Beating the PLO10!!!

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit

Re: Beating the PLO10!!!

ViestiKirjoittaja PPPake » 01.10.2018 16:57

JulmaJeppe kirjoitti:2. Tosiaan, turn olisi aika standard bet reguja vastaan, tajusin tämän itsekin sen jälkeen kun olin postannut. Mutta alkuperäinen avaaja oli pelannut tähän asti turhan aggressiivisesti postflop ja tehnyt hölmön näköisiä steal yrityksiä, joten uskoin että pääsisin check-raiseemaan. Taustatiedot olisi tietysti pitänyt kertoa paremmin alkuperäisessä postauksessa, kun ne vaikuttivat peliini. Olet varmasti oikeassa että tiukempia pelaajia vastaan fold olisi varmasti ollut oikein, jos checkinä oltaisiin menty.

Vihu blockaa tässä juuri sitä reaali kättä mikä ei olisi osunut myös itselläni riveriin. Mille muulle heikommalle kädelle vihu voi laittaa mut kuin A7:lle? A4? Tuntuu vähän liian täsmäriidiltä, jotta pot oddsit voisivat oikeasti riittää. Voi olla toki että olen väärässä, kun en näin isoja tasoja ole ennen pelannut, mutta tuntuu hassulta.

Ja onko vihulla tosiaan flopilla check standard? En ymmärrä tätä peliä yhtään. Ehkä en ole vielä tarpeeksi hyvä plo200.

Turhaanpa sitä lähtee A756s kasvattalemaan pottia tollaseen floppiin positiosta, ettei vaan tule checkraisetuks ja sit joutuis taas turhaan ihmettelemään. Turnilta voi jo ihan ilosesti maksaa lisäouteilla ainoona chraisen ja riverillä nyt aivan ilmiselvä maksu noilla oddseilla. Ei vähiten siks, että blokkaa kuitenkin ihan kiitettävästi täpöjä ja värejä. Ja jos teillä ei oo ollu sen kummempaa historiaa tollasista tilanteista niin ihan vaikka uteliaisuudesta voi tarkistaa, millä kädellä pelaat noin.

Sun osalta turnilta lähtien en nyt tiiä, onko eri vaihtoehdoilla kovin isoja eroja. Nihkee käsi kyl pelata, kun aika karmeita rivereitä yli puolet pakasta. Nyt kun lähit painamaan niin toki riverikin pitää painaa ja sanoisin, että molemmilta osapuolilta toi jako oli kokonaisuudessaan ihan hyvin pelattu. Ei voi ainakaan kumpaakaan moittia.
PPPake

ViestiKirjoittaja JulmaJeppe » 01.10.2018 17:24

PPPake kirjoitti:
JulmaJeppe kirjoitti:2. Tosiaan, turn olisi aika standard bet reguja vastaan, tajusin tämän itsekin sen jälkeen kun olin postannut. Mutta alkuperäinen avaaja oli pelannut tähän asti turhan aggressiivisesti postflop ja tehnyt hölmön näköisiä steal yrityksiä, joten uskoin että pääsisin check-raiseemaan. Taustatiedot olisi tietysti pitänyt kertoa paremmin alkuperäisessä postauksessa, kun ne vaikuttivat peliini. Olet varmasti oikeassa että tiukempia pelaajia vastaan fold olisi varmasti ollut oikein, jos checkinä oltaisiin menty.

Vihu blockaa tässä juuri sitä reaali kättä mikä ei olisi osunut myös itselläni riveriin. Mille muulle heikommalle kädelle vihu voi laittaa mut kuin A7:lle? A4? Tuntuu vähän liian täsmäriidiltä, jotta pot oddsit voisivat oikeasti riittää. Voi olla toki että olen väärässä, kun en näin isoja tasoja ole ennen pelannut, mutta tuntuu hassulta.

Ja onko vihulla tosiaan flopilla check standard? En ymmärrä tätä peliä yhtään. Ehkä en ole vielä tarpeeksi hyvä plo200.

Turhaanpa sitä lähtee A756s kasvattalemaan pottia tollaseen floppiin positiosta, ettei vaan tule checkraisetuks ja sit joutuis taas turhaan ihmettelemään. Turnilta voi jo ihan ilosesti maksaa lisäouteilla ainoona chraisen ja riverillä nyt aivan ilmiselvä maksu noilla oddseilla. Ei vähiten siks, että blokkaa kuitenkin ihan kiitettävästi täpöjä ja värejä. Ja jos teillä ei oo ollu sen kummempaa historiaa tollasista tilanteista niin ihan vaikka uteliaisuudesta voi tarkistaa, millä kädellä pelaat noin.

