365 Days A Year I Make You Swallow #Laitetaan Nielee

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit

Re: 365 Days A Year I Make You Swallow #Laitetaan Nielee

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 04.11.2019 2:52

kauheekarras kirjoitti:Hienoo matkarapsaa. Kuvista tulee nälkä. Onneks on Moskovanpataa jääkaapissa, ni ei tartte snagarille lähtee. Streemii tulille vaan!

Kiitos (h)

DAY jotaenoletarkistanu/365

Tää viikonloppu meni kyl täysi reisille, masennellu ja kattellu töllöö ja betsaillu jotka aiheuttaa toki ensimmäisen olotilan.Pelasin tänää kokonaista 26min freerollin verran.
Sit lähdin kävelee kauppaan ostaan paskaa ja kattonu koko ehtoon netflixii. Voittajan valinta. No eipä voi kattoo ku peiliin taas.
Energiatasot ihan kaikkeen ihan nollissa, mikää ei kiinnosta hevonvitun vertaa. Perus itsesääli menos.
Lataillaas akkuja vie tää yö ja katotaa jos huomenna järki voittais ja sais vaikka ittestänsä jotain irti.
Pokerman82

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 05.11.2019 2:46

DAYJOTAENOLETARKISTANU/365
Nukuin pitkälle päivää ja sit makasi vaan sohvalla ja illasta uudestaa maate ja heräsi puoliltaöin ni aloti pikkupaskat 9 ompputurnausta ja 2teksua.
Yks ompuist oli 22 hyperbouynty jossa 12 rahoille ja 12s oltiin, AAKJ 3bet 276kstäkil niin et 100k jää taakse ja flop Q89 ja siihe loput ja vihulla KK7T, turn 8 ja river se vitun kutonen.
Sit yks omppu rahoille winalta.
1,5taalan hyper kans sijalle 9 ku hieno mies kahdesti vetää ohi.rahasija siitäsiis.
Toinen teksuista hyyty sijalle 11 ku kuus rahoille, JJ vs KK pre 3bettinä sisää.
Toinen teksu ui sit finaalii ja kolmas sija.

11kpl turnauksia binit 57,99 palautukset 71,32=+13,33

Kokeillaa ny jos huomenna sais ryhdistäydyttyä ja taas tota mentaalipuolta kans vähä paremmaks ni saatas kunno sessio huomenna aikaseks.
Pokerman82

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 06.11.2019 2:10

DAY 309/365
Eilen tosiaan 2h45min peliä.Tänää 3h45min
Tänää iha koomas,nukahdi aamu puokymmenen ja heräsi jo yhdeltä enkä nukkunu enää ja aloti kymmenelt illal pelaa silmät ristis ja pelitaso sen mukanen.
25kpl turnauksia binit 207,53 palautukset 327,41=+119,88

Saatii sentää kisaa yks pikkupaska, parempaaki ois tänää ollu mahkut jos olis vaan vähä paremmas tikis.
trophy nr 34
Kuva

Kuukausrapsa tulee heti ku saan itteni kasattua ja viittin alkaa jotai tekeen muutaki ku sohval oloo.
Pokerman82

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 07.11.2019 2:08

DAY 310/365
Tänää oli ihan ok päivä jo. Heräsi yhden mais ja neljän jälkee aamuyöstä sain jo nukuttuaki. Pelitki kulki ihan jees mut menin sit tekeen tos fantasticfouris sellase vitu munaukset et oksat pois.Stäkit mulla 350k, kolmannel 100k ja tällä reilu 350k ku avaa napilta ja mä 3bettaan 786Qds 50k ja tää maksaa, flop 742fd, painan vahingossa potin 100k ku oli actionia toises pöydäs ja meen sit maksaan 200k vie allin. Toi potitus tuli vahingos maksu ei, olin jotenki lämmöis vihuu ku se vaan makselee koko ajan eikä kippaa mitää. No siel on KQT4 värinvedolla joten huonois ollaa mut ei täysin kuollut, turn kuiteki K ja haaveet spessupytystä jäi taas unholaan. Tää on hirvee apina mun seläs kyl ollu tän kisan ajan tää kyseinen turnee, nytki oli koko ajan peli kuosis kunnes sit yhtäkkii järjetön spew :x .

