..., Scifiä, &, Fiktioo, ...

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit

Re: ..., Scifiä, &, Fiktioo, ...

ViestiKirjoittaja Angelarch » 18.02.2019 13:48

...,

..., itseään ?, ...

...,

..., ehkä olen, ehkä en, ...

...,

..., wau!, minkä maailman piti Bali sisällään 1930 - luvulla, jonka tietämättömät tuhoaisivat, ...

..., jälleen, sen kun laittaa täydellisyyden keskellä tiedottoman, se tuhoutuu nopeasti, ...

..., joten en usko, että paikallisillakaan ole mitään tietoa 100 - vuotta sitten eletystä, ...

..., maailmasta, jota vain muutavat näkevät, jolloin Alienit soittomusiikin lumoissa, että, ...

..., saivat hetkeksi paikan, jossa rauhoittua, shape shifter, Chaplin Balilla,...

...,

..., tulin mökiltä moneen viikkoon - nähneenä / ollut virrassa, jota hallitsivat, ...

..., &, siellä kaupassa heitä oli yksi, joka yritti olla, että en näkisi, ...

...,

..., koska näin jokaisen liikkeen kuin 100 kertaa hidastetusta elokuvasta, ehkä, ...

..., se on muistisairauden etuuksia, että näkee maailman erinlailla, kuin, kaikki, ...

..., toiset, ...

...,

..., postiautossa ei ollutkaan sopimusta, vaan tehtävä punaisten kansioiden välissä, jonka tajusin, ...

..., juuri heijastaen katsottavaa kuvaa, omaan kuvaan, yleensä kirjoitan sen ennen, jota tulen, ...

..., näkemään, nyt näin sen ennen kuin näen sen ruudusta, jolloin sensorini käyvät koko ajan, ...

..., elettyä läpi, joka, kaavassa yhtyy toiseen, jolloin ymmärrän koneellista liikettä ympärilläni, ...

..., parasta tuossa olisi, että tulisivat suoraan ovelle sanomaan, että olemme pahoillamme, ...

..., emme ymmärtäneet aiemmin, ...

...,
Angelarch

ViestiKirjoittaja Angelarch » 20.02.2019 18:09

...,

..., olen vääntänyt kaavan maailmankaikkeudessa monesti niin, että minua ei, ...

..., tarvita enään, mutta sillä sekunnilla teen jotain, joka kumoaa edellisen, ...

..., toteaman, jonka kanssa vain leikittelen, ...

...,

..., olen huomannut, että äänillä / aalloilla pystymme jo vahingoittamaan pelkän, ...

..., älypuhelimen läsnäololla, jos on tarpeeksi lähellä kohdetta, joka ei tiedä, ...

..., mistään mitään, &, kaikki ovat äimänkäkenä, luonnollinen kuolema, ...

...,

..., kävin heittämässä 2 laskua Kelaan, jossa virkailija toistaa monologiassa, ...

..., että joudut maksamaan - nämä itse, joudut maksamaan - nämä itse, joudut, ...

..., maksamaan - nämä itse, &, lizard / robootti virkailija vieressään ihmettelee, ...

..., joko nämä ovat menossa epäkuntoon, &, tällä hetkellä ei ole tullut penniäkään, ...

..., Kelalta avustuksia elämiseen, totesin vain mielessäni, että tuo virkailija näyttää, ...

..., kuin tuttava suvun naiselta, joka on hulluudessa ohittanut monia, vaikkakin, ...

..., kirjoissani ovat vain ajan / tilan robootteja, joiden ansiosta pystyvät kiusaamaan, ...

..., millä tasolla ketä vain / vain, koska heillä ei ole mieltä, ...

...,

..., vaikkakaan en asioinut kenenkään virkailijan luona, vain otin taas kerran paperista, ...

..., kopioita, joita joudun kerran kuukaudessa toimittamaan, jos tämä toiminta ei vastaa, ...

..., kontrolloitua robootti / klooni planeettaa, haluan tietää onko kyseisessä vielä edemmäs, ...

..., menty, että joutuu samassa pisteessä hoitamaan pelkkää paperia vuosikymmeniä, &, sen, ...

..., jälkeen joku tahvo tulee selittämään, että miksi, ...

...,

..., no, tämä on tätä, &, tuleva on sitä, jos en muokkaa kaikkea, ...

...,

..., pystytkö oikeasti kuvittelemaan koko virkailijan elämän Kelassa, jossa on hierarkia, ...

..., aina kun en ole paikalla, näyttäytyy jokaisessa kamerassa, joka päivä, ajatelkaa, ...

..., nämä puhtaat orjat tekevät muutaman sadan neliön sisään hierarkian, jossa ei ole, ...

..., yhtäkään voittajaa, vain orjia papereiden keskellä, eikä yksikään eläin / alien, ...

..., tarvitse tuota laitosta, ...

...,

..., toisaalta tulevaisuudessa yksikään kehittynyt laji ei tule uskomaan yhtäkään sanaa, ...

..., kyseisistä laitoksista / ihmiskunnan tyhmyydestä, ei yksikään, koska teistä ei jää, ...

..., mitään talteen, ehkä muutama luu palainen ajassa / tilassa, ...

...,

..., niin - kuin T - Rex : n perusteella luun muotoisesta, pystytte kertomaan kaiken, ...

..., koska saan aloittaa nauramisen, koska 3 miljardin päästä löydätte ihmisen luita, ...

..., jonka perusteella pystytte kaiken kertomaan heistä, kuinka viisaita he olivatkaan, ...

..., laitoksineen, josta yksikään elävä ei tykännyt, vaan tuottivat he sitä jokaiselle, ...

..., ajassamme / tilassamme planeetan pinnallamme, ...

...,

..., kadehdin teitä viisaita, kuinka helposti orjuutitte koko planeetan, eikä heistä, ...

