LAITETAAN NIELEE KOHTI KESKI-EUROOPPAA# I Still Make You Swallow

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit
Pokerman82

Re: LAITETAAN NIELEE KOHTI KESKI-EUROOPPAA# I Still Make You Swallow

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 24 Joulu 2020, 14:09

Tänä vuonna oma joulu on aika musta mutta lämmittää mieltä ku oma yhteisö lähettää tsemppi ja joulusia viestejä (h)

Tos meni 2 viikkoo aika synkis tunnelmis ja en saanut nukuttua. Alko tosiaa ne tykytyksetki joho varasi tammikuu 18 päivälle ajan varmuuden vuoksi. Oon silti jaksanut toteuttaa terveellisen elämäntavan asioita ja käynyt tälläki viikol joka päivä lenkit tekemässä ja syönyt hyvi. Pääsin unirytmeihi takas kiinni ja sain pelitki taas alotettua ja kappas kummaa, ku unet parani ja ruoka parani ja liikunta lisäys ni täl viikol ei oo tykytyksiä enää nii voimakkaasti tuntenutkaan.

Taloudellisesti ollaan vie pohjalla mutta ei me ekaa kertaa pappia kyydissä olla. Jos mä pidän tän mindzeti ja hyväksyn asiat niin et niihi asioihi mihi mä en voi vaikuttaa ni mä en puutu niin mä uskon et mä en päästä itteeni stressaantumaan ja palamaan loppuun niiku tänä vuonna. Ja samalla mä uskon et hyviä asioita vuonna 2021 tapahtuu. Mun elämää ei mahdu enää negamiehiä/kavereita/exiä jotka ei ansaitse mun välittämistä ja rakkautta. Mun ongelma usein on et välitän liikaa muista ja sit en huolehdi itsestäni. Toivon et oon itsekkäämpi nielettäjä vuonna 2021 ja se sama nielettäjä joka välittää lähimmäisistään ja yhteisöstään kuten tähä asti.

Olkaa kärsivällisiä striimien suhteen, nyt ei tuu montaa striimiä tammikuun aikana. Varmasti tulee jokunen striimi. Mut keväämmäl tapahtuu tän suhteen hyviä asioita ja sit niit tulee kyllästymiseen asti.

Hyvää joulua frendeille, striimi yhteisölleni ja blogin lukijoille ja hyvää uutta vuotta 2021 myös samaan syssyy ja pitäkää itsestänne ja lähimmäisistänne huolta (h)
Viimeksi muokannut Pokerman82, 24 Joulu 2020, 14:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Kari_K

Viesti Kirjoittaja Kari_K » 24 Joulu 2020, 14:31

Mukavaa ja rauhallista joulun aikaa Pokerman82:lle myöskin Kaukovaaran suunnasta.

Angelarch

Viesti Kirjoittaja Angelarch » 24 Joulu 2020, 14:47

Pärjäile
www.instagram.com/j.3ss3/?hl=fi

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 26 Joulu 2020, 20:45

Kiitos kari ja arcche mä pärjään aina

Tuli yllätysvieraita, kuju tuli morjestaa ni vedetää live headsup striimi suorana mu kännykameriakl eli koittakaa kestää ja lämpimästi tervetuloo messii

https://www.twitch.tv/laitoinnielee

KarhuPingviini

Viesti Kirjoittaja KarhuPingviini » 26 Joulu 2020, 22:52

Mä opin tänään vähän käyttämään twitchiä ja opin, että mistä noita seuraillaan niin melkein ois voinu jäädä vittuileen vielä lisääkin ;-) Siis ihan hyvällä vittuileen. Mä oon ollu tosi mulkku elämäni aikana kyllä suakin kohtaan ja oot säkin ollu sitä semisti mulle, mut musta oli ihan kivaa pelailla ekaa kertaa ikinä jotain tämmösiä twitchi-pelejä kun pelasin noi Farseerin jutut. Mä luulen, että sääkin pokermäni oot elävässä elämässä varmaan ihan ok tyyppi. Tai siis en mä tiedä, että ootko, mut pidän ihan mahdollisena, että olet. Saatat kyllä olla myös täysin mulkku. Mä olen itse täysin mulkku, mutta mä tuun hyvin toimeen sellaisten ihmisten kanssa jotka ovat sellaisella oikealla tavalla mulkkuja. Kieroutuneella ja puhtaasti kusipäisellä tavalla mulkuista mä en pidä. Tai no siis kieroutuneisuus on katsojan silmässä. Jos on minua kieroutuneempi niin on luultavasti ihan ok ihmisenä...

edit: Tulkitkaahan sitten tuosta ihmiset, että minkälainen saa mun mielestä olla :drunk: :lol: :lol:
"If u liked u can ship me 99 cents on Stars". K-Pingu!!!