Onko pelipäivää jolloin turnaukset ei vituttais?

Pääsi pelaan es 100euro ompun ku voiti satlasta 20eurolla lipun, vitun ikävästi vaan päätty, maniackala joka joutunu shortiks avaa 5900 stäkil potin napilta ja 65kstäkki maksaa sbstä ja mulla A567ds ja 26k ja potitan 6k ja nappi maksaa ittensä allin ja sb maksaa, flop ihan jees 66K, lyön 5k 18k posaa ja sb laittaa mut allin,maksan siellä T876 eli kuus outtia vihulla ja sehä napsuu.

Kuiteski pari pyttyä kisaan saatii joten ei ihan maximaalinen vitutus vaikka toki oma paskuus vituttaa aina maximaalisesti ku menin ton 3pistee pönikä kusee.

Trophy 35 ja sen lobby
Kuva
Kuva

Trophy numero 36
Kuva

Beat the Pro teksuki kulki tänää ihan hyvin kunnes olybetpll eli probountypelaaja paino hero pihalle turnauksesta. Tai shortiks, mulla 14k ja avaan oliko se 280 vai 420 en nyt ihan muista, mut olybetpll painaa bbstä 13kstäkin suoraa allin ja mulla kongit kädes ja myhäilen tyytyväisenä että bountyt vaan napsuu \:D/
No se kääntää naulat sieltä ja hymy hyyty äkkiä :-# ](*,) :lol:

Turnauksia tänään 7h5min 31kpl binit 391,87 Palautukset 705,86= +313,99

Ois siel tänää ollu muutamis paikkaa enemmä tosiaa tarjolla mut omaan paskuutee kaatu.

Tänää kuiteki aamukahvi jälkeen kävin ulkona reippailemas ja jos nyt jatkos saisi tän yleise fiilikse paraneen ja jaksan liikkua ja syödä hyvin ja pitää noi unet balanssissa ni eiköhä noi spewaamisetki vähene. Rutiinit vaan kuntoo.
Jatketaa huomenna harjotuksia. GL GG GN
Pokerman82

ViestiKirjoittaja Puuraketti » 07.11.2019 10:12

Koska on suunnitelmissa streamailla seuraavan kerran?
Puuraketti

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 07.11.2019 17:20

Puuraketti kirjoitti:Koska on suunnitelmissa streamailla seuraavan kerran?

Moi, mitää tarkkaa ajankohtaa en osaa nyt atm sanoa. Oon ollu vähä synkistelyfiiliksis lontooreissu jälkeen ja en haluu tämmösis olotilois striimaa ku ei siitä sit nauti katsoja sen enempää ku striimaajakaa.

Kunhan ny saan itteni vähä pirteemmäks ja ei aina tunnu yhtä paskalta ku tänää ku herää ni laitetaan toki heti sit striimit kehiin
Pokerman82

ViestiKirjoittaja sharkie » 07.11.2019 17:34

Siinähän se synkkyys häviää kun vähän sosiaalisoituu striimatessa
sharkie

Pokerisivut - striimaaja

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 07.11.2019 19:26

mitä vittua, freebuy spessu alkanu seittemältäjo. Sie on ollu tavallista helpompi pytty ku 11 pelaajaa vaan,todennäkölsesti joku muuki missannu muuttuneen ajankohdan.ffs
Pokerman82

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 07.11.2019 19:31

sharkie kirjoitti:Siinähän se synkkyys häviää kun vähän sosiaalisoituu striimatessa

