LAITETAAN NIELEE KOHTI KESKI-EUROOPPAA# I Still Make You Swallow

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit
josiljosil

Re: LAITETAAN NIELEE KOHTI KESKI-EUROOPPAA# I Still Make You Swallow

Viesti Kirjoittaja josiljosil » 11 Kesä 2020, 19:21

Miksei ole jälkilähetystä tarjolla?

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 12 Kesä 2020, 16:18

josiljosil kirjoitti:
11 Kesä 2020, 19:21
Miksei ole jälkilähetystä tarjolla?
Noide copyright hommien takia joista uutinen löytyy pokerisivuilla etusivulta. Mun pitää poistaa kaikki klipitki jahka jaksan.

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 12 Kesä 2020, 16:31

Ymmärsin kuitenki niin että musiikin toistaminen striimates viel on sallittua kunhan ei jää tallennetta/leikkeitä?

Nii kaun soitetaan ku on sallittua ja sitku ei enää ole ni ainaki omat striimihalukkuudet vähenee. Kuuntelen aina pelatessa musiikkia ni tuntus tosi tylsältä striimaa ilman sitä.

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 12 Kesä 2020, 17:02

Baba, Korpisoturi ja Partasen vierailut meni odotetusti kosteissa merkeissä. Eka päivä eli keskiviikko oli hilpeetä menoa ja kun baba ja Korpi meni aamu viide mais nukkumaan ni partasen kans jatkettiin aamukahdeksaan kunnes nukahdi sohvalle hetkes ja Partanen herätti ja sano et pitäskö mun mennä sinne maskin alle makkariin maate. Hienosti toimi, itelle ilman sitä nukkuminen ei tosiaa hyväksi ole.

Alkuperäistä striimi suunnitelmista poikettiin ku lopetin striimi projektin ni keskiviikkona ei ollu enää tarkotus striimailla mutta sitte kuiteki innostuttiin ku alko tulee viestejä kavereilta et missä striimi. Vedettiin 3x pienempi hunt ku alunperin ni en jaksanu sitä arvontaa alkaa säätää vaan korvaavana giveawaynä lähipäivinä kun otan turnaussetin ni järjestän siitä sitten giveaway subaajien kesken. Ilmotan sen hyvis ajoin, veikkaan tän viikon sunnuntaita.

Striimis oli hauska meno joten kiitos jälleen kaikille ketkä olitte mukana niin katsojille, subaajille sekä donatoijille ja chättääjille (h)

Toisena päivänä jengi oli hirvee darras ni Kuju tuli pitää vauhtia yllä ja liittyi porukkaan mukaan. Vauhti oli meillä vähä hyytyny mutta aamu viitee vie jaksettii.

Kiitoksia vie tätäki kautta hienoille miehille jotka saapuu kylää ja ehdottomasti uusinta jos saan vie jostain möki vuokrattua tälle kesää.

Keskiviikon bonushunttii jä onnekkaasti 280 ylös kolmeen pekkaan eli 93 euroa tuli voittoa mieheen. Eile sit pelasi plus ev promot galaksinolta ja wageri tehdes napsu bonari euro patilla fat rabbitistä ja 590x siitä ja promot 550 voitolle about. Kerranki onnekas :-D

Keskiviikkona tuli pienet pari tunni opiskelut tehtyä enne vieraide tuloa mutta peleille taidan palata vasta huomenna. Tää päivä menee levätessä.

Jos ei mitää ihmeellistä tapahdu ni sunnuntaina ajatus pelaa turnauksia ja otan ainaki yhden 109 omahan ohjelmaan ja striimaan sen ja sen illan turnaussetin omasta nettovoitto tuloksesta järjestän 10 pinnan arvonnan striimissä. Jos jäädä tappiolle ni 20 euroa arvon sitten. Joten sunnuntaina seuraavan kerran kello 19.00 aikohi aloitetaan.

Sen jälkeen tulee sit vähä pidempi breikki striimeihi koska juhannus joten sunnuntain jälkeen varmaan pari viikon tauko.

