Staking WCOOP

Kauppapaikka osuuksille nettiturnauksista.

Staking WCOOP

ViestiKirjoittaja AngelFlush » 26.08.2019 14:45

Ajattelin kysellä pokeripalstoilla, että olisiko joku suomalainen kiinnostunut steikkaamaan minua 2019 WCOOP:iin EU starsille?

Pokerihistoriani on pitkä; olen pelannut turnauksia vuodesta 2006 alkaen. Välillä olen pelannut päätoimisesti pelkästään turnauksia, ja välillä olen tehnyt muita palkkatöitä. Tulokseni ovat hyvät. Olen tilastoniilo ja pitänyt kirjaa turnauksistani Exceliin vuodesta 2008 alkaen. Turnauksissa saavuttamani ROI on 78%. Kaikki vuodet ovat tuottaneet positiivisen nettotuloksen. Keskimääräinen Bini on alle 40e, koska alkuvuosina olen pelannut enimmäkseen pikkuturnauksia.

Miksi steikkiä?

Mietin, että steikattuna pelaaminen voisi olla antoisa kokemus tässä vaiheessa. En ole koskaan pelannut steikattuna, ja koen että uudesta kokemuksesta voisi saada lisää motivaatiota perusgrindaamiseen. Lisäksi steikkaaminen mahdollistaisi isompien turnausten pelaamisen (investoinnin määrästä riippuen tietysti). Standardia 50/50 mallia mietien steikkaamiseen. Ajattelin, että jos löytyisi suomalainen steikkaaja, niin olisi helpompi vaihtaa ajatuksia ja käydä läpi kuvioita.

Pokerinikkini saa yksityisviestillä kysymällä. Alla on screenshotti bb/100 positioittain mitä löytyi HEM:istä.

P.S. Mikäli viestini on väärässä kohdassa palstalla niin modet voivat siirtää sen.
Liitteet
hemtilasto.jpg
bb/100 positioittain
AngelFlush

Re: Staking WCOOP

ViestiKirjoittaja Detru » 26.08.2019 15:20

Säännöt luentaan ja sitten mahdollisesti uutta ketjua tulille, nyt meni ihan metsään kokonaisuutena :)
Discord: Detru
Twitter: @J_Solja
Detru

Käyttäjän avatar
Moderaattori

Palaa alueelle Turnausosuuksien kauppapaikka - Online