TORSTAI
Eilen tuli nukuttua vain 5,5h tunni yöunet ja herättyä noin 2h aikasemmin ku normaalisti. Vedin siinä pari tuntia herätyksestä päiväkäkky striimin ja meni pelillisesti hyvin mutta runillisesti ei ja -24 oiroa.
Yks iha jees call tuli tehtyä ku löin AAKT koko matkan QJ52 kaks pataa boardii flop ja turn oop 3betatussa ja river 9 ja väri tulee pöytää. Potissa 50 ja takana molemmilla enemmä. Meillä siis nuttisuora mutta ei väriä. lyön 10euroo alle ja vihu tulee 58euroo allin. Meillä ei naulapataa mut kaks naulaa kuitenki ja Kpatablokkeri joten otan call ja potti meille. AIka standard sinänsä, ois pitäny lyödä paken 1bb mieluummi alle ni ois ollu hienompi.
Siitä sit session jälkee muksujen kans keilaamaan. Mukaa tuli 4 kuudesta ja exä. Exä meni toise kaksostytö kans toisee joukkueesee ja mä toise kaksostytö kans ja pojan kans. No mä olin meidä jengi toiseks surkein mut kaksosista toinen oli parempi ja voitettii exä "jengi". Sieltä kuitenki löyty voittaja yksilösuorituksista kaksosista toinen. Eli kaksoset hoiti homman niin sanotusti. Toki niil oli laidat apuna lol.
Piti sit ottaa päikkärit ku tultiin sieltä puolkasi mais ja olin suunnitellu et tunnilla mennää mut käviki sit niin et puolkymmenen aikaa exä tuo nuorimmaise ja sen petivaatteita ja nuorimmainen kömpii kainaloo ja nukahdan uudelleen ja ne unet veny sit yhteentoista asti ja tunni päikkärit oliki sit 3,5tuntiset. Joten normisetti jää välii ja rekkaan 3 turnausta partyltä ja yhden starsilta. No starsin 55knokis eteneeki finuu asti ja lopullinen sija kolmas ku maksan saksalaise kala avaukse KJT8ds ja flop KT6r ja siihe sisää ja siellä 9768 ja juoksee kutose ja out. Siin yks tablates pelattii hetki kahta normipöytää plo50 mut oli kyl nii hidasta ku tottunu jo toho et kortit vilkkuu silmis fast forwardii. -17 siitä lyhyestä sessiosta mutta turneet plus 285 joten reilu 240 plussaa eilen.
Oli iha lepposta ku noi päikkärit oli kyl nii deep unes ku olla ja voi ja teki kyl hyvää. Ni oli ihan lepposta pelailla tollai kevyemmi ja mukavampi oli striimaillaki.
Betsit toki kusi ku pingut sit jäi nollille ja sitä ihmettelen et miten vitus voi torontoa vs jäädä nollille. Sieltä purppura kaivoon.
Turkhulaiset särkikalat nivaskaan
Perus aamiainen eli niin kutsuttu ketokahvi plus elektrolyyttijauheet veden kera. Lounaaks vedinki sit essolta haettu pari pihviä ja krakovanmakkaraa salaati kera. Päivällinen savulohi pala aamuyöstä.
Tänää sit mennää taas kahdes osas. Pistetää päiväkäkky striimi nyt tulille ja sit yöllä laitan joskus 23.00-puolenyön maissa endgame striimiä tulille riippuen pöytämäärästä. Eilen oliki hyvin linjoil porukkaa ku 04.40 aikaa 64 kattojaa ku striimiä lopeteltii. Very fuckin nice
Mut pidemmittä puheitta lets mennää harjoittelemaan plo50 käkyn saloja. Tervetuloa ja kanavahan oli
https://www.twitch.tv/laitoinnielee