Palaillaan pokeri päivityksiin huomenna ja ei muutaku gl ja hyviä viikonloppuja kaikille.

sharkie
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja sharkie » 12 Kesä 2020, 21:57

Pokerman82 kirjoitti:
12 Kesä 2020, 16:31
Nii kaun soitetaan ku on sallittua ja sitku ei enää ole ni ainaki omat striimihalukkuudet vähenee. Kuuntelen aina pelatessa musiikkia ni tuntus tosi tylsältä striimaa ilman sitä.
Soitat sen musan vaan omiin kuulokkeisiin muttet yleisölle muuta kuin mikin auki. Ei pitäs olla ongelma. Muistat vaan olla laulamatta :wink:
ääni.png
ääni.png (10.54 KiB) Katsottu 4671 kertaa
Seuraa täältä kun ammattimies näyttää miten RAKEtoidaan!

KissMyBass81
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja KissMyBass81 » 13 Kesä 2020, 00:00

sharkie kirjoitti:
12 Kesä 2020, 21:57
Muistat vaan olla laulamatta :wink:
Niiden laulusuoritteiden perusteella mitä Terolta kuullut niin hyvin voi laulaa, tuskin tunnistaa Twitchin algoritmi biisejä :-D

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 13 Kesä 2020, 00:10

KissMyBass81 kirjoitti:
13 Kesä 2020, 00:00
sharkie kirjoitti:
12 Kesä 2020, 21:57
Muistat vaan olla laulamatta :wink:
Niiden laulusuoritteiden perusteella mitä Terolta kuullut niin hyvin voi laulaa, tuskin tunnistaa Twitchin algoritmi biisejä :-D
:lol:

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 14 Kesä 2020, 18:44

Huomisee siirtyy sub giveaway ku en kerkee alottaa pelei vasta ku kymmenen jälkeen

Sherwoodin90

Viesti Kirjoittaja Sherwoodin90 » 14 Kesä 2020, 22:48

En tiedä miten tämän sanoisi nätisti, mutta pääsin kerran yhtä tyttöä takaapäin panemaan
https://www.youtube.com/watch?v=DcFpvolRN3w

sellatteessa yliopiston parkkihallissa. Otti multa eka suihin siinä pihalla, kun opiskelijat katsoivat ja joku nainen siitä sitten poistui. :) Minulla ei ollut edes kortsuja mukana. Sama kuin tässä otetaan boonushuntteja tonnilla. Minä melkeen laukesib pilluun ilman kumia :D

Taas ollaan tässä sekasin ja elämässä ei oo mitään perää

Muokkaus: Kiitos tästä viihteestä mitä olet tuottanut

Muokkaus numero kaksi: https://www.youtube.com/watch?v=wEgljITWUjA
* grindaus musaa

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 15 Kesä 2020, 19:35

Pe ja launtai meni krapulaa parannellessa ja sunnuntaina menin ottaa kesän ekan terassin.
Kesän eka.jpg
kesän ekat.jpg
Tiesi et sunnuntaina nätistä kelistä huolimatta ei paljoo väkee ja alle 20 henkee olikin joten uskalti mennä.

Tänää oli vajaan pari tunni opiskelusessio mut peliä ei kyl tänää tuu. Törkee väsy pääl joten skippaan tänää pelit jälleen kerran.

Huomenna yritetää pitää aikataulusta kii ja vedetää se sub giveaway striimi. Alotetaa 18.30 striimi ja mä katon ohjelman valmiiks mitkä otetaa arvontaa mukaan. Ja saa sit subaajat heitellä tulosveikkausta niistä. 19.00 asti aikaa arpoo.

Täs kuus ei oo paljoo pelailtu,toukokuuhan oli tuloksellisesti hyvä.
En saanut fyysisesti mitään aikaan tän ekan aallon aikana, toi eristäytyneisyys mikä mul oli yksin neljän seinä sisäl ei long term kyl tee hyvää. Mut tost sai hyvää ajatusta et mimmosta se vankilas on ku eristetää ja mitä se tekee pääkopalle. Sillä erol itel tosin et mul ei ollu sellitovereita kenen kans jutella kasvotusten.

Mutta nyt on minglattu kavereide kans ja eilen näin paria kaveria ketä nähny koko korona-aikana. Henkinen hyvinvointi kyl nyt saanu taas pääomaa ton hardcore karanteeni jälkeen.

