Raketilla kuuhun

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit
nikkipe
Pokerisivut - striimaaja

Re: Raketilla kuuhun

Viesti Kirjoittaja nikkipe » 15 Tammi 2020, 15:39

sharkie kirjoitti:
15 Tammi 2020, 10:54

12 Vakuutussäästön nostaminen ennen eläkeajan
alkamista
Ennen eläkeajan alkamista vakuutuksenottaja voi nostaa vakuutussäästön
tai osan siitä vain seuraavissa tilanteissa:
yksityishenkilön ottamassa vakuutuksessa, jos
- vakuutettu on eronnut aviopuolisostaan,
- vakuutetun aviopuoliso on kuollut,
- vakuutettu on tullut vakuutussopimuksen solmimisen jälkeen työttömäksi ja ollut yhtäjaksoisesti yli vuoden rekisteröitynä työttömänä
työnhakijana

- vakuutettu on tullut vakuutussopimuksen solmimisen jälkeen kokonaan tai osittain pysyvästi työkyvyttömäksi, ja hän saa jonkin työeläkelain tai kansaneläkelain perusteella työkyvyttömyyseläkettä tai osatyökyvyttömyyseläkettä tai
- vakuutuksenottaja ei hyväksy kohdan 22 ensimmäisen kappaleen
mukaista etuja rajoittavaa sopimusehtojen muutosta
Em. seikkojen lisäksi vakuutussäästön nostoon on oltav
Oletko tarkistanut vakuutusyhtiöstä, että kyseiset ehdot ovat vielä voimassa?
Valtiovalta on muuttanut vuosien saatossa muutaman kerran vapaehtoisten eläkkeiden sääntöjä. Muutosten yhteydessä on ollut mahdollisuus lunastaa niitä takaisin.

Jos nyt kävisi, niin että ehdot ovat vain paperilla, niin muista:
  • Käsittäkseni joudut maksamaan koko 19K€ potista verot ansiotuloverotuksen mukaisesti. (riippuu osittain minä vuonna rahat laitettu sisään)
  • Kanntaa varmistaa vakuutusyhtiöltä hyväksyvätkö he verokortin vai menevätkö kertasuoritukset kiinteällä ja varonpalautuksilla hoidetaan tasaus.
nikkipe

sharkie
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja sharkie » 15 Tammi 2020, 16:31

En tiedä onko ehdot ajantasalla toi oli ensimmäinen joka tuli vastaan kun googletin op eläkevakuutus

Kryptot on nyt sellasessa nousukiidossa ettei edes perinteistä keskiviikon korjausliikettä tullut. Hatusta kiinni ketkä on raketissa, pitäkää hauskaa!
Seuraa täältä kun ammattimies näyttää miten RAKEtoidaan!

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 15 Tammi 2020, 18:56

Bank Job ois kyl näin ihan vain ajattelutasolla mielenkiintoinen kokemus . Sais siit varmaan hyvät kicksit ainaki. Niin ja tietysti linnaa. Mut jos ei jää kii ni mieti mikä fiilis. Voittas seksi anyday se adrenaliiniryöppy ja euphoria mikä tulis kaikesta jännityksestä ja onnistumisesta.

Im in :-D

Ps. Kaikille netti poliiseille tämä on huumoria. You never know

RobertKnepper

Viesti Kirjoittaja RobertKnepper » 15 Tammi 2020, 20:11

Pokerman82 kirjoitti:
15 Tammi 2020, 18:56
Bank Job ois kyl näin ihan vain ajattelutasolla mielenkiintoinen kokemus . Sais siit varmaan hyvät kicksit ainaki. Niin ja tietysti linnaa. Mut jos ei jää kii ni mieti mikä fiilis. Voittas seksi anyday se adrenaliiniryöppy ja euphoria mikä tulis kaikesta jännityksestä ja onnistumisesta.

Hmm. Mahtaisiko kuitenkaan saada euforioita vaikka ei jäis kiinni. Itsellä vois sen sijaan omatunto kolottaa.

Jos olisi 100% varmaa ettet jää kiinni niin ryöstäisitkö pankin?

Mutta eipä taida pankeissa pahemmin käteistä enää olla edes.

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 15 Tammi 2020, 20:57

RobertKnepper kirjoitti:
15 Tammi 2020, 20:11
Pokerman82 kirjoitti:

Hmm. Mahtaisiko kuitenkaan saada euforioita vaikka ei jäis kiinni. Itsellä vois sen sijaan omatunto kolottaa.

Asiakkaide rahat on vakuutettu joten ryöstät isolta pahalta pankilta lol Joten ei omatuntoa kolkuttais.

Boldattuun:Jätätkö 100euron ilmaisvedon ilman kierrätysvaatimuksia käyttämättä?