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 27 Joulu 2020, 04:59

KarhuPingviini kirjoitti:
26 Joulu 2020, 22:52
Mä opin tänään vähän käyttämään twitchiä ja opin, että mistä noita seuraillaan niin melkein ois voinu jäädä vittuileen vielä lisääkin ;-) Siis ihan hyvällä vittuileen. Mä oon ollu tosi mulkku elämäni aikana kyllä suakin kohtaan ja oot säkin ollu sitä semisti mulle, mut musta oli ihan kivaa pelailla ekaa kertaa ikinä jotain tämmösiä twitchi-pelejä kun pelasin noi Farseerin jutut. Mä luulen, että sääkin pokermäni oot elävässä elämässä varmaan ihan ok tyyppi. Tai siis en mä tiedä, että ootko, mut pidän ihan mahdollisena, että olet. Saatat kyllä olla myös täysin mulkku. Mä olen itse täysin mulkku, mutta mä tuun hyvin toimeen sellaisten ihmisten kanssa jotka ovat sellaisella oikealla tavalla mulkkuja. Kieroutuneella ja puhtaasti kusipäisellä tavalla mulkuista mä en pidä. Tai no siis kieroutuneisuus on katsojan silmässä. Jos on minua kieroutuneempi niin on luultavasti ihan ok ihmisenä...

edit: Tulkitkaahan sitten tuosta ihmiset, että minkälainen saa mun mielestä olla :drunk: :lol: :lol:
Hei ei mitää oli hauskaa ja hyvänmielistä herjaa :beer2: Ja oon tykänny ton sun uuden blogi asenteesta, slotit vaan vittuu ni hyvä tulee.

Vittu kuju tuli striimaa, pistettiin liveheadsupiks ja meni vähä lujaa lie ästo sanoen vedettiin aamu viitee striimii. :-D

Ekaa 3 viikkoo vapaa ja rahaa meni nolla euroa ku kuju tuli pelastaan ettei tarvii joulua yksi olla (h)

Jäätii kujusta 14 euroo ylös ja muutama euro farssi turneista. Ja sit manuu oli pienet betsit ja sieltä 23 euroo profit. Ni iha kiva vapaapäivä. Huomen Jatketaa pokeri paris ja katotaa striimoä ki saan ens viikol turneet käyntii

Angelarch

Viesti Kirjoittaja Angelarch » 27 Joulu 2020, 12:02

Sinuna selaisin tuota Elämää + Vuoden takaperin, &, hakisin sieltä Turnaus Ohjelman, Sulla oli useasti purppura päiviä, ...

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 29 Joulu 2020, 19:27

En tiiä miksei tuu ny oikein mut jos Detru viitti upottaa. Kiitos

Viesti moderaattorilta:
Upotettu -Detru

nikkipe
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja nikkipe » 29 Joulu 2020, 20:10

Pokerman82 kirjoitti:
29 Joulu 2020, 19:27
[youtube]https://youtu.be/YCMBKLVfdpc/youtube]

En tiiä miksei tuu ny oikein mut jos Detru viitti upottaa. Kiitos
pitää .com olla com linkki .be linkit eivät toimi.
nikkipe

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 11 Tammi 2021, 16:12

Vedetää tommone seuraajien kans kuulumisien vaihtelu striimi lenkin mittanen ilman viivettä kello 16.30 tutulla kanavalla https://www.twitch.tv/laitoinnielee

Starsailor

Viesti Kirjoittaja Starsailor » 11 Tammi 2021, 17:46

Hyvä lenkkistreami. Sitä oli ilo kuunnella. Hyvä positiivinen meno ja suunnitelmat. Muutama asia, joka tuli mieleen: 1. Kannattaisi harkita alkoholin käytön muuttamista pään sekoittamisesta nautintojuomiseksi ihan määrää rajoittamalla. Aluksi on vähän sellainen tunne, että tässäkö tää oli, mutta kun ottaa vaan muutaman, niin saa pienet nousut, mutta ei krapulaa. 2. Projekti kotisivujen luomiseksi. Onko oikeasti järkeä haaskata resursseja siihen? Jos eivät osana jotain isompaa kokonaisuutta, niin ihmiset ei löydä tai vieraile riittävästi - epäilen. Voin olla väärässä, mutta pitäisi olla sellainen hahmo, jolla kymmeniä tai satojatuhansia seuraajia, että omista kotisivuista hyötyisi jotain taloudellisesti.

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 12 Tammi 2021, 20:30

Kiitos starsailor positiivisestä viestistä. Mitä tulee toho kakkosee ni höpötellää niistä sit ku ajankohtasempi ja mun omil kanavilla sitten.

Sie on täys vitun lumimyrsky nyt menos kertomas et viime vuoden nielettäjä jäis himaa makaan sohvalle. FUCK 2020, we still goin after it. Lets mennää 20.40 pärähtää lenkkistriimi ilman viivettä, tervetuloa kaikille pitään seuraa. https://www.twitch.tv/laitoinnielee

Angelarch

Viesti Kirjoittaja Angelarch » 12 Tammi 2021, 21:41

Sama setti, kunnon Taistelu, jostain se on aloitettava, &, todellakin oot Saunan ansainnut, ...

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 12 Tammi 2021, 22:06

Angelarch kirjoitti:
12 Tammi 2021, 21:41
Sama setti, kunnon Taistelu, jostain se on aloitettava, &, todellakin oot Saunan ansainnut, ...
Kiitos ange, katkesko toi ennen kotiovee toi lähetys ku ei tallentunut talteen kotiovi?

Anyway siin lopus jos katkes ilman moroi lähetys niin tosiaa huomenna vedetää sama sessti kelistä riippumatta ja painan taas kännyl livee. Kiitos kaikille tsempeistä ja mukana olosta, toi on tosi mukavampi vetää toi lenkkeily ku saa jauhaa siin samal ja mukava vaihtaa ajatuksia.

Summerliu

Viesti Kirjoittaja Summerliu » 12 Tammi 2021, 22:19

Todella fiksu konsepti tuo lenkkistriimeily ja paljon viisasta puhetta!

Olipa mukava nähdä sinut noissa merkeissä.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Blogit”