Kyllähän tolla floppi katsotaan, ainakin gto/monker 3bet rangeja vs (ja myös jos vihun 3bet range olisi vain ja ainoastaan AA). Tsemppiä peleihin!
Kiitti! Huomasitko että oon shorttina? Mulla on ollu se käsitys että noin 50bb shorttina noi ei-tuplasuitit parit kipataan 3bettiin. Voin olla kyllä väärässä; tää on lähinnä mutua, ehkä joku shorttiexpertti jossain niin sanonut.
------
Tuntuu, että toi PLO100 FF on biitattavissa, mutta se vaatii tosi kovaa fokusta - ei yhtään varaa tilttailuun ja "ei vittu en kippaa taas" -maksuihin. Ja biittamisella tarkotan nyt vähintään breakeveniä - palautuksilla sillä saa jo hyvät kk-tulot. Mutta ennen kaikkea: se on niin helppoa pelata, kun voi vaan hypätä pöytiin ja pois.
Alkuhankaluuksia oli, eikä tässä nyt vielä olla julistautumassa voittajiksi. Vuodin ihan älyttömästi rahaa hetken aikaa sillä, että maksoin liikaa 3bettejä ja kippasin flopin, tai sitten jouduin kippaamaan turnin. Regujen ranget on aika tiukkoja, ja tuntuu että ne painaa Cbetin melkein aina, myös niihin boardeihin, jotka on huonoja niitten AA-painoitteiselle rangelle. Lisäks vaikka turni olis mun rangelle tosi hyvä ja surkee niille, ne vaan potittaa turnin.
Joten mikä neuvoksi? No jos vihun 3betrange on tiukka ja se barreloi pää punasena huonoihinkin boardeihin, on nää isoja leakkeja. Oon nyt sitten alkanut kippaamaan tosi paljon 3betteihin, ja maksan vaan tosi hyvillä (hyvillä siis AA:ta vastaan). Kaikki ykssuittisset Axxx kädet on heittänyt pakkaan, suurimman osan kunkuista, jne.
Toinen adjustus on se, että overfoldaan flopinkin jollain pelkällä kärkiparilla: esim floppi J72r, mulla vaikka KQJ5, kippaan isoon bettiin: koska se toinen barreli tulee niin usein, vedän lähinnä noita pari ja tripsi -outteja, enkä pääse sököttään/bluffaan vaikka turni olis joku 8 kun vihu vaan painaa.
Kolmas on tietysti se, että slouvaan joitain kahta pareja. Top2 (jos siis ei suoraa/väriä boardissa) yleensä painan 100bb deeppinä heti sisään, koska sen verran edellä vihun poikkimenorangee vastaan. Mutta bottom 2 ja top+bottom aika usein maksan vaan (lisäks pystyy viä kippaan paskaan turniin). Jotkut pari+värinveto/openender yleensä painan suoraan sisään flopilla, ihan vaan siks, että joskus sitä voi saada vihun pakkaakin.
Ei muuta nyt taas.