Sun osalta turnilta lähtien en nyt tiiä, onko eri vaihtoehdoilla kovin isoja eroja. Nihkee käsi kyl pelata, kun aika karmeita rivereitä yli puolet pakasta. Nyt kun lähit painamaan niin toki riverikin pitää painaa ja sanoisin, että molemmilta osapuolilta toi jako oli kokonaisuudessaan ihan hyvin pelattu. Ei voi ainakaan kumpaakaan moittia.

Kaikki tuntuvat olevan sitä mieltä että oli vihulta hyvä maksu. Kai se on sitten uskottava.

River pitää painaa, vaikka vihun kuuluu maksaa 6-high värillä. Miksi? Millaisia käsiä saisin sitten pakkaan, jotka ovat maksaneet check-raisen turnilla? Jos 6-high värin kuuluu maksaa, niin sitten varmaan myös AKxx värin blockerilla (jopa ilman?) ja kaikkien kymppien. Mitä saan enää pakkaan? Jonkun wrapin ilman värinvetoa. En nyt ainakaan heti muuta keksi. Onko se riittävä syy painaa loput riverillä? Ei tunnu oikealta. Jopa check-maksu tuntuisi oikeammalta, sillon saisin edes joltakin wrappi bluffilta valueta. Nyt en saa ikinä miltään huonommalta kädeltä valueta ja lähes kaikki paremmat kädet maksavat.
JulmaJeppe

ViestiKirjoittaja PPPake » 02.10.2018 1:27

JulmaJeppe kirjoitti:Kaikki tuntuvat olevan sitä mieltä että oli vihulta hyvä maksu. Kai se on sitten uskottava.

River pitää painaa, vaikka vihun kuuluu maksaa 6-high värillä. Miksi? Millaisia käsiä saisin sitten pakkaan, jotka ovat maksaneet check-raisen turnilla? Jos 6-high värin kuuluu maksaa, niin sitten varmaan myös AKxx värin blockerilla (jopa ilman?) ja kaikkien kymppien. Mitä saan enää pakkaan? Jonkun wrapin ilman värinvetoa. En nyt ainakaan heti muuta keksi. Onko se riittävä syy painaa loput riverillä? Ei tunnu oikealta. Jopa check-maksu tuntuisi oikeammalta, sillon saisin edes joltakin wrappi bluffilta valueta. Nyt en saa ikinä miltään huonommalta kädeltä valueta ja lähes kaikki paremmat kädet maksavat.

Se, että vihu ottaa hyvän maksun kertoo vaan siitä, että vihu voi ottaa hyviä maksuja eikä se tee siten hyvästä bluffista suoraan huonoa. Moni vihu kippais tuon ja aika paljon muitakin sun kättä parempia hanskoja (sulla oli jo aiemmin tähän hyvät perustelut). Molemmat saatte tuollasista jaoista tärkeetä infoa, jonka pohjalta voitte sitten tehä adjustuksia suuntaan jos toiseen jatkoa ajatellen.

Kuten todettua vihulla oli A765 - 6high-väri, mutta lisäks kaks olennaista täpön blokkeria. Ilman noita blokkereita kutosvärillä maksaminen ois ollu huomattavasti vaikeempaa. Vertaa vaikka A765 vs 9865 - kummalla 6high-värillä mieluummin maksaisit AT74T-boardiin? Niinpä. :wink:

Bluffeille harvemmin on tarkotus saada valueta huonommilta käsiltä. Ne on jänniä hetkiä, kun niin kuitenkin joskus käy. Jos riveri ei ois tuonu väriä maaliin niin c-call ois voinu olla parempi vaihtoehto joihinkin parittamattomiinkin rivereihin. Nythän tässä kaiketi koitettiin painaa nimenomaan niitä värejä pakkaan. Vaikeeta niitä on koskaan saada pakkaan, jos ei ikinä yritä. Ja vaikeeta on myös saada kovin useesti täpöille/isommille väreille maksuja niiltä pienemmiltä väreiltä, jos ei jää koskaan kiinni bluffista.
PPPake

ViestiKirjoittaja Detru » 02.10.2018 8:40

JulmaJeppe kirjoitti:Kaikki tuntuvat olevan sitä mieltä että oli vihulta hyvä maksu. Kai se on sitten uskottava.

