Pokerinittailua ja urheilua

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit

Re: Pokerinittailua ja urheilua

ViestiKirjoittaja GNAGL » 05.04.2019 11:06

Eilen tuli vedettyä iso pokeri-ilta. Tälle vuodelle aika tyypillisesti ihan ok ilta, mutta sellainen jytky jäi jälleen kerran puuttumaan. Potentiaalia oli huippuiltaan sillä muun muassa tällaisia sijoituksia napsui:

1/14
2/214
3/137
4/49
6/204
23/1744

Näistä huolimatta sellaista todella isoa rahastusta ei tullut. Hieno loppukliimaksikin toki järjestettiin illalle. Viimeisessä turnauksessa IPokerin 2€ rebassa, jossa pytty olisi ollut messevä 199€ kuusi jäljellä nimittäin chipliidupotissa kivasti turpaan AA vs KK ja ulos! :shock: Hetken aikaa siinä pääsi jo haaveilemaan vuoden toistaiseksi isoimmasta yksittäisestä rahastuksesta. Vaikka ihan ok plussailta tulikin niin ei kovin hyvä maku ollut suussa nukkumaan mennessä.

Unibet on näköjään laittanut 1€ bountyturnausten struktuurit ihan vituralleen. Aikaisemmin nuo olivat turboja ja ihan hyviä, mutta nyt on täysin erilainen tahti niissä. Heräsin tähän viimeistään eilen kun 214 pelaajan fieldistä oli 4 pelaajaa jäljellä ja neljän tunnin pelaamisen jälkeen average stack oli edelleen jotain 50 BB:tä! :shock: Kaikki neljä vielä melkoisia nittejä niin eihän peli siinä edennyt yhtään mihinkään. :lol: Jos olisi ollut ainoa jäljellä oleva turnee niin olisin varmaan alkanut heittämään joka kädellä all-in, mutta kun oli tuo 2€ rebakin vielä siinä kyljessä. Kakkossijaan oli lopulta tuossa maratonissakin tyytyminen. En mä kyllä ymmärrä miks pitää yhen euron bountyyn laittaa tollanen etanarakenne. Siinä aamun 10€ bountyssä on esim. tuplasti nopeampi struktuuri. Erittäin loogista! :-D

Ei kyllä sinänsä kaduttanut yhtään pokeri-illan valitseminen eiliselle, vaikka Liigan semifinaalimatsikin oli tarjolla. Selostusta kuuntelin pelaamisen ohessa ja ilmeisesti siellä Tuppura veti jälleen noilla tutuilla aseillaan eli trapilla ja sumppupuolustuksella 1-0 voiton. On se nyt helvekko ihme, kun ei tuon yhden seuran passiivista puolustuspeliä saada millään ikinä murrettua! Suunnilleen kaikki muut siirtyneet jo vähän modernimpaan kiekkoon, mutta Tappara sen kuin porskuttaa tolla ikiaikaisella puolustuspelillään. Ja ehdottomasti olen katkera ja kateellinen Tapparaa kohtaan! :-D Koittakaapa itse joskus olla 20 vuotta putkeen pahimman verivihollisen dominoimana ja pitää siinä neutraalin tyynet fiilikset yllä! :lol: Onneksi ensi kausi on viimein MEIDÄN! :P

Koska lukijoideni joukossa on valtaisa joukko piilokonemusafaneja (+Mugman joka rohkeasti tuli jopa kaapista ulos :-D ) niin laitetaanpa tähän loppuun tämän hetken suosikkibiisini:

Giuseppe Ottavianin taattua laatua. Huippumelodiat taas tässäkin biisissä!

Super8 & Tab teki sen jälleen! Todellinen suomalainen superduo, jolle olen alkanut lämmetä vasta viimeisen parin vuoden aikana. Duon alkuaikana en vielä oikein syttynyt heidän biiseilleen, mutta ovat kehittyneet hurjasti ja nykyään tuntuvat puskevan loistobiisiä loistobiisin perään ilmoille.

