ReportAasi ratsastaa: PLOttaako?

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit

Re: ReportAasi ratsastaa: PLOttaako?

ViestiKirjoittaja RobertKnepper » 28.08.2019 15:24

Ai, sori. Oletin tosta sun aikaisemmasta että hän päätti lähteä. Nämä antaa ymmärtää että sut jätettiin:

"Aika vähän oon ollut nyt tosin reissussa, mut aikaa on mennyt aika paljon exän kans. Hyvin paljon kiinni vielä siinä ihmisessä ja toivoisin toki, että jossain kohtaa hän toteais, että palataan takas kimppaan."

"Tän päätösvallan oon antanut exälle, koska hän on tämän asian suhteen epävarmempi ja on turha yrittää mitään muuta, ennenkuin molemmat on varmoja. Itellä edelleen isos kuvas melko no brainer all in."

Olisin lyönyt isonkin betsin että nainen oli tässä se jättävä osapuoli, mutta OK. ei sillä niin väliä.

En tiedä miksi edes kirjoitin ensimmäisen viestin koska tiedän ettet ole niin uuno kaveri että otat foorumeilta parisuhdeneuvoja. Ei niin vaan voi tehdä. Hyvin sä vedät imo, ja täytyy myös olla samaa mieltä että luottamuksen ansaitseminen semiläppä. Itse myös luotan ihmisiin kunnes annetaan syy olla luottamatta (Tietyin varauksin. Esim spurguun joka haluaa lainata satkun ja maksaa huomenna takas en luota)

Yleisesti ottaen kaikki tilanteet joissa ei ole itse ollut ja niihin kantaa ottaminen on aika turhaa. Just esim pettäminen. Jos ei ole tullut petetyksi ei voi tietää miten reagoi. Aina sitä voi olettaa kaikenlaista mutta harva tuntee itseään tarpeeksi hyvin. Itse esim. oletin olevani tyyppi joka pitää pään kasassa super stressaavissa tilanteissa, mutta jouduin muutama vuosi sitten toteamaan että asia ei olekaan näin :/
RobertKnepper

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja nikkipe » 28.08.2019 23:00

Detru kirjoitti:
GNAGL kirjoitti:Jos vaikutat liian innokkaalta yhteen paluuseen ja liikahdat paikalle aina välittömästi kun "käsky" käy niin veikkaan, ettei exäsi koskaan kiinnostu riittävästi uudesta vakavasta yrityksestä. Miehen aivoillahan sitä usein ajattelee, että kun vaan on auttavainen, "mukava kaveri" ja osoittaa selvästi kiinnostuksensa niin kyllä se nainen sitten lopulta palkitsee.

Näillä mooveilla päätyy kerran kerrasta friendzonelle :cry:

GNAGL asian ytimessä :tup:

"Always be a good man, but never a nice guy." O:)

Jos ei yritä täysillä kun on mahdollisuus, niin katuu loppu elämänsä. Eli ihan eri linjoilla kun GNAGL ja DETRU. Joskus on jopa taivuttava.
nikkipe
nikkipe

Pokerisivut - striimaaja

ViestiKirjoittaja sharkie » 29.08.2019 1:15

Samaa mieltä nikkipen kanssa. Allin niin ei tartte miettii what if?
sharkie

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 29.08.2019 1:56

sharkie kirjoitti:Samaa mieltä nikkipen kanssa. Allin niin ei tartte miettii what if?

Laitan omat mietteeni ja tarkoitus ei ole millää tavalla puuttua kenenkää asioihi tai väittää olevani mitenkää oikeassa tai edes neuvoa vaan antaa ajattelemisen aihetta sekä osallistua keskusteluun. Aasi kirjoitti hyvin että neuvoja voi ottaa vaan tiettyyn pisteesee asti ja se syy on juuriki siinä että kukaan muu kuin sitä itse et tiedä kuinka sinä todella tunnet.