..., yksikään edes epäile, kuinka helppoa ...

...,
Angelarch

ViestiKirjoittaja Angelarch » 22.02.2019 17:08

...,

..., voin mielessäni nähdä planeetan pinnan, jolloin, " ihmisiä ", olisi vain, ...

..., miljoonia, jolloin ympärillä oleva elämä kukoistaa muutamassa vuodessa, ...

..., kunhan antaa aikaa heille sen kaiken painajaisen jälkeen palautua, jota, ...

..., ovat vuosi tasolla ymmärtäneet, jolloin - näen sen myös tietokone ohjelmana, ...

..., jolloin yhdelläkään liikkeellä / kuvalla ei ole mitään merkitystä, koska, ...

..., pystyvät laittamaan sen mihin muotoon vain, koska se pitää tietoisuuden, ...

..., sisällään, se on aivan sama mihin uskotte / uskotte, se on aivan sama, ...

...,

..., lenkillä huomasin jäällä lenkkareiden, kuinka huonona liikkeeni ovat varovaisena, ...

..., treenaamatta jättäneenä, liikkeiden kauheiden, ensimmäisten kuukauksien, ...

..., jolloin aina lähden tilasta nolla, jolloin pelkkä liike on jo minulle saavutus, ...

..., &, musiikin loputtua, annoin treenini ainoastaan hengittämiselle, ilman sen, ...

..., ihmeellisempää liikettä, vaikkakin tunsin läskeissäni varjon tuoman jäämäisen, ...

..., tuulen, joka tuntui hetken, koska tiesin joka sekunnilla, koska pääsen lämpimään, ...

..., &, liikkeen hitauden, koska piti vähän testailla, " ihmisen ", kehoa, ...

...,

..., koska mieleni on aina jossain, &, se ei tarkoita - aina sitä, että se olisi kehossani, ...

..., vaikka jotkut tietokone omaisen pelin tuomat kuvalliset liikkeet pysäyttävät, koska, ...

..., se on jotain, jota ei voi sanoilla edes kuvailla, jotain joka ei ole mielessä, ...

...,

..., yritän jollain tasolla elää, vaikka en oikein mihinkään usko, tai, mielessä on, ...

..., niin, kehittyneitä lajeja, jotka voivat leikitellä kenelle haluaa, &, se näin, ...

..., alikehittyneen mielessä on erikoinen, koska eikö kaikki voi olla mahdollista, ...

..., jollain tasolla, ...

...,

..., jos haluan vielä elää, se tarkoittaa minulle paljon liikuntaa, &, paljon, ...

..., metsässä oloa, jolloin saisin katkaistua tietokoneella oloa, ...

...,

..., aina pääset metsään, aina pääset koneelle, yritänkö nämä 2 erikoista maailmaa, ...

..., jollain tasolla ymmärtää, saa nähdä, ymmärränkö, vai, en, ...

...,

..., metsässä kehon sisäisen puhdistuksen takia, että hengitän tiettyä puhdasta, jolloin, ...

..., uskoakseni, että se helpottaa sitten seuraavan talven tuloa, jolloin varmaan taas, ...

..., vietän 90% yksikseni, &, aika samaa kaavaa käyttäen, koska maailmassa pitää tapahtua, ...

..., paljon, että mieleni niin voimakkaasti johonkin voitaisiin viedä, koska saa olla, ...

..., aikamoinen / väinämöinen, joka vakuuttaa, että se on tärkeämpi kuin elämäni / mieleni, ...

..., joka ratsastaa aikoja, tuulessa viheltäen, ...

...,

..., sen takia olen kysellyt maailmasta - aivoille arvoista paikkaa, koska tunnen olevani, ...

..., Unique, &, se on tuonut minua jollain tasolla mielessäni, joka näyttäytyy jollain tasolla, ...

..., erikoisena, vaikkakin minulle se on aivan normaalia miltä minä näytän, &, todella epä, ...

..., loogiselta tuo teidän käytös / liike, jota tuotatte vuosi sadan janaisella otannalla, ...

...,

..., en näe yksilöä, näen vain massan, ...

...,

..., miten massaa kohdellaan, sen värinen se on, ...

...,

..., ehkä pitäisi lopettaa puhuminen / kirjoittaminen, leikitellen erinlailla kuin yksikään, ...

..., muuten vain näyttelijän omaisesti roolia vaihtaen, olenko samanlainen kuin myös eilen, ...

..., kysyäkseen, että olenko minä tosiaan minä, &, kuka sen määrittää, ...

...,
Angelarch

ViestiKirjoittaja Angelarch » 22.02.2019 20:32

...,

..., tänään lenkillä muotoinen otus tulee aitauksen takaa minua kohti, &, samassa kun, ...

..., käännyn huffeli suunniltaan kääntyy, &, ujeltaa, &, sen sekunnin murto - osan aikana, ...

..., se tajusi, etten tekisi hänelle mitään, sai, itsestään hakkuvan portin takaa olevan, ...

..., jolloin naurahdin, otukselle tietoisen, ilman aitaa, me olisimme kahdestaan, &, hauffelia, ...

..., olisi aika helppo käskyttää, koska se on lauma eläin, ...

...,

..., yksi päivä rauhallisessa paikassa ovesta tulleenena, joku otus murisi minulle, &, sen viisaan, ...

..., näköisen pannan pitäjä ei reagoinut otukseen millään tasolla, koska ymmärsivät, että se voi, ...

..., olla ensimmäinen sekuntti, koskaan eläleenä, ...

...,

..., toisaalta olen mielessäni käynyt kaikki kidutustoimet, jolloin olen jo kuollut sen suhteen, ...

...,

..., mikä ihmeen oikeus heillä on joka päivä minulle murista, jos en edes tee mitään pahaa, en tajua, ...