Kaverithan aloittivat uransa soolona ennen kuin lopulta päättivät yhdistää voimansa. Itse muistan nähneeni Tabin livenä jo joskus vuonna 1999-2001 (en muista tarkkaa vuotta) juhannuksena Raumalla Labyrinth nimisillä konemusafestareilla. Todelliset voittajathan olivat tuolloin noilla festareilla eivätkä missään väsyneessä Raumanmeren juhannuksessa! :-D Sellaisessa vanhassa tehdas/teollisuushallissa oli nuo kolmen päivän bileet. Teltan sai melkein etuovelle ja siitä sitten telttabileiden jälkeen vaan halliin bailaamaan kun DJ:t aloittivat settinsä. Oi niitä aikoja! :P

Tämä on ilmeisesti jonkinlainen jatko-osa Armin van Buurenin viime vuoden Blah Blah Blah -hitille. Se ei minulle isosti kolahtanut, mutta tässä jatko-osassa on huomattavasti parempi potku!
GNAGL

ViestiKirjoittaja mugman » 05.04.2019 23:14

GNAGL kirjoitti:Koska lukijoideni joukossa on valtaisa joukko piilokonemusafaneja (+Mugman joka rohkeasti tuli jopa kaapista ulos :-D ) niin laitetaanpa tähän loppuun tämän hetken suosikkibiisini:

KYLLÄ! Kuin iso kivi olisi irronnut sydämestä kaapista tulon jälkeen!!! :-D

Hyviä biisejä oli noi kaikki. :yes:
mugman

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Sinappikaasu » 06.04.2019 7:45

Mahtavia biisejä!

Onko vinkkejä Spotifyn soittolistoihin? Trance Top 1000 by Armada Music jo kovassa käytössä.
Sinappikaasu

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja GNAGL » 06.04.2019 10:27

Sinappikaasu kirjoitti:Mahtavia biisejä!

Onko vinkkejä Spotifyn soittolistoihin? Trance Top 1000 by Armada Music jo kovassa käytössä.

Mä tykkään tehdä itse omat soittolistani. Kuuntelen jokaisen State of Trance episodin (jotka tulevat aina Spotifyhyn ja ovat sinällään jo hyviä soittolistoja) useampaan kertaan ja poimin niistä parhaat biisit vuosittain omalle listalleni. Vuodesta 2014 alkaen mulla on kerättynä Spotifyhyn omille soittolistoilleni mielestäni vuoden parhaat trance-biisit. Jos sattuu kiinnostamaan niin eikös noita pysty jotenkin jakamaan?
GNAGL

ViestiKirjoittaja Sinappikaasu » 06.04.2019 11:15

GNAGL kirjoitti:
Sinappikaasu kirjoitti:Mahtavia biisejä!

Mä tykkään tehdä itse omat soittolistani. Kuuntelen jokaisen State of Trance episodin (jotka tulevat aina Spotifyhyn ja ovat sinällään jo hyviä soittolistoja) useampaan kertaan ja poimin niistä parhaat biisit vuosittain omalle listalleni. Vuodesta 2014 alkaen mulla on kerättynä Spotifyhyn omille soittolistoilleni mielestäni vuoden parhaat trance-biisit. Jos sattuu kiinnostamaan niin eikös noita pysty jotenkin jakamaan?

Heitäs soittolistan linkki tänne!
Sinappikaasu

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja GNAGL » 06.04.2019 11:53

Sinappikaasu kirjoitti:Heitäs soittolistan linkki tänne!

Spotifyn käyttäjätunnukseni on ivankarsk ja siellä on nyt julkisena viisi soittolistaa (Trance 2014, Trance 2015, Trance 2016, Trance 2017 ja Trance 2018). En oo mikään Spotify-guru, mutta ymmärtääkseni sinun pitäisi päästä nyt noita kuuntelemaan.
GNAGL

ViestiKirjoittaja GNAGL » 10.04.2019 18:32

Tappara punnersi eilen taas voiton ottelussa, jossa oli pääosin alakynnessä. Ei yllättänyt. Sekään ei ole yllättänyt, että Kärpät on ollut ongelmissa HIFK:n kanssa. Jännä juttu, että vaikka Kärpät voitti ylivoimaisesti runkosarjan ja rikkoi ennätyksiä niin mua niiden peli ei ole täysin vakuuttanut koko kauden aikana. Voi olla tosin, että olen nähnyt vain juuri sellaiset ottelut kun joukkue ei sitä parastaan ole esittänyt (kuten Ilvestä vastaan käydyt matsit). Niissä peleissä jotka olen nähnyt niin puolustuksen ja maalivahtipelin varassa Kärpät on lähinnä ollut. Ihan erinäköistä peliä kuin viime kaudella jolloin dominoivat kiekkoa ja liikkuivat käytännössä aina paremmin kuin vastustajat. Voittaa tuo joukkue toki osaa ja se on aika tärkeä ominaisuus. HIFK:ta vastaan taitaa kuitenkin mennä game seveniin saakka ja mahdoton ennustaa kumpi finaaliin etenee. Toisessa parissa Tappara tekee tapparat eli ei esitä mitään ihmeitä mutta niin vaan jälleen kerran on siellä finaaleissa.

