntia joten saatii huikee 2,7 euron tuntipalkka tänää.Pyttykuva sentää saatii ja yks kutossija sekä yks kaksnumeroinen unibetpytty. Kaikki 22-33taalan turneet runas päin sitä itteensä.
Liitteet
Pytty1.jpg
Pokerman82

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 14.01.2019 4:32

HerrDoktor kirjoitti:Real Madrid-pesti flippas Josen pään ja sen jälkeen on ollu vittumainen jätkä. Nyt alkaa myös pelikirja olemaan niin vanhentunut, ettei maailman rikkaimman seuran resursseillakaan saanut, kun kakkossijan parhaalla kaudella, aikaisemmin sentään onnistunut mestaruuden voittamaan ennen alamäkeä. Uskon myös, että vaikea saada ihan huipputasolta enää uutta duunia, Benfican tarjouksen oli hylännyt ja ehkä joku Inter vielä sen ottaa takasin ja sitten alkaakin olemaan jo niin hiljasta, että joutuu Kiinaan tai maajoukkue-hommiin.

Joo tämä omaki veikkaus. Onpaha hieno kattoo manun peliä,vieraista voitto tottiksesta ja de gea jumalamoodis maalil.Tulee oikein hymy huulille.Ei muuta ku ole skennarille jatkopahvia.Se on ikimanu
Pokerman82

EdellinenSeuraava

Palaa alueelle Blogit