Täl viikol edes vie lisää pelin opiskelua, huomen sit vedetää se turneesessio ja sit torstaina aletaaki valmistautuu jussi viettoo.

Jussi jälkeen sit on korkki kiinni ja aletaa taas linnottautuu koneen ääree ja eletää päivä kerrallaa koronauutisten kanssa ja katotaa lyödääkö taas hardcore karanteenit mis vaihees päälle. Kiinas vissii toinen aalto alkanut mut meillä ylläri ylläri THL uhoo taas kaikkitietävänä että toista aaltoo ei Suomeen tule. Kummasti taas vänkäävät WHO vastaan.
Mut katsellaan mitä tapahtuu. Sen vaan sanon et jatkos luen sharkien blogista millo HC karanteeni päälle, olihan se viimeksiki oikeassa paljon aikasemmi enneku THL ja hallitus myönsi edes et mitää koronaa ole tulossakaa.

Jos semmone tulee ni nyt on hyvä ku tietää jo mitä odottaa, nyt tietää milt se tuntuu. Vituttaaha se jo etukäteen ajatellaki mut toisaalta nyt ehkä saa sit paremmin ittestänsä irti jos/kun toinen aalto tulee.

Suomen strategia edellee vituttaa, jos tää oltas kunnolla tukahdetettu ja sen jälkeen testit pakollisiks tai vähintään rajanylityspaikoille ni mikä vitun toinen aalto meil sit olis edessä. Mistä se tulee jos testaat joka vitun ikise kuka kulkee rajan yli. Vastaus ei mistään. Nyt mennää näin et ei tukahdetettu ni se toinen aalto tulee rajoituksia poistamalla. Ymmärrän kyl mitä täl suomen strategial haettii mut kyl se vituttaa jos tos ny syksyl ollaan taas yhteiskunta kii ja uskalla ketää taas tavata.

Silti ihailtavaa seurata miten Kiina reagoi asioihi, kun wuhani kerkes juhlia jo taudi voittamista niin Pekingis jollai markkina-alueella löyty 57 tartuntaa 500 ihmisestä ja ne pisti koko mesta ulkonaliikkumiskieltoon ja poliisit ja armeija vartioimaan sitä.

Mut turha taas murehtia asioita mihi ei voi vaikuttaa. Hyvä fiilis overall, ainut mistä huolissaa oma fyysinen kunto ja se kuuluisa peili taas. Mutta en valita, vaan teen mieluummin asialle jotain. Täl viikol nyt ei sille mitää tapahdu mut jussi jälkeen ku riennot riennetty uskon et alkaa jo tapahtumaan.

Mul on itseasias pikkase intoo jo tulevaa kuukautta varten pelien suhteen nyt ku ottanu vähä taukoo ja opiskellu lisää.

Mutta ei muutaku tervetuloa huomenna pitkästä aikaa MTT omahan pariin tutulle kanavalle kello 18.30 https://www.twitch.tv/laitoinnielee ja muistakaa subaajat et striimissä eka 30min aikaa heittää tulosveikkaus illan turneista chättiin. Ja musat soi edellleen, lähetys ei tallennu.

sharkie
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja sharkie » 15 Kesä 2020, 20:36

Pokerman82 kirjoitti:
15 Kesä 2020, 19:35
Sen vaan sanon et jatkos luen sharkien blogista millo HC karanteeni päälle, olihan se viimeksiki oikeassa paljon aikasemmi enneku THL ja hallitus myönsi edes et mitää koronaa ole tulossakaa.
Korona on peruttu
Seuraa täältä kun ammattimies näyttää miten RAKEtoidaan!

