KUKA KENELLEKIN KUOPPAA KAIVAA

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit
nikkipe
Pokerisivut - striimaaja

Re: KUKA KENELLEKIN KUOPPAA KAIVAA

Viesti Kirjoittaja nikkipe » 06 Helmi 2019, 23:20

Rakas riverin haltija.

Mistä löytyy alttari jolle uhrit uhrataan,
sinut jotenkin lepytetään.

Mikäli et käytöstapojasi muuta,
Shortdeck formaatti, riverittömään vaihdetaan.
Siellähän pakassa sitten lepäät.
nikkipe

Kauris84

Viesti Kirjoittaja Kauris84 » 07 Helmi 2019, 06:07

Aika huono toi sun freerollaus yritys sapuskoista, pitäskö sun pelata enempi freerolleja että oppisit? :-k :lol:
Agressiivista asioiden ajattelua, "esim: Vain paskapää ei pidä saksalaisesta musiikista."
Jos tuomitset niin osta itse itsellesi ensin elämä!

nikkipe
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja nikkipe » 18 Helmi 2019, 13:02

Jos rng:t vinoilee viikosta viikkon, niin nyt on joukkoon liittynyt rng:n haltija.
Dear Petri,
Thank you for choosing OlyBet!

This is the informational letter regarding your Poker account.
We have received information from MicroGaming Poker Network (MPN) that you have recently been using poker room in cooperation with one or more players in MTTs.
Please note that poker is an individual game and should be played as such, any further violations of poker network rules might result in a permanent lock of your account.
Please refrain from similar activity in the future as it may lead to permanent account lock.

OlyBet Customer Support will gladly answer any questions or concerns you might have. Please don't hesitate to contact us
Vastasin kohteliaasti pyytäen lisätietoa ja toki kiistäen väitteen. Katsotaan mitä vastaavat. Itse en ole tietoinen kimppapelaamisesta, mutta joku tietää minua paremmin.

Mutta kaikki, jotka ovat koluusiossa kanssani: Varautukaa, että seuraavalla kerralla tilinne menee lukkoon.

Ensimmäinen ajatus oli, että pakko nähtäviäsi nauhoittaa tulevat pelisessiot. Mutta eihän se mitään auta. Eihän siinä näy, jos mä mesellä välitän tietoja kortteista tai jaan ruutuani jollekin.

Sanontahan kuuluu. Se koira älähtää, johonka kalikka kalahtaa. Minun älähdys ei nyt johdu siitä. En vain voi hyväksyä kyseistä syytöstä.
nikkipe

Maikki

Viesti Kirjoittaja Maikki » 18 Helmi 2019, 18:54

nikkipe kirjoitti:Jos rng:t vinoilee viikosta viikkon, niin nyt on joukkoon liittynyt rng:n haltija.
Dear Petri,

This is the informational letter regarding your Poker account.
We have received information from MicroGaming Poker Network (MPN) that you have recently been using poker room in cooperation with one or more players in MTTs.
Please note that poker is an individual game and should be played as such, any further violations of poker network rules might result in a permanent lock of your account.
Please refrain from similar activity in the future as it may lead to permanent account lock.

OlyBet Customer Support will gladly answer any questions or concerns you might have. Please don't hesitate to contact us
Vastasin kohteliaasti pyytäen lisätietoa ja toki kiistäen väitteen. Katsotaan mitä vastaavat. Itse en ole tietoinen kimppapelaamisesta, mutta joku tietää minua paremmin.

Mutta kaikki, jotka ovat koluusiossa kanssani: Varautukaa, että seuraavalla kerralla tilinne menee lukkoon.

Ensimmäinen ajatus oli, että pakko nähtäviäsi nauhoittaa tulevat pelisessiot. Mutta eihän se mitään auta. Eihän siinä näy, jos mä mesellä välitän tietoja kortteista tai jaan ruutuani jollekin.

Sanontahan kuuluu. Se koira älähtää, johonka kalikka kalahtaa. Minun älähdys ei nyt johdu siitä. En vain voi hyväksyä kyseistä syytöstä.

