Rouva Kiran Pokeripäiväkirja

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit
KiraKirAxu
Viesti:

Re: Rouva Kiran Pokeripäiväkirja

Viesti Kirjoittaja KiraKirAxu »

KissMyBass81 kirjoitti: 04 Touko 2021, 01:12 iPokerin lobby-ongelmat yleensä korjaantuvat kun sulkee ja avaa lobbyn uusiksi (jos ei auta ja kovasti häiritsee niin tauolla sitten vaikka koko softan uudelleen käynnistys).

Onnea pytystä, yli viidensadan pelaajan niputtaminen aina kova suoritus! :hooray:
Kiitos, ja kiitos vinkistä myös!
Seksualisoi pelisi - Pimppi- ja pippelipitoinen näkökulma pokeriin -kirja saatavilla: https://www.bod.fi/kirjakauppa/seksualisoi-pelisi-kira-contender-9789528018957
sharkie
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja sharkie »

Std se ATs

Onnea pytystä,sinulle sen suo kun selkeästi tekee hyvää! 8-)
Seuraa täältä kun ammattimies näyttää miten RAKEtoidaan!
KiraKirAxu
Viesti:

sharkie kirjoitti: 04 Touko 2021, 07:43 Std se ATs

Onnea pytystä,sinulle sen suo kun selkeästi tekee hyvää! 8-)
Voi kiitos! Kyllä joo, olen innoissani mistä vain pytystä ja haltioissani kolminumeroisesta pytystä. :hooray:

Piti hetken miettiä mitä tuo std tarkoittaa, päättelin että tuskin ainakaan "sexually transmitted disease" tässä yhteydessä. :-D Sitten hogasin että varmaankin lyhenne sanasta standard! Hyvä tietää että arvioni kädestä osui oikeaan. Olipa muuten hyvä että löin sen flopin ja vihu check reissasi all-in. Turnilla olisi ollut ehkä vaikea enää saada merkkejä sisään kun väri tuli maaliin.
Seksualisoi pelisi - Pimppi- ja pippelipitoinen näkökulma pokeriin -kirja saatavilla: https://www.bod.fi/kirjakauppa/seksualisoi-pelisi-kira-contender-9789528018957
Korpisoturi2

Viesti Kirjoittaja Korpisoturi2 »

Onnea Kira! Meni aivan oikeaan osoitteeseen onnistuminen! :hooray: :hooray: :hooray:
KiraKirAxu
Viesti:

Korpisoturi2 kirjoitti: 05 Touko 2021, 15:57 Onnea Kira! Meni aivan oikeaan osoitteeseen onnistuminen! :hooray: :hooray: :hooray:
Kiitos! (h)

Kaiken kaikkiaan olen tyytyväinen Trophy Hunt -voittoihini vaikken sijoittunutkaan pääsarjassa. Tavoitteeni Trophy Hunttiin oli simppeli: Voittaa jotain jossain sarjassa, ja se toteutui. Lisäksi lohdutuspalkinto myöhäispytystä oli iloinen ylläri.

Sain myös juuri tietää että voitin Pokerisivujen Twitch-tilaajien kuukausiarvonnassa 100 euron Supernova-turnauslipun Unibetille. Wau! Arpaonnikin suosi. Universumi lähettelee nyt paljon suotuisia merkkejä.
KiraKirAxu
Viesti:

1500 gtd Classicista 3. sija. Pyttyhän olisi tietenkin kuulunut mulle, mutta kuten kaikki tietää, pytty ei aina mene oikeaan osoitteeseen. Ihan kiva cashi kyllä, mutta se tuppaa silti ketuttamaan kun pytty on näin lähellä eikä tule...!!

No mutta sanoisin että pysytään nyt kuitenkin tässä "voittajan vortexissa", vaikkei pyttyä tällä kertaa tullutkaan. Hah, voisin lanseerata jonkun kalliin self help -kurssin otsikolla "Näin löydät voittajan vortexisi" tms.
Näyttökuva (104).png
megaman844

Viesti Kirjoittaja megaman844 »

hyvä kira hyvä peli raha tuo

taisin pelta tuon itsekin eilen tai sitten en olin humalassa vähän
KiraKirAxu
Viesti:

Dollarin Big Shot 888:lta pytytetty. Todellinen megafieldi biitattu nyt sitten; yli 1500 pelaajaa. Kunpa olis vielä Trophy Huntti! Olin vieläpä melkein katki 888:lla, mulla oli pelitilillä alle 2 dollaria. Mutta mulla oli vahva usko siihen, että depota ei tarvitse. Otin sitten ison shotin dollarilla ja saldo nousi kivasti 300 dollariin. :hooray:
Big Shot $1 Pytty 888.png
Big Shot $1 Pytty 888.png (414.47 KiB) Katsottu 618 kertaa
Myöhäänhän tuo meni, mutta kaikki parhaat kestää myöhään. Tarkkaanhan ei voi edes tietää kauanko mikäkin turnaus kestää ennen kuin pääsee päätyyn. Nyt se sitten tiedetään tuonkin turnauksen osalta.

Lisäksi ipokerin Fists of Furysta 5. sija. Yli satku siitäkin, mutta pytty ois ollut yli 400.

Nyt runaa, mutta tein joitain typeriä muuveja mitkä jäi harmittamaan. Huono peli itseltä ketuttaa eniten.

Myös syvässä HUP:issa olen surkea ja 888:lla oli just sellainen. Ja ärsyttävä vihu HUP:issa. Onnistuin kuitenkin arpomaan itseni pokaleille. Ja vihustakin löytyi leakki jonka avulla sen voitin; ei osannut kipata. Kun vihdoin sain ässät, sain vihun kaikki merkit kun pöydässä JQ, ja vihulla J, niin sillä maksoi kaiken. Mikä tahansa osuma niin ei kipannut ikinä. Lisäksi pelkäsi maksaa all-ineja. Lopulta 10bb syvänä maksoi 8-parilla puskuni, mulla yli 60bb AJ, A pöytään ja pokaali. :hooray:

Tämä ei toki tarkoita etteikö mun pitäisi opiskella HUP:pia huomattavia määriä. Ja ICM-tilanteita. Vihuthan ei yleensä tajua mitään ICM:stä noissa turnauksissa mitä pelaan, mutta en itsekään tiedä läheskään riittävästi.
sharkie
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja sharkie »

Aivan mahtavaa! Onnittelut! :hooray: :hooray: :hooray:
Seuraa täältä kun ammattimies näyttää miten RAKEtoidaan!
Maikki

Viesti Kirjoittaja Maikki »

Onnea Kira mahti suorituksesta! Icm hyvä osata mutta silloin kun vihut ei pelaa itse icm kuten näissä pienen sisään oston turnauksissa yleensä niin icm puskujen tekeminen on itse murha monesti.Kun siellä kopataan vähän sillä kun tällä , riippuen kuun asennosta.😆
LongJohn

Viesti Kirjoittaja LongJohn »

Täällähän on ketsuppipullo auennut.
Onnittelut :hooray:
äksy xxx_yyy_
taikuri

Viesti Kirjoittaja taikuri »

KiraKirAxu kirjoitti: Eilen, 04:07 Myöhäänhän tuo meni, mutta kaikki parhaat kestää myöhään. Tarkkaanhan ei voi edes tietää kauanko mikäkin turnaus kestää ennen kuin pääsee päätyyn. Nyt se sitten tiedetään tuonkin turnauksen osalta.
Olybetillä lukee aulassa turnauksen arvioutu kesto. Saisi tulla muillekin saiteille ettei aina tarvisi lobbysta kyylätä edellisen päivän vastaavia.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Blogit”