K-Pingun grindikuuri 1.9.-31.12.2019

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit

Re: K-Pingun grindikuuri 1.9.-31.12.2019

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 29.09.2019 10:19

Oon täs miettiny, että lopettais ryyppäämisen ja alkais grindaan ja urheileen. Emt. Taidan sittenkin vaan ryypätä myös loppu elämän. Tuskin sitä niin kovin paljon on kuitenkaan enää nykyisellä menolla jäljellä. Tulee vaan turhaan hiki ja hengästyttää jos tekee jotain muuta...

edit: Siis jos mä nykyään vittuilen jollekin niin pääasiassahan se johtuu siitä, että olen kateellinen ja vituttaa jos joku tekee elämällään jotain muutakin kun heittää sen likakaivoon ja kusee päälle =)

edit2: Eiks oo muuten uskomatonta miten tarkasti mä muistan jopa tosi kännissä pelattuja käsiä edelleen. Siitä Pulkuurian turnauksesta on nyt aika tasan 10 vuotta aikaa ja muistan, että pelasin Pokerimiehen kans yläkerran pöydässä jossa istuin paikalla nro 4 ja itse kännikuusbetshovesin itseni turnauksesta käytännössä pihalle AJs:llä (herttaa) nauloja vastaan ja loput chipit meni keskelle 4-betshovella T9s:llä (pataa) taskukalleja vastaan. Ei ollut minun paras turnaussuoritukseni, mut samalla reissulla voitin sit 400 euron siden kun pelasin vähän selvempänä. Siinä turnauksessa mulla oli neljää porilaista vastaan last longer ja oli pakko voittaa se turnaus, että voitin last longerin kun niistä porilaisista kaks meni turnauksessa top-4:ään :D Kyseisessä turnauksessa vedin niistä yhdestä ohi JJ > KK flipillä finaalipöydän alussa, mut siitä eteenpäin oli tosi helppo ft kun sai vaan puskee melkein joka käden turnauksen loppuun asti :D ja edit: Ne oli siis forssalaisia eikä porilaisia, mut about sama asia minusta.
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja RobertKnepper » 29.09.2019 18:14

Pokerman82 kirjoitti:
Mitä tulee herra karhupinguu ni hautuumaat on potentiaalia täynnä niin se oli munkin kohdalla mutta aloin tekee kovempaa duunii ku suuri osa muista.

Mitä? Ei vittu Tero, nyt alas sieltä pilvistä ja laske hiukan kusen tasoa, silmät kellertää jo.

'Humble in victory, humble in defeat' olis ihan hyvä myös sun muistaa. Se on mulkun merkki jos voiton hetkellä lähtee keulimaan.
RobertKnepper

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Sven Poletka » 05.10.2019 11:07

Johan on hiljasta. Kuinkas viikonlopun pelit tai leikit on pyörähtäny käyntiin? Toivottavasti striimibisnekset rullaa pian käyntiin ja läksee isoihin nousuihin! Kävitkö muuten jo tapaamassa päihdepolin viisasta miestä?
Sven Poletka

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 08.10.2019 17:07

Tässä on nyt ollu vähän kaikenlaisia kiireitä, mut nyt otin lopputilin töistä ja päätin siirtyä takaisin täysipäi(väi)seksi pokerinpelaajaksi. Tänään ainakin 33 dollarin Big Fish 888:lla hieman normi mikroja isompana turnauksena ja koitan muutenkin saada ihan kohtuullisesti volyymia nyt sit jatkossa. Käytännössähän tässä tuli grinditaukoa lähemmäs puoli vuotta niin, että pelitunnit jäi joka viikko alle 20:n ja useimmiten alle kuuden. Nyt siihen tulee muutos kun ei ole vuorotyö hetkeen häiritsemässä. Kävin just katsomassa sen uuden Jokerin isensenä Plevnassa. Olipas aika huikean hieno vaikkakin melko ahdistava leffa. Sushilla kävin kans ja tällä viikolla käyn ostamassa uuden salikortin peräti kahdelle eri salille kun nyt tulee taas aikaa myös kuntoilla hieman enemmän. En mä jaksanu viittä kuukautta pitempään ymmärtää ihmisiä jotka tekee normi päivätyötä vähintään 40 tuntia viikossa. Kun itse tein välillä jopa 60 tuntia niin eihän siinä saa mitään järkevää enää aikaseks sen lisäksi. Mulla meni taas lopulta vapaa-ajasta iso osa ryyppäämiseen kun työviikon jälkeen yleensä vitutti tai vähintäänkin väsytti ja perjantaisesta humalatilasta pääsi tulemaan joka viikkoinen tapa ja siinähän meni sit yleensä lauantai samoissa merkeissä vähän niinkun itsestään. Tosi typeräähän tuo oli, mut kyllä mä koitan ottaa kaiken nyt irti tästä hieman perinteisemmäksi palautuneesta elämäntilanteesta ja panostaa treenaamiseen ja pokeriin taas pitkästä aikaa. Striimailuita on tulossa varmaan joskus kun ostettiin jo vähän parempaa mikrofonia ja semmosta. Ehkä pyöreesti tuossa vuoden 2020-2021 paikkeilla jo hyvinkin ;-)