Pelaatteko muuten samasta ip:stä vaimon kanssa ? Ja oletteko olleet jossain samassa finussa? Joskus kuullut et näissä on kyselty varsinkin jos kipannut lähes kaiken toiselle. Toivottavasti selviää. :)

nikkipe
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja nikkipe » 18 Helmi 2019, 19:14

Vaimokin sai vastaavan.

Toki pelataan sekä samalla ip:llä ja eri ip:llä. Monesti promo satloissa.

Kysyin lisätietoja ja pyysin mpn yhteyhenkilöä. Vaadin myös syytösten tueksi todisteita.
Dear Petri,

Our poker service provider contacted us and just wanted that we remind you about poker room rules and notify that in the future as it may lead to permanent account lock.
There is no evidence found for now that is why we just sent you the requested information.
Thank you for understanding!

OlyBet Customer Support will gladly answer any questions or concerns you might have. Please don't hesitate to contact us./i]

Seuraavaksi saavat kertoa minulle.

A. Jos ei mitään ole tapahtunut, niin miksi väitetään että olen pelannut joidenkin kanssa yhdessä?
B. Mihinkä perustuu, että muistutamme vain tilin sulku mahdollisuidesta.
C. Kumpi meidän perheessä saa pelata? Joe molemmat emme saa.

Kävi hyvät, kun ei napsunut KoT paikka. Tällä fiiliksellä Olybetin edustajien luona olisi kiva keskustella.

Joku voi sanoa, ettei Olybet voi asialle mittään. Mutta mulla on sopimussuhde Olybettiin ja heillä eteenpäin johonkin kolmanteen osapuoleen (mpn).

Selvittäköön syytösten perusteet.
nikkipe

jefenho

Viesti Kirjoittaja jefenho » 18 Helmi 2019, 19:20

Automaattista MPN-verkon valvontaa. Normaali asiakaspalvelun kanssa turha vääntää asiasta, kannattaa ottaa yhteys johonkin OlyBetin isoon herraan, niin kuin ilmeisesti oli aikomuskin.

MPNllä ollut aiemmin niin paljon kimppapelaamista, että ihan hyvä että tarkkailevat. Harmi että näyttäytyy tällä tavalla :-D

nikkipe
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja nikkipe » 18 Helmi 2019, 19:51

jefenho kirjoitti:
MPNllä ollut aiemmin niin paljon kimppapelaamista, että ihan hyvä että tarkkailevat. Harmi että näyttäytyy tällä tavalla :-D
Positiivista tässä casessa on, että valvonta toimii ja asiaan puututtaan. Samoin kuin Espire Caren tapauksessa.

Helposti valvonnan tarttumisen jälkeen katsotaan kohde kokonaan mädäksi.
nikkipe

Kyyberi

Viesti Kirjoittaja Kyyberi » 18 Helmi 2019, 22:10

Aika selvä keissi, kun vaimokin saanut huomautuksen. Softa on bongannut että ootte pelannu samasta ip:stä (ja ilmeisesti samaa turnausta). Aiheuttanut automaattisen hälytyksen ja varoitus on lähetetty. Veikkaan että lopputuloksena on että voitte pelata samasta ip:stä, mutta ette samassa turnauksessa. Mikä on ihan normaalia käytäntöä.

nikkipe
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja nikkipe » 18 Helmi 2019, 22:41

Kyyberi kirjoitti:. Veikkaan että lopputuloksena on että voitte pelata samasta ip:stä, mutta ette samassa turnauksessa. Mikä on ihan normaalia käytäntöä.
Mpn:llä on aina ollut tarkistus ip:n osalta, mikäli turnaukseen osallistuu alle x määrä pelaajia.

Silloin ei päästä turnaukseen. Jos taasen turnauksessa riittävästi pelaajia pääsee samasta ip:tä reggaamaan. Mikäli olemme tavanneet tämän jälkeen finussa ja meidän tili suljetaan, niin ei mene ihan puikkoon. (En muista, että olismme finussa tavanneet)

Toki voivathan he kieltää samasta huoneistosta pelaamisen? Jokainen tietää, että ip osoitteita on maailma täynnä.

