tohveli kuobbaa

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit

Re: tohveli kuobbaa

ViestiKirjoittaja Topetelius » 27.10.2010 13:02

Nerokas graph! :-D

fiilis atm?: http://sieni.us/?id=17
Topetelius

ViestiKirjoittaja tohveli_ » 04.11.2010 2:07

ciao

Viime kuun pokerit meni ihan kivasti, about 3 viikkoo tuli netis grindattuu. Turtsit jäi about +2,5k ylös ja käkyt breakeveniin. Toisaalta painelin jotain 9-15 pöytää kokoajan joten iha hyvä etten onnistunu kuoppaamaan mun skillsseillä :-D Paketti siis tuli Pointin reissulle Dominikaanisee Tasavaltaan, topen hienoisella avustuksella :) Eli sinne on tarkotus mennä 8.- 19. päivä tätä kuuta.

täl hetkel oon dubaissa ja on ollu kyllä aika nutsikkaat säät.. päivällä +36c ja iltasin +26c, kaupunki ei kyl säväytä hirveesti ku olin täällä jo 2v sitten, mut ihmeen paljon ne on taas saanu 2vuodes rakennettuu. Täällä en o pokeriin oikee koskenu, enkä oo ollu koneellakaa paitsi ekana iltana aloin läpällä grindaamaan FTP 5d rakebackeja hu sittareilla ylöspäin. (ainoo softa jolla oli rahaa läppäril)...nostin sen sitten jonnekki 100d paikkeille ja tänää pelailin taas pari tuntia.. avasin 26d turbo rush 6-max turtsin ja siitä napsahtiki 2. sija ja 3,1k$ lol :-D Pitkästä aikaa valoa FTP:llä, ty lederer. Voitto oli kyl harmittavan lähellä ku painettiin KJ vs Ax preflop keskelle ja olin turnil 75% johos mut sit vihu tuli ohi. Nooo, eipä viitti valittaa ku paris tunnissa nostanu 5d to 3,2k :D

2nd place...jpg

hoho, huomenna shoppailemaan voittorahoilla =)
tohveli_

ViestiKirjoittaja ylad » 04.11.2010 4:38

I (h) WOHWELI

t. to vitun pe
ylad

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja tohveli_ » 29.11.2010 9:57

Klo 9.15 aamulla, oon rotkottanut kuukauden loputkin voitot yön nettiturnauksiin, yrittänyt nukkua viimeiset 3 tuntia, mutta oon ravannu sängyn ja vessanpöntön välillä ainakin 10 kertaa kun vatsa on jostain syystä aivan käsittämättömän sekaisin. Pari kertaa saanu jo unenpäästä kiinni, mut oon sit heränny vatsakipuun. Jep, paremminkin vois mennä.

Viimeisen 8 päivän aikana oon pelannu 7 turnaussessiota,joista kaikki on ollut tappiollisia. Kuukauden alun ulkomailla pelattujen rakettisessioiden voitot (+4k$) on nollilla. Bineissä mitattuna kuoppa on taas toistasataa.. Ainakin brm on ollut kunnossa kun en oo poikki. Mitään ei oo omista peleistä siis jäänyt käteen tässä kuussa. Onneks oli sentään parikymmentä pinnaa mini ipt maltan kakkosesta :)

hyii.png
hyii.png (22.36 KIB) Katsottu 2326 kertaa

Näin kuopatessa on aina hyvinkin itsekriittinen fiilis. Luin äsken omaa blogia viimeiseltä 11kk:lta ja ei voi kyllä totee muuta että oonpa ollu bomba. Hävettääkin vähän. Oon upittanut 2-3k keskimäärin joka kuukausi ja viimeisen 10kk voitoista oon tyytyväinen jos omistan ees puoliakaan atm. Tuhlannu rahaa täysin yli omien varojen enkä oo ees ostanut mitään isoa ja hienoa. Pommi jätkä. Alkuvuodesta oon upittanut paineja nappelemalla monta kiloa turnauksista ilman mitään sen kummempaa pelitaitoa tai tietoa varianssista. Sitten oon muna pystyssä kotiuttanut rahoja ja ollut niin vitun hyvä pelaaja tai pelannu jotain 200d turnauksia ja nl200 rinkiä joissa jälkimmäisessä ei oo varmasti ollut positiivista odotusarvoa.

