Melko rumaa ja pelottavaa...

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit
Lukittu
KarhuPingviini
Bannattu
Bannattu

Melko rumaa ja pelottavaa...

Viesti Kirjoittaja KarhuPingviini » 20 Marras 2020, 16:09

Melko rumaa ja pelottavaa on tällä hetkellä lukea noita kirjoituksia joista ei ole kuin vajaa pari kuukautta aikaa. Mä en tunnista niistä itseäni ja toisaalta taas tunnistan ihan pelottavan paljon. Mä kuljin jossain tosi syvissä vesissä tossa vaiheessa... Siltikin tosi paljon tässä on ehtinyt tapahtua vajaan parin kuukauden aikana niin saisinko mä kirjoitella tänne niistä tapahtumista... Jos ei mun haluta kirjottelevan niin mä ymmärrän senkin ihan tosi hyvin ja poistun nöyränä takavasemmalle..

Mulla on tällä hetkellä 5-figs pelikassa ja murskailen jotain nl100 tasoja ihan miljoona-nolla ja teen jo pelkästään niillä semmoista tienestiä, että ei mun tartte mitään töitä hakea enää lähiaikoina. Jos on hyvät pelit nl50-tasolla niin voin mä pelata niitäkin, mutta mä en mene edes kokeilemaan nl-kakssatasta ennen kun pelikassa on 20 kiloo ja vielä siitä uupuu muutama tonni. Siis en yhtään ainoota shottia ota kun mulla on toi päävamma, että jos mä lähden yhtään shotitteleen niin sit mä oon ihan just pelaamassa jotain kymppikilosta. Mä ennemmin koitan pelata sitä nl50 tasoo enemmän koska sitä grindaamalla saa kuitenkin sellaista yli 15 euron tuntipalkkaa pitkällä tähtäimellä ja nyt kun on laskut ja velat maksettu niin mä asun ihan hemmetin leveesti noillakin palkoilla ja omaisuus sen kun kasvaa.

Mä siis tässä myin mun asunnon ja maksoin kaikki velkani pois. Steikkivelasta mä maksoin ainoastaan 2000 euroa ekalla kerralla ja ne loput mä maksan lähiaikoina kun olen laskenut, että mitä mä todellisuudessa olen siitä velkaa. Mä en tule maksamaan sitä mitä multa pyydetään koska mä itse hävisin ihan kaiken ja olen erittäin eri mieltä siitä mitä se velka oikeasti on. Toinen perustaa velan siihen mitä mä olin parhaimmillani ilmottanu olevani plussalla pokeripeleissä ja mä olen sitä mieltä, että mun tulee ehdottomasti maksaa kaikki mitä mä olen steikkaajalta saanu ja ihan asiallinen korko siihen päälle. No kuitenkin nyt lyhensin ton 2 kiloo ja meidän loppusaatavat on jossain välillä 1500-3250 euroa. Voi ihan hyvin olla haarukan yläpäässäkin eikä siinä mitään, mutta en mä ala maksaan semmoisia realisoitumattomia pokerivoittoja jotka oon samana iltana gämblänny menemään. Mä oisin voinu jättää ilmoittamatta niistä voitoista jotka hetkellisesti kävi mun tilillä jos oisin tajunnu, että ilmoittaminen lisää mun velkataakkaa samaa tahtia. Mä lisäksi vielä liioittelin niitä voittoja kun koitin siinä vaiheessa vielä peitellä niitä slottitappioita. Eli siis joo!! Kyllähän mä olen se joka on asiassa mokannu ja mokasinkin oikein kunnolla ja pahasti, mut en mä silti ala maksamaan mitään kuvitteellisia velkoja siihen päälle! No varmaankin jotain pari tonnia lyhennän vielä kohta ja sit keskustellaan, että miten tää ny on mennyt...

Hei pitäiskö täällä puhua jotain pokerista? Just tällä hetkellä mä voin ihan rennosti istuskella ja chillailla jotain nl50-100 pelejä ja mulle jää tilille koko ajan enemmän kun ehdin tuhlaamaan ja kassa sen kun kasvaa. Musta ois tavallaan kivaa ja helppoo ja stressitöntä grindata sitä nl50 tasoo kun sekin maksaa ihan kevyesti mun kaiken elämisen.. Toki mä turnauksiakin pelailen välillä ja koitan pitää pelitasot siinä 10-30 euron haarukassa, mut varmaan hyviä viiden kympin turnauksia vois alkaa ottaa siihen kaveriks jo kans...

