Raketilla kuuhun

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit
sharkie
Pokerisivut - striimaaja

Re: Raketilla kuuhun

Viesti Kirjoittaja sharkie » 27 Syys 2019, 00:36

Toinen 3p pytty. Jos se lähtis tästä

Kuva
Seuraa täältä kun ammattimies näyttää miten RAKEtoidaan!

sharkie
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja sharkie » 28 Syys 2019, 03:13

Ois pitänyt se MrMoon köyttää työhuoneeseen kyllä eilen. Toi niin sairaat runit striimiin että osuttiin joka kädellä setti,gutarit suoraan ja muut vedot nutseihin. Tänään olikin sitten eri ääni kellossa ja runattiin 20bb alle evn.

Parasta peliä hetkeen vaikka oon kyl unohtanut sääntöjä varsinkin tos teksussa,aika paljon tulee spotteja et mitenköhän tää nyt meni. Yhen läppämaksun otin bubblessa trophyhunt 3p kisassa kun avasin utg AJ ja bb chipleader paino siihen kaiket 30bb effektive. Toki tiesin ettei siellä on mitään kauhean vahvaa mut icm wise pitäis kippaa mut laskurit ei huomioi 3p valueita niin otin sit flipin 33 vastaan cl pottiin ja out. 1p pytyn oisin saanut 3 left jos oisin hyväksynyt diilin ylivoimasena cl. Vihu veti 2x paskoilla ohi ja olin sit lopulta 3.s.

Jotenkin oli hyvä fiilis pelaa mut mentaalisesti muuten tosi rankka kun nukuin taas vain 03-08 välin ja 5h total. Olin sit 23 maissa aivan seipäässä jo. Jotain ton eskari kuljetuksen kanssa pitäis keksii mut en vain tiedä mitä. Jos siis meinaa pelaa turnauksia.

Setin aikana kuuntelin Scott Seiverin vierailun Ingramin vieraana. Hauskaa settiä ensinnäkin Phil Ivey ja Jungleman storyt. Jotain tipsejä sai livepeleihin ja noin overall hyvin kuvastaa sitä mentaliteettiä mikä tähän hommaan pitäis olla eli rajaton itseluottamus ja tahto olla paras.

Opiskelun opiskelut on nyt kesken kuten kaikki muutkin opiskelut. Koitan tän vkl vain pelaa koska la-su aamuna ei tartte kuskaa ketään mihinkään. Mut sellainen visio on nyt päässä että suurin osa opiskelun focusta on nyt plo käteiseen. Joskus kun kysyin harjoilta vinkkejä niin vastaukset oli että pelaa helvetisti käsiä ja tutkii databasee. Ensinnäkin toi tulee valaalle helvetin kalliiks jos bb100 on -50. Toiseekseen jollain pitäis elää niin pitäs pari turneepv ainakin pitää viikossa. Täs kuussa tullut 14 eli 50% päivistä eikä varmaan oo a-peli kunnossa ollut yhdessäkään. Mun kohdalla toi ei oo kyl paras tapa kehittyä plo cashissa imo.

Joten visio opiskelussa on joku 70% jnandezin strategia videoissa kunnes ne on kaikki katottu. Siinä voi mennä 1-2kk. Sen lisäks pitää opetella käyttää sitä monkeysolveria. Sen lisäks teksuun vähän juttuu ja sit hommata ensisijassa sen HEM3. Menee paljon aikaa ja focusta sessiosta siihen et saa ettiä tablefinderilla pöytiä jne. Marraskuussa tai viimeistään joulukuussa kun kaikki videot on katottu aletaan sit siirtää pääpainoa varmaan kaikessa pelissä käteiseen ja tehdä töitä sen parissa. Tärkeintä siinä olis päästä sieltä plo25 veks raken takia ja kaveri kertonut että ne pelit on paremmat myös plo50 ja plo100 kun nois plo25.