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 16 Kesä 2020, 18:02

18.30 sit mennään, 15 turnauksen setti joista yks 109 KO mania. Farseerilla myös spessustriimi ni tästä kätevästi molempia pääsee seuraan samaan aikaan https://multitwitch.tv/FarseerFinland/laitoinnielee

Lämpimästi tervetuloa ja subaajilla ekat 30min aikaa veikata bruttorahastuksen summaa ja lähetyksen chättiin veikkaukset. Lähimmäks veikannut saa mun omasta nettovoitto osuudesta 10 pinnaa tai jos kuopataan niin 20€ (huomiona et yksi turnaus on 109 joista myynyt pinnat joten sen kokonaisrahastus lasketaan veikkaukseen mutta giveawayhi lasketaan vain 50pinnaa siitä)

Farseerilla alkaa unibetillä 21.30 priva turnaus 20€ knokisteksu ja salasana siihen Farseer
Joten ei muutaku osallistumaan siihenkin :boxing:

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 17 Kesä 2020, 05:12

Semmone striimi. Alkuu aika haparointia, olin jotenki jännittynyt alkuun ja kippaili jossai spotis mitkä tulee normaalisti selkärangasta maksuna. 14 turnausta vedettiin ja alkuu huomas ettei oo melkein kuukautee kunnon turnaussettiä pelattu. Enpä ny olettanutkaan zonessa olevani.

Kuitenkaan en hirveesti nauttinut tänää silti pelaamisesta. Loppua kohti päästi kuiteki omahabeachis sijalle yhdeksän mut tiputtii naulat vs AKJTs ja se sai sen värinsä. Joku top 4potti tais olla.

22 big boyntyhunteris hyyty kans lopus, tulee jannult joka potittaa joka käde postitus ja siihe valuena kylkeen AQJ8s ja se maksaa. Flop 642r ja potti takana ja lyön allin ja sieltä osuttu Q954ds, turn 6 antaa meille mahkui mut ei osumaa ja siinäki ollaan 9s.

16,5taalan eu knokis 3k garas kuiteki huppiin ja siel alkaa vihu johdos mut grindataa johtoon ja sit se kräkkää meidä naulat ja menee johtoon ja mä lähden kääntää J75x kättäni JA3 floppi pilliks ja re reissaan potin se maksaa, turn 4 avaa mulle padat. Potti vihu maksaa, river 2 ja lyön allin ja sieltä maksu KT65. Wp. Otti flopi siis gutaril re reissu poti,.

Yhtkaikki silti binit 305 ja palautukset 520 joten 215,8 ylhäälle joten ihan jees vaik vähä parempaa mahkut oliki.

Nyt vähä sit aletaa valmistautuu Jussi viettoon ja huomenna päiväl opiskelut vielä mut seuraavat pokerit vasta maanantaina. Striimiä seuraavan kerran 1,5 viikon päästä sunnuntaisin ja se olkoot vakkari päivä ainaki heinäkuun ajan. Pyri jatkos siihe et käkyt viikol ja sunnuntaisi turnauksia.

Seuraava päivitys varmaan Jussien aikaa joten ei muutaku hyvää juhannusta kaikille lukijoille ja nauttikaa mutta järki pääs niin vesillä ku kuivalla maallakin.

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 17 Kesä 2020, 19:13

Ai ettien että. Kyl suomen kesä on vaan parasta mitä voi olla. Eile kaveri kans ajeltii kahvil maaseutureittiä ni kyl nii kaunista.

Nyt terassil nauttimaan janojuomaa. Hyvää kesää ja Jussia kaikille (h)
IMG_20200617_191256.jpg

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 22 Kesä 2020, 05:57

Ei tullu sit jussina vedettyä ku perjantaina. Tänää varovasti yöllä grindeille ja pelattua tuli plo25 tunni verran ja plussaa 150dollaria.

Iha hauska käsi tuli. Utg avaa, bbstä defendaan AQJ2 ja donkkaan 436fd boardiin potin, turn K potti, river J. Potitan 14oiroo ja taakse jää 2,7 euroa. Se painaa mut allin. Yleensä en nyt suosittele maksamaan täs kohtaa mut nyt oli pakko saada nähdä käsi ja maksoin sne 2,7 vaik tiedän olevani biitattu. Arveli et notesi tärkee saada joten maksan siitä mielelläni ku en nää vihun pelis päätä enkä häntää ja todennäköisesti vakkari joka pelaa leaderboardeja. No ei sie ollukkaa. AK79 floutti. Mut toki biittasi mun pilli.

Plus ev promot kassuis kulkenu kans hyvi täs kuus. Eilen plus 50 ja tänää plus 124.

