Hakusessa pokerikavereita

Pokeriin liittyvä mielenkiintoinen keskustelu, joka ei sovi muiden otsikoiden alle

Hakusessa pokerikavereita

ViestiKirjoittaja Lasokki » 14.01.2019 14:57

Hei.
Olen nyt pari vuotta pelannut pokeria tosissani. Pääsääntöisesti olen pelaillut lowstakes mtt turnauksia. Olen peliä opiskellut itsenäisesti, mutta en koskaan ole muiden ihmisten kanssa puhunut omasta pelistäni. Olen mielestäni pienessä umpikujassa kehittymiseni ja pelaamiseni kanssa. Toivoisin tutustuvani samanhenkisiin ihmisiin/pelaajiin, joiden kanssa voisin yhdessä käydä käsihistorioita läpi ja jakaa ajatuksia ja valmentaa toinen toista kehittyäkseen yms. Omassa lähipiirissäni ei ole ketään kenen kanssa puhua pokerista vakavasti eikä ketään kuka todella haluaisi pelissä kehittyä.

Kaipaisin vinkkejä kuinka löytää kavereita tai pieniä ryhmiä, joissa voisin jakaa omia mielipiteitäni muiden pelaamisesta ja saada palautetta omista mielipiteistäni ja omasta pelaamisesta ja kuinka kehittyä ja viedä pelaamista seuraavalle tasolle.
Viimeksi muokannut Lasokki päivämäärä 05.05.2019 23:37, muokattu yhteensä 1 kerran
Lasokki

Re: Hakusessa pokerikavereita

ViestiKirjoittaja JoniKaunis » 14.01.2019 20:40

Moikka!

Itselläni on todella samanlainen tilanne. Olen pelannut vuosia ja rakastan pokerin pelaamista. Olen lähipiiristäni myös ainoa jota kiinnostaa pokerin pelaaminen, ja yritän etsiä itselleni myös pokeriin liittyviä uusia tuttuja ja ystäviä. Olen itsekkin yrittänyt opiskella ja parantaa peliäni mutta en ole siinä yksin onnistunut. uskon että ihminen jolla on samanlainen tavoite tuo kummallekkin motivaatiota tehdä parhaat valinnat pokerissa oppimisen suhteen. Olisin siis kiinnostunut aloittamaan jonkunlaisen yhteistyön :)

Terveisin Joni

Jonikaunis@hotmail.fi
JoniKaunis

Palaa alueelle Yleinen pokerikeskustelu