Täähä sharkien ja nikkipeen ohje on hyvä ohje sillo ku tuttavuus on ns uusi. Sitte ku valta on naisella eli jos on tultu jätetyks tai ollaan liian innokkaita ni detru ja gnagli imo hajuilla, tullaan tossuks ja ollaa sie frendzonel ja kaikki asiat tehdään toisen ehdoilla.

Mitä tulee itse soutamisee ja huopaamisee ni ite sanoin koko elämäni jos erotaan ni sitte erotaan. No sitte ku se oma perhe-elämä 14 vuoden yhdessäolon jälkeen päätty eroon ni annoin mahdollisuuden,tosin tässä vaikutti asioina mm se et ei haluis et lapsil on kaksi kotia ja noin pitkän historian takia takia ei halunnut luovuttaa.Meni kaks vuotta ja sama lopputulos. Ei ne syyt ja ongelmat usein mitkä johtaa eroon katoa sillä uusintayritykselläkää ja niin tässäkin tapauksessa, sait omatunnolles puhtaan paperin että yritit mutta loppujen lopuks hukkasit 2 vuotta molempien aikaa toipumisessa ja elämän jatkumisessa. Joten entistä enemmän sitä mieltä että jos erotaan ni sit erotaan kerran.

Mutta ymmärrän hyvin että jos tässä Aasin tapauksessa AAsi on se edelleen rakastunut osapuoli ni se asian hyväksyminen ja elämän jatkaminen on helpommi sanottu ku tehty. Rakastuneena ku oot sokee faktoille.
Mutta sanon silti sen verran että jos se toinen osapuoli ei tunne samoin niin silloin hukkaat aikaasi ja omaa parantumistasi. Että tosta kannattas ainaki ottaa selvä ettei roiku missää lyhyes hirres koko aikaa missä toine kattelee koko ajan eteenpäin ja toinen menneisyyteen. Suoraan puhuminen on tässä hyvä vaihtoehto vaikka se monelle on niin kovin vaikeeta, sen jälkee ku on sanomiset sanottu niin voi jatkaa elämäänsä joko yksin tai yhdessä.

En siis ota mitää kantaa enkä väitä että teillä näin. Kunhan annan ajatuksia en niinkään neuvoja.
Pokerman82

ViestiKirjoittaja GNAGL » 29.08.2019 8:30

nikkipe kirjoitti:Jos ei yritä täysillä kun on mahdollisuus, niin katuu loppu elämänsä. Eli ihan eri linjoilla kun GNAGL ja DETRU. Joskus on jopa taivuttava.

Siitä vaan voi olla eri mieltä mikä on se skenaario missä yrittää täysillä? :-k Heron nykyinen tapa on mielestäni se helpoin tie, koska totta kai sydän sanoo, että haluaa viettää exän kanssa mahdollisimman paljon aikaa. Lyhyellä tähtäimellä varmastikin mieluisin vaihtoehto, mutta tuottaako se kuitenkaan pitkässä juoksussa sen toivotun lopputuloksen? No sitä ei voi tietenkään kukaan tietää. Itse veikkaisin, että toisenlaisella lähestymistavalla oddsit onnistumiselle olisivat paremmat. Jokainen tekee kuitenkin totta kai omat ratkaisunsa elämässä ja niin kuin on todettu niin mahdotontahan kenenkään ulkopuolisen on mitään varmasti toimivia neuvoja antaa. Jokainen nainenkin on kuitenkin oma yksilönsä ja jokainen intiimi suhde erilainen.