Kesäkuu oli varsinainen lomailukuukaus ja nyt tarkotus korkki kii ja painaa volaa sisää.

Tänää parin muksu kans käytii vetää kesän eka jäätelökioskireissu
IMG_20200621_162734.jpg
Nyt tulee sit täyslaidallinen avautumista. Tuttu aihe, koittakaa kestää. Pakko saada purettua ajatuksiani.
Täl viikol tuli iso yhteenotto ennen juhannusta exä kans. Korona ku tuli niin kaikki harrastustoimintaha meni tauolle niin myös pojan jalkapallo. Kuiteki kuun alus tuli ilmoitus et harkat jatkuu. Poika ilmottaa mulle et ei haluu enää jatkaa. Luonnollisesti olin eri mieltä ja yrittäny kysyä monella eri tapaa et miksi ja vastaus on en vaan haluu ei kiinnosta.

En oikein tiedä et onko sit korona aikana ollu poika liikaa kännykän ääres ja sen takia ei kiinnosta vai johtuuko sit siitä et tos huhti toukokuun aikana ei hirveesti olla yhdes aikaa vietetty ku olin siin max karanteenis ja siin oli se pitkä aika et mun luona ei käyny kukaan. Ni osoittaako jotenki mieltään vai mikä mutta kyllä hän kesäkuun aikana on mun luona ollut mut en siltikään oo saanu parempaa vastausta. Ei myöskään äitikään.

Itteeni toi luonnollisesti harmittaa koska toi oli yhteinen juttu joka lähensi meitä.

Sit sen lisäks poika huudellut mulle aina ku käyny kattomas muksui ku exä ollu iltavuorossa ni läskimaha yms ja käsittääkseni kotonakin käyttäytyny huonosti. Ni aloin oleen aika max tilt sen käytökseen täs kuus ja ku exä ilmotti et on koko viiko iltavuorossa niin ilmoitin et käyn alkuillasta kattomas aina et kaikki ok skideil.

No kävin sit torstaina viiden aikaan kattomas ja kaikki oli ok mut poika huuti taas jotai läskimahaa yms känny kädes sohval.

Sanoin et nyt lähtee kännykkä arestii ja saat sit sen takas ku osaat puhua niiku vanhemmille kuuluu. No sehä tulee vähä päästä mun oven taakse ulisee kännyy ja sanon et ei tule ja se potkasee kiukkusena ovea.

Laitan exälle viesti että otin kännykän pois koska toistuvasti nimittelee. Varmasti voi olla et kerjää huomioo jne mut enpä mä ole sitä ollut antamatta. Koko kuun yrittäny saada sitä mukaan reeneihi mihi mentäs yhdes jne.

Mun villi veikkaus et ku exä on helvetin huono rajoittaa tota ruutuaikaa niin että on korona aikana oltu vaan liikaa ruudun ääres ja mikään ei kiinnosta enää tai sit molemmat yhteensä eli toi et pahimman karanteeni aikana en ollu läsnä ku olin niin eristyksis ja puhelin.

Noh tähä asti kuiteki omasta mielestä hoidi kaikki hyvin. Sit tulee illal exältä viesti jossa se sanoo mulle että hän päättää ketä käyttää minkäki verran kännykkää ja vain hän saa ottaa pois ja lakkaa ärsyttämästä muksuja.

Aivan käsittämättömän typerä vastaus.
Viimeksi kun tarkistin meillä on yhteishuoltajuus ja mä olen ton pojan nussinut maailmaan ni mä myöskin rajotan sen etuuksia jos puhetyyli on tuo. Enkä mä siihe kysele kenenkään lupia.

Siihen toki tilttaan ihan täysin ja valitettavasti nollasta sataa ihmisenä ja koska vittuilun jalon taidon taitavana niin annoin aikalailla tulla tekstiä ja sitä tehtii sit puoli ja toisin tekstiviestien välityksellä.

Mut viimenen niitti on kun hän ilmottaa et hän muuttaa toisee kaupunkiin ja muksuja et nää.

Kävin paiskaamas sen pojan kännyn toho oman terassini betoniin tuhannen pillun päreiks ja laitoin exälle et siitä saa hakea.

