Myydään coachausta NL Holdemiin

Osto- ja myyntipalsta, jossa voit myydä ja ostaa kaikkea pokeriin liittyvää

Myydään coachausta NL Holdemiin

ViestiKirjoittaja No_Luck0r » 04.08.2019 23:45

Texas No Limit coachingia tarjollla:

Tervehdys kaikille. Olen pitkän linjan pokeriveteraani, eli jo yli kymmenen vuotta tullut elettyä enemmän tai vähemmän pokerilla. Olen siirtynyt hiljattain työelämän puolelle, mutta vieläkin innostusta riittää myös pokerin suhteen. Olen viimeiset muutamat vuotta pelannut lähinnä Pokerstarsin Zoomia ja viimeisen vuoden aikana olen (ainakin omasta mielestä) saavuttanut jonkin sortin singulariteetin tämän pelin suhteen, eli homma on tuntunut mukavalta ja helpolta. Oheeseen laitan grafin missä on omat pelit viimeiseltä puoleltatoista vuodelta (nl 100/200). Tuntuu että monen mielestä teksas on kuollut peli ja varsinkaan starsilla ei voi tehdä hyvää tulosta, mutta kuten käyrästä näkyy, asia ei ole näin. Oma fiilis on se, että oman tason regut ovat isossa määrin hyvin kujalla siitä miten kuuluisi pelata ja oma näkemys pelistä on huomattavasti parempi. Omaa peliä voisi kuvailla hyvin exploittaavaksi, eli paino ei ole niinkään peliteorian puolella, vaan siinä että miten tehdään parhaat vihukohtaiset ratkaisut juuri siinä pelissä mitä pelataan. Ideana valmentamisessa olisi se, että ensin esim. hemin kautta tutustun pelityylisi ja sen jälkeen lähdetään miettimään parannuksia yhteissession muodossa.

Eli paketti käytännössä: Tutustun pelityyliisi katsomalla läpi statsit Hemistä ja sen jälkeen otetaan yhteissio jossa mietitään yhdessä miten saadaan peli voittavammaksi. Uskon että coachauksesta on apua sekä pienemmän tason harjoille jotka haluavat nousta seuraavalle tasolle, että vakiintuneille grindareille jotka haluavat parantaa winrateaan.

Tuntiveloitus 100e/h

https://imgur.com/a/B3Vgl0g
No_Luck0r

Re: Myydään coachausta NL Holdemiin

ViestiKirjoittaja esskung » 05.08.2019 2:04

No_Luck0r kirjoitti:

https://imgur.com/a/B3Vgl0g

Älä klikkaa
esskung

Re: Myydään coachausta NL Holdemiin

ViestiKirjoittaja Detru » 05.08.2019 7:11

esskung kirjoitti:Älä klikkaa