Nyt pari päivää kuitenkin pääasiassa turnauksia ja yritetään pytty tai 2 saada vkl aikana kasaan niin saa vähän muut striimaajat painetta. Ens viikolla en sit juuri kerkee pelaa. Pidän seuraavan striimin ma/ti jos saanut unta ja muut ei striimaa silloin. Torstaina emäntä lähtee vanhimman tytön kanssa Ateenaan ja tulee seuraavan viikon tiistaina pois. Oon sen to-pe muiden lasten kanssa joten ne maximissaan jotain opiskelujuttua vähän kun saanut ne nukkuun. Syy miks noi lähtee reissuu on sit se että lauantaina on meidän Pimeiden kiekkoilijoiden kiekkokisa ja mennään la aamuna vetää parin rundin kisa jonka jälkeen mennään meille saunoon ja ryyppäämään. Muut lapset on mutsilla yötä ja haen ne sit sunnuntaina ja oon niiden kanssa taas tiistaihin asti. Oon yhden illan ollut niiden kanssa aikasemmin putkeen kun emäntä ollut kavereiden kanssa jossain. Vähän mietityttää etukäteen miten ton handlaan mut kai se menee kun ei oo vaihtoehtoja.

edit-> Dear Mika,

We are contacting you regarding your PartyPoker account “xxxxx”

We have concluded our investigation and in result as a one-time good will gesture we have credited your account with 508.00 EUR in cash.

Best regards,Risk Operations Team

upswing :beer2:

sharkie
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja sharkie » 28 Syys 2019, 05:45

LongJohn kirjoitti: Joko olet kokeillut HM3 betaversiota? on ollut tuo jo pari vuotta beta-vaiheessa.
https://www.holdemmanager.com/hm3/beta.php
Itse asensin pari päivää ja kokeilusession olen pelannut sitä käyttäen.
- hudit pystyy importoimaan hm2, mutta jonkun verran voi ulkoasu muuttua
- vaikuttaa "kevyemmältä"
- esim Veikkauksella ei tarvii kikkailla TableFinderin kanssa
- raportit on enemmän PT näköisiä, enkä niihin oo vielä perehtynyt
Latasin täs yöllä ja koitin kattoo jotain. Sain ladattua vanhat hudit ja popupit tietyin poikkeuksin. Vähän ne näytti olevan sekasen näkösin et saa jotenkin uudelleen järjestellä et näyttää hyvältä. Muutama juttu pitäis saada kuntoon ennenkuin tol pystyy viel järkevästi pelaan

-pystyykö noita omien vanhojen hudin laatikon kokoa muuttamaan muutenkuin menämällä jokaisen yksittäisen statsin kimppuun ja muuttamalla siellä sitä kirjaimen/numeron kokoa? Tollaseen mitä tuli niin vie helvetisti tilaa ja aikaa sit mennä jokainen statsi yksitellen muuttaan erilaiseks olettaen että on turnauksiin ja käteisiin viel omat sydeemit

- ep mp co btn sb raisefirst in oli muuttunut ilmeisesti pois kokonaan ja kootusti yhteen rfi? :shock:
AINUT VITUN STATSI tyyliin mitä oon kattonut ja nyt sekin viety pois

-saako jostain ton popupin näkyviin niin ettei tarvitse klikkaa hiirellä jotain tiettyä statsia,hem2 riitti että meni statsin päälle.

Muuten tuntui kyllä aika hyvältä jahka tota fiksaa. Tuntui todella kevyeltä verrattuna hem2 ja uskon että tykkään kyllä kun saa vaan kunnolla säädettyä

LongJohn

Viesti Kirjoittaja LongJohn » 28 Syys 2019, 08:07

sharkie kirjoitti: -pystyykö noita omien vanhojen hudin laatikon kokoa muuttamaan muutenkuin menämällä jokaisen yksittäisen statsin kimppuun ja muuttamalla siellä sitä kirjaimen/numeron kokoa? Tollaseen mitä tuli niin vie helvetisti tilaa ja aikaa sit mennä jokainen statsi yksitellen muuttaan erilaiseks olettaen että on turnauksiin ja käteisiin viel omat sydeemit
"Yhden laatikon" statsien fontit saa kerralla muutettua, kun "multisselektoi" statsit kts. kuvaa.
Pitää painaa ctrl-näppäintä pohjassa ja valitsee joko "Group Items"-listasta tai vasemmalla alhaalla olevasta statsien "asettelusta".
hudEditor.jpg
äksy xxx_yyy_

sharkie
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja sharkie » 28 Syys 2019, 14:36