Mut siis... Varmaan pitäis ihan nöyränä puhua siitä kun päässä alko napsumaan taas vaihteeksi. Mä olin ihan saatanan täynnä sellaista patoutunutta vihaa ja vaikka ne olikin vain kännikirjoitteluita niin nyt jälkeenpäin ajatellen mua pelottaa ihan vitusti se missä tilassa mä henkisesti olin siinä vaiheessa. Mä olen edelleenkin aika vihainen muutamista asioista kun mulle ei oo koskaan annettu mahdollisuutta keskustella niistä, mut siltikin... Ihan vitun pelottavaa ajatella, että mä olen uhannut tappaa ihmisiä ja olen jopa päässäni ajatellut niin.... Eikä se tosiaan ollu siinä kohdassa mitään känniläppää vaan ihan mahdollisimman kaukana siitä ja mä oisin oikeesti tehny jotain tosi peruuttamatonta jos ois sellainen tilanne sattunu silloin kohdalle. Vittu. Pelottavaa. Mä en nykyään halua vahingoittaa ketään ja nyt mun on helppo olla kun tiedän, että en ole viime aikoina niin tehnyt ja ymmärrän paremmin noita fiiliksiä. Meinasin sanoa, että "en enää koskaan" mutta ollaan nyt realistisia. Mä olen ollu ihan helvetin mulkku ja mä olen loukannut ja satuttanut ihmisiä ja sitä paskaa mä kannan mukanani aina..... Haluan tai en..

Mä käyn nykyään säännöllisesti terapiassa ja uskon, että siitä on mulle hyötyä, mut turha tässä kai on lähteä mitään lupailemaan. Mä koitan grindata ja tehdä järkevää tiliä ja minusta se on ihan hyvä just sillain...

Saanko mä kirjoitella tänne viimeisiä fiiliksiä jos minusta nyt jatkossa siltä tuntuu? Mites modet? Saanko mä tulla tänne päivittään uutta blogia? Mä en enää edes grindaa ihan mikroja niin vois olla jotain pelillistäkin sanottavaa...
"If u liked u can ship me 99 cents on Stars". K-Pingu!!!

Pokrec

Re: Melko rumaa ja pelottavaa...

Viesti Kirjoittaja Pokrec » 20 Marras 2020, 16:11

En lukenut sun tekstiä, mutta welcome back! (h)

edit. nyt luin, ja anna tulla vaan tekstiä, terapiaa sekin :yes:

Detru
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Detru » 20 Marras 2020, 16:33

KarhuPingviini kirjoitti:
20 Marras 2020, 16:09
Saanko mä kirjoitella tänne viimeisiä fiiliksiä jos minusta nyt jatkossa siltä tuntuu? Mites modet? Saanko mä tulla tänne päivittään uutta blogia? Mä en enää edes grindaa ihan mikroja niin vois olla jotain pelillistäkin sanottavaa...
Tervetuloa takaisin, mukava kuulla hyviä uutisia :)

Ei olla missään vaiheessa estetty tai kielletty blogittamistasi. Täysin vapaata kieliasua en kuitenkaan voi luvata, eli tällä viittaan lähinnä totaalisiin ylilyönteihin, jotka moderoidaan aina riippumatta kirjoittajasta.
Discord: Detru #0001
Twitch: detruTV

Starsailor

Viesti Kirjoittaja Starsailor » 20 Marras 2020, 19:27

Hienoa, että tulit takaisin. Ei minusta nuo väkivaltauhkaukse ja -tunteet ole kännissä mitenkään ihmeellisiä. Tunteet vähän käy ylikierroksilla. Lähinnä silloin pitäisi huolestua jos selvittyään on edelleen raivo päällä. Kuitenkin, historiasi tuntien - ota rauhassa ja äläkä häviä rahojasi.

