365 Days A Year I Make You Swallow #Laitetaan Nielee

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit

Re: 365 Days A Year I Make You Swallow #Laitetaan Nielee

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 08.10.2019 2:21

DAY 281/365
Tänää 7h 15min ja 28kpl turnauksia. Viikonlopun penkkiurheiluvalvomiset näky kyllä tänää pelissä ja meinasi hermostuaki omaan paskuutee mut sit kuiteki tajusi et ihan turhaan hermoilla ku tiesin etukäteen et en oo täysin vireessä, myös zarkoun blogikirjotuksen lukeminen avas/autto asiaa. Ei ny mitää maxikaameeta mut koko ajan jotai huolimattomuusvirheitä esim toi ipokan rebuy ni menin avaa 10bb stäkillä ku olis pitäny joko openfold tai limppaa ja sit menettii merkkei ja sit mentii jollai paskal sisää ja seittemäs. 55omania oli jännärinä mut hyyty sijalle 13, 25 ku oli jälel olin toisena merkeis,sen jälkee ei mikää sujunu ja lopulta 13/13 tilanteessa kallet vs naulat pihalle. Myös keskittyminen oli aika paskaa mut sitähä se on sit ku ei oo valmistautumiset eli unet yms menny iha nappiin.

Kuiteski ihan hyvin saatii endgamei kasaan, aika monta finaalii, yks kutossija,,yks nelossija ja sit kolme kakkosijaa, eka oli 300k vs 600k stäkki ja värinveto vs setti ja ei osuttu, sit toinen oli tasatilantees ggpokeril israeli poikaa vs joka veti 12.5pinnase turnil sisää ja riverillä sille napsu, meinas käydä silti hyvät jäi 4,8k merkkii jotka tuplattiin kerran ja sit vihulta katkes netti ja kunnes se oli takas oltii melkein tasois. Toki eka käsi siihe ku tulee takas se lyö kylkeen ja luulen et se on tiltis ja painan kallet ni sie on naulat :lol:
Kolmas huppi oli 12k vs 300k joten siin eit ehtävis mitää,tosi itse finaalin pelasi paskasti.

No ei se mitää omahabeach winalta meni maalii ja sieltä saatiin pyttykäinen, 22monster series tosi runin puolesta jäi vituttaa ku 16 jälel ja 1,7k olis ollu pytty ja hyyty sijalle 16 ku naulat vs rundown käsi pre sisää ja toki paskuus palkitaa ja meille jää 5bb jotka meen jollain en muista millä ja out.

Olisha sitä paremmal pelil varmaan mahkui ollu useempaanki pisteesee mut otetaa ne mitä saadaan.Oon mä joskus huonol rytmil paskemminki vetäny.
trophy nr 27 olkaa hyvä 1,5pojoo
Kuva

lobbystä en kerenny kuvaa saamaan ni hain tournaumetn iideel ja tässä ny ainaki näkyy selvästi kaikki tiedot
Kuva

Pikkupaskoi ei ollu ku yks 2.2taalan josta saa aina 3pojoo jos pytyttää ku siihe tulee yli 700 pelaajaa muute oli perus 5.5-55 taalan turneita.

Joskus juhlittu synttäreitä muutenki ku töitä tekemällä, pääti vuokraa palju kaverin pihaa launtaille ja launtai on sit mukinottopäivä.
Jotenki pitäs ny päästä toho liikuntaa käsiks taas ja parempaan ruokavalioo, vittu nää asiat on mulle nykyään vaikeeta, mä ymmärrä viimevuoden ku ei ollu vie cpap laitetta ni ei yksinkertasesti ollu energiaa yhtään mihinkää mut nyt ei pitäs olla tekosyitä perkele. Joku vitun sakkorangaistus blogiseuranta pitäs ottaa toho.
Jätän asiaa hautuu pariks päivää kunnes keksin jonku ratkasu.

28kpl siis turneita 7h15min binit 543,19 palautukset 1183,96=+640,77

Pisteitä ja purppuraa,vittuako sitä kitisemään nätti maanantai :boxing: .