Huomenna alkaisi kauden ensimmäinen golfin Major. Jää vaan tällä kertaa näkemättä, kun Ruutu lähtee rahastamaan kisalla pay per viewn myötä! Ihan sikamainen hinta 25€ pelkästä golfkisasta! Ihan periaatteesta jätän väliin, koska en halua tukea tuollaista rahastusta. Siitä on aikaa kun minulta on edellisen kerran jäänyt golfin Major näkemättä, mutta ei mahda mitään. On tuo vaan törkeätä kun minäkin Ruutu+:aa olen pitkään maksanut, mutta sitten tilaajia kustaan silmään tällaisella erillisellä rahastuksella. Tekisi mieli protestiksi katkaista koko Ruutu+ tilaus. Jäisi vaan tuolloin Ilveksen futispelit näkemättä, joten täytyy nyt katsoa.

Siinä mielessä onni onnettomuudessa, etten täysipainoisesti olisi Mastersista nähnytkään kuin torstain ja sunnuntain. Viikonloppuna tie käy nimittäin taas Vaasaan poikien viikonloppuun. Urheasti tuo joulun alla sairastunut kaverinikin on tulossa paikan päälle, vaikka hänelle juuri aloitettiin uusi hoitomuoto eikä fyysinen kunto todellakaan ole ihan huipussaan. Rankkoja kuukausia takana johon toivottavasti viikonloppu kaverien kanssa tuo piristystä.

Piti käydä ennakkoäänestämässä, mutta en ole vieläkään löytänyt mieluisaa puoluetta jota äänestää. Eduskuntavaalithan ovat ensisijaisesti nimenomaan puolue- eikä henkilövaalit. Se puolueen äänestäminen on paljon tärkeämpää kuin henkilön. Kovasti täälläkin on listattu ehdokkaita, jotka ovat nettiblokkia vastaan. Minulle ei kuitenkaan ole selvinnyt yhtään puoluetta, joka varmuudella olisi sitä vastaan. Yksittäisellä kansanedustajalla on kuitenkin hyvin pienet vaikutusmahdollisuudet koko puolueen linjaan. Juuri tällä hetkellä oikein mikään puolue ei tunnu omalta. Katsotaan jaksaako sitä sunnuntaina Vaasan reissun jälkeen vääntäytyä äänestyspaikalle.
GNAGL

ViestiKirjoittaja GNAGL » 11.04.2019 10:37

Tämän viikon Valioliigat:
https://www.pokerisivut.com/blog/gnagl/liverpoolin-mestaruushaaveet-edelleen-hengissa.html

Tuleva viikonloppu menee tosiaan Vaasassa enemmän tai vähemmän huuruisissa tunnelmissa, joten tulevalla viikolla ei näillä näkymin Valioliigan kierrosraporttia ole tulossa.
GNAGL

ViestiKirjoittaja GNAGL » 16.04.2019 9:56

Vaasan reissusta ei ole nyt varsinaisesti vielä toivuttu, mutta jotenkuten selvitty zombiesta takaisin elävien kirjoihin. :wink: Hauskaa oli niin kuin aina, vaikka pokereissa ei oikein runit ollut tällä kertaa kohdallaan.

Paljon on urheilurintamalla viime päivinä tapahtunut. Tiger palasi sitten upeasti Major-voittajaksi! Vähän totta kai harmittaa, että kisa jäi näkemättä. Lämpimät kiitokset vaan Ruudun porukalle! Tämä homma ei hetkeen unohdu ja tulen jatkossa välttelemään rahojeni teille jakamista parhaani mukaan! [-( Kyllähän se vääjäämättä alkaa siltä näyttää, että on vain ajan kysymys milloin Tiger palaa myös maailmanlistan ykköseksi. Ovat ne miehen golf-lahjat vaan niin poikkeukselliset, että näinkin uskomaton comeback on näköjään mahdollinen.