RobertKnepper

Viesti Kirjoittaja RobertKnepper » 15 Tammi 2020, 22:12

Pokerman82 kirjoitti:
15 Tammi 2020, 20:57
RobertKnepper kirjoitti:
Pokerman82 kirjoitti:

Asiakkaide rahat on vakuutettu joten ryöstät isolta pahalta pankilta lol Joten ei omatuntoa kolkuttais.

Boldattuun:Jätätkö 100euron ilmaisvedon ilman kierrätysvaatimuksia käyttämättä?
Ok. Opetatko tätä moraalia myös lapsille? Eli rikoksia saa tehdä, mutta kiinni ei sovi jäädä. Way to go nielijä :/

En jättäisi käyttämättä, mutta en näe miten se tähän liittyy :o

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 15 Tammi 2020, 22:43

RobertKnepper kirjoitti:
Ok. Opetatko tätä moraalia myös lapsille? Eli rikoksia saa tehdä, mutta kiinni ei sovi jäädä. Way to go nielijä :/

Opetan kai, rehellistä tyätä tekemäl liian pienet marginaalit.
Jatka näitä trollailujas mun blogii,ei viitti sotkee toiste.

RobertKnepper

Viesti Kirjoittaja RobertKnepper » 15 Tammi 2020, 23:32

Pokerman82 kirjoitti:
15 Tammi 2020, 22:43
RobertKnepper kirjoitti:

Opetan kai, rehellistä tyätä tekemäl liian pienet marginaalit.
Jatka näitä trollailujas mun blogii,ei viitti sotkee toiste.
En mä trollaa. Sä sanoit itse että pankeilta on ok ryöstää koska rahat on vakuutettu. En tiedä oliko läppä mutta ei kuulostanut siltä. Ja vaikka et sitä suoraan opeta niin eiköhän sun moraalikäsitys ole vähän löysä. Eli kyllähän sä väkisinkin annat ulospäin kyseenalaista moraalia läheisillesi jos olit tosissas.

Voit sivuuttaa tän helposti 'vitun trolli lol' koska et osaa muuten puolustautua. Mutta oon tosissani enkä trollaa.

Mietsuslav

Viesti Kirjoittaja Mietsuslav » 16 Tammi 2020, 01:40

Jeesusko ne rahat on vakuuttanut vai mistä ne repäistään? Vinkki: ihan tavallisen tallaajan taskusta.

Sama kun ihmiset perustelevat vakuutuspetoksia sillä, että kyllä sillä isolla pahalla vakuutusyhtiöllä on varaa maksaa. Niin onkin, mutta varat tulevat vakuutusmaksuista, joita voidaan myös korottaa tarvittaessa. Kyllä se on kansalainen itse, joka kaikki swindlaukset lopulta maksaa.
"I told you is paying slow but is paying" - T6 Poker support

KarhuPingviini

Viesti Kirjoittaja KarhuPingviini » 16 Tammi 2020, 02:28

Hei mä luin tuolta ton yhden boldatun kysymyksen niin vastaan omalta kohdalta ihan rehellisesti. Jos voisin olla täysin 100% varma, että en jää kiinni kun ryöstän pankin niin mikäli ryöstösaalis ois tarpeeks iso... Ihan ilman sarkasmia, ironiaa tahi satiiria... Todellakin ryöstäisin sen! Jos matkan varrella täytyis esim. ampua ihminen niin jos kuvitellaan tämmöinen hypoteettinen tilanne, että voisin olla 100% varma, että en jäisi kiinni siitäkään niin pidän mahdollisena, että voisin tehdä myös sen. Jos se ihminen ei vaikuttaisi muulla tavalla mun elämään ja olisi ehkä muutenkin mulkku niin so long madafakah. Mä myös olen melko varma, että oikeassa elämässä yllättävän suuri osa ihmisistä toimisi kanssani samalla tavalla, mutta ei toki ole poliittisesti korrektia myöntää sitä ääneen. Mitähän sitten sen rahasaaliin täytyisi olla. No jos voi olla ihan täysin varma, että ei jää kiinni niin kyllä mulle pankista riittäis jo muutama kymppitonnikin, mut ihmisen ampumiseen täytyis jo olla isompi potti. Meinasin eka miljoonaa, mut ehkä nykytilanteessa riittäis joku 300 tonnia kun ihan rationaalisesti yrittää asiaa hahmottaa. Olenko huono ja paha ihminen? No melko varmasti kyllä, mutta maailma on täynnä huonoja ja pahoja ihmisiä ja mä ainakin pystyn myöntämään sen omalla kohdallani...
"If u liked u can ship me 99 cents on Stars". K-Pingu!!!

sharkie
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja sharkie » 16 Tammi 2020, 02:54