Toki riita ylty yltymistään.

Seuraavana päivänä pyysin anteeks sanojani, menin liian pitkälle. Mutta niin meni hänkin. Toki hän ei ole pyytänyt mitään anteeksi saatikka vastannut viesteihini. Mut en sitä odottanutkaan, 14 vuoden yhdesaäoloaikana riidoissa oli vain yksi osapuoli joka pyyti anteeks ja se olin minä. Luulin aina et riitaan tarvitaan kaksi. Mutta exät on exiä syystä.

Kännykän hajottamista en itseasias kadu. Mä ostan uuden tilalle mutta vasta ku käytös paranee. Aion jutella pojan kanssa ensin mut nyt en sitä tee vielä pariin päivään koska oon niin saatana pettynyt et lopetti ton harrastuksen ja miten käyttäytynyt. Joten odotan ensin että rauhoitun tos asias kunnolla ite ja yritän saada keskustelua aikaan tosta käytöksestä sekä miks halus lopettaa.

Mä uskon et sen lisäks et korona aikana huhtikuus ja toukokuus ei oo ollu tarpeeks aktiviteettia ku koulut oli kii ja mihikään ei päässy isän kans eli mun kans ni sen lisäks kännyl iso rooli tos et ei futis nappaa. On vaan laiskistunut. Kaikki noi yhdes.

Vanhemmilla ei nykyaikana moniakaan keinoja ole puuttua lapsen käytökseen kuin juuri puhumalla ja jos se ei tehoa nii etuuksien ottamalla pois. Ite omasta mielestäni toimin juuri näin ja kaikki oli hyvin kunnes exä vesitti mun auktoriteeti jälleen kerran ja poika varmaan nytki on siin käsitykses et iskä teki vääri ku otti puhelimen pois ja noin saa vanhemmille puhua.

Tavaran hajottaminen oli vittuilu exälle ja täysi impulsiivinen teko. Toki vääri mut niiku sanottu, kännyjä saa kaupasta ja tarpeeksi ku saa ihmistä suututettua niin silloin virheitäkin tulee.

Tää on kuitenki aika pitkään ollu sama kaava. Sitä vitun yhteistä säveltä ei löydy. Ja mä tilttaan siihen joka kerta kun multa viedään otetta kasvatukseen koko ajan. Kun erottiin eka 2 vuotta oli yhteinen sävel. Sitku exä huomaa et se ero oli pysyvä ni hommat menny samal kaaval. Jos on ollu paikka mua näpäyttää lasten kautta niin se on tehty. Jos on tilaisuus haukkua mua lasten kuullen se on käytetty.

Nää on vaan sellasia asioita et toistuvasti ku tehdään ni tekee mieli nostaa kädet pystyyn ja paeta jonneki vitun kaus. Samaan aikaan se rakkaus omia lapsia kohtaan pitää mut tässä lähellä ku tiedän että ne tarvitsee myös isäänsä ja haluan itse lähellä olla. Vaikka se ny ei vuoden isä olekaan. Isättömät pojat harvemmin ovat.

Mä oon itse eronnut hänestä, se on ollut 100 prosenttisesti oikea päätös. Mutta ku se ei tunnu menevän jakeluun että en mä lapsistani eronnut. Tää last 2 vuotta on ollut aikamoista helvettiä ku on joutunut seuraamaan paljon asioita sivusta ku ote osaan lapsista lipuaa sormien välistä kun ne kuuntelee äidin paasauksia. Mä en ole vielä kertaakaan haukkunut eron jälkeen lasten kuullen äitiään. Mutta nytkin vaikka tekstiviesteillä riideltiin niin siellä päässä on ääneen haukuttu. Sen vahvisti tyttäreni minulle lähettämät viestit. Nää ajaa lapsia kauemmas musta.

Mä olen antanut kaiken mahdollisen avun mikä mulla omien kykyjen ja resurssien mukaan on annettavana. Mulle on saanut soittaa joka kerta ku on apua tarvittu, oli sit kysees koulu tai muut asiat. Ja koskaan en oo jättänyt vastaamatta enkä auttamatta. Mulle on saanut soittaa ja sanoa millo haluaa et muksut tulee mulle et hän pääsee vapaalle ja mä en ole koskaan sanonut et mulle ei sovi tai änkyttänyt mitää vastaan.