Sinänsä Aasi kirjoitti viimeisessään paljon asiaa, jonka itsekin olen valmis allekirjoittamaan. Elämää kannattaa minunkin mielestäni elää täysillä tässä ja nyt eikä vasta joskus epävarmassa tulevaisuudessa. Ja noihin pettämis ynnä muihin juttuihin ikä tuo ymmärrystä ja perspektiiviä. Itsekin olin nuorena kollina melkoinen tiukkis ja moralisoija, mutta kyllä sitä iän myötä on oppinut tarkastelemaan asioita hieman monipuolisemmasta perspektiivistä. Ihmisluonto on mitä on, ei se turhanpäiväisellä jeesustelulla ja moralisoinnilla siitä mihinkään muutu. Pettäminen on ollut yleistä niin kauan kuin ihmisellä on jäänyt aikaa muuhunkin kuin hengissä pysymiseen ja sitä se on yhä edelleen. Tuo kertoo siitä, ettei kyse ole vain yksittäisten henkilöiden heikkoudesta vaan ihmisiin sisäänrakennetusta ominaisuudesta. Tietyissä olosuhteissa se pohjimmiltaan luotettavakin ihminen voi sortua pettämiseen. Se ei ole ihailtavaa, mutta ihmislajissa nyt vain sattuu olemaan paljon valuvikoja. Sen toteamiseen riittää kun katselee tälläkin hetkellä hieman laajemmin maailman menoa. Terrori-iskut, Putin, Trump, Amazonin palot, Brexit jne. Eihän ihmiskunnan toiminnassa yleisesti ottaenkaan ole mitään järkeä! Mitä röyhkeämpi ja itsekkäämpi olet, sitä paremmat ovat oddsit, että pääset vaikuttamaan koko ihmiskunnan kohtaloihin!
GNAGL

ViestiKirjoittaja GNAGL » 29.08.2019 9:39

Pitäisikö muuten olla huolissaan kun aamulenkilläkin mielessä pyörii vain Aasin parisuhdeasiat? :-D Hidasälyisenä kaverina minulle taisi aueta vasta tuolla metsässä tämä kuvio. Itsekin sain ensin samanlaisen käsityksen asiasta kuin RobertKnepper, mutta kun rivien välistä lukee tuota Aasin viimeisintä postausta ja senjälkeistä viittausta, ettei ollutkaan jätetty osapuoli niin homma alkaa aukeamaan. Ilmeisesti on tapahtunut jonkinlainen pettämistilanne, jonka seurauksena on yhteisesti päädytty eroon. Kyllähän etäisyys ja se, ettei nähdä riittävän usein tällaiseen tilanteeseen helposti altistaa. JOS tilanne on ollut tämä ja jos vastapuoli osoittaa aitoa katumusta niin itse olen ainakin sitä mieltä, että ihminen ansaitsee toisen mahdollisuuden. Varsinkin kun tilanne on tosiaan nyt muuttunut sen myötä, että asutte samalla paikkakunnalla. Mutta eiköhän tämä riitä tästä aiheesta minun puolestani. Yritän saada ajatukseni kohdistettua johonkin muuhun ja alan kirjoittamaan kolumnia. :lol:
GNAGL

ViestiKirjoittaja Detru » 29.08.2019 9:57

GNAGL kirjoitti:Yritän saada ajatukseni kohdistettua johonkin muuhun ja alan kirjoittamaan kolumnia. :lol:

inb4 GNAGL ja Matrix-kolumnit :tease:
Discord: Detru
Twitter: @J_Solja
Detru

Käyttäjän avatar
Moderaattori

ViestiKirjoittaja ReportAasi » 29.08.2019 13:30

Täähän leimahti hyvin tää keskustelu, hyvää settiä! Sen verran voin sanoa, että kumpikaan ei oo tässä pettäny, vaan oikeasti välimatka ja geneeriset hankalat asiat alkoi käymään itelle vaan ylitsepääsemättömän raskaaks. Jouduin toteemaan, et mikäli tää homma ei nyt lopu/muutu, en saa omaa elämää enää kasattua. Ja kun erottiin, nii tapahtu oikeestaan kaikki hyvät asiat, eli aloin tekeen töitä enemmän, urheileen enemmän ja juomaan vähemmän. Ja se, että autan häntä, on oikeasti sitä, että haluun hälle kaikkee hyvää. En nyt mikskään tossutettavaks ala ja olen myös todennut, että ystäviä meistä ei tuu ainakaan hetkeen, mikäli ei kimpas olla. Ei vaan itellä lähe se. Nyt ei olla viestitelty/nähty about viikkoon, enkä oo mitenkään ”lopettanut elämistä”. Mulla on aika selkeesti kuitenkin oma elämä, mitä vien eteenpäin ja siihen ei pääasiallisesti nyt liity mikään kumppaninetsintä. Tiedän kyl selviäväni ilman tätä ihmistä, mut on eri asia, haluanko vaan selvitä ilman. Mut eiköhän tääl blogissa tuu sit ainaki sivulauseis päivitystä, kun tilanne alkaa selviin suuntaan tai toiseen. Nyt vois lähtee aurinkoon pienelle kävelylle ja sit nauttiin säästä ja ystävistä terassille!