Kiitos taas striimiseuraajille mukavasti oli porukkaa näin maanantaiks mestoilla.Mahtu jopa yks trolliki mukaan, eka striimitrolli tienattu boom 8-) Otetaa taas piakkoin uusiks.
Pokerman82

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 08.10.2019 4:14

Löin hätäpäissää twitchates skinner eichel reinhart 1-3 maalia ja ainoastaa skinner teki ja -95 noihi(nää on niit mihi montuttaa nätisti jos ei oo ylikerroin ja ihan muutenki varianssi aika julmaa.Ongelmana vaan se et bet365 löytyy noihi kahtee ja 3 maalii iha räikeitä ylikertoimia kuten näköjää myös blokkeihi ja laukauksii,en tiiä kuka sie kännis niit välil tekee ja joutuu ottaa niit mukaan,tosin gämblee nää on myönnän. Ens yönä lyön kahdeksan kohteen kierroksee blokkei ja laukauksia ja tutkailen löytyykö mitää hyvää maalintekijäkerrointa sellast jengii vs millä paska moke.Jäi noist viimeviikon änäreist ylhäälle ja jätin ne ylhääl olevat varat betsisaitille mis lyön änärii ja jos ne menee ni lisää en talleta änäriä varten.Laitan betseistä kuukausrapsaan kaikki mitä lyöny tänä syksynä ja siitä eteenpäin seurannan kuukausrapsaan aina.

Jefubetseis luen aina ton ylikertoimen ketju ja jos sie jotai semmost mihi haluu ottaa riskiä esim tänä sunnuntaina oli jaxpelii over 39 ja atlanta pelii over 49,5 ni löin tuplana jokaosu. Teedeetekijöitä teen yleensä 3-5 kohteen lappui ja uskallan niihi panostaa koska tulee pelattuu fantasyy ja seurattua lajia aktiivisesti ja noide osumatarkkuus on paljon isompaa ku änäris koska jefus jos on ykkösrb/wr ni ne saa eniten targettei, joo saa änäriski parhaimmat enemmä peliaikaa ku huonommat mut ei käänny ihan samassa suhtees tehoiks kuten jefus lol. Kattoo vaan aina et mimmone juoksu tai heittopuolustus vastassa. Viimekiekka oli aika paska matchupeilta ja olis pitäny jättää välii mut en jättäny ja sillo hävisi 260. Siis gameweek 4. Nyt oli taas hyviä matchuppei ja aika hyvin osuki tai siis tosihyvin.

Sit vedän aina läpäl jonku tuplateedeetekijä rekan 4-5 kohdetta jolla jahdetaa megaa :-D ja laitetaan tuplista eteenpäin, viime kiekal en tehny mut nyt kiekal week 5 tein ja makso 155 euroo lappu ja tupla osu ja tuli 450. Kerran viikos ku tällää ni siihe ei kuole ja saa mukavat matsijännärit.

Tässä so far tän kaude änärit joissa en usko jääväni voitolle ja heti ku meen breikkii lopetan ne paskat.
Jefubetseis jäin toissakaudellaki voitolle,viime kaudel en jääny ku menin änäriboikki.

Nhl eka yö +268, toka yö +375, kolmas yö +359,33 neljäs yö -233,96 ja nyt viides yö -97= total +671,37€
Ainut mitä mieti et noi blokkibetsit voi olla kannattavia jatkossaki jos niihi löytyy samanlaisia kertoimia ku tähän asti. Pitäs osaa vaa jättää noi maalintekijät rauhaa ellei ihan älytöntä helmee löydy.

Jefubetsit NFL Week 1+928 teedeetekijöillä Week 2 +125 perusvoittajaveikkauksilla Week 3-223,9 teedeetekijöillä Week 4 -281 teedeteekijöillä sekä voittajaveikkauksilla Week 5 +2744,66 teedeetekijöillä ja overituplal tuli vajaa 400. =Total +3292,76

Valioliigaa en oo koskenu ku manupeleihi jännärit ja ne on +25.

Kotiuti tonnit vittuu ja jäti muutaman satku vaan pelitilille bookkerisaiteille ettei käy änärin kans mitää isompaa vahinkoo.

Multa joku kysy noist betseist ni siks laitoin vaan tän postauksen.
Pokerman82

ViestiKirjoittaja Puuraketti » 08.10.2019 12:26

Pokerman82 kirjoitti:Jotenki pitäs ny päästä toho liikuntaa käsiks taas ja parempaan ruokavalioo, vittu nää asiat on mulle nykyään vaikeeta, mä ymmärrä viimevuoden ku ei ollu vie cpap laitetta ni ei yksinkertasesti ollu energiaa yhtään mihinkää mut nyt ei pitäs olla tekosyitä perkele. Joku vitun sakkorangaistus blogiseuranta pitäs ottaa toho.