Täällähän on keskustelu vähän rönsyillyt mutta ei siinä mitään

Nukkunut 22-03
1130-1330
16-19

ja taas alkoi väsyttää. Aamulla sitten 08 taas kelloon viimestään ylös. Veikkaan kyllä että 06 tikkana ylös.
Tää on kyllä perse vaihe. Ei oikein jaksa mitään ja tos välissä koittaa sen pirteen hetken jotenkin käyttää hyödyks
heti nukkumisen jälkeen kun joku aivosolu vielä liikkuu. Tänään se kannatti pitkästä aikaa

Vikat 48h:

Kuva

Nii joo,pankista ei enää tänään soitettu kun pidin puhelinta koko pv äänet päällä. Pitää vissiin koittaa ite soittaa sinnepäin huomenna
Seuraa täältä kun ammattimies näyttää miten RAKEtoidaan!

RobertKnepper

Viesti Kirjoittaja RobertKnepper » 16 Tammi 2020, 08:40

KarhuPingviini kirjoitti:
16 Tammi 2020, 02:28
Hei mä luin tuolta ton yhden boldatun kysymyksen niin vastaan omalta kohdalta ihan rehellisesti. Jos voisin olla täysin 100% varma, että en jää kiinni kun ryöstän pankin niin mikäli ryöstösaalis ois tarpeeks iso... Ihan ilman sarkasmia, ironiaa tahi satiiria... Todellakin ryöstäisin sen! Jos matkan varrella täytyis esim. ampua ihminen niin jos kuvitellaan tämmöinen hypoteettinen tilanne, että voisin olla 100% varma, että en jäisi kiinni siitäkään niin pidän mahdollisena, että voisin tehdä myös sen. Jos se ihminen ei vaikuttaisi muulla tavalla mun elämään ja olisi ehkä muutenkin mulkku niin so long madafakah. Mä myös olen melko varma, että oikeassa elämässä yllättävän suuri osa ihmisistä toimisi kanssani samalla tavalla, mutta ei toki ole poliittisesti korrektia myöntää sitä ääneen. Mitähän sitten sen rahasaaliin täytyisi olla. No jos voi olla ihan täysin varma, että ei jää kiinni niin kyllä mulle pankista riittäis jo muutama kymppitonnikin, mut ihmisen ampumiseen täytyis jo olla isompi potti. Meinasin eka miljoonaa, mut ehkä nykytilanteessa riittäis joku 300 tonnia kun ihan rationaalisesti yrittää asiaa hahmottaa. Olenko huono ja paha ihminen? No melko varmasti kyllä, mutta maailma on täynnä huonoja ja pahoja ihmisiä ja mä ainakin pystyn myöntämään sen omalla kohdallani...
Suurin osa ei ryöstäisi pankkia tai tappaisi ihmistä vaikka tietää ettei jää kiinni. Pankin varmasti useampi.. Sanotaanko 5% ryöstäisi? Tappamiseen en usko että yli 1%. Kyllä, myöntämällä tämän se tekee susta aika paskan (tai siis olit jo ennen myöntämistä, nyt se vaan tuli kaikkien tietoon) . Se että myönnät sen ei tee susta mitenkään suoraselkäistä.

Sun kaltaisissa tapauksissa moraali ilmeisesti löystyy kun itsellä menee asiat huonommin. Koska perustelit että tappamiseen riittää pienempi summa koska nykytilanne.

PPPake

Viesti Kirjoittaja PPPake » 16 Tammi 2020, 09:39

Kusettaisitteko pokerissa, jos tietäisitte, ettette jäis koskaan kiinni? Jos ois vaikka helpot miljoonat tarjolla uuelle superuserille, troijalaisten viljelijälle, taikuroijalle, postlailijalle tai muulle.

RobertKnepper

Viesti Kirjoittaja RobertKnepper » 16 Tammi 2020, 09:43

PPPake kirjoitti:
16 Tammi 2020, 09:39
Kusettaisitteko pokerissa, jos tietäisitte, ettette jäis koskaan kiinni? Jos ois vaikka helpot miljoonat tarjolla uuelle superuserille, troijalaisten viljelijälle, taikuroijalle, postlailijalle tai muulle.
En tietenkään kusettaisi. Sama asia olisi käydä random tyyppien lompakolla hakemassa miljoonat pois. Toki työläämpää :P

KarhuPingviini

Viesti Kirjoittaja KarhuPingviini » 16 Tammi 2020, 11:32

PPPake kirjoitti:
16 Tammi 2020, 09:39
Ehdottomasti kusettaisin. Sääli kun ei taidot riitä siihen... :D Ois pitäny lukea nuorena enemmän tietotekniikkaa ja aloittaa pokeriharrastus heti 2000-luvun alusta...
"If u liked u can ship me 99 cents on Stars". K-Pingu!!!

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Blogit”