Parasta toivoen, pahinta peläten.

rlshark

Viesti Kirjoittaja rlshark » 20 Marras 2020, 19:33

Nyt vaan hyvällä kassalla ja elämänhallinnalla eteenpäin. Ei kännissä pelejä ja mieluiten sinun kohdalla ei toki kännejä ollenkaan. Kohta sitten onkin uusi velaton kartano Akaassa tai missä nyt haluatkaan asua.

jippee

Viesti Kirjoittaja jippee » 20 Marras 2020, 20:08

Jee, Pingu is back! Hyvä kuulla, että maailma näyttää taas paremmalta. :tup:

Ota varovasti ny! Jotakuinkin, sen mitä oon saannut tästä juonesta kiinni, niin monasti kun oot alottanu uuden blogin ns. "hyvissä" niin uus meltdowni ollu nurkan takana. Vaikka otantaa onkin jonkun verran, niin en vielä täysin varmasti sanoisi blogin aloittamisen olevan ihan kauheen suuri varotus merkki. ehkä. ehkä. Tsemppiä ja heti kun rupee keulimaan, niin himmaa, himmaa...

PoLOpoika
Bannattu
Bannattu

Viesti Kirjoittaja PoLOpoika » 20 Marras 2020, 20:41

Jaahas, Pingulla on taas mania päällä. Ei voi paljon ylimielisempää avausta tulla kaiken aiemman jälkeen. Kannattaisi vähän nöyremmin tulla takaisin. Ennustan tälle blogille max kuukautta ja poikki kännissä slotteihin. Sori Pingu, olen realisti. En toivo sitä, mutta näetkö yhtäläisyyksiä aiempiin maniajaksoihin.

-Tuntipalkan laskeminen
-Liialliset pelitunnit
-Liian vähän huoltoa, lepoa, unta
-Mania kovenee ja kirjoitat joka toinen tunti
-Otat viinaa
-Menetät otteen, häviät kaiken
-Masennusjakso alkaa
-Pingu katoaa
...
....
Pingu palaa. Millä palaat ensi kerralla, jos nyt menee kaikki.

Pysähdy ainakin miettimään. Et voi pystyä hallitsemaan pelaamistasi kuukauden parin tauon jälkeen. Siihen ei ole mitään hokkuspokkustemppua.

Kaikkea hyvää silti.

Angelarch

Viesti Kirjoittaja Angelarch » 20 Marras 2020, 21:29

Laitat 12k yhteen osakkeeseen, Tutki, koska, se voi olla kiinni kuukausia, ..., nyt sulla on mahdollisuus, hyvä Mies, ...
www.instagram.com/j.3ss3/?hl=fi

KarhuPingviini
Bannattu
Bannattu

Viesti Kirjoittaja KarhuPingviini » 21 Marras 2020, 12:27

Niin no eihän tuo avauskaan nyt täysin selvinpäin ollu kirjoitettu ja oisin selvänä saattanu jättää sen tekemättäkin, mut kyllä mä jatkossa koitan kirjottaa lähinnä pokerista ja koitan jaksaa grindata sitä. Tällä hetkellä mä siis asun tämmösessä ihan liian pienessä yksiössä Akaassa, mut haluan pitää asumisen ja elämisen kulut mahd. pieninä ja tosiaan kasvattaa ihan rauhassa sitä pelikassaa ja sit hankkia semmoisen asunnon jossa haluan asua. Ja jostain muualta kuin Akaasta. En mä oikein tykkää tästä kaupungista jos totta puhutaan. Lammilta kävin katsomassa yhtä saunallista rivitalokaksiota ja Kangasalta kerrostalokaksiota. Ehkä ihan optimi ois joku saunallinen rivitalon päätykolmio. Tuskin uutta omakotitaloa oon nykyisessä elämäntilanteessa ainakaan hankkimassa. Kangasala ois minusta ihan kiva ja sopivan kokoinen kaupunki tai ehkä Hämeenlinna. Sen kauemmas Akaasta en toistaseks halua muuttaa ja en välttämättä ehkä Tampereellekaan vaikka sekin on kyllä yksi vaihtoehto. Luultavasti mä kuitenkin asun tässä nykyisessä kopissa vähintään ens kesään asti. Tänään en taida grindata, mutta huomenna ois tarkoitus pelailla vähän turnauksia kun on sunnuntai ja ens viikon meinaan grindata suht isolla volyymilla käkkyä, mut jos on turnausfiilis niin mikäs siinä sit ja voin mä niitäkin pelata.

