K-Pingu 2019

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit

Re: K-Pingu 2019

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 04.03.2019 23:04

sharkie kirjoitti:Painelet vissiin paljon noita 1-5e turneita ni millainen sun turneeohjelma on ja minne verkkoon löytyy parhaiten pelejä?

Joo tällä hetkellä painelen taas vaihteeksi. Winamaxilla varmaan nykyään paras valikoima 2 ja 5 euron turnauksia ja yhdet pehmeimmistä fieldeistä. 888:iin pätee aikalailla samat sanat kuin Winamaxiin, mut 2, 3 ja 5 dollarin turnausten suhteen ja on valikoima hieman pienempi. Partylla ja Starssilla nyt tietysti on aina pelejä, mutta siellä riittää ihan päteviä tai ainakin nitikkäitä abc-grindaajia noihin pieniinkin sen verran, että usein niitä pari-kolme kappaletta eksyy samaankin pöytään tai ainakin täysin sekaisin olevia vpip100- ja bet100Xpot-pelaajia tulee vastaan vähemmän. Veikkauksella nyt tietysti on aina ihan super pehmeät pelit, mut älä tuu sinne kun siellä on niin pienet fieldit, että yks toinen harja euron reboihin tietäis jo sitä, että lakkaan voittamasta vähintään yhden niistä kerran päivässä :D Ja tietysti iPokerilla on tosi heikko taso noissa kans, mut pelejä alkaa nykyään vähän heikosti ja Unibetinkin 2 ja 5 euron turnaukset on super helppoja, mutta se softa vaan on edelleen hieman turhan kömpelö mun makuuni. No tässähän tulikin lueteltua melkein kaikki saitit Microgamingia lukuunottamatta (pelaan siellä tosi vähän.. hyvät tulokset, mut vähän pelejä ja hieman kömpelö softa minusta) jo tässä samalla kun 9-tablaan NL10 9-maxeja 888:lla ja Winamaxilla. Älkää kukaan tulko tännekään häiritsemään kun nämä on ainoat jäljellä olevat mikrokäkyt joissa toimii hud ja joissa on niin heikko taso, että pystyy edelleen vuonna 2019 pelaamaan kuukaudesta toiseen yli 25 bb/100 winratiolla :D

edit: Mä kirjotan omasta turnausohjelmasta jotain kun lopetan nää käkyt...
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 04.03.2019 23:34

Isoo määrää mikroturnauksia grindatessa mä oon koittanu maksimoida tuntipalkan niin, että rekkailen jokaiselta saitilta etukäteen illan parhaat turbo-, rebuy- ja pko-turnaukset koska niissä on ihan kannattavaa olla mukana alusta asti. Pko:ssa syy lienee suht selvä ja kaks muuta on mikroissa semmoista roiskimista heti alusta, että se kannattaa olla hyödyntämässä kyyläämällä siellä seassa :D

Sit kun nykyään muistan suunnilleen kahdeksan saitin mikroturnausaikataulut ulkoa niin on helppo siihen lisäksi poimia late regillä parhaat freezeoutit ja deepstack-turnaukset sillain, että tietää pöytämäärän pysyvän koko ajan itselle sopivana eli siinä suunnilleen välillä 15-18 pöytää. Usein pyrin alottamaan seittemään mennessä koska suurin osa noista ennakkoon regattavista alkaa välillä 19:00-23:30 ja siihen alkuun saan helposti late regeillä otettua noin 8-10 hyvää freezeouttia ja siitä eteenpäin muita alkaa sitten sopivasti niin, että se pöytämäärä pysyy automaattisesti sopivana.

Aina jos tulee normaalia enemmän putoamisia niin on helppo sit lisätä turnauksia, mut noin niitä harvoin tulee missään vaiheessa liikaa, että täytyis perua rekisteröintejä. Alan kyllä tekeen sitäkin jos pöytämäärä menee sinne 21-22 paikkeille, mut ei oo aikoihin ollu tarvetta kun on oppinu ton rytmin.