Rasti seinää, jopa semipositiivinen viesti :-D

Tottaha se tuoki toki on.
Pokerman82

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 08.11.2019 2:34

312/365
Tänää ei menny unen puolesta iha nappii ku heräsi kymmene jälkee kuselle ja en saanu unen pääst enää kii,oti sit vie pari tunni päikkärit iltapäivästä. Sain kuiteki pienen happihyppely käytyy tehtyy enne pelejä.
Kyl on raskasta aikaa tää syksy, tää vitun pimeys vie kyl kaikki mehut kaiken muun paskan lisäks.
Tuntuu et ei yhtää ylimääräst energiaa, tänääki pakoti itteni ulos mut positiivista et lopputulos oli huomattavasti parempi olo joten johtopäätöksenhän tästä voisi vetää että se liikunta piristää myös mieltä.

Vähä nihkeetä runia tänää, muutamat finaalipöydät kaatu sijoille 4-6 ja ku näis omppukarkelois ne ei juurikaa maksa. Yks pyttyräinen nyt kuitekin kisaan saatiin joten ei ihan hukkaan päivä sentäs. Back to back pytty

trophy nr 37
Kuva

7h 13min tänää 30kpl binit 388,98 Palautukset 265,18= -123,8

Ens viikol viimestää striimataa, ehkä jo launtaina. Mennää ny vähä tän fiiliksen mukaan.
Pokerman82

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 09.11.2019 4:41

DAY 313/365
Tänää taas pieni lenkki ennen pelejä ja grindit suju alkuun ihan mukavasti, tosi spewasi pari turneeta mistä ois pitäny vähintää rahastaa. Oti kuiteki pari pyttyä mut sit loput runas kaikki päin sitä itteensä ja rahallinen tulos oli taas paskaa.

trophy 38 ja sen lobbby, toissapäivänä voitettii tää sama
Kuva
Kuva

Back to back pyttyi on tullu mut en oo ennen voittanu kolmena päivänä samaa turnausta putkeen,mutta nyt on tehty sitten seki :yes:
Trophy 39
Kuva

8h peliä ja 32kpl turnauksia binit 434,05 ja palautukset 417,03= -17,02€
Pokerman82

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 10.11.2019 2:06

DAY 313/365
Tänää kyl nii paskaa peliä omalta osalta, oti lämmöt ku ei kiinnostanu vittuakaa. Unrekkasi melkein puolet turneista ja painoin aika monta meneen. Ne mitkä sattu olee hyvis yriti pelaa loppuu . Winal nii paska taso et ei pystyny paskanakaa päivänä jättää pytyttämättä.

6h 45min turnauksia 16kpl binit 193,02 palautukset 296,62= +103,6

trophy 40 ja sen lobby
Kuva
Kuva

Jatketaa huomenna.
Pokerman82

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 11.11.2019 6:12

DAY 314/365

Tänää vähä kevyempi setti ku menin nukkuun vast aamu ysin aikaa ni tuli nukuttua joku 5h paskaa päiväunta. Vietin sitte isänpäivää muksuje kans ja aloti kymmene jälkee vast pelaa ja pelasi vaan winalta 5turnausta ja partyltä puolenyön hyperit ja yhde unibeti joten 4h20min peliä ja 9kkpl turnauksia binit 119,72 palautukset 77,12 = -42,6

Meinas winan 30euro circus event runata pitkälle oli 91 rahoille ja olin sit 77s vaik oli hetki enne sitä top15 joukos merkeis, setti vs ylipari värinvedol vihulla 3samaa maata ja tottakai se väri tulee ja jään shortiks ja pian siitä pihalle. 4kilo pytty olis ollu, 772pelaajaa oli ni ois saanu vähä runaa paremmi.

Tänää sit isäinpäivää vietettii, kuudesta lapsesta tuli käymään 4kpl, nelosluokkalainen oli tiltannu kotonansa sisaruksiinsa ni oli repiny tekemänsä isänpäivälahjan lol. Eikä tullu käymää ollenkaa, kaksosista toisella laitto viesti et ei ylä-asteel tehty mitää ja sano ettei tuu ees käymää. Oli vissii taas ne päivät ku oli tolla vammailutuulella. No 4 muuta kuiteki tuli ja kaksosista toinen oli tehny kotona kauniin kortin ja muut oli tehny koulussa.

