Pokerstars

Keskustelua internetin pokerihuoneista
peteyy

Re: Pokerstars

Viesti Kirjoittaja peteyy » 06 Tammi 2021, 20:25

GNAGL kirjoitti:
06 Tammi 2021, 13:16
peteyy kirjoitti:
06 Tammi 2021, 12:52
GNAGL kirjoitti:
06 Tammi 2021, 12:40

Kuvittelenko vaan vai lyhenikö toimimisaika kun teki tämän muutoksen?
Haluatko hiukan avata mitä tarkoitat lyhenneellä toimimisajalla?
Itselläni tuo toimii edelleen. Teen myös joka kerta softan käynnistyksen itse tekemälläni skriptillä mikä tyhjentää sen ImgCache-kansion ja kopioi tiedostot backup-kansiosta sinne pääkansioon.
Siis aika joka on käytettävissä jokaiseen päätökseen kun on sinun vuorosi. Oma mutu sanoo, että tuo lyheni selvästi kun tein tämän muutoksen.
Sanoisin että tällä muutoksella ei ole mitään tekemistä omalla vuorolla saadun miettimisajan kanssa. Toki voit poistaa sieltä tiedostosta sen lisätyn rivin ja testailla uudestaan jos epäilet muutoksella olleen tälläinen vaikutus.
"Who me?"

petQQ

Viesti Kirjoittaja petQQ » 07 Tammi 2021, 00:38

Mulla kävi niin, että se miettimisaika-palkki ei enää toimi. Tämä sekä espanjan että eu:n starsilla. imgcache-kansio tyhjennettynä, sekä sinne kirjoitus estettynä. Mitenkäs muilla?

peteyy

Viesti Kirjoittaja peteyy » 07 Tammi 2021, 01:41

petQQ kirjoitti:
07 Tammi 2021, 00:38
Mulla kävi niin, että se miettimisaika-palkki ei enää toimi. Tämä sekä espanjan että eu:n starsilla. imgcache-kansio tyhjennettynä, sekä sinne kirjoitus estettynä. Mitenkäs muilla?
Koititkos sallia sinne kansioon kirjoittamisen? Itse muistelisin että en ole noihin kirjoitus/lukuoikeuksiin kajonnut.

Tosiaan Stars ihan vakavissaan tuota Auroran pakollisuutta ajaa ja eivät enää taida millään tavoin tukea vanhaa. En yhtään ihmettelisi jos jossain vaiheessa ei enää vippaskonstit auta ja pakko nöyrtyä uutta paskaa softaa käyttämään (lopettaa kaikki pelit pl. spessuturnaukset).
"Who me?"

petQQ

Viesti Kirjoittaja petQQ » 07 Tammi 2021, 08:12

peteyy kirjoitti:
07 Tammi 2021, 01:41

Koititkos sallia sinne kansioon kirjoittamisen? Itse muistelisin että en ole noihin kirjoitus/lukuoikeuksiin kajonnut.
Nyt testattu. Edelleen sama. Kyllä sitä ton vaivan kanssa ennemmin pelaa, kuin Aurora-kikkareen kera. Täytyy vaan varoa, ettei pääse timebank kulumaan loppuun. :blink:

peteyy

Viesti Kirjoittaja peteyy » 07 Tammi 2021, 11:13

petQQ kirjoitti:
07 Tammi 2021, 08:12
peteyy kirjoitti:
07 Tammi 2021, 01:41

Nyt testattu. Edelleen sama. Kyllä sitä ton vaivan kanssa ennemmin pelaa, kuin Aurora-kikkareen kera. Täytyy vaan varoa, ettei pääse timebank kulumaan loppuun. :blink:
Ok. Itse tosiaan en nyt ole moneen päivään tuolla pelaillut ja en tiedä onko siellä jonkunlainen päivitys tehty mikä on rikkonut sen vanhan grafiikkamoottorin. Testailen perjantaina ja voin tänne koittaa rapsata miten itselläni toimii. Varmaan väistämätöntä että näin käy kun ei Stars enää tue sitä vanhaa. 888pokerilla kävi sama ja siellä lopetin pelaamisen.
"Who me?"

Pluffi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pluffi » 07 Tammi 2021, 11:52

Aurora vaatii koneelta tehoja. 2006 ostetulla koneella se ei pyörinyt, mutta softan sai toimimaan hyvin ~marraskuun alkuun asti ennenkuin Stars pakotti auroran käyttöön eli poisti disabled vaihtoehdon aurorasta. Kysyin tästä chatissä ja sanoivat että ovat joutuneet kehittämään kahta versiota softasta rinnakkain. Ostin uuden koneen ja nyt pelittää Aurora hyvin. Koneen ei tarvi olla mikään pelimylly, mutta huomattavasti enemmän tehoja vaatii kuin aiemmin.