Särki suunnittelee ni yläkerta nauraa

Menin nukkuun aamu 7 tarkoituksena olla vaan niin väsynyt et nukun yhtä jaksoisesti sen 8h. Heräsin klo 11 enkä saanut enää unta. Pyörinyt täs väsyneenä 4h sängyssä ja ei vaan vittu nukahda. Joten kai parempi luovuttaa ja nousta ylös ja feidata pelit tältäkin päivältä.

LongJohn

Viesti Kirjoittaja LongJohn » 28 Syys 2019, 15:17

sharkie kirjoitti: - ep mp co btn sb raisefirst in oli muuttunut ilmeisesti pois kokonaan ja kootusti yhteen rfi? :shock:
AINUT VITUN STATSI tyyliin mitä oon kattonut ja nyt sekin viety pois
Statsin positio-kohtaisuus määritellään Item Properties'ista.
hudEditor_position.jpg
äksy xxx_yyy_

nikkipe
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja nikkipe » 28 Syys 2019, 19:30

Ompahan PT4 näköiset HUD säädöt.

Foliohattu päähän ja odottamaan milloin PT4:n tuki päättyy ja siirrymme kaikki HEM3:seen.

Oliko niin, ettei HEM3 enää käytä postgresSQL kantaa?
nikkipe

Detru
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Detru » 28 Syys 2019, 20:08

nikkipe kirjoitti:Oliko niin, ettei HEM3 enää käytä postgresSQL kantaa?
Pitää paikkaansa. Tämän takia pyörii todella paljon jouhevammin verrattuna PT4 tai HEM2. HUD-säädöt ovat täysi kopio Pokertrackerista.
Discord: Detru #0001
Twitch: detruTV

sharkie
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja sharkie » 29 Syys 2019, 02:02

sharkie
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja sharkie » 29 Syys 2019, 05:42

Vika endgame ei kauaa sitten kestänyt

Paskavalas limppas ja löi koko matkan pienesti. Normi varmaan std vaan ottaa kun showdown valuee eikä blockata ees yhtään värinvetoa. Jonkun näköinen icm tossa oli myös niin aattelin että kun blockkaan fulleja ja suoria niin kyllähän me se pakkaan saadaan. Vihun oli erimieltä ja mietti maksua ehkä sekunnin..

Prima, $10 Buy-in (3,500/7,000 blinds, 700 ante) No Limit Hold'em Tournament, 6 Players
Poker Tools Powered By Holdem Manager - The Ultimate Poker Software Suite.

Hero (SB): 288,324.32 (41.2 bb)
BB: 122,844 (17.5 bb)
UTG: 89,797.12 (12.8 bb)
MP: 188,429.96 (26.9 bb)
CO: 339,839.08 (48.5 bb)
BTN: 74,765.52 (10.7 bb)

Preflop: Hero is SB with Td 9h
UTG folds, MP calls 7,000, 2 folds, Hero completes, BB checks

Flop: (25,200) 9c 7h Jc (3 players)
Hero checks, BB checks, MP bets 14,000, Hero calls 14,000, BB folds

Turn: (53,200) Jd (2 players)
Hero checks, MP bets 14,000, Hero calls 14,000

River: (81,200) Kd (2 players)
Hero checks, MP bets 31,500, Hero raises to 252,624.32 and is all-in, MP calls 121,229.96

Results: 386,659.92 pot
Final Board: 9c 7h Jc Jd Kd
Hero showed Td 9h and won 0.00 (-188,429.96 net)
MP showed Th Kh and won 386,659.92 (198,229.96 net)

Tänään pelasin lähinnä kun vitutti. Eniten se että kun jäin makaan sängyyn viel silloin 1430 niin kävi se perus eli nukahdinkin vähän 15 jälkeen. Heräsin 2000 jälkeen kun lapset tuli ulkoa sisälle. Mietin hetken sängyssä selälläni silmät auki ettei tässä elämässä oo kyllä mitään järkee ja kävelin alakertaan. Sanoin emännälle etten kyllä ala enää lastani aamu 830 mihinkään eskariin menee omat rytmit ihan vituilleen ja sit nukun ihan miten sattuu.

