Yllättäny aika kovin toi NL50z headsupin varianssi. Toki oli odotettavissa, mutta ikinä en euromäärissä näin isoilla ole pelannut. Eka päivä oli noin +400, eilen -260 ja tänään +140. Tägäsin paljon mielenkiintosii käsii mihin ois kiva ollu saada näkökulmia, mutta PT jostain syystä eioo tallentanu mun käsihistorioita
Ainoostaan tää jäi talteen ku oli viimenen käsi. Alko olee session loppua jonka huomas. Preflopissa olis pitäny 4bet ehdottomasti, mutta päätin ottaa maksun koska vastassa paisti joka ei kipannut oikeastaan mitään. Ajattelin että jos osun settiin saan todennäkösesti koko sen stäkin jos osuu kärkipariin.
Flopilla tankkaa mun reissua ikuisuuden ja turnilla sekunnin kymmennyksessä shippaa sisään. Vihu käytännössä reppas tos mun silmään ainoostaan jotain KQcc, KJcc, QJcc ainoastaan. Tuskin olisi Axcc kädellä tankannu flopilla noin pientä reissua vastaan. Päätin ottaa itkumaksun ja odotin vihul olevan Ax(KQJc) ja semmonenhan sieltä löytykin. En olettanu siltä löytyvän femmaa ja tuskin sitä noin olisi pelannut. Eikä myöskään made flush.
Jäin pitkäks aikaa miettiin oliko tilttimaksu mutta kyl toi mun mielestä aika legit on. Useemmin tuolta bluffi löytyy ku value?
PokerStars - $0.50 NL FAST (2 max) - Holdem - 2 players
Hand converted by PokerTracker 4
Hero (SB): $69.55
BB: $86.10
Hero posts SB $0.25,
BB posts BB $0.50
Pre Flop: (pot: $0.75) Hero has
Hero raises to $1.22,
BB raises to $3.66,
Hero calls $2.44
Flop: ($7.32, 2 players)
BB bets $6.00,