Cariocan kannukimara

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit

Re: Cariocan kannukimara

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 11.09.2019 15:02

Inflaatio kirjoitti:Joo ei itelläkään oo tarkotus kimppakumppanilta yrittää diskaa pisteitä, just vaan selvyyden vuoks mietin tota. + itelle viel obv parempi jos noikin laskettais ku pystyy latoo sit gämbliä vaa niihin parinkytä pelaajan pikkupeleihin huoletta pistewize tavallaan. Veikkauksella pystyt rentraa myöhemmin ja partylle kans vaikka sulkisit softan ja tulisit uusiks grindeille (veikasta 100% partysta 90%)

GL!

Joo ei oo tarkotus keneltäkää pisteitä viedä vaan just toi et jos on jossain dollari turnees 30pelaajaa ni lataat siihe 20 re enteryä ja nyt se lasketaaki sit pisteturnaukseksi vaikka todellisuudes pelaajia ei 50 ollutkaan ni ei imo oo mun mielestä kisan hengen mukaista. Mutta mun mielipide ei ratkase ja tuomaristo päättää mitä päättää ja niillä mennään. Gl cariocalle myös kisaan
Pokerman82

ViestiKirjoittaja sharkie » 11.09.2019 18:47

Pokerman82 kirjoitti:
Joo ei oo tarkotus keneltäkää pisteitä viedä vaan just toi et jos on jossain dollari turnees 30pelaajaa ni lataat siihe 20 re enteryä ja nyt se lasketaaki sit pisteturnaukseksi vaikka todellisuudes pelaajia ei 50 ollutkaan ni ei imo oo mun mielestä kisan hengen mukaista. Mutta mun mielipide ei ratkase ja tuomaristo päättää mitä päättää ja niillä mennään. Gl cariocalle myös kisaan

En tiedä mistä tarkalleen täällä kohistaan mut näinhän se ainakin näissä meikäläisen turneissa pääasiassa on joka paikassa kai missä saa tehdä re-entryjä kuten Party GGNetwork jne varmaan suurin osa? Todellisuudessa niissä on vähemmän yksittäisiä pelaajia ja ne tekee re-entryjä jonka jälkeen se pelaajamäärä näkyy lobbyssa yli sen 50. Oletin että siihen lobbyyn nimenomaan luotetaan tässä promossa

Esimerkkinä Nielijän 4 entryn pytty jossa pelaajia 46 ja lobbys pelaajia 63

Kuva

Kuva

Itellä suurin osa pytyistä on juuri tälläisiä 50-60 pelaajan pyttyjä jossa re-entryt nostattaa pelaajamääriä koska noihin plo turneisiin ei juuri monellakaan saitilla tule enempää pelaajia ellei ole sitten joku euron turnee
sharkie

ViestiKirjoittaja Detru » 13.09.2019 0:34

Päätös ja selvyys pelaajamääristä on tehty.
Discord: Detru
Twitter: @J_Solja
Detru

Käyttäjän avatar
Moderaattori

ViestiKirjoittaja carioca » 16.09.2019 2:35

Tänään oli varmaan vuoden hauskin pelipäivä kun pääs painamaan WCOOP hilloknockareita, satlasta ei hirveen kaukana ollut että olisi $2100 versioon nabsunut lippu mutta $215 ja $22 versiot ajettiin kuitenkin rahoille :boxing: Tossa isommassa pääs jo vähän jännäämään mut noutaja tuli about 60 left :no:

Hunttiin saatiin kans puoltoista pojoo:

kannu510.png
carioca

Edellinen

Palaa alueelle Blogit