No vastaus oli silleen halveksien että "no kai mä sit teen senkin ja sä et tee täällä mitään ja sit väsyneenä teen vielä kaiken muunkin". No viimeks kun riideltii muutama päivää sitten vein eskariin mutten silloinkaan tehnyt mitään tai ollut hyödyksi. No sain sit läksytyksen siitä kuinka mä vaan tuun passattavaksi valmiiseen pöytään ja syön ja meen tyyliin pelaamaan kun se vie lapsia harrastuksii ja käy kaupassa jne.

No kerroin että tässä on rahallisesti aivan varma perikato jos kuvitellaan että pystyn voittamaan peleistä väsyneenä. En oo kuulemma voittanut muutenkaan ja jos saisin kuulemma nukkua niin nukkuisin muutenkin miten sattuu. Varmaan totta mutta tää nyt on aivan saletti etten saa nukkuu sit ollenkaan jos mennään siihen että meistä se unenlahjoiltaan varmasti huonompi alkaa heräileen kesken unien ja koittaa sit unen välissä käydä autolla heittää tytön eskariin. Vielä muistutin siitä että se oli hänen idea että tyttö piti saada just tähän eskariin kun se on uusi hirsivalmisteinen missä ei ole mitään homeongelmia ja jos ei kyytiä tule niin vie sinne sitten ite. No kuulemma vaikka olis eskarikyyti niihin toisiin paikkoihin niin joutus joka tapauksessa viemään sen tonne 200m päähän tienlaitaan aamusin ja joku joutus herään.

Mä sanoin että on nähdäkseni kolme vaihtoehtoa:

a) joko me erotaan ja ne asiat järjestyy jotenkin sitä kautta

b) me myydään talo ja muutetaan vuokralle jonnekkin lähemmäks kaikkee missä löytyy kaikki palvelut vierestä ja leikitään sitten kotia siellä niillä 300k mitä talosta saa(oikeesti ostan bitcoinia asap :drunk: )

c) joko se ettii työpaikan ja vie aamusin lapset päivähoitoon. Mut hän haluaa opiskelemaan ei töihin ja sitten tää vasta hankalaks menis kun joutus tekeen töitä ja kaikki muut asiat vielä siihen päälle kun mä en tee mitään.

No söin nopeesti ja keitin kahvit ja menin pelaamaan kun vitutti niin paljon. Lapsia ei nyt tietenkään tullut ihan hirveesti nähtyä kun alkuperäinen suunnitelma oli että olisin niiden kanssa jotain duunannut tos iltapäivällä kun herännyt niiden 8h unien jälkeen ja sit hyvil mielin pelaamaan. No sit kesken session alkaa sattuu nenään. Aattelen et jo nyt on vittu kun toisesta vaivasta pääsee eroon niin tulee jotain uutta. No session aikana siinä sitten ronkin nenään ja siel tuntuu joku patti. Mietin jo mielessäni että voiko nenässä olla syöpää siinä kun pelaan ja sitten turnaus tauolla emäntä kattoo kännykän valolla sinne niin epäili että on polyyppi. Että voi nyt vittu sentään.

No sit pelinaikana tutkimaan mikä se vitun polyyppi on:

"Oireet
Nenän tukkoisuus, kirkas nuha, hajuaistin heikentyminen ja päänsärky ovat tavallisia nenäpolyyppien aiheuttamia oireita. Nenäoireet ovat useimmiten molemminpuolisia. Tukkoisuus heikentää unen laatua, aiheuttaa päiväväsymystä ja huonontaa elämänlaatua joskus hyvinkin paljon."

Pitäs jotain kortisoni sumutetta tai tablettaja vetää jotka vähentää kasvua. "Kortisoni ei paranna polyyppitautia, vaan lääkettä joudutaan käyttämään pitkään, jopa vuosikymmeniä." gg
Joskus kun noi tukkii nenän tyyliin niin niitä leikataan mut taipumus uusiutua.