Session lopussa alan sit ottaan pääasiassa Starssilta eka turbosittareita ja sit hypereitä (ja joskus vaihtelun vuoksi käkkyä) koska vaikka ois menossa muutama finaalipöytä niin jotenkin oon tottunu siihen, että keskityn sopivasti niihin jos vähän jotain muutakin pyörii siinä lisänä. Jos on vain 1-2 pöytää niin alan jotenkin yliajattelemaan ja kuvittelemaan, että mikrovihut osaavat ajatella ja levelöin itseni tekemään virheitä kun parasta tulosta noissa tulee ihan sillä abc-pelaamisella jota toki säädetään aina kulloistenkin vihujen mukaan, mut mihinkään sen diipimpään anylysointiin ei oo juuri tarvetta jotain harvinaisia diippinä pelattavia finaalipöytiä lukuunottamatta jos siinä on monta regua mukana. Sillon nekin saa kivasti yleensä sekoamaan tekemällä aina välillä jotain odottamatonta :P

Noin yleisesti ottaen kuitenkin voi melko 100% luottaa siihen, että jos mikrovihu pelaa sillain, että näyttää ihan selvältä, että sillä on nyt joku tietty käsi tai range niin kyllä sillä sillon myös on se ja voi pelata täsmälleen sen mukaan eikä miettiä vaikka sitä, että "oon ite tosi helposti exploitattavissa jos kippaan tässä noin 95% omasta rangesta" koska ei ne vihut sitä ajattele kuitenkaan. Sit vaan kipataan siinä se 95% omasta rangesta ja ollaan helposti explotattavissa jos tilanne sitä vaatii =)

Itehän pelaan turnauksia koko ajan Winamaxilla, 888:lla, iPokerilla, Partylla, Stars.eu:lla, Veikkauksella, Unibetillä ja Microgamingilla ja koitin kirjottaa ton järjestyksen niin, että ensimmäisenä on suosikki ja viimeisenä vähiten hyvä.

Kirjotinkohan mä jotenkin sekavasti kun ajatukset harhailee muualla ja katson tässä samalla jo leffaa kun lopetin käkyt. Pelaan muuten vielä yöllä uuden 2-3 tunnin samanlaisen session, mut pidän grinditaukoa oikein siitä tauon pitämisen ilosta, että niin voi nyt tehdä kun turnauksissa tätä ylellisyyttä ei ole :D
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 05.03.2019 3:08

Tänään vain tasan 4 pelituntia eli lähes vapaailta. Tulos +69,24 € käkyistä ja sittareista. Volyymiakaan ei ollu kovin paljoa. Enimmillään 9 pöytää, mutta ison osan ajasta 4-6.

Oon aina välillä koittanu Coolbetillä pelailla läpi noita tuplausta ja triplausta eikä oo ollu sen suurempaa menestystä, mutta tälle viikolle vedin toistaiseksi pohjanoteerauksen kun pelasin vahingossa änärimatsin joka alkaa vasta tiistain ja keskiviikon välisenä yönä ja enää ei pysty valitsemaan toista matsia tuplaukseen eli tällä kertaa tuplaus kosahti jo paljon ennen ensimmäisen matsin alkamista. Tuotahan ei siihen luonnollisesti myöskään hyväksytä kun ei ratkea ajoissa.

Laitanpa tähän viimeiseksi ajankohtaisen kuvan. Tämä, päivän mauttomin, mutta toisaalta myös eniten
naurattanut läppä tuli juuri vastaan Unibetillä sittarissa.

Olin muuten 90-luvun lopulla melko kova Prodigy-fani. Mulla oli ekan teini Nissanin takaikkunassa semmoinen takaikkunan kokoinen lippu jossa oli Keith Flintin kuva. RIP.