Tuppura on lyöty! :yes: Oikeus ja kohtuus, että kerrankin semeissä pienet marginaalit menivät heitä vastaan. Koko sarjassa Tappara oli mielestäni koko ajan hieman pelillisesti perässä. Eilen tosin pelasivat alun parin lahjan jälkeen todella vahvasti ja itse olin jo aika varma, että kääntävät matsin edukseen. Hieman pelin kulun vastaisesti Kerho sai kuitenkin sitten lopulta sen voittomaalin. Pure Justice, jos asiaa minulta kysytään! :-D Tähänhän se Tuppuran dynastia sitten päättyi ja ensi kaudella Hakametsän naapuripäädyn tiimikin hurauttaa heistä ohitse! :wink: :-'

Kärpät sitten väänsi kuin väänsikin itsensä finaaliin. Viidessä ekassa matsissa HIFK oli mielestäni pelillisesti niukasti parempi. Eilen kuitenkin oli jotenkin helsinkiläisiltä puhti pois. Tai sitten Kärppien kone lähti rullaamaan toden teolla. Pidän joka tapauksessa nähdyn perusteella Kerhon yllätysmahdollisuuksia mestaruuteen ihan hyvinä. Kärpät toki suosikki, mutta kaikki eväät HPK:lla on haastaa. En usko finaaleissakaan marginaalien kovin isoja olevan.

Naisten MM-kisoissa nähtiin sitten jatkoajalla melkoinen farssi! Vaikka IIHF selityksensä laittoikin ilmoille niin omasta mielestäni tuo Suomen jatkoaikamaali olisi pitänyt hyväksyä. Siitä syystä, että USA:n molari syöksyi itse suomalaisen luistelulinjalle tuossa kontaktitilanteessa. Ei siinä suomalainen ehtinyt enää väistämään. Joka tapauksessa tuossa tuomiossa hävisivät melkein kaikki. Ei USA:kaan edes kovin riemukkaasti mestaruuttaan juhlinut, kun tiedostivat millä tavalla se mestaruus irtosi. Sääntöjä ei voi mielestäni joka tilanteessa lukea kuin piru raamattua. Ainakaan silloin jos ollaan hylkäämässä jatkoajan mestaruusmaali. Kyllä sen kynnyksen hylkäämiselle pitäisi olla todella iso. Tuon tilanteen olisi voinut tulkita ihan kummin päin vaan ja tällöin mielestäni maalin hyväksyminen olisi ollut ainoa oikea ratkaisu. Mahtavan turnauksen naiset joka tapauksessa pelasivat, hatunnosto heille.

Pokerissa niitä isoja paukkuja ei vaan tänä vuonna millään tule. Lepopäivän freerollissa toissa sunnuntaina kuutossija, joka oli kyllä maksimit niillä korteilla mitä silloin jaettiin. Tänä sunnuntaina oli sen sijaan saumaa aina sinne pyttyyn saakka, mutta neljä jäljellä buttonin korotuksen jälkeen lyön SB:stä JJ:llä all-in niin BB toki herää kalleilla! #-o Näin oli tyytyminen 52 euroon. Tuonne 4-7 sijoille on oikeastaan koko tämän vuoden ne isot saumat hyytyneet ja järjestäen joko setupiin tai biittiin. Sellastahan se pokeri on. Ehkäpä ne kuumat runit on sitten säästetty kesään, kun kokeilen pientä tasojen nostoa! Hope so!

Ai niin, olihan tuossa tuollainen pieni tapahtuma kuin eduskuntavaalitkin sunnuntaina. :-D Kävin lopulta äänestämässä sunnuntaina kotiin selvittyäni. Yhtään oikein mieluisaa puoluetta/ehdokasta en tosin löytänyt, joten lopulta arvoin sitten paremman puutteessa vihreistä Oras Tynkkysen, joka ainakin kertoi vastustavansa nettiblokkia. No, eipä päässyt läpi. Hallituskuviot menivät kyllä todella mielenkiintoisiksi tuloksen myötä. Itse veikkaan hallitukseksi SDP-Kokoomus-Vihreät-RKP-KD. Oikein muuta järkevää komboa tuosta ei irti saa. Tuossakin SDP:n ja Kokoomuksen ohjelmien yhteensovittamisessa on ihan riittävästi haasteita. Nähtäväksi jää miten Rinne prosessin hoitaa maaliin.
GNAGL