Eli sellasta taas. Mulla on emännän mielestä taipumusta tälläseen kun tulee näitä fisteleitä ja polyyppejä yms ja pitäis hakeutua homeopaatille rakennehoitoon jolla vahvistettas jotenkin luontaista puolustuskykyä. En nyt viittinyt lämmittää enempää sokeripillereiden tehosta vaikka mieluummin kyl kokeilen tollasta kuin otan kortisolia.

Mut normipäivä taas särjen elämässä. Leukarintaan ja kohti uusia pettymyksiä.

Ainut mikä tuli mieleen luettuani Kissyn blogia vois olla että ottais ite 24-08 nukkumisrytmin ja veis muksun eskariin ja alkais sitten näyttää Maikille Pippeliä :unsure: . Muita aamupv sessio grindaajia en sitten tiedäkkään. Ainakin mitä joskus koitin niin ei ihan hirveän isoja binejä ollut ja plo turnauksia mitä ite mieluiten vetäisin ei oo juuri nimeksikään. Mut ehkä tätä vaihtoehtoa pitää tutkailla. Tai sitten vaan pitää opiskella tästä nykyisestä tasosta niin kovalle tasolle että voi printtaa zombienakin. Kyl ne maailman parhaat pärjäis mun peleissä pahassa jurrissakin kai.

Mut on nyt pää niin sekasin kaiken kanssa että kai yritän nukkuu. Vanhat merkit huomioiden rajakerroin 2 over/under 3h kun herään enkä saa enää unta. Piti ajaa toi käsi solveriinkin mut mitäköhän valaan 30/1/0 rangeen laittas. Tai millä rangella bb tossa 2limpin yli pienen icm spotissa reissaa normi/shovee niin sais ne kädet pois sen 100% rangesta. Ehkä mietin sitä kun en saa unta ja solveroin myöhemmin.

Ja kiitos noista HEM3 vinkeistä. Koitan säätää niitä jossain vaiheessa ja ottaa HEM3 käyttöön.

sharkie
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja sharkie » 29 Syys 2019, 12:47

sharkie kirjoitti: Mut on nyt pää niin sekasin kaiken kanssa että kai yritän nukkuu. Vanhat merkit huomioiden rajakerroin 2 over/under 3h kun herään enkä saa enää unta.
2,5h jäi eli under ois napsunut,mut raja-arvo aika oikein. Otin nyt sellasen lähestymistavan että vittu valvon nyt sit niin pitkään kun pystyn ja meen sitten nukkumaan kun oikeesti on vitun väsynyt taas. Tietää että sitä vaan pyörii sängyssä
Pokerman82 kirjoitti:Ihan samalla lailla mä oon pelannu ne "rankat" turnaussarjat plus abi on yli 20 taalaa ei dollarin. Säännöt on samat kaikille oliko muuta?

Edit ja hienoa että vähätteli sharkie taas että ei tarvii paineita kestää kyllä tossa ihan selvästi niin minäkin ku inflaatio tilttas kakkosen ja kolmossijoista. Totta helvetis jos grindaat sarjaa otat paineita, niin minä kuin muutkin on lisännyt työmääräänsä eikä ottanut mitää pois.

Vittu et tilttaan näihi sun vähättelyihis.
Pokerman vääns taas kännipäissään Inflaation blogissa niin en jaksa spämmää siellä niin jatkan tässä kun oletettavasti lukee myös tätä.