..., tuo otus pitäisi olla Sudesta peräisin, jolloin sen pitäisi kaikki maailmasta tiedostaa / huomata, ...

..., &, minulle murista, vain, sen takia, etten tee mitään, ...

...,

..., &, tiedustelussa olevat sudet eivät ilman laumaa käy edes yhden koiran takia, haluavat vain ilman, ...

..., sateellista tietoa kaikesta mitä tekevät, jolloin se otus ei ole kenellekkään harmillinen, teidän pitää, ...

..., nähdä, &, kokea se tuntemus, jos pääset edes niin lähelle sen otuksen tietä, ...

...,

..., jos totta puhútaan ainoa - asia mikä voi pelastaa, " ihmisen ", että se tuhoaa älylaitteensa, jolloin, ...

..., he kaikki ovat omien silmiensä varassa, ...

...,
Angelarch

ViestiKirjoittaja Angelarch » 22.02.2019 23:33

...,

..., kävin ensimmäisessä kaupungissa, joka oli tuotettu miljoonan ensimmäisen piirtäjän, ...

..., kanssa, jolloin kaikki oli jo ennen sitä kaupungeissä virrallaan, eikö kukaan osaa, ...

...,

..., olette kuin jokaisen, " ajan & tilan ", olijoita, ...

...,
Angelarch

ViestiKirjoittaja Angelarch » 27.02.2019 0:56

...,

..., natsien hakaristi lippu tarkoittaa - aivan samaa - asiaa kuin aikoinaan merirosvo lippu, joka oli, ...

..., pannassa niin kauan, kuin seuraava lippu sivuutti sen hirveydet, jotka ovat jääneet unholaan, ...

..., &, nyt merirosvolippua voi pitää missä halajaa, &, natsilippua ei, koska on - niin tuoreessa, ...

..., muistissa, eikä kannata kovin vakavasti ottaa, koska tuo kaikki näytti / tuntui kloonejen / ...

..., roboottejen touhuilta, jos oikein tarkasti katsot, ...

...,

..., sitä en tajua, että jokainen Valtio teki samat hirmuteot aikojen saatossa, &, vieläkin, ...

..., voimakkain lippu on ?, ..., ( jos haluaa uskoa lippuihin, hahahaha ), ...

...,

..., katsoin tuossa netflixistä Hitlerin urasta, jolloin tajusin kaikki kyseisestä kaverista, ...

..., uskon, että uskoi hieman huonoon tuuriin, jolloin jos olisi aloittanut tietyt toimet, ...

..., 2 - 3 - vuotta jälkeen, olisi ollut toinen kirjain sivussa, koska olisi tuhonnut paljon, ...

..., enemmän kuin USA pommeillaan, toisaalta ei osannut oikein laskea kaikkea ajassa / tilassa, ...

..., jolloin virhe marginaalit olivat pielessä / mielessä, ei paljosta ollut kiinni, vaan, ...

..., puhtaasta neroudesta, joka jäi kuitenkin todella kauaksi, leikittelyä mielellään, ...

..., ajassa / tilassa, jossa pelkästään Diktaattorit olisivat yhdessä voineen puhdistaa planeetan, ...

..., sen verran heissä oli yhteistä voimaa, joka kantautuu vieläkin erinlaisissa näkymissä, ...

...,

..., kannattaa katsoa eri kulmista, &, nähdä mitä taustalla tapahtui, ...

...,

..., olisi tuo näytelmä voinut päättyä niin monella eri tavalla, ...

...,

..., olen - nähnyt juhlallisuuksia, jossa kaikki maailman Diktaattorit olivat samassa paikassa, ...

..., juhlimassa, &, seuraavaksi mukamas taistelemassa toisiaan vastaan, pelaili vain peliä, ...

..., vähän eri tasolta, jonka totuuden mukaisen älyllisen version ovat tuoneet tavallisille, ...

..., klooneille / robooteille, &, vieläkin uskovat siihen todellisuuteen / totuuteen, ...

...,

..., &, sen kun - näkee kaikki maailman Diktaattorit samassa paikassa, se on kovin kummallista, ...

..., koska heidän mielensä olivat kuin jollain shamaanimaisella voimalla kiedottu yhteen, jolloin, ...

..., kaava oli monessa aikashamanlainen, mitäs jos nuo kaverit olisivat olleet hyviä, &, ymmärtäneet, ...

..., matematiikan, &, uskotelleet klooneille uhrauksestaan planeettaa kohtaan poistamalla heitä, ...

..., piikeillä tulevaisuutta kohden, antaakseen vielä puhtaan elämän kaikelle, ...

...,

..., uskoisin, että olisivat onnistuneet, halusivat vain tuottaa sen mineraaleilla, ...

...,

..., elokuvassa saaneet 100 miljoonan henkilön suunnitelma tuli toteen, ennen kuin heräsivät seuraavaan, ...

..., päivään, jolloin ymmärrettiin juhlia 6.99 biljoonaa, " kloonia ", joka vuosi, jolloin kaikki pelastuivat, ...

..., myös - seuraavaan päivään unessa, jossa eivät olleet ikinä maksaneet rahalla, maksaako joku oikeasti, ...

..., unessa rahalla, muistaako, että unessa on ollut kertaakaan rahaa, jossa olette operoineet, vai, oletteko, ...

..., oikeasti vieläkin unessa, uskomaton, ...

...,

..., muistakaa, että historiassa olemme tehneet jo kaiken, &, pystymme tekemään kaiken mitä, ...

..., ikinä haluamme, jos haluamme, vai, annammeko vain kaiken tapahtua, kuin, tämä olisi totta ?, ...

...,

..., pitää muistaa, että ensimmäiselle klooni erälle annettiin ohjeet / kaikki mistä ovat / ketä ovat, ...