ViestiKirjoittaja GNAGL » 18.04.2019 11:22

Olipahan jälleen kerran uskomattomia matseja Mestarien Liigassa! En ole varmaankaan ainoa, jonka ehdottomaksi ykkössuosikiksi on tämän kauden aikana noussut Ajax. Häikäisevän upeaa jalkapalloa pelaavat varsin nimettömällä porukalla. Toivottavasti vievät kannun. Ihan täydet saumat siihen on jos jatkavat nyt nähdyllä tasolla.

Eilen nähtiin aivan sairas jalkapallo-ottelu Cityn ja Spursin välillä. Se draamankaari, huh sentään! Pep ei jostain syystä vaan millään saa Cityä suorittamaan europeleissä samalla tasolla kuin Valioliigassa. Spursia vastaan ekassa osassa takkusi hyökkäyspeli ja eilen puolestaan puolustus.

Pääsiäisen alku menee reissun päällä, kun tulee käytyä morjestamassa ensin kummipoikaa perheineen ja sen jälkeen emännän sukulaisia. Lauantaina tarkoitus kotiutua viimeistään ennen Liigan ekaa finaalia. Maanantaina alkaisi Unibet Online Serieskin taas. Alustavasti vaikuttaisi osuvan tällä kertaa aika hyvään ajankohtaan, joten näillä näkymin tulee Nano vedettyä täysillä. Tekisi mieli koittaa Lowtakin, mutta on tuo 25€ rebari vaan liian kovaa keittoa. Minun makuuni tuossa turnaussarjassa Nano on hieman liian pientä ja Low taas hieman liian suurta. Turhan iso hyppäys on buy-inneissä Nanosta Lowhun. 10€ rebaria kun olisivat nuo isoimmat turneet Lowssa niin osallistuisin. Nyt joutuu jättämään väliin.
GNAGL

ViestiKirjoittaja GNAGL » 22.04.2019 10:38

Kotimaan reissailut on tältä erää reissattu ja pääsee taas hetkeksi viettämään perusviikkoja. Me like it! :)

Kärpät vei sitten ekan finaalin totutulla kaavalla. Ympäripyöreä 50-50 matsi, mutta niin vaan ne melkein aina kääntyy oululaisille. Pakko tuota voittamisen rutiinia on kunnioittaa. Aina vaan löytävät sen tavan voittaa matsit, vaikka peliesitykset ovat pleijareissa olleet kaukana vakuuttavista.

Vaikka Arsenalin fanitukseni on tunteiden puolesta todella kaukana Ilveksestä niin eilinen tappio otti kyllä jonkin verran pattiin. Sitä Mestarien Liigan paikkaa suorastaan tyrkytetään Arsulle, mutta ei näytä maistuvan. Kyllä ottaa aivoon sekin, että joutuu yhä edelleen katselemaan tuon Koscielny-Mustafi kauhukaksikon touhuja Arsun pakistossa! Eilen Mustafi esitteli taas "parhaita" puoliaan. Hankkisivat nyt herranen aika viimein pari uutta laatutopparia kesän siirtoikkunassa ja heittäisivät nämä kossut ja mustat pihalle. Se on kyllä ihan riittävällä otoksella nähty, ettei herrojen taso vaan riitä Valioliigan huippujoukkueeseen.

Unibetin turnaussarjat käynnistyvät sitten tänään. Nanon leaderboardissa tavoitteena saada kaikkien aikojen paras sijoitukseni. 28. olen tainnut parhaimmillani olla. Eräs pokerisivulainen tarjoutui ostamaan pinnoja Low-turnauksistani kun mainitsin viime viikon blogipostauksessani, että on hieman liian isoa minulle. Kyllähän tuo toisaalta houkutti, mutta katsaus Valioliigan ottelukalenteriin tiesi sitä, että pakko oli kieltäytyä tarjouksesta. Esim. tällä viikolla katson juuri turnausten aikaan Valioliigaa ma, ti, ke, pe ja la. Joudun siis vetämään Unibetin turneita sivuhuomiolla matseja katsellessa. Tuo on ihan perussettiä omalla rahalla, mutta en mä kyllä lähde toisen rahoilla pelaamaan vaillinaisella keskittymisellä. Ei olisi kovin reilua pinnojen ostajalle eikä itsellekään hyvää fiilistä tulisi tuosta. Nano-tasolla vaan siis pysytään kiltisti tälläkin kertaa.
GNAGL

