High Stakes Micro PLO ZOOM

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit

High Stakes Micro PLO ZOOM

ViestiKirjoittaja M0NN1 » 17.04.2019 13:51

Morjesta!

Otin viimein itteäni niskasta kiinni ja kaivoin tän tunnuksen salasanan omaan tietoisuuteen.
Kuun alussa tuli käytyä Virossa PAPC:ssä ja sehän oli aivan huikea kokemus tälläselle lowrollerille! Peleihin hävisin sen mitä oli varaa hävitä mutta sosialisoitumisen puolesta meni kyllä aivan nappiin kun pääs tutustumaan moniin suomalaisiin pokerin pelaajiin. Tältäkin foorumilta esim PPPake, Aasi, Kasper ja Reissumies tuli tavattu (h) Käteisiä tuli 4 päivään varmaa pelattua n. 45h ja viinaa kulu viimeseen pariin iltaan ehkä hiukan liikaaki kun vikana aamuna herää paniikkiin tsekkaamaan pankkitiliä ilman muistikuvia huoneeseen saapumisesta.
Viime kuukausi starssin high stakes microssa eli plo50 zoomissa oli heron paras kuukausi koskaan. Runit oli timanttiset. N.115 tuntia painelin nappuloita kun oli vaan muutama päivä töitä. Hyvä niin.
Tässä kuussa on taas tullut oltua luvattoman laiska pelien ja kaiken muunkin suhteen ja toivon että blogin aloitus siivittäisi motivaation taas nousuun. Tarkotus olis postailla muutakin kun itkukäsiä edes silloin tällöin ja ainakin kuukausittain graafi. Tässä vielä viimekuun graafi. Parii vikaa sessioo piti tyylii tahallee täysin väsyneenä hävitä. Näin silmät ristissä sitä vedettiin:

PokerStars Zoom, Omaha Pot Limit - $0.25/$0.50 - 6 players
Replay this hand on Upswing Poker

UTG (Hero): $50.00 (100 bb)
MP: $71.52 (143 bb)
CO: $107.46 (215 bb)
BU: $50.80 (102 bb)
SB: $50.59 (101 bb)
BB: $58.35 (117 bb)

Pre-Flop: ($0.75) Hero is UTG with 7 5 Q Q
Hero raises to $1.75, MP calls $1.75, 2 players fold, SB calls $1.50, BB calls $1.25

Flop: ($7) 3 3 4 (4 players)
SB checks, BB checks, Hero checks, MP checks

Turn: ($7) Q (4 players)
SB bets $5.25, BB folds, Hero calls $5.25, MP folds

River: ($17.50) 3 (2 players)
SB bets $16.62, Hero raises to $43 (all-in), SB calls $26.38

Total pot: $103.50 (Rake: $2)

Showdown:
UTG (Hero) shows 7 5 Q Q (a full house, Queens full of Threes)
(Equity - Pre-Flop: 69%, Flop: 25%, Turn: 98%, River: 0%)

SB shows 3 7 T T (four of a kind, Threes)
(Equity - Pre-Flop: 31%, Flop: 75%, Turn: 3%, River: 100%)

SB wins $101.50
Liitteet
maaliskuu.png
M0NN1

Re: High Stakes Micro PLO ZOOM

ViestiKirjoittaja ReportAasi » 17.04.2019 14:40

Sehän on aivan samasta puusta veistetty ko Henkulin graafit! Ei muutako teretulemast ja lykkyä grindeihin!
ReportAasi

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja M0NN1 » 12.09.2019 9:54

KUINKA OLLA OLEMATTA SAAMATON?

