Tässä on nyt ollu vähän kaikenlaisia kiireitä, mut nyt otin lopputilin töistä ja päätin siirtyä takaisin täysipäi(väi)seksi pokerinpelaajaksi. Tänään ainakin 33 dollarin Big Fish 888:lla hieman normi mikroja isompana turnauksena ja koitan muutenkin saada ihan kohtuullisesti volyymia nyt sit jatkossa. Käytännössähän tässä tuli grinditaukoa lähemmäs puoli vuotta niin, että pelitunnit jäi joka viikko alle 20:n ja useimmiten alle kuuden. Nyt siihen tulee muutos kun ei ole vuorotyö hetkeen häiritsemässä. Kävin just katsomassa sen uuden Jokerin isensenä Plevnassa. Olipas aika huikean hieno vaikkakin melko ahdistava leffa. Sushilla kävin kans ja tällä viikolla käyn ostamassa uuden salikortin peräti kahdelle eri salille kun nyt tulee taas aikaa myös kuntoilla hieman enemmän. En mä jaksanu viittä kuukautta pitempään ymmärtää ihmisiä jotka tekee normi päivätyötä vähintään 40 tuntia viikossa. Kun itse tein välillä jopa 60 tuntia niin eihän siinä saa mitään järkevää enää aikaseks sen lisäksi. Mulla meni taas lopulta vapaa-ajasta iso osa ryyppäämiseen kun työviikon jälkeen yleensä vitutti tai vähintäänkin väsytti ja perjantaisesta humalatilasta pääsi tulemaan joka viikkoinen tapa ja siinähän meni sit yleensä lauantai samoissa merkeissä vähän niinkun itsestään. Tosi typeräähän tuo oli, mut kyllä mä koitan ottaa kaiken nyt irti tästä hieman perinteisemmäksi palautuneesta elämäntilanteesta ja panostaa treenaamiseen ja pokeriin taas pitkästä aikaa. Striimailuita on tulossa varmaan joskus kun ostettiin jo vähän parempaa mikrofonia ja semmosta. Ehkä pyöreesti tuossa vuoden 2020-2021 paikkeilla jo hyvinkin
edit: En oo vieläkään hankkinu PT4:sta enkä hanki sitä tänäänkään, mutta lähipäivinä joka tapauksessa. Pelit tänään pääasiassa luultavasti 888, Olybet, Pokerihuone, Veikkaus, Party ja aloitan sen "loppukirini" trophy hunttiin vaikka en kyllä ole enää aikoihin ollut edes kiinnostunut koko kisasta.
Vedot tälle illalle:
Ässät-KalPa 1, Expekt 2,35
Jukurit-JYP 2, Coolbet 2,44
ei muuta.. Netti kaatuilee. Toivottavasti alkaa toimia kunnolla pian.
"If u liked u can ship me 99 cents on Stars". K-Pingu!!!