edit: En oo vieläkään hankkinu PT4:sta enkä hanki sitä tänäänkään, mutta lähipäivinä joka tapauksessa. Pelit tänään pääasiassa luultavasti 888, Olybet, Pokerihuone, Veikkaus, Party ja aloitan sen "loppukirini" trophy hunttiin vaikka en kyllä ole enää aikoihin ollut edes kiinnostunut koko kisasta.

Vedot tälle illalle:
Ässät-KalPa 1, Expekt 2,35
Jukurit-JYP 2, Coolbet 2,44

ei muuta.. Netti kaatuilee. Toivottavasti alkaa toimia kunnolla pian.
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Sven Poletka » 08.10.2019 19:34

Se on kyl iso päätös palata taas samaan vanhaan omin voimin, varsinkin jos se tuli tehtyä ihan vain omasta tahdosta. Kantsii ehkä säilyttää silti ainakin jokin säännöllinen puheyhteys terveyspalveluihin vaikka vain varmuuden vuoksi, jos jutut ehkä tuppaa lipsahtamaan huonommille raiteille silloin tällöin. Mut toivottavasti striimit ainakin aktivoituu piakkoin, hyvää viihdettä on sieltäkin varmasti luvassa joka tapauksessa! :beer2:
Sven Poletka

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 08.10.2019 20:27

Sven Poletka kirjoitti:Kantsii ehkä säilyttää silti ainakin jokin säännöllinen puheyhteys terveyspalveluihin vaikka vain varmuuden vuoksi...

Miksipä tässä tuon asian suhteen olisi kummempia muutoksia tulossa kun ei ne aiemminkaan ollu työpaikan puolesta.

Tänään flippituuri on hieman harmittavasti keskittynyt toistaiseksi pienempiin turnauksiin ja alkaa pöytämäärä olla melko vähäinen, mutta eiköhän tässä vähintään niukasti plussailta ole tulossa. Veikkauksella parin euron reba 5/9 ja iPokerilla 5 euron freezeout myös rahoilla ihan ok stackilla ja Pokerihuoneella yks 2 euron pieni freeze ft:ssä kohtuullisella stackilla. Lisäks pienistä fpp-satelliiteista tullu 5 dollarin ja 10 euron turnaustiketit, mut ennen kaikkea grindaaminen tuntuu paremmalta kuin aikoihin ja tässä on semmonen fiilis, että just tätähän mun kuuluukin tehdä ammatikseni. Tässä ois mun mielestä siis hyvät eväät uuden nousun aloittamiselle nyt olemassa ja rollikin on semmonen, että ei mun ihan noita parin euron turnauksia tarttis grindata, mut pitkän tauon jälkeen kai ihan hyvä vähän hakea alkuun tuntumaa..
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 08.10.2019 22:46

Toivottavasti fusion-turnauksia tulee starssille enemmän tai peli palais käteispelivalikoimaan. Tein hemmetin kovaa tulosta siinä pelissä alkuvuonna käkyissä ja nyt kokeilen elämäni ekaa fusion-turnausta ja tää on niin nipussa, että ei mitään rajaa. Sijalla 1/11 nyt, mut tää hoituu jaetuista korteista huolimatta nyt melkein kerran kerrasta jos ei tuu mitään isoo ohivetoo tai setuppia toista isoa stackia vastaan. 93 entryä ja 2 dollarin sisäänosto niin eiks tästä tuu mulle eka piste trophy hunttiin samalla kun otan tästä ton pytyn? =) Kyllähän tossa pystyis hyvinkin yli 1 pisteen päivätahdilla etenemään, mut ei taida riittää enää voittoon? En oo pahemmin seurannu viime aikoina. Pieni turnaus toki kun 48 dollaria vaan ekalle, mut pytty on aina pytty ;-)