En kyllä itekkään uskonut aluks ollenkaan, että ois hyvä maksu, mutta hetken mietittynä ei toi nyt aivan pommilta sinällään vaikuta. Hirveesti ei lisättävää aikaisempiin kommentteihin, vihun check ok, kun sen käsi pelittää hyvin tulevilla striiteillä ja top+bottom ei kestä painetta kuitenkaan aivan älyttömästi. Jotain värejä pitää kuitenkin olla checkbackeissaki tai muuten muut vois vaan flouttailla ja bluffata aina ulos potista.

Turnilla sit just toi mitkä on sun xraiseja ja mitkä on liidauksia. Tossahan voi vihu jopa olettaa, että sulla about joku kuiva TTxx pelkästään mahollinen value joka seki suurimman osan aikaa haluu liidata vaan turnin. Vaikka oisit hupsutellu jollain KQJx värinvedolla turnilla ei kaikki "uskalla" painaa sitä valuena riverillä, joten yhtäkkii 6-väri kääntyyki selkeeks maksuksi.

Saatto tehdä kyllä Paken mainitseman infomaksun vaan, eikä ees kuvitellu voittavansa, mistäs tota tietää. Mulla samassa spotissa on aina setti tai AT ja laitan callingstation-täpän jos maksaa 6-värillä :roll:
Discord: Detru
Twitter: @J_Solja
Detru

Käyttäjän avatar
Moderaattori

ViestiKirjoittaja JulmaJeppe » 02.10.2018 9:09

PPPake kirjoitti:

Se, että vihu ottaa hyvän maksun kertoo vaan siitä, että vihu voi ottaa hyviä maksuja eikä se tee siten hyvästä bluffista suoraan huonoa. Moni vihu kippais tuon ja aika paljon muitakin sun kättä parempia hanskoja (sulla oli jo aiemmin tähän hyvät perustelut). Molemmat saatte tuollasista jaoista tärkeetä infoa, jonka pohjalta voitte sitten tehä adjustuksia suuntaan jos toiseen jatkoa ajatellen.

Kuten todettua vihulla oli A765 - 6high-väri, mutta lisäks kaks olennaista täpön blokkeria. Ilman noita blokkereita kutosvärillä maksaminen ois ollu huomattavasti vaikeempaa. Vertaa vaikka A765 vs 9865 - kummalla 6high-värillä mieluummin maksaisit AT74T-boardiin? Niinpä. :wink:

Bluffeille harvemmin on tarkotus saada valueta huonommilta käsiltä. Ne on jänniä hetkiä, kun niin kuitenkin joskus käy. Jos riveri ei ois tuonu väriä maaliin niin c-call ois voinu olla parempi vaihtoehto joihinkin parittamattomiinkin rivereihin. Nythän tässä kaiketi koitettiin painaa nimenomaan niitä värejä pakkaan. Vaikeeta niitä on koskaan saada pakkaan, jos ei ikinä yritä. Ja vaikeeta on myös saada kovin useesti täpöille/isommille väreille maksuja niiltä pienemmiltä väreiltä, jos ei jää koskaan kiinni bluffista.

Loistava vastaus.

Kuitenkin jos tehdään maksu perustuen blockereihin, niin on aina sitten keksittävä, että millä muulla kädellä vihu olisi voinut check-raisea turnin. IMO järkeviä vaihtoehtoja ovat A+wrappi, A+värinveto, setti, 2-paria. Pelkällä wrapillä ilman kärkeä tai värinvetoa en ainakaan itse olisi ikinä painanut. Jos nyt tosta vihun silmin blockataan A+värinvetoa, settiä ja 2-paria, niin vihun on pakko ajatella, että olen painanut A+wrapillä (jota itse asiassa myös blockataan!) ja tehtävä maksu pelkästään siinä toivossa, koska ei ole mielestäni järkeä ajatella "blockataan täkäriä A7:lla, niin vihulla on varmaan A7". Kun mahdollisten lyöntikäsien määrä on näin suppea, joita vihu biittaa, blockereiden merkitys pienenee. Mutta olet varmasti oikeassa siinä, että vihu halusi nähdä millaisella kädellä olen pelannut. Timebankille se kuitenkin meni. Ei tämä nyt ainakaan niin pahalta maksulta enää tunnu kuin aluksi, mutta en silti itse tekisi sitä.
JulmaJeppe