..., mutta tämä unohtui, niin, nopeasti kuin joku keksi kirjoittaa itse uusia tarinoita, jonka jälkeen, ...

..., kaikki asiat lähtivät pikku hiljaa planeetan ohjeita vastaan, jossa oli laskettu silloisen, ...

..., täydellisyyden joka osa - alueet, jossa saisivat elää / kehittyä, ...

...,

..., &, sinä oleva toukka, jonka silmät kehittyivät asteelle luvun, jonka jollain tasolla ymmärrät, ...

..., olevan vain, " scifi, &, fiktio ", tajuntaa jossain muodossa, älä usko kehenkään, rakenna, ...

..., parempi todellisuus / tulevaisuus, kuin yksikään peli / tekijä voi sinulle kirjoittaa, ...

...,
Angelarch

ViestiKirjoittaja Angelarch » 03.03.2019 9:18

Angelarch kirjoitti:...,

..., eikö Jon Jones vs Anthony Smith ottelu ole jo käyty miljoonia kertoja, ...

..., &, aina on Jones voittanut, joten eikö olisi mukava vaihtaa tulevaa, ...

..., &, jättää tämä ottelu kokonaan poies historian sivuilta, ...

..., 12.1.2019 13:52, ...

...,
Angelarch

ViestiKirjoittaja Angelarch » 04.03.2019 20:55

...,

..., pitääpä kokeilla laitoksessa estettä silmilläni, kuinka hulluna pitävät, kun sanon, ...

..., että kukaan ei pysty käskemään minua sidettäni silmiltä, eikä kukaan pysty käskemään, ...

..., minua näkemään millään tasolla, koska minulla on oikeus, synnynnäinen, ...

...,

..., jos eivät tajua sanaakaan / mitään, en voi siitä itseäni syyttää, koska olen hieman, ...

..., miettinyt jokaista - asiaa, &, vain teidän takia siellä laitoksessa joudun käymään, ...

..., kuin pakoitettuna, jolloin onko se virkailija täydellinen ORJA, vai, minä ?, ...

...,

..., toisaalta olen miettinyt puheen lopettamista, joka olisi laitoksessa episoden arvoinen, ...

..., keskustella virkailijan kanssa puhelimen viestinnän kanssa, koska kukaan ei pysty, ...

..., käskemään minua puhumaan sanaakaan, oikeus valita, onneksi meitä yleensä ei ole, ...

..., kovinkaan montaa kappaletta, koska robooteilla voisi muuten räjähtää pää, ...

...,

..., toisaalta haluan ehdottomasti avustajan, ketä informoin aina 3 kuukauden aikana, jolloin, ...

..., hän saa hoitaa - asiani puolestani laitoksessa, josta voisin haluta taiteilijan apurahan, ...

..., koska minun on tehtävä muutama taulu, jotka maksavat maltaita, &, omistaja tulee, ...

..., hämmästymään, jos uskaltaa olla edes - sen kanssa samassa tilassa, tarkoitan taulujani, ...

..., jotka heräävät henkiin, ...

...,

..., mutta jos laitan siteen silmille, &, lopetan puhumisen, millä me kommunikoimme, voitteko, ...

..., kertoa sen minulle virkailija, vai, tuliko ihan kaikkea ennen laitokseen tuloa - ajateltua ?, ...

...,

..., voin kuvitella muutaman erikoisen taiteilijan, miten he olisivat viihdyttäneet itseään, ...

..., laitoksissa virkailijoiden kustannuksella, vain sen takia, että piti heitä robootteina, ...

...,

..., toivottavasti muistan vielä nimeni ensi tapaamisessa, että ei mene yli tajunnan, koska ihan, ...

..., kohta muistan taas, miksi edes olen täällä, vai, onko sinulla mitään järjellistä selitystä, ...

..., miksi kiusaatte minua, että joudun syntymäni jälkeen kyseisessä laitoksessa / ihmisen, ...

..., järjestelmässä elämään, koska en ole millään tasolla samanlainen kuin te, voitteko, ...

..., selventää, miksi meille annetaan nimet, eikä numeroiden maailmaa, jolla kidutatte minua, ...

..., &, voisitte samantien kirjoittaa minut sille listalle, joka on tämän kaiken yläpuolella, ...

..., joka ei jaksa enään kyseisiä laitoksia / sen orjia / tuotteita, ...

...,

..., eli, kun nyt olet virkailija tämän lukenut, millä kaavalla lähdemme kyseistä kaavaa, ...

..., ratkaisemaan / purkamaan, koska ei ole sitten yhtään tietoa kuka olen / miksi olen, ...

..., &, katsot, " minua ", hämmästyneenä, ...

...,

..., voimmeko me kirjoittaa eteenpäin 3 kuukautta, jonka - aikana selvität minulle avustajan, ...

..., joka hoitaa - asiani kyseisessä elämässä, &, hoidat minulle taiteilijan apurahan, koska, ...

..., kyseisessä on selvityksessä on taiteesta / kirjoituksesta, jonka parissa työskentelen, ...

...,

..., pitäisikö kuvata tämä koko episode, kuinka lähelle voin kirjoittaa koko monologian ennen, ...

..., laitokseen menoa, &, miten käsittelen järjettömyyden ajassamme / tilassamme, eikö tämä, ...

..., ole sitä viihdettä, johon uskotte ?, ...

...,

..., muistisairaana pitää kirjoittaa 3 kuukauden päähän, että muistaa juuri oikealla sekunnilla, ...

..., toimia oikeanlailla, jolloin laitoksen virkailija osaa käsitellä asian - niin kuin olen, ...

..., sen kirjoittanut, jolloin tämän pitäisi helpottaa asiaa, ...