Tää pojan tekemä oli kyl kova, vittu mul ei oo minkäänäkösiä kädentaitoja ja kärsivällisyyttä muutenki kaikkeen näpertelyy tasan nolla.En tiedä sit kehen on tullu lol. Esimerkkinä tää 300e työtuoli mikä piti kokoo ni maksoin kaverin muijalle et tuli kokoon, siltäki meni joku alle tunti. Mä sanoin et mult ois menny viikko ja oisin heittäny roskii ku ei ois tullu valmista.

Mut joo siis tähä pojan tekemää lahjaa, oli tehny kortin mis ruudukko ja 8 adjektiivia minusta ja sit tämän pelin jonka pelinappulat tehny manulogoilla, vittu vähä nähny vaivaa, aika hieno fiilis tuli kyl (h)
Kuva
Kuva

Täs ruudukos oli adjektiivit: sohvaperuna,kiva,rakas,paras,hauska,ahkera, voittaja ja kuningas 8-)
Kysyin sit et miten voi olla ahkera ja sohvaperuna samalla? Vastas että ahkera siks ku teet joka ilta töitä :yes:
Kuningas, kyllä poika isänsä tuntee :-D
Kuva

Tyttöjen taideteoksia, ylempi nuorimmaise ja alempi kaksosista toisen tekemä sekä toinen kuva sen kortin kääntöpuoli
Kuva
Kuva

Kutosluokkalaisen kortti, meinas itku tulla tosta tekstistä mut ei viittiny lasten edes. Kortis lukee"Pieneen sydämeen ei paljon mahdu mutta sulla siellä on paljon tilaa" (h) Oli vie ostanu kahvikupi omil viikkorahoillansa :)
Kuva

Pojan kans sit pelattii rundi peliä ja ruvettii kattoo shitty vs lolpool ja opeti samalla et ainut jengi mitä vihataa enemmä ku shittyä on lolpool. No lolpool meni nopeesti 2-0 johtoo joten oli aika vaihtaa kanavaa. Ei sille minkää enää voi, jos eivät tee perinteistä sulamista ni tänä vuonna on pytty niide.

Isänpäivästä vielä sen verran et lapsena vihasin koko päivää, ala-asteella siis. Ku kaikki muut väsäs koko viikon kortteja ni mulla ei ollu ketää kelle väsätä. Nykyää tää on kyl ihan jees päivä josta tulee hyvä mieli.

Jos 4/6 lapsista ajattelee musta vielä aikuisenaki yhtä lämpimästi ni katon että oon onnistunu siinä missä oma äiti ei koskaan onnistunut, nimittäin siinä että lapset välittäisi vanhemmastaan ku pesästä lähtevät.
Isästä ny ei voi puhuu mitää, se oli juoppo luuseri jonka mutsi tajus jättää ennenku synnyin. En koskaan nähny sitä, tuli vaan 16 vuotiaana kirje kelasta jossa oli 600markan perintö sen kertyneest eläkkeestä mitä oli työssä ollessaan maksanu. Niit duunipaikkoi sit oliki kertyny, laskin siit kirjeest et 52 eri työpaikkaa ja työsuhde kesti aina ekaan tiliin asti, joko 2 viikkoo tai 4 viikkoo riippuen firmasta kummalla kaaval maksettii :-D Nauranu tota aina.
Mutsi valitti oman ittensä myös aina enne lapsia, tässä tapauksessa siis viinapullo ja väkivaltaset miehet.