ViestiKirjoittaja PPPake » 02.10.2018 15:26

JulmaJeppe kirjoitti:Kuitenkin jos tehdään maksu perustuen blockereihin, niin on aina sitten keksittävä, että millä muulla kädellä vihu olisi voinut check-raisea turnin. IMO järkeviä vaihtoehtoja ovat A+wrappi, A+värinveto, setti, 2-paria. Pelkällä wrapillä ilman kärkeä tai värinvetoa en ainakaan itse olisi ikinä painanut. Jos nyt tosta vihun silmin blockataan A+värinvetoa, settiä ja 2-paria, niin vihun on pakko ajatella, että olen painanut A+wrapillä (jota itse asiassa myös blockataan!) ja tehtävä maksu pelkästään siinä toivossa, koska ei ole mielestäni järkeä ajatella "blockataan täkäriä A7:lla, niin vihulla on varmaan A7". Kun mahdollisten lyöntikäsien määrä on näin suppea, joita vihu biittaa, blockereiden merkitys pienenee. Mutta olet varmasti oikeassa siinä, että vihu halusi nähdä millaisella kädellä olen pelannut. Timebankille se kuitenkin meni. Ei tämä nyt ainakaan niin pahalta maksulta enää tunnu kuin aluksi, mutta en silti itse tekisi sitä.

Alleviivattu osa on varmaan ihan oikein - tuskin vihu on ajatellu, että sulla on A7. Boldattu lause kuulostaa sen sijaan täysin epäloogiselta.

Ei oo rangenpilkkomishommat mun erikoisalaa niin en osaa niihin kommentoida sen kummemmin varsinkaan pelaajia tuntematta. Lähinnä vaan katon pottikertoimet ja nään, että maksuun tarviis noin 22% voitto-osuudet ja arvon sitten bluffaako toinen tarpeeks, että voin maksaa. Noin halvalla hinnalla suht tuntematonta vihua vastaan noita maksuja vaan "joutuu tekemään". Ei noi ehkä ilmiselviä ole, mutta aina välillä on hyvä vilkasta missä mennään, ettei tuu täysin yliajelluks ilman vastarintaa.

Ymmärrän kyllä sun pointit. Monesti varsinkin aiemmin hajoilin monesti vihujen maksuihin, kun omassa päässä aattelin, ettei vihujen silmissä mulla pitäis ikinä olla tässä eikä tuossa mitään bluffeja (vaikka yleensä mulla oli ja on edelleen vaan jotain paskaa :lol: ). Näitä vastaan pitää vaan valua kiltisti valutusmoodiin ja ottaa ilo irti sankarimaksuista.
PPPake

ViestiKirjoittaja JulmaJeppe » 02.10.2018 16:45

PPPake kirjoitti:
JulmaJeppe kirjoitti:Kuitenkin jos tehdään maksu perustuen blockereihin, niin on aina sitten keksittävä, että millä muulla kädellä vihu olisi voinut check-raisea turnin. IMO järkeviä vaihtoehtoja ovat A+wrappi, A+värinveto, setti, 2-paria. Pelkällä wrapillä ilman kärkeä tai värinvetoa en ainakaan itse olisi ikinä painanut. Jos nyt tosta vihun silmin blockataan A+värinvetoa, settiä ja 2-paria, niin vihun on pakko ajatella, että olen painanut A+wrapillä (jota itse asiassa myös blockataan!) ja tehtävä maksu pelkästään siinä toivossa, koska ei ole mielestäni järkeä ajatella "blockataan täkäriä A7:lla, niin vihulla on varmaan A7". Kun mahdollisten lyöntikäsien määrä on näin suppea, joita vihu biittaa, blockereiden merkitys pienenee. Mutta olet varmasti oikeassa siinä, että vihu halusi nähdä millaisella kädellä olen pelannut. Timebankille se kuitenkin meni. Ei tämä nyt ainakaan niin pahalta maksulta enää tunnu kuin aluksi, mutta en silti itse tekisi sitä.

Alleviivattu osa on varmaan ihan oikein - tuskin vihu on ajatellu, että sulla on A7. Boldattu lause kuulostaa sen sijaan täysin epäloogiselta.

