Raketilla kuuhun

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit
Erotic Razz

Re: Raketilla kuuhun

Viesti Kirjoittaja Erotic Razz » 26 Maalis 2020, 21:49

https://www.worldometers.info/coronavirus/#countries

Sick. Jenkeissä räjähtää käsin. Tunnin päästä kun dataa refreshaa, eniten tartuntoja. Pelko ei kyllä vieläkään hiivi pintaan, mutta haikea tota on katsoa.

SledgeHammer

Viesti Kirjoittaja SledgeHammer » 26 Maalis 2020, 21:59

Blogin hero ilmeisesti nyt luulee sairastavansa koronaa? Ei millään pahalla, mutta blogia lukiessa saa sen kuvan, että oirekuvasi selittyy pitkälti elintavoilla. Nukut miten sattuu ja liikuntaakaan ei hirveästi taida tulla.Noilla unirytmeillä rintatuntemukset/ sydänvaivat ei mitenkään yllättäviä. Elintavat suoraan suhteessa vastustuskykyyn. Tavallisia flunssaviruksia kiertää normaalistikin tähän aikaan valtavasti, 99% flunssasi aiheuttaa ihan muu virus kuin korona.
Lähtö varmasti tulee noilla elintavoilla ennenaikaisesti huomattavasti todennäköisemmin kuin se, että koronaan kuolet.

RobertKnepper

Viesti Kirjoittaja RobertKnepper » 26 Maalis 2020, 22:34

Millainen mahtaa olla särjen vastustuskyky.. Univaikeudet käsittääkseni laskee vastustuskykyä. Ja samoin stressi. Tsemppiä!

sharkie
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja sharkie » 27 Maalis 2020, 07:37

Mä oon nukkunut univalmisteen ottamisen jälkeen viimesen 3 viikkoo ihan hyvin ja saanut laadukasta unta riittävän määrän päivään ja tuntenut sitä kautta itseni energiseksi tai normaaliksi

Mä en usko että mulla on koronaa. Sinne testeihin menevistä yli 9/10 ei ole koronaa. Oon ollut kohta 2 viikkoo eristyksissä enkä nyt tiedä mistä sen nyt oisin edes saanut.

Edelleen ite sitä mieltä että toi autotallin jossa mun työtila lämpötila/veto jotenkin aiheuttanut tän.

Kuitenkin kavereille mainitsin että että reilu viikko yskinyt keuhkoi pihalle, ei uskalla hengittää syvään kun tulee sydämeen lisälyöntei, kurkku on kipee ja hengästyy kun jo vähän liikkuu.

Vänkään vastaan että en mä nyt jaksa mihinkään ottaa yhteyttä. Sit tulee tollasta takasin.

https://www.is.fi/kotimaa/art-200000645 ... ml?ref=rss

Toinen laittaa et tee se omahoitotesti. Tein sen jo aikasemmin silloin ja sanottiin et kun en oo ollut ulkomailla enkä yhteydessä koronapotilaaseen niin ei oo korona.

No vänkäsin viel kavereille että turhaan sinne nyt soittaa kun ei siihen lääkettä oo keksitty kuitenkaan ni lähtö tulee jos tulee. No lopulta sit tein sen testin kuitenkin uudestaan. Vastasin samal taval kuin aikasemmin ainoo et tauti kestänyt pidempään. Nyt sieltä tulikin sit eri vastaus et pitäs ottaa välittömästi yhteyttä.

Koska tää nyt on jonkun viranomaisen kehittämä palvelu vissiin ni päätin nyt sit soittaa tohon janakkalan päivystykseen. Ekana joku robotti otti puhelun vastaan ja totes et joku soittaa takasin. 10min ni joku hoitsu tms soitti ja kysy samat kysymykset kuin tos omahoito + työ/perhetilanteen läpi. Sano et delegoi lääkäriä ja soittaa sit takasin.
Sit se soitti ja sano et oot himas ja jos hätä tulee ni soita kanta-hämeenkeskussairaalaan tai sit ambulanssi.

Eli ihan sama mitä ite aattelin. Ei ne ota sinne ketään ellei oo jo kuolemas tyyliin joten turha sinne mennä ketään tapaa tai testei ottaa kun lopputulos ei muutu mihinkään kun lääkettä ei ole. Jatkan himas vetämäl c-vitaa ja homeopaattisia. Uskon edelleen et johtuu tosta kun pelasin siel vetoses työhuonees kun alkoi heti sen jälkeen. Mut nyt on toikin sit muiden mieliks lähinnä testattu.

Mut sitkee tää on ihan sama mitä tää on. Ei oo tällästä ollut ainakaan 10vuoteen. Kerran intis olin sairaalas yli 40 asteen kuumees ni en voi sanoo et pahin.