LongJohn

Viesti Kirjoittaja LongJohn » 21 Marras 2020, 12:58

Kyllähän täällä pokeriyhteisössä on seinät leveällä ja katto korkealla, joten tervetuloa.
Aina on kiva kuulla, kun joku on saanut elämäänsä raiteilleen.
äksy xxx_yyy_

Starsailor

Viesti Kirjoittaja Starsailor » 21 Marras 2020, 19:38

LongJohn kirjoitti:
21 Marras 2020, 12:58
Aina on kiva kuulla, kun joku on saanut elämäänsä raiteilleen.
Hero on joutunut myymään asunnon peli- ja päihderiippuvuuden johdosta ja postaa kännissä blogissa pelaavansa pokeria 5-numeroisella rollilla. En toivo hänelle mitään pahaa ja kannustan, että herolla on pian taas 6-numeroinen rolli, mutta pelkään pahinta, koska ongelmien syyt on edelleen olemassa.

KarhuPingviini
Bannattu
Bannattu

Viesti Kirjoittaja KarhuPingviini » 23 Marras 2020, 12:37

Viikonloppu meni sit lopulta mökkeillessä ja saunoessa ihan mukavan idyllisissä maalaismaisemissa keskellä ei-mitään, mut nyt alottelen tässä viikon grindejä. Winamaxille ois noin 124 euroa tommosta vanhahkoa depobonaria jäljellä ja sitä on tää viikko aikaa grindata niin ainakin siellä vois ny alottaa lepposasti nl50-peleillä ja vähän ihmetellä, että mitä tahtia toi bonari siitä lähtis täyttymään... Tunti tai pari nyt käkkyä, sen jälkeen käyn lenkillä ja sit ehkä taas jatkuu.

edit: Ainakin Winamaxilla mun pt4:n hudi näköjään hyppii vähän minne sattuu viimesen päivityksen jäljiltä. Help..

Aika regukasta tuolla tähän aikaan. 30 egee sattu tuleen plussaa 45 minuutissa, mut ei vaikuttanu oikein hyviltä peleiltä niin grindaankin jotain muuta ja katon väliin vaikka vähän uutta Elite-videoo RiO:lta. Mä koitan alkaa taas laskemaan tarkemmin pelitunnit ja tuloksen vain kerran viikossa, mut kun nyt tällä kertaa vilkasin niin tuli mainittua.

KarhuPingviini
Bannattu
Bannattu

Viesti Kirjoittaja KarhuPingviini » 23 Marras 2020, 15:25

Olybetilla tuntuu nykyään olevan paljon paremmat pelit kuin Winamaxilla vaikka lähtikin vähän biitikkäästi nyt parin binin tappiolla liikkeelle. Mä laitan ihan huvikseni pari tunnelmakuvaa jonkin ajan takaa siitä vaiheesta kun grindasin rollia nl10:stä alkaen siellä... Saapa vähän jotain pokerisisältöä. Ei kai näissä mitään kovin erikoista. Mä en oo vielä kattonu, että miten näppärästi tuolta saa laitettua esim. käsihistorioita jossain kätevässä muodossa..

Olin melkein koko illan neloisjohdossa stackeissa ja otin sit siinä samalla sen lb:n ykkössijan..
Top4-stackit
Top4-stackit
top4.png (17.56 KiB) Katsottu 2923 kertaa
Toistaseks syksyn ennätysstack käkyssä on 1655 bb.. Täytynee yrittää rikkoa toi nl50:ssa.
1655bb
1655bb
1655bb.png (304.6 KiB) Katsottu 2923 kertaa
Ja ehdin jo kerran grindata 2. sijan daily leaderboardista myös nl50:ssa, mut näitä vastaavia varmaan tulee tässä lähiaikoina lisää...
nl50rank
nl50rank

PoLOpoika
Bannattu
Bannattu

Viesti Kirjoittaja PoLOpoika » 23 Marras 2020, 16:32

Tiedätkö mitä noista Leaderboard-hönöilyistä tulee? Saat burnoutin, otat viinaa ja homma hajoo, kun et malta levätä. Osaat kyllä pelata, siitä ei ole kyse. Ennustin kuukautta tai kahta tälle blogille. Nyt alan kallistua max kuukauteen

3betforfun

Viesti Kirjoittaja 3betforfun » 23 Marras 2020, 16:43

En yleensä kommentoi, mutta nyt kommentoin. Ketään täällä ei kiinnosta sun tai muidenkaan ennustukset, joten voitte pitää ne itsellänne. Tuommosta paskansuoltamista jaksa lukea kukaan. :roll:

Lukittu

Palaa sivulle “Blogit”