_ _ _

edit: Mulla on muuten tällä hetkellä maailman kauneimmat käkkystatsit hm2:ssa maaliskuun ajalta. Kuusi pelattua pelitasoa, jokaisesta plussalla niin tulos kuin ev:kin.11 pelattua sessiota ja sama juttu niiden kohdalla ja jopa jokaisesta positiosta tehty plussaa, mukaanlukien blindit. Tuo viimeinen on jo mikroissakin melko harvinainen saavutus. Aivan pelkkää vihreetä näyttää hm2 joka paikassa. Pelikäsiä 2990, profit 166,44 dollaria (noissa ei mitään erikoista) mut bb/100 on 69,0 ja EVbb/100 on sekin 60,4. Vaikka tosi pientä oonkin pelannut ja otanta on minimaalinen niin ainakin oon alkukuun käkyissä runnannu hyvin ja hm2 ei oo koskaan näyttänyt näin kauniin vihreältä. Oon lisäks pelannu jonkin verran käkkyä myös Unibetilla ja Microgamingilla ja plussalla on pelit niissäkin, mut ei mitään hajua, että onko runnannu samassa suhteessa hyvin.
Liitteet
lappa.png
lappa.png (37.79 KIB) Katsottu 5765 kertaa
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 05.03.2019 5:20

Semmonen tässä tuli just facessa höpötellessä mieleen, että minä kun oon joskus poistanu käytännössä kaikki ihmiset Facebookistani ja osaa irl pokeritutuista en oo koskaan edes lisännyt sen jälkeen kun tein uuden profiilin niin mut voi kyllä lisätä kavereihin jos esim. on kiinnostusta joskus sitä kautta ostaa turnausosuuksia (en juuri laita myyntiin muualle enää) tai muuten pitää joskus yhteyttä tai mitä vaan *lisää vapaavalintainen tekosyy tähän* ... Siis sellaiset jotka tunnen irl. Ei siellä kyllä vieläkään oo osuusmyynti-ilmoitusten lisäksi juuri muuta kiinnostavaa kuin ruokakuvia ;-) Ehkä. Mut ei siellä oo niin pahoja kännisekoiluitakaan kuin ennen. Toinen ehkä.

Ei kannata jättää lisäämättä jos muuten niin haluais tehdä, mut kuvittelee, että mulla on jotain ollu hampaankolossa kun oon poistanut. Ei mulla ole mitään ketään vastaan, eikä ole koskaan ollutkaan. Paitsi pari kertaa umpikännissä ehkä Farseeria, mut ei mulla oikeasti mitään sitäkään vastaan ole :D :D :D

Minähän kun siis olen kännipäissäni itse poistanut sieltä kaikki ihmiset niin en kehtaa alkaa itse pyytelemään heitä takaisin :D
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 05.03.2019 18:18

No vielä tänäänkin grindi-ilta. Huomenna vois ehkä pitää vapaaillan kun tulee sekä Tapparan, että Roman matsit taas. Kävin 6,6 km kävelylenkillä eli kihdit taas tällä erää tosiaankin biitattu. Turnauksia taas tänään. Kerhon matsiin o5,5 ja Realin voitto + Benzeman maali vetoina. Illalle on tsämppäriin vielä 10 euron ilmainen liveveto ja 10 euron normaali. Täytyy ainakin toisella keksiä jotain siihen Spurssinkin peliin...
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 06.03.2019 2:52

Viides peräkkäinen voitollinen pokerivuorokausi putkeen, mutta aika nihkeetä oli tällä kertaa ja jotenkin tosi semmosta väsynyttä ja kyyläilevää pelaamista. 49,40 euroa jäi plussalle ja pelitunteja tuli 6,5 tuntia. Vedot sen sijaan jäi ekaa kertaa tässä kuussa miinukselle kun UCL:ssä pelattiin oudosti. 16,50 euroa miinusta vedoista. Eipä oikein muuta mainittavaa. Ei vielä väsytä niin vois ehkä tehdä iltapalasalaatin ja arpoa jonkun leffan katsottavaksi...
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 07.03.2019 0:48