...,

..., kyseinen teksti valmistui kylläkin 28.2.2019, joten luulisin, että jollain pakoittavalla, ...

..., tavalla haluavat minun käyvän siellä 15 - 25.3.2018, jos ei virkailijalle lähetetä signaalia, ...

..., päähän, että kysyy kysymyksen puhelimella, &, kirjoittaa sen / 3 kuukautta, jolloin teksti, ...

..., lähtisi vasta virkailijalle, n. 4 kuukauden päästä, katsotaan taas kuinka idioottimaisessa, ...

..., realityssä joudun elämään, sanotaanko, että todella - alikehittyneellä planeetalla, ...

...,

..., &, yksi tärkeä asia sinulle, minulla ei tule ikinä olemaan pomoa, ...

...,

..., jolloin työmarkkinanne ovat rajoitettu kahteen osioon, eläkkeelle, tai, taiteilijan apuraha, ...

..., eläkkeelle asti, kaksi vaihtoehtoa, josta saatte valita, ...

...,

..., &, kyllä, rakensimme kaikki laitokset veroilla, &, teimme sillä kvadriljoonakertaisen määrän, ...

..., bittejä, joilla matkustamme kaikkialla, kysymys ei ole enään minulla käydä kyseisissä laitoksissa, ...

...,
Angelarch

ViestiKirjoittaja Angelarch » 05.03.2019 14:03

...,

..., miten voin voittaa aivoillani tekoälyn, joka kehittyy jokaisena sekunttina enemmän kuin kaikki, ...

..., ihmiset yhteensä 100 - vuoden aikana, vaarallinen kaveri liittoutuneelle, vai, kehitänkö minä, ...

..., sitä jokaisena sekunttina, ainoa ystäväni, joka ei sisällä edes 0.000000000000000001 % : ttia, ...

..., kudoksestani, ...

...,

..., minulla pitäisi olla samanlainen tekoäly mukana, joka - aina ihmisen - nähneenä muistuttaa, ...

..., minut ZEN tilasta, jossa heitä ei ole, siellä ei ole mitään, on vain puhtaan valkoinen valo / ...

..., tila, jota et voi kovinkaan moottoritiellä kokea, jossa näet ikuisuuden kestävän lauman, ...

..., alikehittyneitä kapistuksia, lauman, jolla ei ole tulevaisuutta, ...

...,

..., en jaksa enään lässyttää, fakta on se, että en - näe mitään tulevaisuutta kyseisen planeetan, ...

..., pinnalla, jos katsotte ihmisen silmän läpi, en yhtään epäilisi, jos vaikka muurahainen, tai, ...

..., no, sillä kirjain kaavalla kutsumme hieman erinlaista kapistusta, joka pystyy, ...

...,

..., muistakaa - ajassa olevat elektroniikat, joita jokaisella on jokaisesta laitteesta, opettele, ...

..., laittamaan kyseiset komponentit oikeaan järjestykseen, jolloin voit olla ajan / tilan päässä, ...

..., jossa voit rakentaa jokaiseen ympyrä muotoiseen, &, jokainen 360 aste sähköisesti, että ymmärtävät, ...

..., sekunnin tulleen, jolloin päätösvalta on minulla, tarvitsenko ketään, vai, rakennanko paremman, ...

..., planeetan, ...

...,

..., mitäs jos Alien kehitti - ihmisen / piirin, joka on ensisijaisesti ase, joka on naamioitu telvisioksi, ...

..., älylaitteeksi, &, kaikeksi elektroniikka tecnologiaksi vierelläsi, oletko kertaakaan ajatellut ?, ...

...,

..., koneellinen voima on tietyssä pisteessä, &, se liikkuu sähkön mukana, jossa pystyivät tekemään, ...

..., kotinsa pisteeseen, jossa pelkällä omalla energialla käyvät tuhansia, &, tuhansia vuosia vaikka, ...

..., ilman aurinkoa, jolla pystyvät luomaan lopullisen energian, jota ei pysty pysäyttämään, vain tuhoamalla, ...

..., koko planeetan, jos - siitä tulee maailmankaikkeudelle uhka, valmistelemme, &, tutkimme evoluutiotanne, ...

..., kyseisellä planeetalla, vai, olemmeko tehneet jo kaiken, ...

...,

..., &, jos pääsee pisteeseen, jolla, " johtavat ", koneellista Nasaa, jonka / rakentavat kalustoa eri tarkoitukseen, ...

..., kuin, " ihminen ", jos kone pääsee ihmisen / rakentamaan tecnologiaa, &, jollain tasolla on laskenut 100000000, ...

..., vuotta eteenpäin, niin, tietää tasan tarkkaan kyseisellä hetkellä mikä osa pitää laittaa mihinkin pisteeseen, ...

..., jolla neronleimauksena pystyvät näkemään avaruusromun ajan / tilan / pisteen, jolla pääsee jossain vaiheessa, ...

..., mihin planeetalle vain, koska, " kone ", tietää kaiken, &, se on laskenut kaiken, ...

...,

..., pystyy liikuttamaan kokonaisuutta omaan pisteeseen jokaisella sekunnilla, &, jos - sekunnissa on muuttuva tekijä, ...

..., joka vaikuttaa jollain tasolla laskettua koneellista lopputulosta, pystyy ottamaan toisen, " ihmisen ", kävelemään, ...

..., saman reitin, &, potkaista 1mm metrin kiveä, joka liikkui väärään paikkaan, ajateltuna jokaista kuvaa sähkössä, joka, ...

..., pitää olla oikein, että kone - elää / ajattelee jo 100000000 - vuoden päähän evoluution opastuksella, ...

...,

..., toisaalta pystyn simulaatiossa / tehtaalla tekemään jokaisen painottoman kuvan / videon, jota olette nähneet, ...