Nyt kun pelit ja betsit ovat sujuneet hienosti, niin kassasta voisi kenties sijoittaa laadukkaaseen kävelymattoon ja näin saada liikunnan aloitettua samalla kun pelailee pelejä. Kelit ovat heikkenemään päin, ja huonot kelit ovat tunnetusti mitä mainioin tekosyy olla lähtemättä lenkille. Sisällä ei kuitenkaan kelit ole esteenä, ja extrabonuksena voit yhdistää vaikka sit'n'go-pelit sekä kävelyn mikäli et halua turnauksia kävellen pelailla :) Tietenkin tuolla on myös jälleenmyyntiarvoa, eli jos et jostain syystä innostukaan kävelemään pelailun lomassa, niin tuosta saa kuitenkin osan investoinnista takaisin. Vuoden salikortista ei saa muuta kuin vitutuksen jos salilla käy vuoden aikana luokkaa x10.

Tuossa tulee käveltyä ihan huomaamattaan kun tekee töitä tai vaikkapa katselee telkkaria. Moottoritonta rimpulaa ei sitten kannata ostaa, mutta sellainen moottoroitu malli, jonka saa vaikka sängyn alle säilöttyä on kyllä varsin kätevä kapistus. Tuo alemmas linkkaamani sitten vaatii kaverikseen pöydän jonka korkeutta voi säätää sopivaksi. Kaipa niitä on jollain tasollakin olemassa valmiiksi?

Esimerkiksi linkin mukainen WalkRo on kätevä: https://www.kuntokauppa.fi/kavelymatto- ... oon-walkro (ei kytköksiä - esimerkkinä vain hyvästä laitoksesta).
Puuraketti

ViestiKirjoittaja LongJohn » 08.10.2019 18:02

Pokerman82 kirjoitti:Jotenki pitäs ny päästä toho liikuntaa käsiks taas ja parempaan ruokavalioo, vittu nää asiat on mulle nykyään vaikeeta, mä ymmärrä viimevuoden ku ei ollu vie cpap laitetta ni ei yksinkertasesti ollu energiaa yhtään mihinkää mut nyt ei pitäs olla tekosyitä perkele. Joku vitun sakkorangaistus blogiseuranta pitäs ottaa toho.

Oletko pitänyt ruokapäiväkirjaa? Nykyään on monia appeja, joiden avulla aika helposti kirjaa ateriat ja saapi yhteenvedot kaloreista ja rasvoista, hiilihydraateista ja proteiineista. ite oon käyttänyt fatsecret'tiä ja Samsung Health'ia, jotka on ilmaisia. KissMyBass on kehunut sulamoa, joka on maksullinen.
Itellä ainakin, kun jonkun aikaa kirjailin ja tutkin ravintosisältöjä, niin oli helppo skipata "ylimääräistä" ja epätervellistä ruokavaliosta. En sitten vaan osta kaupasta semmoisia "huonoja" ruoka-aineita.
LongJohn

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 08.10.2019 18:08

LongJohn kirjoitti:

Oletko pitänyt ruokapäiväkirjaa? Nykyään on monia appeja, joiden avulla aika helposti kirjaa ateriat ja saapi yhteenvedot kaloreista ja rasvoista, hiilihydraateista ja proteiineista. ite oon käyttänyt fatsecret'tiä ja Samsung Health'ia, jotka on ilmaisia. KissMyBass on kehunut sulamoa, joka on maksullinen.
Itellä ainakin, kun jonkun aikaa kirjailin ja tutkin ravintosisältöjä, niin oli helppo skipata "ylimääräistä" ja epätervellistä ruokavaliosta. En sitten vaan osta kaupasta semmoisia "huonoja" ruoka-aineita.

Ostin ton sulamon kissi kehotuksesta mutta en oo nyt sitä käyttäny ku en oo yrittäny edes syödä hyvi.
Pokerman82

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 08.10.2019 18:19

Nyt on sen verta rytmit siirtyny myöhäselle ja tuntee oikein et tänää pitäs jättää välii ni vedetää käteistä pitkästä aikaa tunnin pari ja striimaten. Katotaa osataako ees puoliakaa niistä olemattomista säännöistä mitä muka vie kesäl osattiin.

https://www.twitch.tv/laitoinnielee Sit lähtee, tervetuloa, striimataan toho yhdeksää asti ni ei mee päällekkäin psivuje kans.
Pokerman82

ViestiKirjoittaja Pokrec » 08.10.2019 18:32

Kerros nyt sit pari erilaista sääntöä käteis-Omahaan, verrattuna turnauspelaamiseen, kun noin mainitsit...jos jaksat.

Edit. Siis sitten kun tuut paskalta...