edit: 1/5. Ei oikein kädet oo pitäny harvoissa all-in tilanteissa ja joutuu aina grindaamaan uudelleen stackia. Hieman turhauttavaa, mut kyl tää hoitunee. Ainakaan kukaan muu pöydässä ei osaa pelata fusionia yhtään, ymmärrä oddseja, hyviä aloituskäsiä tai mitään turnauspelaamisesta :D Tosi inhottavan närästyksen iski. Mulla tosi harvoin semmoista. Onneks tää on viimeinen turnaus tänään. Nyt jo 1/3. Aika onnekkaasti vetelee ohitse koko ft:n paistikkain britti joka vaikuttais painelevan vaan randomisti nappeja. Ja huppiin meni. Kohta pytty.
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 08.10.2019 23:50

Pöytä näköjään sulkeutu samalla sekunnilla kun turnaus loppui, mutta lobby löytyi. Eiks tää riitä siihen, että tulee peräti mun ihka eka piste trophy hunttiin? Arvelin jo turnausta alottaessani, että varmaankin voitan kun kyse on fusionista ja pelaajia noin vähän...

Pelitunnit tänään 6 h 15 min ja profittia arviolta 70 euroa. En jaksa tänään laskea kun haluan nyt vaan iltapalaa ja nukkumaan... Ja katson siinä samalla ekan jakson Batwomania HBO:lta. Odotan sen olevan melko huono. Imdb-rating tässä vaiheessa pilotille näköjään jotain vähän yli 3/10, mut on Ruby Rose on tässäkin lepakkona (kuten oli myös OitNB:ssä, hah) niin annetaan hetken mahdollisuus.

Huomenna pelaan vähän pitempään ja isommalla volyymilla niin tulee enemmän pisteitä =)
Liitteet
pyt1.png
pyt1.png (84.71 KIB) Katsottu 2453 kertaa
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja dulle11 » 09.10.2019 7:37

Grindikuuri on lopulta startannut. :) Ja töiden lopettaminen on aina hyvä päätös jos se on mahdollista. Mutta etenkin kun elät sinkkumiehenä eikä susta oo riippuvaisia myös kolmannet osapuolet, kuten vaimo ja lapset, niin mikä ettei. Kyllä sieltä oravanpyörästä kuitenkin aina paikka löytyy tarpeen vaatiessa.

Ei muuta ku tsemppiä ja toivottavasti nähdään hyvät nousut ja eläväinen blogi! :beer2:
dulle11

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 09.10.2019 11:07

Laskeskelin tässä tän hetken rollin. 899,12 eurosta saa lähteä kasvattelemaan ja ei ole mitään kiirettä depota lisää. Pankkitileillä on sen verran, että pärjäilee hyvän aikaa ja töistä on vielä tulossa lopputiliä arviolta 1600-1700 euroa niin sillä voi maksaa kaikki laskut joita ei enää edes ole kuin muutamat normit (sähkö, vesi, netti, puhelin) maksamatta ja jää riittävästi elämiseen sen jälkeen ihan kohtuulliseksi aikaa ja voi täydennellä pelitilejä sitä mukaa kun joku kuivuu. Ei mulla näin hyvä tilanne ole rollien ja laskujen kanssa ollu ainakaan pariin vuoteen sillon kun olen ollu pelkän pokerin varassa. Tietysti täytyy jaksaa grindata voitollista pokeria mielellään suht täyttä työviikkoa, että se tilanne pysyykin hyvänä ja paranee edelleen. Tänään pitäis saada hoidettua viimeiset asiat entisen työpaikan kanssa ja sen jälkeen ei tarvitse miettiä niitä asioita. Lopputili tulee ilmeisesti ens viikon alussa. Ai niin ja saatan hankkia sen PT4:n jo tänään. Hankin sen ihan joka tapauksessa tällä viikolla.
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 09.10.2019 17:08