Vapaailta pokerista. Liigasta oikein ihan kaikki vedot Tapparan pelin tulosvetoa lukuunottamatta ja vetopäivä näytti kerrassaan loistavalta. Sen jälkeen futiksista ihan kaikki väärin. Lopputulos silti plusmerkkinen, +9,14 euroa. Huomenna pitkä turnausilta ja siinä sivussa vähän UEL:aa. Ja Roman matsin lopusta en edes viitsi sanoa mitään julkisesti. Kyl melkein kaikki tietää mun mielipiteen...
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 08.03.2019 2:00

Nyt meni vedot rumasti metsään ja jäi 55,40 euroa miinukselle, mutta pokerit on tuomassa ja on jo tuonukin ton moninkertaisesti takaisin. Kuusi viimeistä turnausta menossa ja alottelen vielä sittareita. Kaikki nämä kuusi on jo rahoilla ja kaks finaalipöydissä. Kyllä tästä taitaa vaihteeksi tulla useamman satasen plussailta. Jei. Ja lenkillä kävin taas päivällä ja huomenna on ohjelmassa suht pitkä treeni kuntosalilla ja päälle vähän pulpul ja pärskis plumpsis uima-altaassa. Jei.

edit: Kun eiliset lasketaan niin mulla on nyt vedonlyönnissä 14 peräkkäin väärin. Ei haittaa. Tästä saattaa hyvinkin tulla kuukauden paras grindi-ilta.
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 08.03.2019 3:06

8 h 45 min pelejä ja pokerin tulos +250,03 €. Ei viimeset sit oikein runnaillu, mut ihan ok päivä. Ei silti yhtäkään pyttyä kun finaalipöydissä ei taas osannu voittaa oikeita flippejä. Tai juuri mitään flippejä. Joku kymmenisen finaalipöytää kuitenkin niin ihan mukava tulos niistä kertyi. Mä luulen, että ens viikonlopusta tulee hyvä grindiviikonloppu. Ajattelin nimittäin urheilla ja lenkkeillä koko tulevan viikonlopun.
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 08.03.2019 15:40

Salilla tänään reidet ja keskivartalo, ihan kohtuullinen 45 minuutin treeni, mut jätin aerobisen sen jälkeen väliin kun ei vaan jaksanu. Tai ois kai jaksanu, mutta lähinnä ei napannu tänään.

Paffilta voitin kerrankin ilmaiskierroksilla edes jotain. Kokonaista 11 euroa ilman kierrätysvaatimusta.

Tälle illalle 50 euron edestä ilmaisvetoja käyttämättä ja käytin ne kaikki Liigaan. Mitäs siellä nyt olikaan... Pelicans -1,5; KooKoo-Tappara o5,5; JYP-Kärpät 2, Maalintekijä J. Saarinen Pelicans, HPK-HIFK o5,5. Siinäpä ne tais olla. Sit perinteinen 10 euron veto Coolbetin triplaukseen, mut en kerro mitä laitoin ettei joku ala peesailemaan ja tuu jakamaan mun tsäkpottia.
edit: Lisäks oli vielä Pelicans-Ilves o5,5.

Anpuamishiihtoon pelasin voittajaks Kuzmina/Olsby/Wierer markkinatopeilla ja tein pienen järjestelmän Veikkauksen triplaan kun siellä bonusrahaa.

Muut futisvedot illaksi:
Juve-Udinese 2-0
Coventry-Burton 1
Bremen-Schalke 1
Norwich-Swansea 1

Tappioputki vedoissa 14 vedon mittainen. Jatkuukohan vielä.

Nyt jakso Fargoa (oon jo 3. kauden toisiks viimesessä menossa) ja vähän ruokaa ja ilta tänäänkin turnauksia. Eiliseltä oon oman pelaamisen tasoon ihan tyytyväinen. Yritän pitää saman tänään.