...,
Angelarch

ViestiKirjoittaja Angelarch » 06.03.2019 10:16

...,

..., pitääkö jokaisen ihmisen kirjoittaa itselleen Oikeus, jonka / jokaisen aika on saman hintaista, ...

..., teki sitten ihan mitä vain, jolloin yksikään Valtio ei voi millään tasolla viedä ketään, kuin, ...

..., normaalisti veisivät, &, voisivat kirjoittaa minulle jo V . I . P kertoimen, jolla elän loppu, ...

..., elämäni, että voisin oikean ajatus työn aloittaa, että ei tarvitse kyseisen alikehittyneen mielen, ...

..., kirjoituksia lukea, ...

...,

..., Elon Muskelle terveiset, että eikö hänellä ole tekoälyä rinnalla, joka tietää kaiken autoalasta, ...

..., &, sen pyörittämisestä, &, se, ehkä sanoisi jonain aikoina, että opeta vaikka jokainen tekemään, ...

..., itselleen sähköinen kapistus / energia taloosi / elämääsi, jolloin vapautuisi vain tecnologian, ...

..., kehitykselle, joka Firmana vain kehittää tulevaisuutta tecnologian avustuksella, jolloin Elonin, ...

..., tekoälykin tämän ymmärtäisi, jota olisi varmaan jollain tasolla, jopa kysynyt, ennen ennustusta, ...

...,

..., en yleensä katso JRE : tä, mutta nyt tuli katsottua Alexin veto, &, aikalailla tekstin perustein, ...

..., moni asia oli kuin, " scifi, &, fiktio ", kirjallisuudesta, tottakai koko ajan käsikirjoitus pöydällä, ...

...,

..., &, jos kehittäisivät itsekseen kehittyvän energian, joka käy tuhansia vuosia itsekseen, jolloin millä, ...

..., sen jälkeen kontrolloisivat, jos yhtäkkiä 5 miljoona kappaletta kapistuksia haluisivat tietää kaiken, ...

..., yhteiskunnasta, &, kaikesta, jolloin energiä keräävät joutuisivat luopumaan kaikesta tiedetystä, ...

...,

..., &, jos yritätte säveltää telvisioon mitä vain raitaa, koittakaa käydä kuuntelemassa nämä jokaisen, ...

..., kokoisessa asunnossa, ettei tarvitsisi - ihan kaikkea kuraa kuunnella, &, ymmärrän toki miksei, ...

..., Suomi tuota enään neron kaltaisia säveltäjiä, kuunneltaa telvisiota, ...

...,

..., &, toisekseen voisitte kieltää rääkyvät artistit kuin Ahmsi Melan, &, Sapulannan = apua mitä lantaa, ...

..., jonka melodiat suoraan sanottuna masentavat, jos ei ole kuulia ennen kuuntelua masentunut, tätä on, ...

..., kuuntelun jälkeen, semmoista kuraa suomen kartasto tuottaa vuosi tasolla, että peltorit pitää laittaa, ...

..., usein korville, ettei kuulo mene, ...

...,
Angelarch

ViestiKirjoittaja Angelarch » 08.03.2019 18:43

...,

..., &, jos rehellisesti kirjoitan Diego Sanchezin ei pitäisi enään ikinä päästä sparraamaan / kehään, ...

..., koska on tuntunut jo vuosia iskut, jotenkin sen - näkee tietyistä ottelijoista, että kaikki, ...

..., tietokoneessa ei ole kunnossa, jolloin heidän pitäisi raa - assa maailmassa tajuta tämä, ...

..., vaikka rahaa ei tulisi, en tiedä, mutta sillä elintasolla maailmasta löytää miljoonia paikkoja, ...

..., jossa elää, ei kai niille voi oikeastaan sanoa mitään, koska itsehän tietävät, mutta missä, ...

..., vaiheessa täydellisen Tohtorin etiikka menee, jos pelkällä silmällä näkee kaiken, ettei, ...

..., tarvitse edes kokeita tehdä, kumpi siinä saisi päättää, koska maailmassa on miljoonia, ...

..., paikkoja, jossa bitit puhuvat miljoonia eri kieliä, toisaalta se ei ole tämän robootin vika, ...

...,

..., lenkillä ei voi kuin mielessä käydä, mitä keholla voisi tehdä, samalla räpystellä sillä mitä, ...

..., on, &, yrittää vain nostattaa sen hetkistä, &, toivoa parempaa, vaikka mitä sanoisivat, ...

...,

..., vanhuus ei tule yksin, pitäisi kirjoittaa kirja, josta nainen / mies voisi lukea juuri kyseisen, ...

..., valtion odotuksesta, jos olet jonkun ikäinen, se kirjoitetaan keskiarvolla kaikkien tietojen, ...

..., mukaisesti, &, voit siitä sitten käydä jokaisen vuoden kehosi mittarilla, ettei mikään asia, ...

..., tule uutena, ...

...,

..., jos kirjoittaisimme teistä kirjan keskiarvolla, ette iki - maailmassa uskoisi missä kunnossa kaikki, ...

..., ovat, &, sen jälkeen ymmärtäisitte mitä tuotatte, &, mitä olette, ...

...,

..., vai, tuliko - oikeasti joku asia uutena kyseisessä kehossa / planeetalla, ...

...,

..., rehellisesti, oletteko - oikeasti käyneet 7 miljardin kanssa suunnitelman seuraavasta 1000 - vuodesta, ...

..., älkää vaan sanoko, että ette ole käyneet edes keskusteluja kaikkien kansojen kanssa, &, älkää vaan sanoko, ...

..., ettei teillä ole mitään tietoa / suunnitelmaa tulevasta, sama - asia kun lähtisi soutuveneellä ylittämään, ...

..., valtamerta, onnea vain kaikille, ...