Eipä ihmetytä että menin oikeasti käytännön poikki kesällä ja onneksi menin, koska siinä vaiheessa aukes kunnolla silmät kuinka perseestä on olla rahaton. Aloin opiskelee peliä enemmän ja tän hetkisen MTT-pelin pitäs olla ihan hyvällä mallilla.. toisin tulokset ei oo samaa mieltä.

Oon myös semihukassa mitä haluisin nyt ylipäätäänsä tehdä kun on valkolakki vihdoin päässä (jep 3,5v meni...bomba)
Intti on ens kesällä, siihen on onneks aikaa. Mutta pitäiskö hakea opiskelupaikka, matkustaa, mennä töihin, grindata? Ei mitään hajua. Asun vielä porukoiden luona niin kutkuttais ajatus grindata esim turnauksia isosti kun ei oo asumiskuluja.
Oletetaan että pelaisin 750 turnausta/kk 20$ avg. buyinillä. Oon pelannut lähemmäs 3000 turnausta ~50% roi:lla niin en nää syytä miksen onnistuis siinä jatkossakin.
Niin kk. profit olis jo keskimäärin 7,5k $ joka ois aika realistinen arvio. 750 turnauksen grindaamiseen pitäis mun pelata noin 15-20 sessiota.Tekis mieli pelata paljon seuraavat pari kuukautta ja sitten lähteä vaikka thaikkuihin pariks kuukaudeks ennen inttiä.. toisaalta grindaaminen on pahimmillaan hyvinkin masentavaa ja epäsosiaalista. Päätöksen nyt tuun joka tapauksessa tekemään ite mut ois silti mukava kuulla muiden pelaajien kommentteja duunin/grindauksen/opiskelupaikan hakemisen kannalta!

Oon myös miettiny että jaksanko kirjottaa tätä blogia enää. En oo pitkään aikaan päivitelly kunnolla aktiivisesti eikä tää kirjottaminen enää anna oikeen mitään takas. Oon tutustunut toki moniin hienoihin ihmisiin tän ansiosta :) , joskaan en oo ite aina ollut se keksipussin hienoin vohveli :oops: Pelaajanakin oon toivottavasti edes vähän kehittynyt kun on päässyt vaihtaa mielipiteitä muiden pokerinpelaajien kanssa.

Note to self: Kurinalaisempaa grindausta ja enemmän volyymia. Joka päivä ei oo pakko syödä ulkona, eikä rolleja tarvii upottaa baarireissuihin, paisti.
tohveli_

ViestiKirjoittaja Eevert » 29.11.2010 10:33

tohveli_ kirjoitti:Note to self: Kurinalaisempaa grindausta ja enemmän volyymia. Joka päivä ei oo pakko syödä ulkona, eikä rolleja tarvii upottaa baarireissuihin, paisti.

Mitä järkeä sit ees pelata? :)

7.5k kuukaudessa on varmasti yläkanttiin vedetty arvio, mutta kyllähän toi muuten ihan fiksulta suunnitelmalta kuulostaa. Jää sulla 10 iltaa viikossa + kaikki päivät kuitenki sosiaaliselle elämälle ja urheilulle, jos rahasta tykkäät niin tolleenhan sitä saa. Each to his own.
Eevert

ViestiKirjoittaja tohveli_ » 23.01.2011 4:42

so close...

;(.jpg

2kk breakeven putken jälkeen vuosi 2011 on ollu melkosta rakettinousua. Ekalla viikolla Tampereen Kuoppamäen kimppagrindeistä +3k€ & tää viikko +8k$. vihdoin voi sanoo olevansa onnekas! :)
Harmittaa kyl vähän toi kolminpeli, koska oli 2. pöydän huonointa vihuu vastassa ja 5figs voittajalle... mut joo

Tammikuu ~+12k$
tohveli_

ViestiKirjoittaja Topetelius » 23.01.2011 16:16

SICK HARJA!!

kerros hieman noista snowpawin noteista? hudiin oot merkannu vihreellä ja softaan punasella? :D
Topetelius

ViestiKirjoittaja HanTheMan » 23.01.2011 16:55

Tammikuu ~+12k$

Gratz&GoGoGo!
He that can have patience can have what he will -Benjamin Franklin
HanTheMan

ViestiKirjoittaja Topetelius » 23.07.2019 8:40

Päivityksiä?
Topetelius

Edellinen