Muistan vuonna 1992-1993 ku paettii mutsin kans kotoo ku juoppomiehensä alko riehuu ja käveltii talvipakkasel muutaman sadan metripäähä puhelinkopille. 3vuotta oli kestäny väkivaltaa himas, se alko aina joka viikonloppu, vihasin perjantaita yli kaiken. Tiesin mitä tapahtuu loppuillasta ku mutsi ja sen mies on tietyn kännivaiheen saavuttanut, tulee riitaa ja sit alko hakkaaminen ja jos mä menin kattoo ja auttaa äitii niiku joka kerta katoin ja menin ni mä sain oman osani. Oon tainnu näistä joskus kirjottaaki blogii.

Anyway tässä ny oli pointtiki eli mutsi oli tavannut sellase postinkantajan ammatis oleva tyypi joka asu veljiensä kanssa isänsä omakotitalossa vielä vaikka ikää oli 38v, tiesi siitä ja olin tavannu kerran ja tuntu mukavalta tyypiltä ni sanoin et soita sille. Mä olin jo nähny ja kokenu 10vuotiaasee asti nii paljon sellasta mitä kenenkää lapsen ei pitäs kokea joten olin sellanen pikkuaikune, olin elämän asias fiksumpi ku kukaan ikätovereista, kypsempi olosuhteide pakosta. Mutsi änkytti ensi vastaan ettei kehtaa tai jotain sellasta, sanoin et sit vaihtoehtona on palata tonne ja mä en haluais enää palata sinne itku kurkus. Se soitti sitte ja se johti siihe et mentiin sen luo yöks ja mun ei tarvinnu sen jälkeen lapsena enää kotona pelätä. Mutsi sai vihdoin rohkeutta jättää väkivaltanen paska ja sai rauhaa rakastavan miehen tilalle,muuttivat yhteen samaan asuntoo mis asuttii ja juoppokusipää joutu lähtee menee ku vuokrasopparis oli äitin nimi. Se mies oli myös ensimmäinen kenelle tein isänpäiväkortin 11 vuotiaana, enää ne päivät ei nii vituttanu.

Mutsiki rauhottu ja viinan kans ei läträtty enää samalla tavalla ku ennen ja se pysy viikonloppusi jossai rajoissa eikä edes jokaviikonloppu. Sit jostain käsittämättömästä syystä ku olin 18 se oli alkanu kulkeen baareis ilman tätä miestä kuka oli tarjonnu turvallise kodin meille ja viina vei ja johti eroon. Ku mä muuti slinnasta mulla ei ollu enää tän kyseise herra yhteistietoja puhelimes ja se on mua kaduttanut jälkeenpäin ku ois ollu kiva olla yhteydes jälkeenpäin ja kiittää et toi rauhan mun lapsuutee. En oo tätä antanu ikinä mutsille anteeks. Ei sillä että se olis ikinä mitää pyytänykää anteeks.

Ku mun lasten äiti oli mun luona ekan kerran viettämäs uutta vuotta, sen ensitapaaminen mun mutsin kans oli se ku lähdettii ettii sitä ulkoo pakkasest ku oli saanu just soitettua enneku sammu et hän on jossain, tuu auttaan. No käveltii mis aatteli et se vois olla ja käveltii ensi ohi mut löydettii lumihangest sammuneena ojan vieres, ku kannoin sen himaan ni alko huutaa perus kännijuoppohullu touhujansa. Vittu että hävetti.

En oo sen kans ollu enää aikuisiällä viimesee yli 5 vuotee missään tekemisissä. 10 vuotta sitte se oli ristiäisis mukana ku oli vissii taas hieman parempi jakso elämäs, sen jälkeen ei näkyny ja sanoin et saa tulla ku tulee selvinpäin kuten oli sillo ristiäisissä. No ei oo näkyny, lähetti mulle ku erosi 2014 et älä tule hänen haudalleen, sanoin et älä pelkää en oo tulossa. Sen jälkee en oo ite pitäny mitää yhteyttä, se on yrittäny muhu mut vastasi et oot valinnu ties. Nykyää se on 65v ja viel henki pihisee. Jos se tulis ja pyytäis anteeks edes jotaki ja sanois et haluu nähdä mun lapsia ni varmaan antaisin mahiksen. Mut sitä ei oo koskaan kiinnostanu se, se vetää marttyyri rooli ja lähettelee viestejä et ku jalat leikattii ku juopon kihtikintut on vähä heikos hapes. Sanoin et no tuleepaha kuntoo, sen jälkee ei onneks oo enää häirinny.

