dulle11 kirjoitti: ↑07 Joulu 2019, 02:25
En sano että olisit jäävi. Oikeestaan en itse juuri seuraa mitä politiikassa tapahtuu, mutta oletan että ne jotka seuraa on jollain tasolla itsekin mukana kantamassa kortta kekoon, jos on vara valittaa.
Tottakai se on virheellinen oletus, mutta blogiasi seuranneena oon saanu käsityksen, että oot kartalla suomen poliittisissa asioissa ja siksi kiinnostaa, että miten koet ite kantavasi kortesi kekoon tähän soppaan.
Mulla ei ole politiikkaa muuta kortta kekoon kantamas ku äänestysoikeuteni jonka olen käyttänyt. Sillä saan käsittääkseni valitusoikeuden.
En oo omasta mielestäni hetkeen jauhanut politiikasta, tänään kylläki heitin ton itsenäisyyspäivä kommentin ja ihan aiheesta. Avatkaa ny herranjumala ne ketkä ette ole avanneet silmänne ja kattokaa mikä sirkus tuolla on menossa. Siel on vihervassarihallitus jotka tekee mitä tahansa omien etujensa ja näkemyksiensä vuoksi eikä kansan.
Hallituksen tehtävä on pitää huolta oman valtionsa kansasta ei muiden valtioiden kansasta. Epäkohtia on tällä hetkellä aivan vitusti. Postauksen loppuun mainitsen niistä muutaman.
dulle11 kirjoitti: ↑07 Joulu 2019, 02:25
Monesti pokerinpelaajat tuppaavat ajattelevan fiksusti siinä, että kaikki veronmaksu kierretään verovapaiden saittien kautta, mutta silti otetaan tuet ja avustukset valtiolta ilolla vastaan. Ja samalla arvostellaan valtion yritysten päämääriä.
Mihinkä tämä yleistys perustuu? Itse tunnen kourallisen pokeria ammatikseen pelaavia eikä heistä ainakaan kukaan nosta valtion tukia. Mitä tulee verovapaisii saitteihi niin eta alueen pelintarjoajat tarjoaa lähemmäs mutulla yli 90 pinnaa nettipokerin markkinoista joten aika haasteellsta olis pelata muualla niin että siitä sais elannon revittyä, ainaki mtt pelaajana. Jos sul on kotikylällä kaks kauppaa mistä ostaa kori olutta,toisessa se maksaa 25euroa ja toisessa 20euroa. Tuskin meet ostaan sen kalliimman vaan sen takia että maksat enemmä veroja valtion kassaan siitä.
Ihan tekopyhää yrittää syyllistää pelaajia siitä että pelit ovat verottomat tai että me "valitaan" verottomat pelit. Eiköhä kaikki pelaa siel mis maksimoi odotusarvonsa. Se ei oo pelaajien vika että valtio on niin tyhmä että pitää kaiken keinoin pelimonopolistaan kiinni peliongelmaisten kustannuksella ja kirkkain silmin valehtelee huolehtivansa peliongelmaisista. Se ei myöskää oo pelaajien vika että valtio ei ymmärrä lisensoida pelimarkkinoita jotta saisi peliyhtiöiltä tuloja valtion kassaan.
Ja se pokerinpelaajien voittama raha tuhlataan täällä Suomessa ja raha on tullut ulkomailta joka on täysin uutta rahaa Suomen kiertoo josta osa menee moneen kertaan valtion kassaan tai suomalaisille yrittäjille. Kai tälläki joku arvo on.
Ja mä en politiikasta tiedä paljoakaan, mä tiedän vaan mitä mä nään silmilläni.
Niistä epäkohdista, onko oikein että vanhustenhuoltoon laitetaan miljoonia jotka eivät riitä läheskään ja vanhukset nukkuu omissa paskoissaan kun samaan aikaan syydetää vuositasolla miljardeja elintasopakolaisille?
Onko oikein että Suomessa leipäjonot kasvaa ja työttömyys kasvaa ja samaan aikaan vihervassarit haluaa tuoda halpatyövoimaa Suomeen?
