Ei ihan noin isoa ole tullut kotiutettua, mutta 10k-20k kotiutuksia tänäkin vuonna muutamia.LongJohn kirjoitti: ↑08 Syys 2020, 19:18Spekuloin.
Onko sulla normaalia siirellä tuon kokoisia summia ulkomailta tuolle Dansken tilillesi.
Jos kyseessä on poikkeuksellisen iso summa, saattaa siirto olla pankilla triggeroinut jonkun hälytyksen mahdollisen rahanpesun takia. Asiakaspalvelija ei välttämättä näe tuollaista hälytystä järjestelmästä sinun tilisi tiedoista.
Mulla ainakin toimi eilen ihan normaalistiSherwoodin90 kirjoitti: ↑30 Syys 2020, 13:30Skrill kortti ei toimi ostoksissa vaikka rahaa on. Muilla toiminut normaalisti?
95% kerroista toimii normaalisti.Sherwoodin90 kirjoitti: ↑30 Syys 2020, 13:30Skrill kortti ei toimi ostoksissa vaikka rahaa on. Muilla toiminut normaalisti?
Niissä skrill-korteissa on maksuKERTAraja, eli jos oot 24h sisään maksanu useemman kerran, nii voi olla, että menny toi maksuominaisuus kii, vaikka katetta on. Mulle on käyny aikoinaan tollee, ku baaris haki yhtä kaljaa kerrallaan jne. Se oli joku 8 kertaostosta/24h se raja ainaki sillon.Sherwoodin90 kirjoitti: ↑30 Syys 2020, 13:30Skrill kortti ei toimi ostoksissa vaikka rahaa on. Muilla toiminut normaalisti?
Mulla mikropoikana on rajat(2009 otettu kortti käyttöön)ReportAasi kirjoitti: ↑30 Syys 2020, 15:53Niissä skrill-korteissa on maksuKERTAraja, eli jos oot 24h sisään maksanu useemman kerran, nii voi olla, että menny toi maksuominaisuus kii, vaikka katetta on. Mulle on käyny aikoinaan tollee, ku baaris haki yhtä kaljaa kerrallaan jne. Se oli joku 8 kertaostosta/24h se raja ainaki sillon.Sherwoodin90 kirjoitti: ↑30 Syys 2020, 13:30Skrill kortti ei toimi ostoksissa vaikka rahaa on. Muilla toiminut normaalisti?
EDIT: Näköjään tuol on joku LIDL-maksu menny läpi, et ei sit välttis johdu tosta....