Samaa mieltä muuten siitä et mun elintavat tappaa mut ennen aikojaan. Yli 20v epäsäännöllistä yötyötä, istumista, ruudun tuijottelua ja huonoa unta ei voi olla näkymättä joskus tulevaisuudessa pahemmin kun nytkin on ollut kaikenlaista fisteliä jo perseessä tms oiretta.

Aamulämpö 35.8 vs 2 edellistä 36.1. Joten lähempänä jo mun normi aamulämpöä 35.3. Kannattaa muuten mitata oma aamulämpö niin tietää mitä se on silloin kun se on normaali. Yleensä lämmön mittaa kuitenkin vain silloin kun tuntuu kipeeltä. Ton kun tekee 2viikkoo putkeen ja ottaa vaik keskiarvon. Itel siis 35.3 jota vois kai pitää alilämpöisenäkin jo.
Seuraa täältä kun ammattimies näyttää miten RAKEtoidaan!

sharkie
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja sharkie » 27 Maalis 2020, 07:44

RobertKnepper kirjoitti:
26 Maalis 2020, 22:34
Millainen mahtaa olla särjen vastustuskyky.. Univaikeudet käsittääkseni laskee vastustuskykyä. Ja samoin stressi. Tsemppiä!
Ite uskon että mulla on keskimääräistä parempi vastustuskyky. Paljon siitä tulee perimästä ja sitten sitä voi koittaa boostaa ylöspäin tai laskee muuten elintavoilla. Mä oon helvetin harvoin kipee ehkä köhää sen joka toinen vuosi ja kuumeessa kerran 10vuodessa. Vahva perimä, paljon vitamiineja ja muita emännän droppeja, terveellinen ruoka jne niin kompensoi esim univajetta. Stressiä mul on ollut aina. Jos ei pitäs olla niin keksin sen kyl sit jostain.

Mun perimän heikkoukset on sit erilaisiin sydänsairauksiin ja mielenongelmiin. Mistä tulikin mieleen.. :roll:

sharkie
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja sharkie » 27 Maalis 2020, 07:53

Erotic Razz kirjoitti:
26 Maalis 2020, 21:49
https://www.worldometers.info/coronavirus/#countries

Sick. Jenkeissä räjähtää käsin. Tunnin päästä kun dataa refreshaa, eniten tartuntoja. Pelko ei kyllä vieläkään hiivi pintaan, mutta haikea tota on katsoa.
Yöllä kärkisija tartunnoissa. Tehohoidon tarve suurin siellä 7-13pv jälkeen niin ens viikosta eteenpäin rytisee kunnolla. Voiko olla näkymättä kursseissa.

Trumpil tulee pääsiäiseks kiire :lol:
Screenshot_20200327-074954_WhatsApp.jpg

jippee

Viesti Kirjoittaja jippee » 27 Maalis 2020, 09:01

Oot ihan kunnossa kun noin pitkiä postauksia pystyt kirjoittamaan.
sharkie kirjoitti:
27 Maalis 2020, 07:44
ja mielenongelmiin. Mistä tulikin mieleen.. :roll:
Olosuhteilla buustattua perus flunssaa ja luulotauti.

sharkie
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja sharkie » 27 Maalis 2020, 09:11

Perjantaihin oli tavoite 38k->52k mutta hiemal ollaan vielä perässä
Screenshot_20200327-085627_Chrome.jpg
Screenshot_20200327-085627_Chrome.jpg (47.1 KiB) Katsottu 2440 kertaa
Siirsin nyt alustavasti osakesäästötililtä 5k pelimiesten puolelle. Jotenkin ei mielellään sieltä hirveesti siirtelis kuin et jos on pakko koska siel voi jouduttaa veron maksui hamaan tulevaisuuteen. Pitää tota puolta miettii toiste. Jos bitcoin droppaa vaik puolen nyt viikon aikana ni kyl mä sit siirrän kassan niihin esim

Nää äkäset shortit joihin voi painaa satasia on aika hyvin kateltu läpi

Mut jotain pidempi aikasta shorttii nyt tyyliin kuukaudeks. Joku 2-3vipu. Vinkkejä?

sharkie
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja sharkie » 27 Maalis 2020, 09:12

jippee kirjoitti:
27 Maalis 2020, 09:01
Oot ihan kunnossa kun noin pitkiä postauksia pystyt kirjoittamaan.
sharkie kirjoitti:
27 Maalis 2020, 07:44
ja mielenongelmiin. Mistä tulikin mieleen.. :roll:
Olosuhteilla buustattua perus flunssaa ja luulotauti.
Tämä :-D :-D :-D :-D

sharkie
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja sharkie » 27 Maalis 2020, 09:35

Voi vittu just huomasin. Tosta osakesäästötili-> pelimiehen tili menee pääomavero samantien ilman että sen erikseen ilmoittas verotukses ite.