Ei oo rangenpilkkomishommat mun erikoisalaa niin en osaa niihin kommentoida sen kummemmin varsinkaan pelaajia tuntematta. Lähinnä vaan katon pottikertoimet ja nään, että maksuun tarviis noin 22% voitto-osuudet ja arvon sitten bluffaako toinen tarpeeks, että voin maksaa. Noin halvalla hinnalla suht tuntematonta vihua vastaan noita maksuja vaan "joutuu tekemään". Ei noi ehkä ilmiselviä ole, mutta aina välillä on hyvä vilkasta missä mennään, ettei tuu täysin yliajelluks ilman vastarintaa.

Ymmärrän kyllä sun pointit. Monesti varsinkin aiemmin hajoilin monesti vihujen maksuihin, kun omassa päässä aattelin, ettei vihujen silmissä mulla pitäis ikinä olla tässä eikä tuossa mitään bluffeja (vaikka yleensä mulla oli ja on edelleen vaan jotain paskaa :lol: ). Näitä vastaan pitää vaan valua kiltisti valutusmoodiin ja ottaa ilo irti sankarimaksuista.

Boldatun lauseen idea on, että jos vihu blockaa kaikkea tasaisesti, niin blockereilla ei ole mitään merkitystä. Jos heron ainoat vaihtoehdot ovat wrappi, 2 paria, värinveto ja kolmoset, mutta vihu blockaa jokaista niistä yhtä paljon, niin mikään näistä käsistä ei tällöin muutu todennäköisemmäksi. Tietty jos ajatellaan, että on mahdollisuus myös täyteen roskakäteen, niin sen todennäköisyys silloin kasvaa. Tämä yhdistettynä siihen, että saadaan vielä infoa vihun pelityylistä varmaankin riittää perusteeksi 22% oddseihin.

Eihän se nyt yleensä edes itseäni haittaa, jos joku makselee liikaa riverillä, pelityyli on niin helppo vaihtaa sellaisia vastaan. Yritin vaan saada jotain tolkkua tähän vihun peliin, kun vihu muuten tuntui osaavan pelata hyvin. Ja nyt kyllä ymmärränkin, kiitos perusteluista! :-D
JulmaJeppe

ViestiKirjoittaja River1Time » 20.02.2019 16:07

Mites on pelit sujuneet viime aikoina?
River1Time

ViestiKirjoittaja JulmaJeppe » 27.02.2019 11:01

River1Time kirjoitti:Mites on pelit sujuneet viime aikoina?

Olipas puhutteleva kysymys.

kuva.png

Kuten kuvasta näkyy, niin ei niin hyvin. Enkä ole paljoa kerennytkään pelaamaankaan. Sain loppuvuonna 30-vuotis syntymäpäivälahjaksi toisen tytön, mikä on merkittävästi vaikuttanut peleihin. Jo ennen sitä tuntui, että oli vaikea löytää perheeltä aikaa peleihin, mutta sen jälkeen vielä enemmän. Kun vastasyntynyt rupeaa vieressä rääkymään kesken tiukan tilanteen, niin stressitaso nousee samantien nollasta sataan ja sitä vaan painaa mitä tahansa nappia päästäkseen kädestä eroon ja lohduttamaan pientä. Kai me ihmiset ollaan jotenkin sillein ohjelmoitu käyttäytymään. Ja vaikka välillä saisi hetken illalla pelattua, niin on se vaan jotenkin paljon rankempaa henkisesti kuin ennen. Ensin kuuntelee koko päivän vikinää ja rääkymistä ja sitten kun saisi hetken rentoutua niin menee ottamaan -600e pokerisession. Jotenkin se ei ole motivoivaa, eikä edes kivaa. Olen selkeästi huomannut pelistäni, että en vaan pelaa nyt niin hyvää kuin esimerkiksi kesällä. Jos jollakin on jotain vinkkejä, miten sovittaa perhe-elämä ja pokeri yhteen, niin otetaan vastaan.