Ne ketkä ei lukenut siellä taas nostaa normaaliin tapaan upswingissään itseään jalustalle ja minä koitan perinteisesti tuoda sitä sieltä vähän takaisinpäin muiden kuolevaisten joukkoon. Ja obv mä oon sit se vähättelijä kusipää joka ei pönkitäkkään sen egoa ja sit on hyvä mennä niiden kavereiden joukkoon jotka jaksaa kuunnella sitä. Yks ärsyttävin piirre Pokermanissa on itelle toi että ollaan vitun kaksinaamaisia ja kielin mielin mielistellään kaikkea ja kiillotetaan omakuvaa sit sivulauseessa nostamalla jolla lauseella jalustalle ja selän takana haukutaan sitten muut. Sitten toinen on se vastakohta kun on boikki hollaballa vaiheen jälkeen kun tehnyt jonkun virheen niin saan vetää peittoa päältä/alkaa se loputon suunnittelu. Tosin toi suunnittelu on itellekkin tuttua mutta Pokermanilla ei oo sitä tasasta keskivaihetta silmässä ollenkaan. Tosin ehkä se terävin sekoilu on hioutunut pois kun ikää tullut lisää ja nykyään kohtuu järkevä jopa. Mut ei sillä että haluaisin olla enää tekemisissä kuin sen mitä on pakko erinäisistä syistä johtuen. Esim. se mahdollinen trophyhunt voittajien lomamatka pelottaa tän viestin jälkeen jo vähän. Pitää jättää loput pyttykuvat varmaan julkasematta jos ei striimaajien tahti parane :hooray:

Mitä tulee tuohon viimeiseen niin minähän siis pidin Pokermania ylivoimasena suosikkina voittaan tän skaban koska se on räätälöity sille kuin reikä päähän. Jos suomessa on 1-200 turnausammattilaista niin ei niillä suurimmalla osalla ole järkeä laittaa turnausohjelmaa sellaiseen kuosiin mitä tän skaban kärkipäähän sijoittuminen vaatis. Sitten taas niitä ammattilaisia jotka pelais normaaliohjelmassa pieniä turneita ja fieldejä ei ole paljonkaan. Sitten harrastelijat jotka niitä pystyis pelaan häviää siinä et ne on normiduuneissa ja sen volan tekeminen ei onnistu samoin kuin ammattilaisilta.

Lisäks Pokerman työnteko on just sitä että pelataan se 7-8h eikä opiskella(omien sanojen mukaan). Eli maxvola suhteessa muihin. Lisäks pelimuoto plo turnaukset on helpompi kuin teksu ja ennenkaikkea Pokermanin pelityyli on tosi pyttyherkkä joka exploittaa plo turnauspelaajien tän hetken suurinta leakkia.
Joten mä oisin kyl lyönyt tän kisan voittoon 1.1 kertoimellakin. Änärissäkin katotaan pahalla jos johdat 9-0 ja alat takoo muita alas vielä pelaamalla tosissaan. Sulla oli nyt tähän kisaan parhaat eväät evoluution puolesta. Samoin kuin Naomi Woodsia pääsee panee todennäköisemmin ne iso munasimmat ja parhaalla stondiksella varustetut. Siks mä en esim ole siellä. Samoin tän kisan voittoon määräytyy tietyn poissulku mekaniikan jälkeen aika pienilukuinen joukko.

Ja vaikka se abi ois 22 steikkien myötä niin niistä pytyistäkin suurin osa on tullut sellasista jossa on vielä adjustettu tähän kisaan.

bini/pytyt:
1d II
1,1d I
1,5d II
2e II
2,2d I
3e III
5d III
5e I
5,5d I
10e I
11d I
11e I
16,5 I
22d I
22e I
33d I
250€ I

Ei ole Teroa tarkoitus dissaa sen enempää. Hienosti ja odotuksien mukaan edennyt projekti. Mutta pari napsua vois ottaa nyt takasin sieltä jumala korokkeelta taas. Et sä nyt oo niin ainutlaatuinen kuin kuvittelet joskaan et niin huono kuin kuvittelet mun kuvittelevan. Samaan tai parempaan pyttytahtiin olis pystynyt moni muukin jos ois kokenut sen tärkeäksi. Toki se ei ole sinulta pois tai vähennä mitenkään hienoa kuukautta. Säännöt on samat kaikille kuten sanoit. Kyl mä toisaalta tiedostan sen että osaan olla mulkku mulkuille jos mun kanssa alkaa vääntämään joten ei kannata aiheesta alkaa enempää vääntää. Tosin itellä uhkauksien takia pitää vähän miettiä mitä kirjoittaa kun taidot rajoittuu verbaaliseen vääntämiseen. Tosin se polyyppi vois irrota nenästä kun Pokerman kävis vähän tirvaseen :boxing:

Käytinköhän taas aikani fraasin "mikä on sulle tärkeintä just nyt mukaan"? :rant: Yllättäen se aika meni taas Nielijätilttiin ,hyvä Mika.