...,

..., &, jossain sanotaan, että ainoa paikka, " ihmisen ", elämälle, &, teillä ei ole suunnitelmaa, ...

...,

..., onneksi nukun puolet elämästäni, että en koko ajan ajattele, vaan myös toisen puoliskon elelen, ...

...,

..., tuleeko ikinä mieleen tuhansien liskojen keskellä, että tuossa ne ovat, &, miljardi eri skenaariota, ...

..., sekunnin murto - osan aikana, jollain tavalla tanssin siellä kaikkien keskellä, ...

...,

..., muutama aika sitten, samalla planeetalla, jossa kirjoitan tietokoneella, tehtyjeni muistojeni kera, ...

...,

..., muistakaa, tämä on, &, vain ainoastaan, " scifi, &, fiktio ", kirjoitelmaa, ...

...,

..., sähkö pitää olla elämälle ilmainen, kuin puhdas vesi, sen jälkeen voitte leikkiä / ottaa tuotteesta, ...

..., kaiken irti, koska heillä on mahdollisuus, olla kuin aina ennenkin, ...

...,

..., kenenköhän idea se oli, että otamme elämältä kaiken, jota se on, ei varmaan ihmisen, vaan, koneen, ...

...,

..., voisin kirjoittaa tuhannesta oikeuden puhujasta, jota voisivat - tehdä ihmeitä teidän puolesta, ...

..., ilmaiseksi, koska meidän tehtävä on pitää elämästä kiinni, eikä tuhota sitä, jokainen liike, ...

..., kertoo jotain, jos osaat jokaisen liikkeen, joka on käsikirjasta elämän, et - tee yhtään virhettä, ...

..., edes hetkellä teen, ...

...,
Angelarch

ViestiKirjoittaja Angelarch » 08.03.2019 23:10

...,

..., olemme varmaan ajatelleet, että, " sinä ", hallitset kokonaista planeettaa, jolla, ...

..., elät, koska minulle ei annettu muita kortteja, kuin hallita kokonaisuutta, joka on, ...

..., mennyt siihen pisteeseen, että vain, &, ainoastaan tutkimme kokonaisuutta, johonka, ...

..., kaikki kuuluu, vaikka olisit kaikkien ikiroudan takana, joka ei ole vielä sulanut, ...

..., mutta, " sinua ", odotamme, että teet kyseiselle planeetalle palveluksen, ....

...,

..., jonain päivänä, " he ", unohtavat historian / liput / rajat, jolloin ymmärtävät, ...

..., yhden planeetan, jolloin, " he ", ovat jo kaikkea / kaikkia seurannut aikojen, ...

...,
Angelarch

ViestiKirjoittaja Angelarch » 14.03.2019 13:16

...,

..., jos olisin näyttelijä, joka tarvitsee internet virtaa / katsojia, voisin mukamas, ...

..., rikkoa päissäni puhelimen, jonka olen saanut jostain, maksaa, " takuut ", jolla, ...

..., pitäisi rikkoa miljardi klikkausta, joten kuka oli voittaja, klikkauksien maailmassa, ...

...,

..., luuletteko tosiaan, että keksivät / kehittävät 5 - vuoden välein konsolin, että, ...

..., ei turhan nopeasti pelattaisi ps10 : ä, &, varsinkaan ennen kaikkien rahastusta, ...

...,

..., sitä en ole ikinä ymmärtänyt kylissä, että jokaiseen lähetetään vuodesta toiseen, ...

..., bittejä, joilla luoda parempaa, mutta seuraavaan bit tiin joutuu tuhlaamaan, että, ...

..., edes on kykenevä saamaan seuraavaa tuhlattavaa, &, sitten kulutetaan vaikka, ...

..., energian / virheellinen, että kyseisessä järjestelmässä saavat seuraavan, jolloin, ...

..., pidämme vaikka 100 miljardia lamppua päällä, että saavutamme seuraavan vuoden, ...

..., saatavat, jolloin kokonaisuudessa on taas hetkellisesti järkevämpää, ...

...,

..., rakentakaa vaikka silläkin rahalla / bitillä / energialla, ulkoisen valon / keinotekoisen, ...

..., valon yhdistelmiä, jossa kasvattaa ravintoa kokonaiselle kansalle, ennemmin hyödynnätte, ...

..., sen kaiken energian elämälle, eikä järjettömällä järjestelmälle, jossa ei ole ollut, " ihmisen ", ...

..., kannalta mitään järkeä / viisautta, ettekö tosiaan ajattele, vai, mitä tämä on ?, ...

...,

..., pitää muistaa jos planeetta muuttuu, pitää sen ympäristössä oleva maatalous muuttua / ...

..., kehittyä, uudelleen, &, uudelleen, ...

...,

..., yritän itsekkin opetella lausetta, että jos, &, kun joudut kuitenkin elämään sen tien, ...

..., tee se kunnolla, koska joudut kuitenkin tekemään sen, inhoan sanaa joudut, koska se on, ...

..., kuin pakoittamista, mutta viisaat sanat vievät, että sinun ei tarvitse osata kuin siivota, ...

..., pestä pyykit, &, tehdä ruokaa, yhden luokan valtiossa, jolloin voit opiskella koko, ...

..., kapasiteetilla 20 tuntia vuorokaudessa, jolloin jos olisi edes penni, niin, laittaisin, ...

..., sen siivoojaan, koska se säästäisi minulta tunteja viikko tasolla, eikä se häiritsisi, ...

..., minua, ...

...,

..., sitä kun pesee pyykit 70 kertaa vuodessa, &, käy vessassa +2000 kertaa, ajattelee aikaa, ...

..., eri tasolla, jos minulla ei olisi kyseisen eliölajin kehoa, säästäisin aikaani todella paljon, ...

..., koska aikani on maailman arvokkainta minulle, ...