Eilisen vedot muuten jäikin 75,40 euroa miinukselle. Kirjanpidosta puuttui kaks 10 euron Odds Boosted triplaa jotka kosahteli myös. Ne kosahti jo ti-ke, mutta viimeset matsit oli eilen niin kuuluu torstain kirjanpitoon eikä ollu merkitty mihinkään muuallekaan vielä.
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 09.03.2019 1:58

No niin. Vedot 106,80 euroa plussalle. Unohdin mainita Athleticin pelin josta oli varma tasapeli ja muutamalla eurolla oli ne pari perus hupitulosvetoa Tapparan peliin ja 2-4 osui sinnekin. Pokerista ei oo vielä tullu mitään mainittavaa, mutta neljä viimeistä menossa ja kaikki rahoilla, kaks finaalipöydässä. 1 euron reboja nämä kaikki. Ykköspalkinnot 55 ja 226 euron välillä. Kyllä tämä ilta jo varmuudella plussalle jää pokerissa. Ei vielä tässä kuussa yhtään tappiollista grindisessiota. Aika harvinaisia ovat moiset kyllä.

edit: Pokeritunnit 7 h 30 min. Tulos +81,28 euroa. On tämäkin kun kahdeksan plussailtaa putkeen ja ilta tuntuu täysin epäonnistuneelta kun jää vain reilun kympin tunnissa plussalle. Mikroissa. Edelleen parin taalan abilla. Tarttisko ny laittaa vähän vauhtia tähän touhuun ja pelata pokeri vielä kerran läpi niin kauan kun sitä pystyy Suomessa pelaamaan muualla kuin Veikkauksella...

edit2: Heiii! Mulla on tän kuun pelit jo yli tonnin plussalla jos nyt äkkiä tosta kirjanpidosta laskin oikein. +1056,32 euroa näyttäis kaikki pelit tässä vaiheessa. Siinä mukana kaikki bonukset ja muut. En oo varma, että oonko laskenu niitä aina blogissa merkittyyn päiväkohtaiseen tuloseen. Enkä jaksa tarkistaa kun ei se oo niin oleellista.

Koitan jaksaa grindata vielä täydet työpäivät la-su kun on ihan hyviä pelejä tarjolla ja otan sit varmaan pokerin suhteen vähän rennommin ens viikon alkupuolen. Viikko sit lauantai oli toistaseks tän kuun paras grindipäivä. Jos sama trendi jatkuis huomennakin.
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 09.03.2019 12:54

Tälle päivälle vetoja:

Amp.hiihto 1. J-T Bö (Coolbetillä selkeä markkinatoppi 2,00 on pakko oikeasti olla ylikerroin!)
Amp.hiihto 1. J-T Bö, 2. Doll/Peiffer/Destieux, 3. samat kuin tokaks + Fourcade/Loginov/Christ.
Newcastle-Everton btts
Leicester-Fulham 1 & Man City yli 2,5 maalia
Barca-Rayo 4-1 (koska mulla on taas cmore niin illaksi myös penkkiurheilujännättävää)
KalPa-Pelicans 2 (Liigasta paras kohde tälle päivälle, Nordicbetillä 2,25)
Kärpät -1,5 & Lukko -1,5
Ilves-HPK 1
Ässät-Sport o5,5
HIFK-TPS 1
SaiPa-JYP 1
SaiPa-JYP 3-1
Dota: Demolition Boys - Boom Boys 2 (Unibetiltä saa e-sportsiin 25% kerroinboostin, minimikerroin 1,40)
Akaa Volley - Savo Volley 1-3 (Veikkauksella markkinatoppi 3,30; erinomainen tarjous ottaen huomioon, että näiden joukkueiden pari viimeistä kohtaamista päättyny samoihin numeroihin eikä mikään sinänsä oo muuttunu ja tuo kuvaa hyvin joukkueiden tän hetken tasoeroa, tätä uskallan vihjata kun jonkin verran tulee paikallista joukkuetta seurattua)
Crystal P - Brighton 2-1 (bet365 omilla linjoillaan: 10,00)