Teksti tulee pomppimaan varmasti hyvin paljon. Viittaan otsikolla laiskuuteen. Oon tosi huono keskittymään ja tuottamaan tekstiä. Mun elämä on hyvää ja ''helppoo.'' Helppoa ainaki sillä mittakaavalla että käyn työkeikoille sillonku niitä on ja muuten pelaan mikro omppuu. Mul on vapaa-aikaa paljon enemmän kun kellään työssäkäyvällä kaverilla kiitos pokerin ja käteispelien rytmittömyyden. Kaiken järjenmukaanhan mun pitäs opiskella peliä ja koittaa nostaa tasoja etenki ku pelaan ihan säälittävän vähän. En oo opiskellu peliä oikeestaan koskaan. Joo RIOsta nähny videoita aikoinaan ja JNANDEZille mul oli kuukauden tunnukset tasan vuos sitte, mutta sillon en montaa videoo nähny ku tein vielä n. 200 tuntista duunikuukautta. Nyt taas edellämainitun firman mentyä nurin siirryin mulle uusiin-vanhoihin keikkahommiin joita ei ''onneks'' oo paljo ollu.
Jos sais ite päättää ni täl hetkel kävisin ehkä viikon verran duunikeikal ja loput hankkisin mikroista. Ajatus siitä et joutuis taas joka aamu heräämään kelloon ja asuu hotelleis sen minkä keikka kestää kuulostaa aika karmeelle. Selkä aina paskana tos työs. Tää pienel kassal veitsi kurkul mikrottelukaan ei voi jatkua. Tää on vaa suht kivaa ja helppoa. Mä oon aina ollu sellanen että meen sieltä mistä aita on matalin ja mul ei oo oikein koskaan ollu mitään tavotteita työn yms suhteen. Perhettäkään en nää itteni koskaan haluavan. Kaunis, paras muija kuitenkin löytyy (h)

POKERIIN: Aattelin nyt tehdä varsinaisen ryhtiliikkeen (don't call it that bro) ja hankkia JNANDEZiin tai RIOon tunnukset. JNANDEZ VISSII PAREMPI? Haluaisin ostaa myös coachausta (HIT ME)! ja oppia PokerJuicen käytön tai jonkun muun tollasen solverishish homman että tajuis vähän paremmin rangeja :-D Kyyberi mulle ehkä 3v sit tota alko opettamaan session verran mut sit meni kone uusiks ja unohin skypetunnarit joten en loogisestikkaan enää ikinä palauttanut salasanaa tai ottanut häneen mitään yhteyttä vaikka olin maksanu etukäteen myös parista lisätunnista. Just tollanen mä oon, liian usein. Jätän myös usein laskut maksamatta eräpäivänä vaikka tilillä on rahaa ja ootan maksumuistutusta. Se on hirvee homma kirjautua nettipankkiin. Nyt eksytään taas jo aiheesta :P

btw onks muut tietosia että kädet hukkuis HEM 2? Piti kaverille itkee eilisen ylivoimasesti isoimmasta potista mut sitä ei löytyny. Eikä löydy vieläkään. Voiks toi uus cash out toiminto sekottaa sitä? En oo tietonen että noin ois käyny ikinä ennen, mutta eilen kävi.

btw2 olipa omahyväsin blogin alotus ikinä toi mun alotuspostaus. tönäsen siihe elämäni kauneimman graafin ja ootan 5kk enne seuraavaa viestiä. Haluan yrittää alkaa postailla tänne säännöllisesti hanskoja jne. ADIOS (h)

e: pienel 2+2 selailul selvis et HM2 ei osaa importtaa noita cash out käsiä. En osaa tällästä(kään) matikkaa yhtään eli mitenhän pahasti noi cash out käsien puuttumiset voi vaikuttaa EV:seen esim kuukausitasolla
Viimeksi muokannut M0NN1 päivämäärä 12.09.2019 14:17, muokattu yhteensä 1 kerran
M0NN1

ViestiKirjoittaja M0NN1 » 12.09.2019 14:15

disney ylpeänä esittää: NUMPPI! Kattokaa vaan jos haluutte pilata päivänne :no:
uskomatonta!!!!!
https://www.youtube.com/watch?time_cont ... sWNMeFYM7c

lisää syöpää
https://www.youtube.com/watch?v=grbszKunWVA
M0NN1

Palaa alueelle Blogit