Mul on varsin menestyvä isoveli vaasas, jonka kans juteltii viimesyksynä et sitku toi heittää veivit ni käydää vaan kuoppaamas se ja thats it. Molemmat samoil linjoil tosta.

Se mua vituttaa ku kaveril oli äiti joka kuoli viimesyksynä syöpään vähä yli 50vuotiaana, ihminen joka eli terveellisen elämän ja muistan lämmöl lapsuudesta ku menin kaverii hakee perjantaina ni se ei päässy ulos koulu jälkee enneku oli matot tampattu ja kämppä imuroitu ja astiat laitettu tiskikoneesee. Sit sai viikkorahan.
Mun mutsi ei opettanu mulle noita taitoja, mä sain ennen tota hyvää miestä viikkorahani viemäl tyhjät kaljapullot kauppaan viikonlopu ryyppäämisten jälkeen. No osaanpa ainaki tienata lentoliput sinne prahaa jos ei niitä pokerista tule :-D

Ni sit tollanen vitun deeku joka koko vitun ikänsä vetäny viinaa joka ei koskaan oo välittäny lapsistaa ni vielki painaa tuo menemää eläkeiäs. Vittu, mäkää tuskin elän yhtä vanhaks ku se.

Joo tasan ei mee nallekarkit, lähti vähä isänpäivä postaus memorylanelle. Nykyää harvoin tulee nää asiat mielee mut tän päivä varjo puoli kuten myös äitienpäivänä ni tulee nää paskat mielee.

Halusi vaan nyt avautua ku rupes vituttaa ku kesken tän postauksen tuli noi asiat mieleen ni vähä karattii kyl aiheesta osittain, no helpotti sentäs.

Sitte positiivisii, tai no ekaks pakko sanoo et mua harmittaa et mä en oo striimannu lontoo reissu jälkeen. En oo vaan pystyny, mä tiedän et tää ny on vähä ämmämäistä puhella suomalaisena miehenä omista tuntemuksistaa, mut puhun silti koska mä en nyt varsinaisesti häpeä mitään kuten on varmaan hyvin tullu huomattua. Ku mä erosi 14 vuoden parisuhteen sekä perhe-elämän jälkeen ni mul kesti yli puolivuotta enneku totuin siihen hiljasuuteen. Ku tuli himaan ja avas oven ni se oli ku seinä mikä pamahti vastaan ku se hiljasuus oli käsin kosketeltavaa. Sillo aatteli että haluan olla pitkään yksin ja oonhan täs ny muutama vuosi oltu. Mutta nyt tänä vuonna mulle on tullu sellanen helveti yksinäinen olo, ja se ja monet muut ikävät asiat tänä vuonna on hiipiny ja ottanu musta taas otteen. Tää syksyn pimeys on iso osa varmasti miks tuntuu nyt tältä myös.
Mul on ihan helvetin hyvät ystävät, se ei oo siitä kiinni. Mut se et ku mä lopetan pelit yöllä kahde viiva neljän aikoihin ja mä meen toho sohvalle hetkeks kattoo töllöö enneku meen sänkyy ja siel ei oo ketää kelle kertoo yhtää mistään, tai aamulla ku herää. Torstai-perjantai välisenä yönä mä itkin ku joku vitun ämmä tunnin ennen ku nukahdin, päivällä ku mä heräsi ni mä olin tippalinssis ku kävin lenkillä. Ja mä vihaan tällästä, tällästä vitun itsesäälipaskaa. Mut en myöskää voi sille mitää mitä tunnen tai oon tuntenut jo pitkään ja viimeaikoina varsinkin. Lisäks täs kuiteki tuntee painetta koko ajan noist blokkiasioistaki et jos käy huonot ja ei pääsekää lähtee mihkää ja pelit oli sitte siinä, mitäs sitte tehdään. Tää on aina ollu mulle valinta tehdä tätä hommaa, en haluu tehä mitää muuta koskaan.