Lisäksi vakioon 5,25 euron (8+1) -2 takuinen hupiharava ja otin heräteostoksena 2 eurolla kenoa ja 3 eurolla lottoa kun kävin ärrällä :D Tais olla toinen kerta tänä vuonna kun pelaan Veikkauksen arvontapelejä. Viimeksi sijoitin muistaakseni 4 euroa. Viime vuonna pelasin niitä vähemmän eli korkeintaan yhden kerran.

Alottelen pokerit varmaan tuossa klo 16-17 paikkeilla eli koitan vähintään 10 tunnin grindi-illan pitää. Varasin tälle illalle vähän suklaata ja irtiksiä kun tässä on menty suunnilleen riisi-kana-vihannes -linjalla reilun viikon verran.

edit: Ulkomuistista kirjoitin kertoimia hieman väärin. Pelicans oli 2,24 (ny laskenut jo) ja Bö 1,75 joka sekin on minusta erinomainen tarjous. Joukkuemäkeen pelasin Puolaa ja Itävaltaa kärkeen, mutta ei tosta kisasta nyt ota mitään selvää vaikka sitä yritän tässä seuratakin samalla kun grindaan vielä muutamaa käteispelipöytää. Päätin alottaa turnaukset vasta vähän ennen seitsemää ja pidän vielä lyhyen tauon ennen niitä. Brightonin peli päätty jo ja olihan siinä maalit oikein, mutta väärälle joukkueelle (päättyi 1-2).

Pokerissa on tällä hetkellä rolli kasvatettu taas takaisin melkein tonniin: 963,91 euroa. Muutaman satasen päälle tonnin jos sen sais tässä viikonloppuna vielä kasvatettua niin vois kotiuttaa sen tonnin yli menevän osan jolla pärjäis mukavasti ens viikon ja jättää tonni ens viikon aikana tuplattavaks alkurolliks ;-)

Kyllä tää ny sillain nousulta vahvasti näyttää kuitenkin. En siltikään nosta vielä pelitasoja. 2-3 dollarin/euron turnauksia pääasiassa ja hyviä vitosen deepstackeja vähän lisäks. Kyl näillä elää ja ei mulla ny sillain mitään kiirettä ylöspäin ole niin kauan kun ok tuntipalkoille vaan pääsee.
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 10.03.2019 2:02

Vedot 15,85 euroa plussalle. Viimeset 3 turnausta enää jäljellä. Ottanen muutaman käkkypöydän vielä noiden kaveriks. Vaikea sanoo, että miten tää sessio on menny. Oon ihan suht tyytyväinen siihen miten oon pelannu, mutta ei oo vielä tullu yhtään kunnon rahastusta ja aika biitikästä on ollu. En tiedä edes, että onko nää pelit tällä hetkellä plussalla vai miinuksella, mutta eipä sillä toki mitään väliä tässä vaiheessa olekaan. Eiköhän tästä ihan ok tulos ole tulossa.

edit: No tulihan sieltä tappiollinenkin grindi-ilta lopulta. Siihen vaadittiin tähän loppuun ainakin ft-bubble riverin 1-outtisella, ft:n alkuun cl-flippi AA < AKo ja yhdestä turnauksesta cl-flipillä pihalle vähän ennen ft:tä KK < A9o. No joskus näitä tarvitsee tulla. Nuo jos ois pitäny niin ois tullu +3-figs plussailta. Ei haittaa eikä harmita. Pokeri-illan tulos -13,02 euroa ja koko päivän tulos vedonlyönnit huomioiden melko hupaisa +2,83 euroa. Rahaa sekin on =)

Huomenna pitäis jaksaa lähteä lenkille ennen puolta päivää kun oon luvannu niin ja pitkä sunnuntaiturnausilta sit sen jälkeen tiedossa. Vetojakin tehnen melko huomattavan määrän.