PS: nikkipe ja finnflash on ollut meidän molempien idoleita kyl tässä asiassa, että shout out viel heille!
Viimeksi muokannut ReportAasi päivämäärä 02.09.2019 17:18, muokattu yhteensä 1 kerran
ReportAasi

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja ReportAasi » 02.09.2019 12:32

Kaverin polttarit selätetty. Oli kyl mahtavat kemut. Meillä oli sellanen saunatila, missä oli käytännös kokonainen treenikämppä yhtenä osana. Pääs paukuttaan kunnol rumpuiki, ku oli ihan laadukkaat sähkörummut siel. Tuli vielä otettuu kohtalaisen iisisti alkoholin suhteen, niin melko freesi olo on nyt uuteen viikkoon lähties. Ihan tyytyväinen kyl, et olin TOP2 selväpäisimmis tyypeis koko viikonlopun.

Nyt Torniossa ja eilen kävin moikkaamassa pitkäaikasinta ystävääni ja hänen vaimoa, sekä serkun perhettä. Toinen lähti tänää töihin Ylitorniolle ja toinen perheen kans Kyprokselle. Siinäpä ne mun tärkeimmät Torniossa oleskelevat ihmiset (pl. vanhemmat) olikin, joten loppureissun saakin sit keskittyy vaikka pelaamiseen.

Oon ollut hieman surumielinen, varmaan johtuen, ettei olla Aasittaren kans edelleenkään laiteltu mitään viestiä. Pääosin tunnetilat on normaalit, koska mulla nyt on toki Aasitarta ikävä joka päivä, mut se on viimeaikoina korostunut, kun ei olla vaiheltu kuulumisia. Tää biisi sattuu omalla tavallaan ehkä tähän tilanteeseen, mut tää on niin paljon enemmän mulle yleisestikin ja aivan huikee biisi, nii laitetaan tähän. Se, että lyriikat on vellovaan tilanteeseen jollain tavalla osuvat, on vain plussaa:

Tosiaan, tässä Torniossa oon ja ke-aamuna sit Ouluun välistopille moikkaan Ämmiä ja Morgania. Ämmi on siis mun mummu, jonka kutsumanimen avulla sain kovan naistenmiehen maineen lukiossa, kun lähin viikonloppusin moikkaan Ämmiä Ouluun. Totuus ei ollutkaan aivan niin "fly", vaikka ykskään ämmä ei tätä mummelia korvaakaan. Mun Ämmin huikudesta kertoo oikeestaan aika paljon se, että joku 2013 tms., olin kavereiden kans Oulus ottamas muutaman ja menin sit Ämmin kämpille yöks. Ämmi on kans aikamoinen yökukkuja ja oli viel hereillä, kun tulin. No siinä sit päädyttiin jutteleen syntyjä syviä, kun yhtäkkiä Ämmi kysyy: "Käytäksää Velu huumausaineita?" Ja tämän ihmisen kohdalla eka ajatus itellä oli, etten tiennyt, kysyykö se multa tota siks, että on huolissaan vai siks, että onko mulla tarjota silleki. :lol:

Eniveis, tarkoitus ois nyt saada näinä kolmena päivänä käsii sisään, sit to Suomi-Kreikka ja pe keikka. Lauantaina, kun palailee kotiin, nii pitäs alkaa keittiötä fiksaan purkukuntoon. Keskiviikkona sit Maltalle. Vähän pelit jäänyt takavasemmalle kaiken takii, mut en nyt jaksa hirveenä stressata, kun duuneista tulee kuitenkin ihan jees tili tässäkin kuussa. Missään nimessä en kuitenkaan aio lusmuta, vaan yritän löytää hyvät raot peleille. Mut en myöskään aio istahtaa koneelle väkisin pelaan, jos tuntuu siltä, ettei lähde. Jos tulee pelattua vähän tunteja, niin niiden ois parempi sit olla laadukkaita.