Livepelejä on kuitenkin tullut suunnilleen yhtä paljon pelattua, koska olen käyttänyt kaikki vaimon kanssa sovitut vapaaillat niihin. Niissä olen hävinnyt yli puoli vuotta joka ikisen session, yhteensä noin 3k€. Ja pelit on yleensä DC 0,25/0,25 ilman rakea. Onhan sitä pelattukin välillä aika paskasti, mutta runi on ollut jotakin mitä en ole ennen livessä nähnyt. Mutta meneepähän ainakin rahat kavereille, eikä esimerkiksi rakeen. Viime kerralla näissä peleissä hävisin vajaa 700e yhdessä sessiossa. Kun pääsin yöllä kotiin, niin kaveri soitti minulle ja haukkui peliäni. Löin hänelle luurin korvaan 3 kertaa, mutta hän soitti aina takaisin ihmetellen, että miten yhteys on niin huono. Lopulta jouduin käymään hänen kanssaan pitkän keskustelun 5-omaha kädestä, mikä itse asiassa on mielestäni aika mielenkiintoinen.

DC 0,25/0,25, Käteni on 5c4d4h2d2h. Joku laittaa liven, joku avaa potin ja oikealla puolella oleva lyö 3-betin 6e. Maksan sen jonka jälkeen välissä olevat kippaa ja avaaja lyö potin, johon oikealla puolella olevani lyö all in. Meillä kaikilla kolmella on yli 250e stäkit.

Ennen kuin sanotte "helppo kippi", niin mietitään vähän. Vahva mielikuvani molempien pelityylit huomioiden on, että kumpikaan ei löisi tällä tavalla näin syvillä stäkeillä pienellä rundownilla. Jäljelle jää silloin mielestäni suurinpiirtein seuraavat kädet: AAxxx ja korkea rundown, AAxxx ja AAxxx, korkea rundown ja korkea rundown. Käteni pelaa niitä vastaan näin:

kuva2.png

Kaikki joilta olen kysynyt on sanonut aika vähällä miettimisellä, että käteni olisi kippi. En ymmärrä miksi. Onko tässä nyt jotain mitä en osaa ottaa huomioon? Olen oppinut, että 5-omahassa multiway pf all in yleensä sellaiset kädet johtavat joita blockataan vähiten. Headsup tämä olisi ollut helppo kippi, mutta 3-way en ole samaa mieltä. Oikeat kädet olivat:

kuva3.png
kuva3.png (5.23 KIB) Katsottu 914 kertaa

(Ja KKxxx tietysti voitti)

Pitkän häviöputken takia olen nyt pitänyt jonkun aikaa taukoa pokerista. Ideana on kuitenkin jatkaa pelejä netissä, kunhan tyttö rupee nukkumaan illat paremmin. Suunnittelin jo, että pelaisin noin 1h illassa, jotta aikaa jää myös rentoutumiseen. Ja vaikka mielestäni jo biittasin plo50 ja pärjäsin hyvin plo100, niin täytyy varmaan kuitenkin aloittaa plo20, jotta alku ei olisi henkisesti niin rankka. Ja kun taas saan hyvän rutiinin hommaan, niin sitten siirrytään plo50. Päivittelen tänne sitten taas tuloksia kun käsiä alkaa olemaan kohtuullinen määrä.
JulmaJeppe

ViestiKirjoittaja Sappa » 27.02.2019 20:27

JulmaJeppe kirjoitti:Olipas puhutteleva kysymys.

Jos jollakin on jotain vinkkejä, miten sovittaa perhe-elämä ja pokeri yhteen, niin otetaan vastaan.

Pelaa jossakin muualla kuin kotona. Parilla kaverilla toimistot, kun ammatikseen pelaavat. Ite tuhosin aikoinaan small stakesejä pubista käsin (ilmainen wifi)

JulmaJeppe kirjoitti:Kaikki joilta olen kysynyt on sanonut aika vähällä miettimisellä, että käteni olisi kippi. En ymmärrä miksi. Onko tässä nyt jotain mitä en osaa ottaa huomioon? Olen oppinut, että 5-omahassa multiway pf all in yleensä sellaiset kädet johtavat joita blockataan vähiten. Headsup tämä olisi ollut helppo kippi, mutta 3-way en ole samaa mieltä. Oikeat kädet olivat:

Teet vain yhden virheen tässä kädessä, maksamalla 6€ 3-betin. Ihan paska käsi. Tämmöseen selkeeseen paikkaan, jossa AAxxx vs AAxxx tosi yleinen haluaa toki mukaan. KJ862 kaikki pataakin saa 34.61%.
Sappa

Edellinen

Palaa alueelle Blogit