Nyt oon ollu hieman yli 10 vrk ilman alkoholia. Ehkä jonkun noin 8 tuntia yli. En muista moneltako lopetin viime viikon keskiviikkona. Jotain alkuiltaa se kai oli.
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 10.03.2019 13:39

Mielenkiintoinen urheilupäivä, mutta en oikein tiedä, että miten siitä löis vetoa. Ampumahiihtoon Kuzmina/Öberg varmaan naisiin. Dahlmeier voi olla kova, mut en halua, että se pärjää koska sen naama ärsyttää mua ja se on jo muutenkin voittanu ihan tarpeeks. Ei pelata sitä.
Miehissä nyt J-T Bö voittaa tänäänkin, mut ketä seuraaviks? Sanoisin, että Logi/Fillon/Desti. Joo, tosta pelit. Coolilla oli Bön voitolle jotain 1,52 tjsp. Kyllä se minulle riittää.
Onks Viiksi tossa Kollenin mäessä niin kova kun mitä kertoimet osoittaa? Vetihän Johanssoni eilen ylivoimasen uuden mäkiennätyksen, mut kun Kobayashille tarjotaan mm. Unibetillä kerrointa 5,50 voitosta niin kyllä minä kokeilen ennemmin tuota.
Coolbetillä tarjotaan Brorssonin top-3:sta naisten ampumisessa kerrointa 6,00. Miks se ny ei hyvinkin vois olla kotikisassa kolmen joukossa kun vitosena lähtee ja hiihtovauhti riittää kyllä jos vaan osuu tarpeeks moneen naiseen... tai tauluun? Ei se kai aina osu. Ton otan silti.
Coolilla miesten ampumahiihtoon Bjönte-Lesser on mun mielestä kertoimet hieman väärinpäin eli Bjönten pitäis olla niukka suosikki tohon pariin. Lähtee 10 sekuntia edellä ja on nopeampi hiihtäjä. Saa ampua ainakin yhen pummin enemmän. Onks Ruotsissa tarpeeks pummeja? Aika hyvin toimeentulevaa väkeä kai siellä ja kuulemma edulliset liput katsomoihin niin ei kai tuolla voi montaa pummia riittää ammuttavaksi. Siihen kans selkee betbetbet.

Valioliigahan nyt on tänään ihan selkeä. Varmat voitot tän päivän peleistä:
Liverpool-Burnley 4-0, Coolbet 10,00
Chelsea-Wolves X, Nordicbet 4,30
Arsenal-ManU 2, Expekt 3,10
...Nämähän nyt on kaikki niin varmoja, että löin nämä myös triplana. Coolbetiltä saattaa saada parhaan yhteiskertoimen. En jaksa edes alkaa laskemaan tarkemmin kun pikaisesti vaan arvioin. Yhteiskerrointa tuli 125,40. Osuu niinkun melkein aina! :P

En jaksanu lähteä lenkille kun sain unta vasta kuuden jälkeen aamulla. En taida jaksaa tänään myöhemminkään, mut pokeria jaksan pelata ainakin 10 tuntia. En nyt ehkä ihan vielä aloita, mut melko pian kuitenkin.

Jou.

edit: Parhaillaan menossa olevaan naisten 30 km skabaan mulla on Veikkauksella tripla: 1. Johaug, 2. Nepryaeva, 3. Östberg. Näyttää ihan hyvältä kun vaan Östberg jotenkin sais Kallan vielä kiinni. Kerroin tolle triplalle oli todennäköisyyteen nähden ihan outo 22,14. Osu ennakkoon ihan oikeestikin jotain kerran kymmenestä vähintään.