Mielestäni ensimmäisessä postissa puhutaan cooperaitingista. Mitä sillä tarkoitetaan? Olet pelannut sieltä mistä joku tuttusi? Olet pelannut yhteispeliä? Melkoisesti eri asia.
nikkipe

sharkie
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja sharkie » 19 Helmi 2019, 04:16

Monella saitilla oon törmännyt sääntöön one account per household joten kai selvästi vaan haluavat teidän emännän kanssa erilleen samoista peleistä. Voi olla et jotenkin niiden kanta muuttunut noiden pelaajamäärien suhteen/eivät jaksa enää tarkistella jotain juttuja. En mä usko et ne tarkoittavat teitä huijareiks vaan haluavat vaan teidät pois samasta tilasta tavallaan miltä se näyttää kun vedätte samasta ipstä. Onko eri ipn järjestäminen toiselle pois suljettu vaihtoehto?
Seuraa täältä kun ammattimies näyttää miten RAKEtoidaan!

nikkipe
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja nikkipe » 19 Helmi 2019, 07:28

Mikäli tiedämme pelaavamme esim promo satteja, niin aina otetaan eri yhteydet käyttöön.
nikkipe

peteyy

Viesti Kirjoittaja peteyy » 19 Helmi 2019, 12:43

Vaimo ei vissiin kovin usein kuitenkaan pelaa, joten olisiko fiksuinta vaan pelata kaikki pelit eri ip osoitteista. Pokeriverkkohan ei mistään voi tietää onko siellä saman ipn takana jotain kimppapeliä menossa, joten siksi varmaankin laittelevat noita viestejä menemään jos usein pelaa samoja pelejä samasta ip osoitteesta. Ei niitä kannata henkilökohtaisina syytöksinä ottaa :)
"Who me?"

nikkipe
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja nikkipe » 24 Helmi 2019, 23:51

Oli kyllä mahtavaa katsella KoT finua. Tosin se pilasi kaikki sunnuntain suunnitelmat kun töllön eteen jymähti.

Sääli, että jinxasin Savioaholta pytyn, mutta hieno peli oli.

Muutenkin ruudulta tuli hyvää sisältöä. Ensin Henkuli ja Lauri, sitten perään Hannu Pokerisivujen kanavalla.

Omat pelit vedin taas ihan penkin alle. Yksi vaatimaton finu, mutta sinnekin ajauduttiin sorttina

En sitten jaksanut jatkaa kiukuttelua Olybetille. Vaimo omalta osaltaan hoiti kirjeen vaihtoa ja kyllä he lopulta alkoivat puhua IP haasteista. Ei kimppapelaamisesta.

Katselin taas PT4 statseja. Lopputulema opetellaanpa peli uudestaan.
nikkipe

nikkipe
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja nikkipe » 25 Helmi 2019, 22:15

Yllättävän paljon jäi harmittamaan, että KoT jäi väliin.

Kiva kuitenkin katsella miten entiset Tiimi kaverukset olisivat napusttaneet 2. sijan sakabasta. Jos olisivat olleet samassa tiimissä tänä vuonna. No ensi vuonna raiskataan tiimiskaba ja jätetään mainin voittaja ruikuttamaan rannalle.

Tällä viikolla tarkistan (rakennan uudestaan) omat ranget ja siirryn kuopan kaivuusta sen täyttöön.
nikkipe

nikkipe
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja nikkipe » 26 Helmi 2019, 19:53

Otin normaalia löysemmän päivän tänään ja marssin Verkkokauppaan hakemaan vähän lisää ram- muistia. Halvinta ja käytännössä minimi määrää.

Reilun tunnin hiplaamisen jälkeen oli pakko soittaa kulsulle ja kertoa missä olen.

Luurista kuului pikainen vastaus. Eiii, ihan väärä paikka sulle. Puolustelin, että ihan kivoja löytöjä kuitenkin täällä on. Pinossa oli siinä vaiheessa TV, näytönohjain ja 2 kpl 4 gigan muistipalikoita. Luurin toisesta päästä kuului: Muista ostaa seinäteline telkkarille.

Senkin sain edullisesti ja en yhtään ihmettele. Siinä oleva vatupassi ei todellakasn tiennyt milloin se on suorassa.
nikkipe

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Blogit”