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 29 Syys 2019, 16:07

A en laskenu steikkejä abiini, se on jotain 16d-22d välii ens viikol tulee tarkempi rapsa ni nähdään voi olla alentunut ku pikkuturtsei tuli ohjelmaan
B toki olen adjustanut mutta en ole ottanut omasta ohjelmasta mitää pois vaan lisännyt turneita ohjelmaan
C se on kumma juttu että mainittet mua jossain ja sitten kun mä kerron mielipiteeni ni se on automaattisesti et"nielijä sai mut tilttiin". Ihan niinku mulla ei olis oikeutta kirjoitella tääl foorumi tai puolustautua sun kirjoituksia vastaan

D Kaksnaamanen??? :-D Meehä nyt kattoo peilii herra Paasonen joka henkohtasia keskusteluja laukoo tämän tästä tääl foorumil jotta saa mut näyttään pahalta ynnä muut vähättely päälle. Jos mä oon sanonu jostakin jotaki ni oon aina valmis sanoo sen real life myös jos siihe tarvetta, monesti toki mielipiteet muuttuu ku oppii tuntee paremmin ja aina ei oo mahdollista edes törmätä ja aina ei kaikkea tarvitsekaan sanoa jos aihe ei ole ns tärkeä tai henkilö ei ole itselle tärkeä. Ja se kuka näit he koht keskustelu kerrottuja asioita vuotaa tää foorumil toisen dissaamistarkotuksessa on se Kaksnaamanen nilkki eli edelleen se peili.
Myöskään mä en ole mielinkielin kenellekkää, jos mä annan negatiivisen palautteen kärkkäästi ni kyllä mä voin sillo antaa ne kehutki yhtä kärkkäästi en nää siinä mitää pahaa ja kyllä mä oon usein aika liikuttunu jos oon saanu blogis kehuja jostaki et kyl se sydän siihe perään tulee ihan aidosti, tai jos joku on jelpannu mua striimis tms ja kiitän ni kyl mä sitä tarkotan.
Sille en voi mitää et sua vituttaa se.
Oot muuten ensimmäinen ihminen historias kuka haukkuu mua kaksnaamaseks et sillä lailla.
E Oon semisti taas pettynyt tähä sun aivan turhaan ja älyttömään purkaukseen täällä mihi ei ollu mitää aihetta varsinkin ku aika kauniisti susta omaan blogiini meidä muisteluja kirjoitin jolla yritin löytää meidä välit paremmiksi. Näköjää sulla on ihan saatanan paha olla ku piti taas ties kuinka monennen kerran mut täällä haukkua tän vuoden aikana. Ja nyt vielä sen takia et kirjotin mielipiteeni inflaation blogi ilmeisesti kylläkin ymmärsin hänen kirjoituksensa väärin.

F ei ole tarkoitus dissata teroa :lol: Under statement of the year

G Omahan on helpompaa ku teksuväitteesee.Ihan sama paska taso noilla mikrotasoil on teksuis ku omahassaki. Jokainen pelaa sitä peliä minkä taitaa parhaiten.
Ymmärtääkseni veikkauksella on pehmeimmät turnaukset ainaki jos kattoo muiden blogien pyttykuvista, jos oisin halunnu ni oisin voinu kans ottaa sieltä turneita mukaa mut en periaatteesta pelaa siellä joten ihan kaikkee edgee ei haettu tähä kisaa. Myös unibeti euron teksut olisi ottanut ni pyttyjen määrä olis vielä korkeempi.

