..., Scifiä, &, Fiktioo, ...

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit

Re: ..., Scifiä, &, Fiktioo, ...

ViestiKirjoittaja Angelarch » 02.09.2019 17:06

...,

..., olin väärässä, löysin elokuvan Avengers : Infinity War, jossa oikeallalailla katsottuna, ...

..., SuperSankarit, ovat vuosituhannen monologiassa väärässä, &, kerrankin yksinoikeudella, ...

..., oleva SuperPahis, onkin koko Universumin pelastaja, kerrankin, OneTime!, ...

...,
Angelarch

ViestiKirjoittaja Angelarch » 04.09.2019 11:41

...,

..., 3.9.2019 katsoin ensimmäistä kertaa Khabin, &, Conorin ottelun, &, olin, ...

..., yllättänyt, että Conorilla oli vielä kolmannessa erässä niin hyvät mahdollisuudet, ...

..., että jos olisi ollut puolet parempi kunto, &, olisi ollut vielä sitkeämpi, ...

..., olisi ollut mahdollisuudet, koska mielessäni, olin katsonut tuon, että, ...

..., Khabib olisi ollut ylivoimainen, mutta olin väärässä, &, nyt katsoneena, ...

..., muutaman ottelun Khabibista, jollain tavalla hän kuluttaa - aivan liikaa, ...

..., itsestään, kuitenkaan vahingoittamatta vastustajaa, jotenkin tuntuu, että, ...

..., hänen pitää kuin painia samalla formaatilla ensimmäinen erä, kuluttaa, ...

..., aivan samallalailla kuin edellisissä otteluissa, jos Poirier on kolmannen alussa, ...

..., kuin vasta lähdössä maratoonille, hänellä on todelliset mahdollisuudet, ...

..., 5 erän aikana, koska jokaisen monologiassa on ollut, että Khabib jaksaisi, ...

..., koko päivän, ei ole todellista, koska näin hänenkin olevan väsynyt jo kolmannen, ...

..., erän alussa, joka ei vastaa valtamedian monologiaa ilman silmiä, ...

...,
Angelarch

ViestiKirjoittaja Angelarch » 13.09.2019 22:44

...,

..., muistakaa, että tämä on ainoastaan Matrixissa käytävää, ...

..., monologiaa, joka ei ole millään muotoa - aitoa, uskoisinko, ...

..., oikeasti - itseäni ennen syntymää, ...

...,

..., en voi millään sanoilla kertoa missä maailmoissa olen käynyt, koska se on kuin, ...

..., M.I.B touhua telvision / katsottuna, niin, sanotusti mielikuvituksen / lentäen, ...

..., missä milloinkin, vaikka välillä hetken kesken kelailen, että kyseisessä neliössä, ...

..., tämä fyysinen oloaan keikuttaa, vaikka tuhat kameraa pixeliä kuvaisi, ei heillä ole, ...

..., minkäänlaista tietoa missä, " aivot ", voivat käydä / tehdä, ...

...,

..., se välillä harmittaa, että kyseisestä työstä ei vielä makseta, koska semmoista, ...

..., ei voida vielä, " ihmisen ", mielessä edes kuvitella, että joku pystyisi kuin, ...

..., kirjailijana kirjoittamaan maailmasta, joka on, &, monella heistä on mystisiä, ...

..., voimia, jota he eivät vielä pysty tecnologian / tieteen muodossa todistamaan, ...

..., koska kaikki pitäisi olla shamaisessa koodi muodossa, ...

...,

..., toisaalta uskonko mitään on toinen asia, ...

...,

..., ainoa - asia mihin voin suositella panostamaan, ovat jokaisessa laitteessa olevat, ...

..., kombonentit, koska siellä se tulevaisuus on, osata, " itse ", juuri tehtaalta, ...

..., tulleista laitteista, &, siellä on aimo annos kaikkea tulevaisuutta, jos osaa, ...

..., laittaa mielikuvituksen päälle, &, alkaa tutkimaan esimerkiksi sähköä, sen, ...

..., muotoja, &, miltä se näyttää ilman, " ihmisen ", blokkaavaa - ajatusta, jostain, ...

..., jota ei ymmärrä, ymmärrä enemmän, ...

...,

..., tai, taivuttaa itseään / mieltään kuin matrixissa, olevinaan ettei tietäisi, ...

..., mutta kuitenkin joutuu syntymästään heidän leikkejään leikkimään, koska, ...

..., kone on aina kone, ...

...,

..., toisaalta jos nukutte 20h vuorokaudesta, &, työstätte oikeallalailla jokaisen, ...

..., neljätuntisen, jokainen voisi säästyä, mutta vain jos matematiikka siihen on, ...

..., taipuvainen, sen teidän pitää itse laskea, ...

