Kyyberi kirjoitti: ↑21 Tammi 2021, 16:36
Kannattaa sit huomioida, että toi ompun vakuutus on ihan scam, varsinkin jos otat sen jo flopilla. Flopilla vakuutetaan vaan turnia vastaan, ja turnilla pitää ottaa uus vakuutus jos haluat vielä riverinkin vakuuttaa.
Esim. flopilla sulla on suora ja vihulla värinveto. 9 outtia, vihu saa värin 20% ajasta. Potti on $10, jos haluut vakuuttaa koko potin niin se maksaa 10/2,3 = $4,35. Ja se on hinta vasta turnille. Oletetaan että vihu missaa turnin, ja haluat riverille vakuuttaa koko $10 potin, hinta on taas $4,35. Eli jos vihu missaa värin, käteen tulee potista €1,30. Hiphei!
Oon pelannu ite käden missä vihu oli 60% suosikki flopilla, ja otti mua vastaan vakuutuksen flopilla ja turnilla. Vakuutus makso muutamaa senttiä lukuunottamatta sen koko potin verran. Mahto vihu ihmetellä.
Kannattaa myös huomioida, että vakuuttaa voi millä summalla tahansa. Jos pelaa leaderboardeja niin vakuutuksesta etenkin turnilla saattaa tulla pisteiden takia +ev jos vakuutuksesta voi maksaa esim. 1 sentin

edit: Siis rushissa jossa vakuutuksesta saa aina 3 lisäpistettä...
edit: Itse en koskaan ota vakuutusta muuten, mutta jos taistelen leaderboard-sijoituksista ja kisa on tiukka niin otan sen turnilla aina minimisummalla. GG:n peleistä kai puhutaan? Siinä on se slideri josta saa säätää vakuutuksen summan ja esim. poteissa jossa olet selvä suosikki turnilla, vakuutuksesta vielä 50 dollarin potissakin voi usein maksaa yhden sentin.
edit2: Ja siis vakuutuksen ottaminen itsessään ei koskaan ole +ev, mutta noi lb-pisteet voi tehdä siitä +ev:n jos tekemällä noita 1 sentin vakuutuksia pystyt lb:ssä nousemaan esim. sijan tai pari.
"If u liked u can ship me 99 cents on Stars". K-Pingu!!!