Meil ei oo erikseen sovittuja käyntiä vaan mun ovi on 24h auki ja muksut tulee soittamal ja kysymäö et saako tulla yöks joho iskä vastaa joka kerta että saa paitsi silloin jos iskä on itse viihteellä.

Mä en oo mikää vuoden isä enkä tuu koskaan olemaan. Mä en oo se kuka kulkee lapsien kans 4 kertaa viikos joka vitun harrastuksien peräs niin et lapsi ei saa yhtää hengähtää. Mä anna lasten ite valita ja tarvittaes kuljetaa. Mut mä oon se kenen luona saa aina olla ja tulla ja lapset tietää tän. Mä olen myös tosi hellä vaikka ei iha heti ulkokuoresta uskoisi kaan. Nytki kaks tytöistä mun luona ja toinen nukahti mun viereen ennekuin aloin yösedsioo pelaan. Mä myös meen noide vuoks helvettii ja takaisin ja siks mä myös jaksan vääntää ton exän kans vaik tiedän et mä hajotan lopulta vaan itteni siinä koska selvästi se on ottanut elämäntehtäväkseen olla eri mieltä mun kans joka vitun asias.

Mä oon itte eron jälkeen jumahtanu paikalleen ja oma elämä ei oo jatkunu ku oon pistäny lapset sen edelle ja halunnu olla täs lähellä. Aika näyttää kuin kaun tää jatkuu.

Mussa on vikoja mm se et räjähdän nollasta sataa ku mut saa tilttiin. Ja siihe ei paljoo vaadita jos vastapuoli osoittaa tyhmyytensä. Tyhmyys on yks asia jota vihaan eniten täs maailmas, toinen epärehellisyys ja nimenomaan omia tekoja kohtaan. Mut vastapainona mul on äärimmäinen rehellisyys omia virheitä kohtaan ja mä en koskaan tuomitse ketään. Vaan mä kohtaan ihmiset ihmisinä ja mä pyydän ja annan anteeks. Mä en koskaan muuttais tätä puolta itsestäni. Sillo saatana ku pitää puhuu suoraan ni sillo vittu puhutaan ja seistää suorassa. Mikä helvetti siinäkin on ihmisil niin vitun vaikeeta käsittää.

Ja mä tiedän et varmaan joka toinen ihmisistä ois reagoinu toho exä viestiin hieman harkitummin mut mä en vaan pysty. Toi viesti oli aivan käsittämätöntä paskaa ja ennen sitä viestiä mä hoidin tilanteen täysin oikein. Tai ainakin niin mä sen koen.

Mua niiku vituttaa niin paljon toi kunnioituksen puute. Kun oli äitienpäivä niin mä lähetin sille kukkia ja korti jossa luki onnea elämäni tärkeimmälle naiselle eli lasteni äidille. Kun hän valmistu toukokuus sama homma muistin silloinkin ja kehuin ahkeraksi jne.

Ni mikä vitun reagointi toi nyt sit saatana taas oli.

En pysty käsittään. Mut joo, en viittiny yöllä ketää kaveria häiritä soittamal ja ulisemal ni ulisen nyt tänne. Oon sanonu monta kertaa et tää blogi toimii itelle henkisenä purkukanavana ja niin nytkin.

Ei tälläsiä toki kiva lukea aina ole. Negaa, mut sillo ku tapahtuu negaa ni niistä pitää myös voida puhuu. Eikä vaan aina lakasta asioita maan alle.

Maailmaki aika vitun sekasi atm. Joku kyttä tekee rikoksen jenkeis ni ympäri maailmaa tehdään tän varjolla rikoksia ja hajotetaa tapahtuneeseen täysin syyttömien ihmisten liiketiloja ja asuntoja ja hyökätään virka-vallan kimppuun. Jopa tää Suomes .
HÄVETKÄÄ SAATANA.

Mut jees öitä, kattellaa huomen miten maailma makaa.

Lukittu

Palaa sivulle “Blogit”