Onko oikein valehdella Suomen kansalle päin naamaa ja vehkeillä ja tehdä omia päätöksiä kysymättä sitä hallitukselta?Case Haavisto Ja Rinne.
Onko oikein tuoda elintasopakolaisia Suomeen Suomen kansalaisten kustannuksella ja puhua humanitäärisestä maahanmuutosta?
Onko oikein tuoda pakolaisia Suomeen jotka ei sovellu tähän yhteiskuntaan ja raiskaa meidä naiset ja lapset ja eläävät elintasopakolaisena?
Onko oikein että meidä mielenterveuspalveluihi on puolen vuoden jonot ja meidä lapset ja nuoret ei saa apua mielenterveusongelmiinsa ajoissa koska ei ole rahaa kouluttaa ja työllistää ja rakentaa asianmukaisia paikkoja missä he saisivat apua. Mutta meillä on rahaa antaa elintasopakolaisille miljardi kaupalla vuositasolla?
Se on Suomen hallituksen vastuulla edellisen sekä nykyisen mitä on tapahtunut Oulussa, Helsingissä sekä monissa muissa paikoissa kuten esim täällä Kankaanpäässä kesällä raiskattiin lapsi Irakilaisen sian toimesta.
Annan hyvän esimerkin mitä tälle maalle on tapahtunut kiitos Sipilän ja tämän nykeisen hallituksen toimesta ja tulee tapahtumaan enimmissä määrin. Olin baarissa erään nuoren naisen kanssa joka opiskelee täällä, hän on kotosi uudesta kaupungista. Sano et paska paikka, kysyin miks, eiks se oo kaunis paikka?, sano että oli mut ei uskalla liikkuu iltasi enää pimeän aikaa yksin ku kappas kummaa elintasopakolaiset ahdistelee ja raiskaa sie tyttöjä/naisia.
Noita mestoja on nykyää jo aika monta.
Maalaisjärkee saa käyttää oli sit äänestäny mitä puoluetta tahansa.
Ja viimeseks tärkein pointti että miettikää mikä on Suomalaisen kansanedustajan tehtävä, tärkein ja ensisijainen tehtävä?
Näitä asioita mä arvostelen ja sillo ku oon kuus tulevaa veronmaksajaa tähä maaha tehnyt ja joudun niiden turvallisuuden takia pelkäämään niin arvostelen jatkossakin.
Ja sitäpaitsi kattokaa mikä pelleryhmä tuola nyt on, siellä valehdellaan ihan päin naamaa Suomalaisille juuri teille duunareille ylpeille veronmaksajille ja tehdään ihan mitä lystätään omien ideologisten tarkoitusperien ajamana ja juuri sinä maksat sen.
Joten jos jollaki meni nyt herneet nenää ku sanoin että en toivota hallitukselle itsenäisyyspäiviä vaan tein itseasias töitä sen sijaan et oisi kattonu yleltä pellejuhlia niin siinähä menee. Mä toivotan itsenäisyyspäivät niille Suomessa asuville ihmisille ketkä jakaa mun kanssa ne arvot että Suomessa eletää Suomalaisten säännöillä, noudatetaan meidän lakeja ja kunnioitetaan Suomalaisia perinteitä. Olit sitte musta, valkoinen tai keltainen. Meidän hallitus niitä ei kunnioita, ne myy pala palalta meidä itsenäisyyttä pois ja on jo kajonnut sananvapauteen ja aikoo kajota myös elinkeinon harjoittamisee. JOTEN EN, EN VITTU JUHLI TÄTÄ PELLEHALLITUSTA. Meidä tämän hetkiset johtajat on lampaita.
Ja kaikki ketkä noita idiootteja äänestää seuraavissa vaaleissa on samanlainen idiootti itsekin ja lammas.
Ja todellakaan tämä hallitus ei ole minkään arvostelun yläpuolella.
Muuta sanottavaa mulla ei tähän asiaan ole ja eiköhä oo tullu viimestää tän postauksen jälkeen selväks mun mielipiteeni.
Jatketaa pokerilla kiitos.