ViestiKirjoittaja GNAGL » 23.04.2019 10:26

Pienen tauon jälkeen taas Valioliiga-katsausta ilmoille:
https://www.pokerisivut.com/blog/gnagl/kenelle-kelpaisi-mestarien-liigan-paikka.html

UOS:ään kohtuullinen alku eilen, mutta hampaankoloonkin jäi. Molemmat nano-turnaukset menivät rahoille, mutta pian bubblen puhkeamisen jälkeen kummastakin pihalle, toisesta JJ vs Q9s ja toisesta 99 vs A8. #-o Olis nyt edes toinen noista pitänyt niin olisi tullut väkisin yksi deeprun. Mutta kun ei niin ei.
GNAGL

ViestiKirjoittaja GNAGL » 25.04.2019 23:47

Laitetaas UOS-päivitys tässä kun on tylsää yhden pikkuturneen vielä pyöriessä sivussa. Kahdeksan turnausta nyt pelattu, seitsemästä LB-pisteitä ja 4/8 rahoille. LB-pisteet vois hyvin olla 8/8, mutta eilen karmea biitti käytännön pistebubblessa. En tiedä mitä olis pitäny tehdä kun BB:ssä jollain viidellä BB:llä AQ ja SB survoo? Kippaamalla ja stallaamalla varmat LB-pinnat. No, maksoin ja totta kai biittiä AQ vs A5! #-o Oli vielä (nanoon) iso 0,50€ rebari joten olisi nuo LB-pinnat kelvannu. En tiedä olisiko vaan pitäny kipata ja ottaa pinnat himaan? :-k Kerropas Farseer tai joku muu LB-optimoija?

Tänään sitten eka deeprun niin totta kai pienimmässä eli 0,10€ bountyssa. Sijalle 12/522 sekin hyyty. SB:stä puskin Q6 ja BB koppas K3s:llä. Ei siis mitään ihmeellistä tuossa.

Mä luulin jo tossa, että pääsen vetään ekaa kertaa kaikki nano-turneet UOS:ssä, mutta olin unohtanut että olin ostanu joululahjaksi mulle ja emännälle teatteriliput huomiselle! :shock: Ostaessa tuli tarkistettua, ettei osu Ilveksen finaalipäivälle näytös :wink: , mutta UOS:stä ei ollut tuolloin vielä mitään tietoa. Elättelen tässä toiveita, että vois näytöstä kattoessa vetää kännykällä tuota ekaa turneeta. Mitäs annatte oddseiksi sille, että Matrix sallii tämän? :-D
GNAGL

ViestiKirjoittaja Mufler » 26.04.2019 6:51

Aika varma nolla tulee ainakin omista laskuista tolle luvalle, mutta muista aina että helpommin saa anteeksi kuin luvan. :-D
Born to lose, live to win. -Lemmy Kilmister-
Mufler

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja GNAGL » 28.04.2019 23:56

En lähtenyt perjantaina haastamaan Matrixin mahtia ja jäi tuo yksi UOS-turnee väliin. Tänään UOS:ssä katastrofi-ilta, kun kummassakaan turneessa ei edes pisteille. Sijalla 41 oltiin nanossa ennen tätä päivää, mutta nyt tiputaan roimasti.

Toisaalta eipä tässä tällä hetkellä kauheasti UOS-runit mieltä paina. Otettiin nimittäin komea revanssi viime vuoden karmeasta bubbletuksesta IPokerin Birthday freerollissa:

Kuva

Liki oli tuplapyttykin, mutta Lepopäivän freerollissa oli tyytyminen tähän:

Kuva

Freerolleista tänään kaiken kaikkiaan rahaa 281€! Kohtuullisen vaisua on ollut freerollrunit ja pokerirunit yleensäkin tänä vuonna, mutta kummasti se vaan yksi huippupäivä korjaa kurssia! \:D/ \:D/ \:D/

Run the right games! :-D
GNAGL

EdellinenSeuraava

Palaa alueelle Blogit