H ja ei tarkotus ollu nostaa itteäni jalustalle mutta mua vituttaa ku selitellään asioita et se pelaa sitä ja tätä ja sen ja sen verran. Saman verran mullaki oli pelipäiviä kuin esim inflaatiol ja hoidin aika paljon muksihi liittyviä asioita siihe päälle jotka hakkas takaraivossa. Tai toi et evoluution takia se pärjää tms paskanjauhanta millä ei oo mitää tekemistä asian kanssa. Selityksiä ja paskanjauhajia on maailma täynnä.
Säännöt on samat kaikille

i sulle pelinopiskelu on peliteoriaa tms. Mun vahvuudet on metagamen puolella ja paras opiskelu itselle on pelaa paljon jotta kehitän muita heikkouksiani ja saan vihuista paljo notesei sekä jutella muide kans pelatuista käsistä(tätä tulee liian vähä)

Nyt en ees muista mitä muita paskapuheitas piti korjata mut kai tossa kaikki.

Ei tarvii pelätä nenän puolesta mä en paskaan käsiäni likaa.

Nytki tän kisan piti olla positiivinen asia ni sä tällä hyökkäykselle sait ikävän maun tähä skabaan.

Ja sen sanon aina ku mua tää haukut ni ihan varmasti joka vitun kerta tulen puolustamaan itseäni voit olla siitä varma.

Mä en täältä foorumilta poistu vaan sen takia et sä oot katkera ku et ite jaksa pelaa tai yksinkertaisesti et pärjää oli ne syyt Sie taustalla mitkä tahansa.

Sä ku tykkäät lyödä vyön alle paskahousu kun ihmisenä olet niin meehä huutaa lapsilles ja naapurin lapsilles ja muijalles vesilaskusta ku mies on ite painanu omat ja muitten rahat paskacoineihi. Kai se emännältäki rupee tuki loppumaan ku gämbläät paskoihi perheen tulevaisuudella.

Ja ennenku joku tulee inisee et olipa ilkeesti sanottu ni sitä saa mitä tilaa terveisin selvinpäin tero

Ps yks toivomus kuitenki on että älä mainitse mua missään foorumi jatkoa ni ei tarvitse vääntää, mä anna sulle saman kohteliaisuuden. Sie kavereiden kans voit jatkaa mun haukkumista selän takana ja vähättelyä mut jätä mut foorumi rauhaan kiitos ni ei oikeesti tarvii olla missään tekemisissä. Tää on nii vitun lapsellista täällä vääntää. Jos on jotain sanottavaa ni kerro se kasvotusten ota vaikka kaverit mukaa jotta uskallat mut lopeta tää mun maineen lokaaminen tää foorumi. Nettikiusaaminenki on rikos

Starsailor

Viesti Kirjoittaja Starsailor » 29 Syys 2019, 16:22

Siis jos ymmärsin oikein, niin muijasi ei käy töissä, eikä opiskele, mutta ei voi viedä lasta tarhaan aamulla, kun haluaa nukkua pitkään? Tätä varten Talibaanit ei halua siirtyä nykypäivään.

sharkie
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja sharkie » 29 Syys 2019, 17:03

Starsailor kirjoitti:Siis jos ymmärsin oikein, niin muijasi ei käy töissä, eikä opiskele, mutta ei voi viedä lasta tarhaan aamulla, kun haluaa nukkua pitkään? Tätä varten Talibaanit ei halua siirtyä nykypäivään.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kot ... #gs.6ca8fq

Emäntä kanssa unirytmiltään sellanen että vaikka menis nukkuun 24 niin ei nukahda ennen kahta vaikka mitä tekis. Tavallaan kyllä herää viemään eskariin myös lapsen jos sen vaatii kyse ei hänen osalta ollut niinkään siitä. Lähinnä jaksamista sit kaiken muun kanssa jos ne yöunet ei ole sitä mitä kuuluu. Ovet on auki voit tulla seuraa arkee. Ei tää helppoo oo. Toki ite sohinut väärään paikkaan liian monta kertaa.

sharkie
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja sharkie » 29 Syys 2019, 17:10

Pokerman82 kirjoitti:Sie kavereiden kans voit jatkaa mun haukkumista selän takana ja vähättelyä mut jätä mut foorumi rauhaan kiitos ni ei oikeesti tarvii olla missään tekemisissä.
Maailma ei vieläkään pyöri sun ympärillä joten ei oo tarvis puhuu susta hyvää eikä pahaa

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Blogit”