Voisin mä alkaa kirjoittaa tänne myös treenit koska syksy on usein semmoista aikaa, että jaksaa taas vähän enemmän urheillakin.
Valkeakosken uimahallin salilla puolikovaa ja puolikivaa hapotustreeniä keski- ja alakropalle:
-reidenojennukset 3 x 15-20
-selänojennukset takareisillä rutistaen 2 x 15-20
-pohkeet seisten 3 x 15-25
-vinot vatsat koneessa 2 x 20-25
-suorat vatsat koneessa 3 x 20-25
-reiden loitonnukset etunojassa 2 x 20-25
Pitkiä sarjoja lyhyillä palautuksilla. Koko setti läpi vähän alle 30 minuutissa. Hieman tämmönen totuttelujumppa ilman raskaita perusliikkeitä ja sarjoja ei täysin loppuun asti, mutta hyvällä tekniikalla niin, että kunnon polte joka tapauksessa tuli viimeisillä toistoilla.
Päälle vielä 400 metriä altaassa semmosella noin 130 keskisykkeellä. Piti vetää hieman enemmän, mut viikon riennot paino vielä vähän niin saunan kautta kotiin syömään. Palkkarina tämmöseen puolikevyeeseen junppailuun sopiva hiilariton versio eli heran kans glutamiinia, leusiinia, beta-alaniinia, viherjauhetta ja macaa. Tarttis muistaa ostaa suht edullinen EAA tohon aminojen paikalle vaikka toki suunnilleen kaikkia saa kohtuullisesti jo hyvästä heraprotskustakin. Tänään hiilarit sit treenin päälle riisistä jonka kans on just nyt vain kananmunaa, katkiksia, oliiviöljyä ja suolaa. Ihan toimivaa settiä ja yleensä tossa ois vielä jotain vihreetä, mut menköön nyt kun otin spirulinaa kuitenkin palkkarissa.
Kovempien treenien päälle sit normisti eka treenin jälkeinen ateria vähärasvaisempana ja enemmän hiilareita ja protskua. Oon alkanu vetää aamulla pääasiassa proteiinia ja rasvaa kun oon huomannu sen toimivan mulla paremmin ja keskittään hiilarit treenin ympärille ja sit jotain suht hitaita hiilareita vielä illalla reilu tunti ennen nukkumaanmenoa niin saan paremmin nukuttua. Protskua toki tulee joka aterialla ihan kohtuullisesti, mut viimeisellä ilta-aterialla hieman vähemmän ihan unensaannin takia. Ehkä yksilöllisiä juttuja jossain määrin, mut tää toimii mulla hyvin. Olen mä jo nyt fyysisesti parhaassa kunnossa moneen vuoteen vaikka suht rapakunnossa omasta mielestäni olen edelleenkin. Suunta on silti selkeesti oikea.
Nyt kantamaan sohvaa. Tai siis sohvia. Monikossa. Niitä on kuulemma useita. Oi voi. Sen jälkeen menee vielä kaikenlaisessa muussa pakollisessa toiminnassa pari-kolme tuntia, mut taidan avata pokerisoftat jo Lontoon paikallismatsin kisakatsomon aikana ja aloitella grindit pienellä volyymilla jo siinä vaiheessa.
edit: Ei tarvitsekaan mennä kantamaan sohvia kun siellä oli kuulemma puutetta kantajista ja migreeniä ja muuta semmoista nyt niin pääsen aloittamaan pelit ajoissa. Grindit aluksi ainoastaan seuraavilla saiteilla ja lisään saitteja valikoimaan kunhan on varaa depota muuallekin: 888, Veikkaus, iPoker (Expekt), Pokerihuone ja Olybet. Eikös noilta löydy ne kolmen pisteen turnaukset kuitenkin?
"If u liked u can ship me 99 cents on Stars". K-Pingu!!!