Kaikki, keillä mennyt ohi, nii ottakaahan haltuun toi Trophy Hunt 2.0! Ei oo hetkeen näin kovaa promoo sivuilla ollut, joten iso hattu siitä! Itsehän en turnauksia pelaa, mut kyl pitää ainakin seurata tää homma jännityksellä loppuun. Nythän alkaa muutenkin kaikki isot sarjat, joten kaikille turnausjyrille mukavaa matkaa Boikkilandiaan! ;)

Vielä sen verran musiikista, että tätä bändiä oon kuunnellut siitä asti, kun kuulin ekan kerran "Mother We Share" sen ollessa Aasittaren saunasoittolistassa. Näin myös livenä tän Flowssa 2016, eikä jättänyt kylmäks! Uusin levy jäi itellä jotenki vähälle kuuntelulle, ja jostain syystä olin lähes täysin missannut tän kappaleen. Sit tää tuli jossain biisiradios Spotifyssa vastaan ja olin sillee: "Tää on kyl CHVRCHES, mut miltäs levyltä tää on..." Kyseessä kuitenkin mahtava teos ja oon luukuttanut tätä viimeaikoina lähes joka aamu ekan kolmen biisin joukossa. Jotenkin tosi koskettavat lyriikat (itel meinaa tulla tippa linssiin melkeen joka kerta) ja biisi itessään aivan täydellinen. Tämän myötä aasiallista viikonalkua kaikille!

ReportAasi

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja ReportAasi » 10.09.2019 13:29

Huhhuh, kylläpä on pyttyjahti lähteny porukalla komiasti käyntiin, kun ei mahu enää Aasin blogi edes ekalle sivulle blogiosiossa! =D> Mut huomisesta alkaen löytyykin sit KETJU, missä kans sattuu ja tapahtuu koko loppuviikon ajan! ReportAasi ratsastaa nimittäin seuraavaksi Maltan Unibet Openiin ja sieltä on tuleva matskua kansan riemuksi.

En oo juurikaan pokerii pelaillu, kun olin tosiaan viime viikol Tampereel duunihommissa pari päivää ja sit viikonlopun otin ihan chillisti. Muutaman jaon toki kännykällä naputellu ja iha hyvin menny. Eilen oli Sampsan tykönä pienimuotoinen grinditoimisto, ku mentiin Saidin kans siihen painaan NLO WCOOPei. Muille ei menestystä, mutta Said kikkaili ittensä kakkospäivälle. Ite en saanu käytännössä yhtään kunnon lähtökättä koko turnees ja sit flippasin itteni ulos jossain 307 left tms. Käteisistä pientä plussaa, nii jäi kuitenki päivä uppiin. Katotaan, ehtiikö/jaksaako Maltal painella vähä käteisii raportoinnin ohella. Aivan uskomattomii päivii säiden puolesta pitäis olla, joten voi jäädä kyl väliin.

Tänää viel painaan padelvuoro. Mahtava keli kyl täälläki, joten toivotaan, et pelurit on yhtä iskus. Pikkasen tuntunu, et ois viime viikon flunssailust jotain pientä yskää, mut toivotaan, ettei nyt yltyis mikskään pahemmaks. En tän takii kyl ala vuorookaan peruun, ku ei tosiaan mitään akuuttii tunnu olevan, eikä jätkät sais pelurii kuitenkaan tilalle.

Käykäähän tsekkaamassa avauspostaus tuolta Unibet Open Malta -seurantaketjusta, niin saatte samalla ohjeet kaikkii erikoisuuksii varten. Aasiallista alkavaa viikkoo!
ReportAasi

Käyttäjän avatar

Edellinen

Palaa alueelle Blogit