En todellakaa kaipaa entiseen, ei mulla ollu sillokaa siinä suhteessa ketää kelle puhua ja oon aivan sinut tiestä minkä valinnut. Sitä en tarkoita.
Vaan sitä että mä alan oleen valmis ettimään jotain uutta.

Mut sit siihe positiivisii jos joku on jaksanu lukea tänne asti. Yleensä ku oon allapäin haen kasan paskaa safkaa eli herkkuja, perjantaina ku kävin kaupas kehon joka solu huuti et osta karkkia,osta hampparia,osta sipsejä. Jotta tulee hetkellisesti parempi olo. En ostanu, joten jospa tää laihdutusprojektiki pikkuhiljaa tästä käynnistyy, viikon pääst avautuu se uimahalliki ni plääni käynnistää päivä tosiaa käppäilemäl hallille ja uida räväyttää sie jonki aikaa mitä jaksaa ja käppäillä takas.

Tällä viikol on muutamat lenkit tehty ja syöty terveellisemmin.
Pitää vaan odottaa et saa ittensä hyvää kuntoo ja muuttaa täst pikkukyläst pois jotta antaa itelle ees mahdollisuuden tavata joku kiinnostava ihminen jonka kanssa haluu jakaa ajatuksensa ja elämänsä.
Tässäki on se hyvä puoli et tääki on aika paljo itestä kiinni, sanoista tekoihin. :boxing:

Yritetää tällä viikol päästä myös sellasee olotilaa että on kiva näyttää omaa naamaansaki kamera edessä ni saadaa striimit tulille. Oon tykänny striimata, mul on ollu hauskaa ja ymmärtääkseni myös katsojilla.

Menipä ny vähä ämmäilyks mut joskus pitää ämmäillä. Blogin hyviä puolia. Itelle puhuminen on ollut aina helppoa, mulle on myös lapsesta asti sanottu et mulle on helppo puhua ja mua on helppo lähestyä. Tää on ehdottomasti ollu mun voimavara jolla oon selvinny vaikeistaki asioista suht tervejärkisenä.

Joo mut tulipaha muutama tunni pläjäytys ja avautuminen ja hypittii vähä aiheesta toiseenkin.Teki silti hyvää purkaa nää. Positiviivisia ajatuksia vaan ja terveellisiä valintoja ni eiköhä tää tästä lähde taas. Turha maalailla piruja seinille, mieluummi ottaa kaiken vastaan mitä tulee ja mennää niillä.

Ja vaikka nyt tuntuu paskalta, ni ens syksynä voi tuntua ihan toiselta ja voi olla et oon jossai paikassa missä viihdyn ja jos onni käy ni jonkun muun kanssa ku pelkästää iteksee.

Hymyä huulee ja kättä taskuu. Edit tulipas tahattomasti hauska, kättä taskuunha tarkottaa täs yhteydes runkkaamista, no sitä on tullu tehtyä :-D
Pokerman82

ViestiKirjoittaja Pokrec » 11.11.2019 6:41

Pus (h)
Pokrec

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 12.11.2019 0:30

DAY 315/365
Nyt kahtena päivänä menny vasta aamuysiltä nukkuu ni jäi tänääki pelit vajaamittaseks. Pelasi 2kpl turneita 2h15min kesti ja molemmista rahasijat, binit 14,45 ja palautukset 31,83=+17,4

Nyt vie 4h hereil ja sit maate ja huomenna taas täys tohina päälle.
Pokerman82

Edellinen

Palaa alueelle Blogit