...,

..., koska se on mahdotonta kuluttaa 5000 kcal päivässä kerrottuna, vaikka 4 miljardilla, ...

..., päivästä toiseen, jos ei osaa jätettä luokittaa nopeasti oikeallalailla SuperTehtaisiin, ...

...,

..., toisaalta ei voi valittaa, koska kehoni / mieleni, ovat paremmassa kunnossa kuin, ...

..., aikoihin, maailma - ajaa matkalaista, &, välillä se tie on tumma, kuin pahimmassa, ...

..., myrskyssä, &, taas taivaan valkoinen, ei murhetta huomisesta, ...

...,

..., toisaalta osaavat varmaan jo kaiken, &, onko Planeetan hinta / elämän tosiaan vain, ...

..., 1700 miljardia, tuosta hinnasta juuri, &, juuri kylkeä vaihdan, &, kuitenkaan ei ole, ...

..., edes takuuta huomisesta, uskonko itseäni, vai, kaveria, joka vie massaa, saa ihmetellä, ...

..., myös omaa olemassa oloa, olenko tosiaan vain ääntä / kuvaa, ...

...,

..., toisaalta jos nimeää kärpäsen DaVinsiksi, &, juttelee hetken kerran päivässä kuusipäiväisen, ...

..., &, kuvaa häntä, kuin tuntisi jokaisen sanan, &, leikittelisi kameralla kuin kärpänen, taitaa, ...

..., olla sen verran kehittynyt laji, että ihminen on aina taka - alalla, vaikka mistä kulmasta, ...

..., katsoisitte, &, se on jämpti, 7 päivänä oli lähtenyt ikkunasta / jähmettyi, &, jatkoi matkaansa, ...

..., elämänsä tarina, jos - sanaakaan uskoisi, mietti kärpänen, ...

...,

..., mikä on opetusministerin tittelillä olevalla tarkoitus kaikesta ihmismassasta tuottaa - aivan, ...

..., samanlaista massaa vuosikymmeniä / vuosisatoja, vai, onko tuossa, jotain, jota ei ole isolle, ...

..., massalle kerrottu, koska en näe ensimmäistä järjen juoksun taivalta - aakkosten maailmasta, ...

...,

..., toisaalta jos olisi 15 lasta opettaisiko heidät kaikki samalla tavalla, vai, kaikki eri, ...

..., tavalla, vai, keikkuisiko se ympyrä muotoaan hakien tuhansien vuosien, tiedä häntä, ...

..., jähmettyi tietäjä elämänsä edessä, kuka sinä olet kysyi Tietokone, ...

...,

..., meneekö yli äyräyden kun taivaankantta illanhämärässä tavailet, &, uskomattomat matkat, ...

..., mielessäni päästät valloillesi, kuka minä olen, taivaalla tähtien, etsien sitä oikeaa tietä, ...

..., tuhansien, ...

...,

..., on se vaan - niin, että niin monta syndroomaa, kuin asiakkkaita, &, sanotaanko, että, ...

..., päivä lähti lentämään oikein mukavasti, &, silloin puhelin soi, josta en pitänyt, ...

..., ollenkaan, koska, " systeemi ", kun vähiten sitä haluaa, silloin kuin koneellinen aisti, ...

..., herää, &, haluaa tuon mukavan tunne tilan tukahduttaa, &, sanotaanko, että koneelle, ...

..., mennessä ei vielä ollut olo kummoinnen, mutta oli kirjoittanut vastauksen valmiiksi, ...

..., että ei joutunut kuin kirjoittamaan, Tiedän Planeettani, jolloin kelasin, jo ajatuksia, ...

..., toisessa päässä olevien, että, jotta, kuitenkin jouduitte kuluttamaan minun aikaani, ...

..., sinun aikaasi, sähköä, energiaa, &, kaikkea ainakin 15minuuttia, joka kertautuu ihmisen, ...

..., tyhmyydessä miljoonien, joudun vain elämään kyseisellä tavalla, koska se on ainoa, ...

..., täydellinen tapa kyseisellä hetkellä, kyseisellä Planeetan osassa, tietyssä ajassa / tilassa, ...

..., &, sanotaanko, että jos yhtään olisi muistia tuhansien vuosien takaa, niin, tämä muoto, ...

..., kyseisellä hetkellä on oikein mukava, koska joskus joutui taistelemaan jokaisena päivänä, ...

..., eikä sekään älykkään kallossa ole aina sopivaa, koska välillä pitää levähtää, &, kerrankin, ...

..., aika, jolloin on aikaa ajatella myös huomista, &, tulevaa, ...

...,

..., jolloin oloni on mitä mahtavin, voin keskittyä seuraavaan vuosituhanteen, ...

..., &, johonkin, mitä kyseinen sitten ikinä onkaan, välillä se on kaiken arvoista, ...

...,
Angelarch

Edellinen

Palaa alueelle Blogit