Kirjoittelen nyt lauantaikoodauksen lomassa. Helmikuu on kohdellut minua aika hyvin. Tai oikeastaan olen tehnyt pääosin järkeviä päätöksiä. Paras päätös on ollut se unimäärän kasvattaminen ja nyt vedellään 8h keskiarvolla, kun se aika pitkään on ollut siellä 7 tienoilla jos sitäkään. Alkuun oli hieman pakotettava itsensä ajoissa nukkumaan, mutta kyllähän se paljon virtaa on tuonut. Tammikuussa jätin jo iltakahvit pois niin sekin on auttanut asiassa.
Pohdin paljon puuraketin ajatuksia ja en tiedä oliko tarkoituksena olla itselle armollisempi, mutta olen ollut. Olen välillä lahnannut lattialla, välillä maannut ammeessa ja työpäivän lopettanut hieman aiemmin tehdäkseni käsilläseisontaharjoituksen. Muutenkin vaatinut itseltäni vähemmän ja mennyt enemmän go with the flow - fiiliksellä mikä on ollut hyvä. Linkedinissä tullut notkuttua jonkin verran, mutta puhelimella notkuminen twitchissä tai täälläkin on ollut aika minimissä.
Vetäsin samalla vessanpöntöstä nuuskattomuuden ja herkuttomuuden tai tavallaan vedin. Molemmista olen edelleen erossa enkä niitä kaipaa. Kaverin kanssa pelailtiin änäriä viime lauantaina ja sain pussin. Tiistaina warzonea pelaillessa toisen. Ja ei siinä, ei tee mieli aloittaa, mutta pikku rentoutuminen oli kiva. En nyt tunne siitä juurikaan edes epäonnistumista.
Iskä lähetti 10pakettia karnivaalikeksejä, niin söin niitä. Mun sääntöhän oli herkuttomuudessa se etten osta sellaista mitä en itse voisi valmistaa. Eli Äiteen kakkua jo aiemmin tuhosin ja nyt noi keksit meni kyllä vähän sen rajan yli. Eipä haitannut sekään. Yleensähän sen jälkeen kun lipsuu niin tulee sellainen fuck it- meininki, mutta ei nyt ollenkaan. Jatkan edelleen nuuskattomuutta ja herkuttomuutta hyvissä raameissa. Koska ne asiat eivät ole mulle oikeastaan juurikaan tärkeitä.
Vaihdan raportoinnin nyt nurinkurisesti näiden osalta.
Vuoden käytetyt nuuskapussit:2
Vuoden herkkuraja ylitetty: 1
Kerrroin tuossa parille läheiselle tästä blogista, ihan siitä syystä jos heitä kiinnostaa, kun en aina ole osannut asiaa avata. Tää blogi avaa ehkä heille vähän sitä taistelua mitä sisäisesti ja vähän piilossa käynyt.
Kokonaisuudessa hyvä viikko:
2x painia 2x käsilläseisontatreeniä ja 1x juoksu.
8h yöunet
Töissä liekeissä
Ohjelmointihommat olleet hauskoja (etenkin ryhmätyö ja yksikkötestaustreenit)
Obaman teos vaiheessa ja täytyy siitä sanoa, että oppinut ainakin USA:n vaalijärjestelmän kauheuden. Mut kiehtova kirja. Se ei estänyt haaveilemasta jo seuraavista kirjoista. Sain Adlibriksen lahjakortilla muksuille pari kirjaa ja itselle poimin otsikon perusteella herkkuja :
Eikai muuta kuin mukava lukea sivujen aktiivisuutta, paljon mielenkiintoisia kirjoituksia. Mahtavaa viikonloppua kaikille!