Auroran erikoisfeaturethan saa kaikki pois päältä. Settings -> Table Appearance -> näkyy asetukset. Mulla kaikki muu disabled paitsi graphics quality. Hyvin pelittää ja nykyinen layout on mun mielestä jopa paras nettisofta jota oon pelannut.

peteyy

Viesti Kirjoittaja peteyy » 07 Tammi 2021, 12:45

Pluffi kirjoitti:
07 Tammi 2021, 11:52
Aurora vaatii koneelta tehoja. 2006 ostetulla koneella se ei pyörinyt, mutta softan sai toimimaan hyvin ~marraskuun alkuun asti ennenkuin Stars pakotti auroran käyttöön eli poisti disabled vaihtoehdon aurorasta. Kysyin tästä chatissä ja sanoivat että ovat joutuneet kehittämään kahta versiota softasta rinnakkain. Ostin uuden koneen ja nyt pelittää Aurora hyvin. Koneen ei tarvi olla mikään pelimylly, mutta huomattavasti enemmän tehoja vaatii kuin aiemmin.

Auroran erikoisfeaturethan saa kaikki pois päältä. Settings -> Table Appearance -> näkyy asetukset. Mulla kaikki muu disabled paitsi graphics quality. Hyvin pelittää ja nykyinen layout on mun mielestä jopa paras nettisofta jota oon pelannut.
.... ja mainos päättyy.

Mutta ihan vakavasti puheenollen. Kyllähän ne varmasti tota Auroraa ja sen toimivuutta koittaa koko ajan parantaa ja siksi kannattaa niitä asetuksia aina välillä käydä kattomassa josko sinne jotain uutta täppää ilmestyy millä saa softan paremmaksi itselleen.

Itseäni ei ainakaan viime viikkoinen versio miellyttänyt kun kokeilin ja siksi edelleen koitan vanhalla pyristellä.
"Who me?"

Pluffi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pluffi » 07 Tammi 2021, 17:44

peteyy kirjoitti:
07 Tammi 2021, 12:45
.... ja mainos päättyy.
En mainosta Starssia vaan softaa. Jostain kun löytyis edes 70% tasoinen softa niin vaihtaisin saittia instana.
Party ei jostain syystä pelitä mulla vaan lagaa kokoajan.

rraketti

Viesti Kirjoittaja rraketti » 16 Tammi 2021, 16:45

:boxing: Tuli tuossa just Starssilla pelattua 12 tuntia 4 tablaten nl100 zoomia, josta tuli kasaan vajaa 10k kättä. Niin starssin arkusta yhteensä 5d palautus. ](*,) ](*,) Osaako joku ex pertti kertoa paljonko oisin about "tienannut" rakebackia jollain muulla sivustolla? =D> :hooray:

On kyl kieltämättä älytön tuo Stars, vetävät kaiken välistä. :hooray: Jos en väärin muista, niin nl20 tuli satasia viikossa takasin Coolbetillä rakebackkina. Niin nyt kumminkin 5x isompi taso. Niin oliko experttejä paikalla?

sharkie
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja sharkie » 16 Tammi 2021, 17:37

rraketti kirjoitti:
16 Tammi 2021, 16:45
:boxing: Tuli tuossa just Starssilla pelattua 12 tuntia 4 tablaten nl100 zoomia, josta tuli kasaan vajaa 10k kättä. Niin starssin arkusta yhteensä 5d palautus. ](*,) ](*,) Osaako joku ex pertti kertoa paljonko oisin about "tienannut" rakebackia jollain muulla sivustolla? =D> :hooray:

On kyl kieltämättä älytön tuo Stars, vetävät kaiken välistä. :hooray: Jos en väärin muista, niin nl20 tuli satasia viikossa takasin Coolbetillä rakebackkina. Niin nyt kumminkin 5x isompi taso. Niin oliko experttejä paikalla?
Partylla mulla samalla tasolla mennyt 100k kädestä keskimäärin 0,0727 rakee per käsi ni 10k kättä rakea 727dollaria
40% rakebackilla ois ois se viikko rake 1200 täynnä se olis 291dollaria rakebackkia.

Päivittäisessä cashleaderboardissa 727dollaria olis eilen riittänyt sijalle 4 jolla saa 225dollaria extraa

291+225=516dollaria

516:727= 0,709 ->71% rakeback

Stars 0,6% rakeback
Seuraa täältä kun ammattimies näyttää miten RAKEtoidaan!

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pokerihuoneet”