No nyt täytyy kelaa uudestaan kun oli tarkoitus jossain vaiheessa ottaa vipuu osakkeita vastaan. Toi mun kassa pienenee huomattavasti jos verot maksan nyt kun haluun painaa shortteja.

Kyllä vitun perseestä tää osakesäästötili kun sinne ei nyt oo varaa säästää koko ajan :lol:

Basisti

Viesti Kirjoittaja Basisti » 27 Maalis 2020, 10:29

sharkie kirjoitti:
27 Maalis 2020, 07:37

No lopulta sit tein sen testin kuitenkin uudestaan. Vastasin samal taval kuin aikasemmin ainoo et tauti kestänyt pidempään. Nyt sieltä tulikin sit eri vastaus et pitäs ottaa välittömästi yhteyttä.

Aamulämpö 35.8 vs 2 edellistä 36.1. Joten lähempänä jo mun normi aamulämpöä 35.3. Kannattaa muuten mitata oma aamulämpö niin tietää mitä se on silloin kun se on normaali. Yleensä lämmön mittaa kuitenkin vain silloin kun tuntuu kipeeltä. Ton kun tekee 2viikkoo putkeen ja ottaa vaik keskiarvon. Itel siis 35.3 jota vois kai pitää alilämpöisenäkin jo.
Omaolossa kun vastaat,että on hengenahdistusta ja hengästytkö rasituksessa tjms. kyllä/ei, niin käskee ottaa yhteyttä.

Mulle ei nouse kuume oikeastaan koskaan, on max 37,5 joka vetää kyllä ihan veteläksi. Vituttaa kun ne lääkärissä lyö miinuutiksi elektronisen mittarin ja se näyttää aina asteen liian vähän. Nytkin kävin lekurissa ja mittasin elohopealla 37,0 niin siellä 36,3. Normilämpö 36,6 aamuin illoin ollut aina.

sharkie
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja sharkie » 27 Maalis 2020, 11:42

Emäntä puhunut koko ajan että vältellään turhia antibioottikuureja esim korvatulehduksiin kun ne menee muutenkin ohi itsestään. Sillä tapetaan vaan turhaan ihmisen omaa vastustuskykyä kun ne hyvätkin bakteerit kuolee. Nyt tällänen näkökulma joka saattaa selittää osaltaan myös kuolemia maailmalla

https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/ulk ... -1.1031424

Aika jännä

sharkie
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja sharkie » 27 Maalis 2020, 11:55

Tällä haavaa päädyn varmaan siirtämään kuitenkin osakesäästötililtä anyways pois normi tilille. 15k voitoista siellä menee se mitä 30% 30k asti ja 34% ylimenevästä. Mut en mä nyt ala omasta mielestä positiivista keissii välttämään sen takia että verot pitää maksaa kun ne pitää maksaa joskus kuitenkin

Kattelin noita minifutuureja. Niis olis pieni spread ja vivut tuolla 1-3 välillä

https://www.nordnet.fi/markkinakatsaus/ ... irection=D

https://www.sijoitustieto.fi/sijoitusar ... inifutuuri

Näillä oletuksilla noihin vois painaa suurimman osan rollista kiinni vähäks aikaan ja sitten noita unlimited turboja päivittäin jollain 200-2k panoksin

RobertKnepper

Viesti Kirjoittaja RobertKnepper » 27 Maalis 2020, 12:39

sharkie kirjoitti:
27 Maalis 2020, 11:55
Tällä haavaa päädyn varmaan siirtämään kuitenkin osakesäästötililtä anyways pois normi tilille. 15k voitoista siellä menee se mitä 30% 30k asti ja 34% ylimenevästä. Mut en mä nyt ala omasta mielestä positiivista keissii välttämään sen takia että verot pitää maksaa kun ne pitää maksaa joskus kuitenkin

Kattelin noita minifutuureja. Niis olis pieni spread ja vivut tuolla 1-3 välillä

https://www.nordnet.fi/markkinakatsaus/ ... irection=D

https://www.sijoitustieto.fi/sijoitusar ... inifutuuri

Näillä oletuksilla noihin vois painaa suurimman osan rollista kiinni vähäks aikaan ja sitten noita unlimited turboja päivittäin jollain 200-2k panoksin
Eli ilmeisesti näitä voi pitää aika surutta myös pidempiaikaisesti? Esim: MINI S SP500 NORDNET 49 tota voi pitää vaikka kuukauden ihan rennosti? Stop loss 3498 tarkoittaa mitä? että jos nousee sinne niin menetän kaiken?

IIIRefuse

Viesti Kirjoittaja IIIRefuse » 27 Maalis 2020, 12:57

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Blogit”