Erinomainen boogie. Lasten kanssa talviriemu, lenkit ja ohjelmointikurssit ja tietenkin NHL:n alku kohokohtina.
Ei oikeastaan mielihaluja, paitsi rouvan kotiintuoma suffelipuffisuklaalevy. Vedin himoissa sit sormella hunajaa purkista. Rakastan muuten puuroa. Täydellinen aamupuuro on puoliksi veteen ja maitoon tehty ”kova” neljän viljan/elovena puuro, lusikallinen hunajaa ja maitoa. Nams. Oon perso hunajalle, niin tuo sormellinen hunajaa oli ehkä hieman huijausta mutta en kokenut kuitenkaan epäonnistuneeni

.
Ei tehnyt mieli pelata vaikka katsoinkin hetken nielettäjän ilottelua twitchissä. Lusakinlarssonin viikonloppuotteita tuli vähän seurattua vanhasta tottumuksesta, mutta muuten ajankäyttö pokeriin ja pelaamiseen ollut minimaalista. Tuntuu kuihtuvan jatkuvasti, kai sekin on rutiinista eroon pääsyä.
Olen Vancouverin mies ollut aina, kausi käynnistyi hyvin ja joukkue vaikuttaisi olemaan valmis nostelemaan kannua. Ei näköjään tänä vuonnakaan selvitä ilman tulokashypeä.
Avausmatsit menivät aikalailla omien odotusten mukaan. Stl voittoa en pidä mitenkään yllätyksenä, Coloradon hype on omaan silmiin hyvin liioiteltua vaikka Nathan onkin kova.
Vaikkei mun mielipiteellä ole juuri kilpikonnaa enemmän merkitystä enkä asiasta juuri mitään tiedä, niin tässä on silti Summerliun viralliset divisioonan sijoitukset kauden päättyessä.
North: 1. VAN 2. TOR 3.MON 4.EDM
West: 1. VGK 2.STL 3.ARI 4.COL
Cent: 1. TBL 2.CAR 3.DAL 4.NSH
East: 1. NYI 2.PHI 3.BOS 4.NYR
Kolme villiä nostoa:
1. Washington vajoaa.
2. Grecelzyk, Andersson ja Chuchryn uusimpia tähtipakkeja
3. Eichel ja Hall molemmat top3 pistemiehissä
Ai, että on se änäri mahtavaa. Aamut parani 100% kun tarkastaa fantasyn ja katsoo koosteet.