Lasken tänään pelien lopuksi kuukauden ensimmäisen 10 vuorokauden tuloksen vedonlyönnistä, pokerista ja muista peleistä. En lyö tälle päivälle enää muuta eli vedonlyönnistä voi jo laskea sen, että vetoja on ollut tässä kuussa 108 kpl ja panokset yhteensä 782,70 euroa eli keskipanos 7,25 €/veto. Tälle päivälle vetoja on 14 kpl ja riittää, että saan niistä minkä tahansa yhden oikein niin ensimmäiset 10 vrk jäävät plussalle. Jos kaikki 14 menee väärin niin kuukauden saldo näyttäisi nimittäin 2,10 euroa miinusta. Betseissä bonukset, ilmaisvedot ja usealle päivälle jakautuvat vedot ym. ovat jossain vaiheessa saattaneet sotkea blogiin merkittyä päiväkohtaista tulosta, mutta oma kirjanpito josta lasken nämä tänään on tuolta ajalta varmasti tarkka. Myös pokerissa saattaa olla jotain ihan pientä heittoa päiväkohtaisissa tuloksissa bonusten ja rakebackin puuttumisen takia, mutta 10 vrk tuloksen pystyn myös laskemaan tarkasti kunhan muistan vain huomioida Partyn tämän viikon rakebackin sitä laskiessa.

Itseasiassa tänään ei tule "muihin peleihin" luokiteltavia pelejä eli ensimmäisen 10 vrk tuloksen voi laskea myös niistä. Siitä tulee aika metka +1,50 euroa. Muita pelejä on kiva joskus pelata joten ei niihin käytetty aika ole hukkaan mennyt. Kaikki mitä jää plussaa on oikein positiivista ja jos jäis vain muutamia euroja miinukselle niin sekin ois minulle ihan ok.
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 10.03.2019 14:08

KarhuPingviini kirjoitti:edit: Parhaillaan menossa olevaan naisten 30 km skabaan mulla on Veikkauksella tripla: 1. Johaug, 2. Nepryaeva, 3. Östberg. Näyttää ihan hyvältä kun vaan Östberg jotenkin sais Kallan vielä kiinni. Kerroin tolle triplalle oli todennäköisyyteen nähden ihan outo 22,14. Osu ennakkoon ihan oikeestikin jotain kerran kymmenestä vähintään.

Vittu! Saihan ne Kallan kiinni, mut… 1. Johaug, 2. Nepry, 3. Ebba, 4. Östberg ja kolmosen ja nelosen välinen ero 0,2 sekuntia. No sai ainakin jännittää loppusuoraa koko rahan edestä. Blah.

Ja Burnley teki 5 minuutin kohdalla maalin. Ei nää nyt sit oikein.....

Tähän asti ratkenneet vedot tänään: 0/5.

edit: Naisten ampumahiihdon jälkeen 0/7. Sulihan se 6-kertoiminen Brorsson johtoasemasta sit kivasti vikalla ampumapaikalla...

edittii: Mäkihypyn jälkeen päivän vedot 0/9. Hain rullakebabin ja alan just grindaamaan.

Ja eeeeeedittiiii: On tää ny perkelettä jos Bö vielä meni mokaan voiton viimesellä ampumapaikalla! Tällä menolla saa alottaa sunnuntaigrindit pienessä tiltissä...

Chelsea tasoitti ihan lopussa. Päivän vedot ennen Arsenalin matsia 1/13. No tuli ainakin voitolliset ekat 10 vrk tälle kuukaudelle. Huomisesta alan laskemaan seuraavaa kymmentä vuorokautta. Tämmöset noin 10 vuorokauden tarkastelujaksot on mun volyymeilla ihan passelit niin pokeriin kuin vedonlyöntiinkin. Koitan pitää tämän. NYT (klo 18:10) alan avaamaan pokerisoftia ja aloitan sunnuntaigrindit. Ei mulla oikeasti ole mitään tiltin tapaistakaan.
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

EdellinenSeuraava

Palaa alueelle Blogit