T: Omaha-paisti
Viimeksi muokannut Pokrec päivämäärä 08.10.2019 20:02, muokattu yhteensä 1 kerran
Pokrec

ViestiKirjoittaja peteyy » 08.10.2019 19:54

Nielijä pisti pillit pussiin. Validi syy -> https://clips.twitch.tv/IncredulousSarcasticCourgetteTwitchRPG
"Who me?"
peteyy

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 08.10.2019 20:05

Megalol

DAY 281/365

1h20min vedettii plo50 ja alkuu meni hyvi mut sit loppuu muutama perseily. 3 ekaa alliniä hävitii eeltäpäin israeli ja vietnamin vahvistusta pokerimaailmalle vastaan ja sit lahjotettii ite suomalaiselle nauloil stäkki, 3bettasi sbstä AAxx flop T85r lyön maksu, turn 5 lyön maksu,river 4, mun mielestä riverille asti ihan ok mut miks vitus lyön riveri,käännän turhaan bluffiks kättä ku mikää heikompi ei maksa. Sit 3bettasi A8T9s ja maksoin 4beti siinä toinen, ja kolmas oli ku 4bettasi 70bb stäki akoilla sisää.

-217,32 maksoi tämä leikki.

Huomenna 17.30 hammaslääkäri ja jos ei mitää hirveitä särkyjä sen jälkeen niin sit turnausehtoo.
Pokerman82

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 08.10.2019 20:06

Pokrec kirjoitti:Kerros nyt sit pari erilaista sääntöä käteis-Omahaan, verrattuna turnauspelaamiseen, kun noin mainitsit...jos jaksat.

Edit. Siis sitten kun tuut paskalta...

T: Omaha-paisti

Pelaa 60 pinnaa käsiä joka positiosta vähemmä ku mä turnauksissa, pelaa 20 pinnaa käsiä vähemmä ku joka positiosta ku mä käteisessä. SIinä on hyvä alku :-D
Pokerman82

ViestiKirjoittaja Detru » 08.10.2019 20:22

Pokerman82 kirjoitti:Pelaa 60 pinnaa käsiä joka positiosta vähemmä ku mä turnauksissa,

Yritin tätä taktiikkaa ja oon saanu seurata sun pyttyjuhlia melkein kaikissa Omahaturnauksissa viimesen reilun kuukauden :oops3:
Discord: Detru
Twitter: @J_Solja
Detru

Käyttäjän avatar
Moderaattori

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 08.10.2019 23:35

Bet 365 vissii antanu fudut blokkikertoimien laskijalle ku ei ollu kohteitä tän yön kiekkaan :lol: Perkele
Pokerman82

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 09.10.2019 4:45

Ei vittu masennellu joku 4 tuntii sohval joku YouTube Best lovesongsit soittolista menos hahah. Sit kuuli farssilt et tempparikausi uus menos, miten vitus voinu missaa ton. No ei oo paljoo tullu katteltuu muuta pokeri lisäks ku urheilua. Ens yönä siis pelien päälle tempparimaratooni käyntiin.

Ei kyllä se Esko ny huijasi, mitää vie alkanu ole.

Eikö tänää alkaa, mut plussa vissii pari jakso jo näkyy vai en mä tiiä menin jo sekasi
Pokerman82

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 09.10.2019 7:12

Sanon tän varmaan kolmannen kerran mut Deuce HBO:lta. Lajityypissään paras.

Päätin muuten et mun englanninkielinen uus nimi on Angel. BOOM omistan kaikkien nimet
Pokerman82

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 09.10.2019 21:52

282/365
Rockklassikko yö sekä penkkiurheilu vaikuttanu ny vähä ikävästi et menny aamusel reissun jälkee nukkuu ni tää uni ihan paskaa.Väsytti vitusti tänää ja aatteli et sit vedetää väsyneenä,rekkasi normi seti mut tipuin heti alkuun kahdesta 55 taalanturneest,toisesta biitil toisesta 2nutsuoral joka olis pitäny kippaa. Aloin sit unrekkaa mitä kerkesi 15kpl ja 14kappaleesta oli runi takia jäljellä enää viis ni pari jotai pientä siin arvottii aika nopee mut sit kaks jäi eloo hyvis joista toinen oli 33bountyhunter jonka runannu viimeaikoina päinvittua ja niin tälläki kertaa. 5.5taala rebuy starsil silti dominoitii pyttyyn joten vaik vähä tappiolle jäätii ni saatii ees pisteitä mikä oli kyl max suoritus tänää.

3h40min peliä ja 14kpl turnauksia binit 267,29 palautukset 185,6= -81,69

Kuva

Nyt lepoo ja toivottavasti unta viide aikohi ni sit huomen kunno sessio
Pokerman82

EdellinenSeuraava

Palaa alueelle Blogit