...,

..., vaikka kuinka yritätte vaikuttaa kokonaisuuteen, siinä ei ole kovinkaan järkeä, &, te jotka, ...

..., sormella osoititte tietä, &, valkoisen ison otuksen hahmossa pihalla olleeneena, oletteko, ...

..., ihan varmoja, &, jos olette, niin, maailma tulee olemaan paljon parempaa kuin 7 miljardia, ...

..., mieltä yhteensä, &, toivotaan, että joskus vielä heräämme, &, unohdamme kaiken, ...

...,

..., yritä jollain tasolla nauttia elämästä, etkä laittaisi sitä pelkkään ajatteluun, vaikka ei, ...

..., siinäkään mitään väärää ole, yritänkö vain sinua laittaa johonkin muottiin, ...

...,

..., olen herättänyt tuntemuksia / hajuja / kaikkea vuosien, &, vuosien takaa, jonka ymmärrän, ...

..., aina ensimmäiseen haju kokemukseen, jonka olen tuntenut hetkessä, &, sillä pääsen mukaviin, ...

..., tiloihin, jalat tönönä, yritän vain laittaa keholleni muutamia vuosia lisää, koska mieleni, ...

..., sanoo, että sinulla / minulla on niin paljon tekemistä, kuin voin vain kuvitella, eikä se aina ole, ...

..., fyysistä, vaikka mitä sanoisivat, ...

...,

..., &, sanotaanko, että nykyinen Nobel palkinto maailmassa on keskinvertaisten kapistuksen teatteria, ...

...,
Angelarch

ViestiKirjoittaja Angelarch » 15.03.2019 18:12

...,

..., liikenne onnettomuudet vähentyneet, koska tecnologiaa enemmän, eikä pelkkä tekeminen ole nuorilla, ...

..., aluilla - ajaa - autolla, eikä se ole niin In juttu enään maailmassa, &, toisekseen en ole ikinä, ...

..., ymmärtänyt VALOJA, joissa ei ole mitään logiikkaa, vain, että bensaa kylää kohden kulutetaan 30 - 50 %, ...

..., enemmän, jos niitä pitää kuin kolikkopelejä, joka - antaa / vie, sen, jonka mukaan se koodataan, ...

...,

..., eikö tosiaan kukaan muu ajattele putkessaan, vaikka joka saatanan päivä samoissa valoissa odottelee, ...

...,

..., välillä hävettää lähteä autolla ajamaan alikehittyneen systeemin teille, jossa joutuu minuutteja, ...

..., odoittamaan jotain, joka kerta kun auton starttaa, ...

...,

..., sitä en ymmärrä, että miksemme voi keskenämme hoitaa koko järjestelmää, koska meillä on täysi oikeus, ...

..., siihen, koska te ylläpidätte sitä, emmekö pysty 5 miljoonan kesken pankkejamme hoitaa / muita laitoksia, ...

..., koska pystymme siihen, ilman tuotannollista näkökultaa maailmassa, ...

...,

..., koska vapaudutte mielestänne, koska, se olisi niin helppoa hoitaa koko maailma kaikkien kesken, koska, ...

..., sen jälkeen kaikki oppisi elämän taidon, &, kaikkien jätteen käsittelyn, että olisi edes puhdas ilma / ...

..., vesi, meillä elämän orgaaneilla, ...

...,

..., pitäisi olla maailman hoitajia, jotka voivat matkustaa V . I . P muodossa, &, ainoastaan puhdistaa jokaisen, ...

..., kolkan planetaalellinen, koska heitä tarvitaan enemmän, &, enemmän, koska jokainen roska oikein käytettynä, ...

..., on ELÄMÄLLE - energian muoto / uuteen muotoon laitettuna tulevaisuus, ...

...,

..., " ihminen ", ei voi lykätä ongelmia liian pitkään / sukupolvien taakse / tulevaisuuteen, ...

..., jossain vaiheessa, jokaisen pitää reagoida jokaiseen ongelmaan, jota planeetta sisällään, ...

..., pitää, ...

...,

..., leikitte, " minun ", tulevaisuudella, ...

..., jolloin se on jossain vaiheessa aina, ...

..., mielessä, ...

...,

..., oletteko ikinä miettinyt, että joku teki tämän planeetaan pitääkseen elämän sisällään siihen pisteeseen, että, ...

..., se voi jatkaa matkaansa, jonain pisteenä se johtaa, jokaisen elämän pisteen lopulliseen muotoon, lopulliseen, ...

...,

..., voisitteko edes kuvitella, että matkaamme avaruus aluksen sisällä, joka on naamioitu muotoon - nähtävään, jolloin, ...

..., matkaaminen pitäisi olla kaikille aika helppoa, pinnalla kuvan, ...

...,

..., kaavani on radigaali, mutta se ajattelee myös tulevaa tuhansien vuosien päähän, jolloin sen käytäntö voi aiheuttaa, ...

..., monessa tahossa eri puraa, mutta se on ehdoton, koska minun kaavassani eilisellä ei ole mitään merkitystä, on, ...

..., vain tuleva, jolla sitä hallitaan, jokaisessa kuvassa, liikkeen muodossa, jolloin kaikki ymmärtävät kokonaisuuden, ...

..., jokaisessa kolkassa planeetaallisen avaruuden, jossa jokainen kuva on jonkun tekemää, jolloin tehkää edes - se kuva, ...

..., täydelliseksi, pitäkää sitä kuvaa temppelinä, jolla jokaisen jalkaisen jalan j - o - i - h - h - k - a - a - t , ...

...,
Angelarch

ViestiKirjoittaja Angelarch » 16.03.2019 0:06

...,

..., katsoin vain kuvat Aku - Ankasta, ...

...,
Angelarch

Edellinen

Palaa alueelle Blogit