Perhepäivähoidossa oleva nuori Rosa Meriläinen vois varmaan mennä yli energisestä koiran pennusta, joten olin mä tavallaan siinäkin jäljillä.

Thx! Tilastonikkari oon aina ollut, mutta ihan tollasta bongailua en sentään oo koskaan harrastanut.jippee kirjoitti: ↑31 Joulu 2020, 14:29"...excelkirjanpitoa myös katsomistani elokuvista.".Seuraavaksi varmaan kerrot pitäväsi taulukoita ja bongailevasi intohimoisesti rekisterikilpiä, tienumeroita, junia, lentokoneita, laivoja..
Piti jo aikasemmin sanoa, että tosi hyvän näköstä tulosta oot kyllä tehny, yhdistettynä suht olemattomaan riskiin. Jatka samaa rataa(tähän joku juna vitsi) ja oikein hyvää uutta vuotta!![]()
Joo, itse kiinnittänyt samaan huomiota, että tällä kaudella millään tiimillä ei vaikuta olevan koko paketti kasassa. Tai ei ollut ainakaan vielä runkosarjassa, mutta voihan se tietysti olla, että joku joukkue vetää sit täydelliset pudotuspelit. Itselleni jäänyt vähän sellainen kuva, että esim. Kansasin ei tarvinnut runkosarjassa edes paljastaa vielä ihan kaikkia korttejaan. Ykkössuosikkeja ehdottomasti, mutta tosiaan heilläkin omia vaikeuksiaan on ollut. Minulla ei kyllä varmastikaan ole niin hyvää yleiskuvaa joukkueista kuin sinulla. Olen kyllä katsonut joka kierros pari muutakin kuin Green Bayn matsia, mutta ei se tahdo riittää laajan kokonaiskuvan saamiseksi. Varsinkin kun pysyttelen usein tulospimennossa ja katselen jonkun matsin vasta viikolla niin sen myötä ei pysty kunnolla seurailemaan mitään foorumeja/statseja jne. NFL:n osalta.Kyyberi kirjoitti: ↑06 Tammi 2021, 03:07Packersilla on aika hyvätkin saumat pyttyyn, koska tänä vuonna kukaan muukaan ei vakuuta. Chiefsillä on Mähönen, mutta puolustus on aika keskinkertainen ja jengi on ihmeesti piiputtanut jälkimmäisellä puoliskolla kaudesta. Toki voittoja napsinut, mutta tehnyt itselleen peleistä aika vaikeita. Toki varmaankin suosikki mestariksi, mutta mikään läpikävely Chiefsin pudotuspeleistä ei todellakaan tule.
Steelers on ihan kupla, Ravens hieman kysymysmerkki, Seahawks piiputtaa ihan huolella, Saints nousee tai kaatuu Breesin kanssa. Titans on kova, Bills on kova vaikkei sitä oikein pystykään uskomaan. Ja Tampa Bay on herännyt viimeisillä viikoilla, voi olla todellinen musta hevonen.
Tulee hienot pudotuspelit, koska käytännössä yksikään ottelu ei ole etukäteen selvä. Oma mutu on, että pelaamalla tasotusta altavastaajille voi tehdä tiliä.
Näinhän se sitten menikin. Ässät kaatui perjantaina, tosin vaivoin. Ei ollut parasta peliä meiltä, mutta hienosti noustiin kuitenkin päätöserässä 1-2 tappioasemasta 4-2 voittoon. Lauantaina tiukka matsi Kuopiossa. Pari erää oltiin hieman huonompia kuin KalPa, mutta kolmas erä oli sitten meidän vahvaa myllytystä. Ihan ei tällä kertaa tasoihin noustu, vaikka Suomella oli siinä lopussa mm. puolityhjää maalia edessä. 3-2 tappio siten plakkariin. Se mihin voi olla todella tyytyväinen on, että nykyään me pelataan lähes järjestäen ottelun loput erittäin vahvasti. "Vanha Ilves" dominoi yleensä paria ekaa erää ja suli sitten aina kolmannessa erässä. Nykyisin me ollaan melkein aina se vahvempi osapuoli silloin kun pelit lopussa ratkotaan. Ja naapuri on puolestaan ainakin väliaikaisesti kadottanut kykynsä olla vahva otteluiden lopussa. Kyllä tää kelpaisi jos näin jatkuisi.