Päivän ainoa veto kympillä Hermes-KeuPa 2 Nordicbetiltä kertoimella 2,80 (missasin hieman 2,85) ja kun emmä oikeesti niin tuosta trophy huntista nyt jaksa välittää jos ei sit ala ihan sairasta tahtia napsumaan pyttyjä niin voisin tän illan grindata hieman pienempää, mutta myös pienivarianssisempaa, odotusarvoista tuottoa kun pääsen aloittamaan vasta noin tunnin päästä ja oon melko väsynyt niin en taida tänään jaksaa pitkää sessiota. Huomiselle ei oo muita suunnitelmia kuin joko lenkki tai sali niin melko varmasti turnauksia. Tänään vedän träkkäämättömillä saiteilla ja huomenna ostan sit turnaussessioon PT4:n ja käytän jonkin verran aikaa siihen tutustumiseen. Kaikki työhön liittyvät jutut sain hoidettua tänään, mutta lopputili ei ehdikään vielä ens viikon alkuun vaan tulee vasta kuun lopussa, mutta sillä nyt ei sinänsä ole mitään väliä mun toimeentulon kannalta. Pääasia, että tulee joskus.

edit: Oli 3 dollarin freebet 888:lle. Heitin vaan ihan jotain mihin tulis kohtuullinen kerroin niin laitoin kolme vierasvoittoo ens yölle änäriin.
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 09.10.2019 22:17

No joo, no joo.. Eilen oli hyvä fiilis grindata, mut tänään ei sit oikein ollukaan niin 3,5 tuntia vain käteispelejä ja noin 40 euroa miinusta kun oli hyvin setuppien värittämä päivä. Huomenna erittäin todennäköisesti pitempi turnaussessio. Ostin kuitenkin jo sit äsken PT4:n ja mennään hudin kans lähes defaultti asetuksilla alkuun ja säädän siitä sit käytössä pikku hiljaa sopivammaks ja lisäilen tarpeellisimpia statseja. Nyt vois ehkä katsoa jonkun leffan ja sit zzz.

edittii… Olipahan melkoinen leffa taas tuo uus Rob Zombien 3 from Hell. Muutama viikko sitten ilmestynyt jatko-osa House of 1000 Corpsesille ja Devil's Rejectsille jotka ilmestyivät 14 ja 16 vuotta sitten. En spoilaa mitään vaikka se ei sinänsä leffanautintoa tämän kohdalla pilaisikaan, mutta tämän yön leffaknoppina semmoinen huomio, että leffassa mukana oleva Captain Spauldingia näyttelevä Sid Haig (oikealta nimeltään Sidney Eddie Mosesian) menehtyi vain tasan viikko elokuvan dvd-ensi-illan jälkeen 80-vuotiaana. Rip Spaulding ja jos tykkää Robin leffoista niin kyllä tämäkin kannattaa katsoa. Myös Prison Breakissa oleellisessa roolissa olevaa vanginvartijaa, Brad Bellickiä, näyttelevä Wade Williams oli minusta varsin nokkela lisä vanginvartijan rooliin tähän elokuvaan. Toki Wade näyttelee vanginvartijaa vähän joka paikassa (mm. myös Venomissa ja Yön Ritarin Paluussa) mutta jotenkin se jaksaa edelleen hymyilyttää, että Brad Bellick on sit näköjään taas saanu siirron :P Päätän tämän yön leffatrivian tähän ja menen näkemään unta Sheri Moon Zombiesta. Se on edelleen jollain kierolla tavalla aika hottis muikkeli vaikka täyttääkin ensi vuonna jo 50 vuotta. Panisin.
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Doofus » 10.10.2019 6:19

Mistä katsoit ton 3 From Hellin vai leffaanko tullut?
Doofus

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 10.10.2019 9:54

Doofus kirjoitti:Mistä katsoit ton 3 From Hellin vai leffaanko tullut?

Mitään piratismiahan emme toki suosittele, mutta inttervepistä löytyy hyvin monia kanavia uusien leffojen katsomiseen ja niitä voi löytää esim. sellaisella vähemmän tunnetulla hakuhärpäkkeellä kuin "Google" ;-)
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Doofus » 10.10.2019 10:25

Tjaah vähemmän yllättävä vastaus. :-D Aattelin josko olis pärähtänyt suoraan dvd:lle/striimipalveluihin kun ei noi Zombien leffat mitään kassamenestyksiä oo ollu. Pitää katsastaa jahka tulee vastaan.
Doofus

EdellinenSeuraava

Palaa alueelle Blogit