Bad Beat Jackpot / Omaha

Keskustelua internetin pokerihuoneista
Hoponassu
Viesti:

Bad Beat Jackpot / Omaha

Viesti Kirjoittaja Hoponassu » 02 Huhti 2009, 20:58

Millä saitilla Bad Beat Jackpottiin lukeutuu myöskin Omaha. Joskus olen nähnyt että näin on, en vaan millään muista missä. Vaatimuksena siinä taitaa olla korkeahko värisuora häviävällä kun hold emissa riittää yleensä häviäminen 6-8 -nelosilla. Bad Beat Jackpotti toisi ihan kivan lisämausteen hommaan.. O:)

Laiskapaska

Re: Bad Beat Jackpot / Omaha

Viesti Kirjoittaja Laiskapaska » 02 Huhti 2009, 21:08

Jos en ihan väärin muista ni partylla taitaa olla myös omaha BBJ pöytiä.. (?)

jptparta

Viesti Kirjoittaja jptparta » 02 Huhti 2009, 23:33

B2B:llä (mm. Pokerihuone) oli ainakin joskus muistaakseni BBJ Omahassa, miksei olisi vieläkin. Minä en kaipaa BBJ:tä, kun ymmärtääkseni sen takia pelaajilta otetaan pieni lisäsumma rakea siellä, missä BBJ on käytössä.

EDIT.
Ei ole enää BBJ:tä?
http://www.pokerimestari.com/nettipoker ... ckpot.html

kyln1mo

Viesti Kirjoittaja kyln1mo » 02 Huhti 2009, 23:47

Jouudn tänne postaan kun tämäkin vitun sivu on mua vastaan eikä anna laittaa uutta aihetta:

Voitteko kertoa ja auttaa, häviän aivan vitusti rahaa kokoajan pokeriin tiedän ja hallitsen kyllä pokerin hyvin, mutta mikä helvetti siinä on että hyvä runi kestää MAX 1h sitten alkaa loppukuukaudeksi badbeat? Pääsen yli 85% käsistä allin paremmalla kädellä mutta aivan kokoajan ja jokakerta häviän sen pelimuotona on OMAHA ja HOLDEM, tänään sitten katkesi jo päästä nyörit, katkesin noin 5x putkeen, aina depoamisen jälkeen hyvä runi kesti abault 15min sitten alkoikin kaikki paska taas ainakun ajattelin että jokohan tämä paska on nyt ohi niin sieltä lähtee mikään ei pidä ei sitten mikään. Kertokaahan millä tavalla pitääkö mun nostaa vai laskea tasoa? meinaa jos PL4 on tämmöset häviömäärät rahallisesti kuukaudessa niin miten tapahtuu jos nostan tasoa PL50
PL1k myös joskus pelailtu ja ei siellä mitänä ongelmia ole koskaan ollut (näin biittien) myötä, auttakeehan paskaa oma järki loppunu vaikka DEELEJÄ vedetty niin paljon.
Mitä enemmän ongit, sitä enemmän kalaa -OnGame Network-

Limppari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Limppari » 03 Huhti 2009, 01:44

Hoponassu kirjoitti:Millä saitilla Bad Beat Jackpottiin lukeutuu myöskin Omaha. Joskus olen nähnyt että näin on, en vaan millään muista missä. Vaatimuksena siinä taitaa olla korkeahko värisuora häviävällä kun hold emissa riittää yleensä häviäminen 6-8 -nelosilla. Bad Beat Jackpotti toisi ihan kivan lisämausteen hommaan.. O:)

b2b ompussa tais joskus olla QQQQx jos häviää niin saa BBJ:n.. :-k

Hantte

Viesti Kirjoittaja Hantte » 03 Huhti 2009, 07:03

Limppari kirjoitti:
Hoponassu kirjoitti:Millä saitilla Bad Beat Jackpottiin lukeutuu myöskin Omaha. Joskus olen nähnyt että näin on, en vaan millään muista missä. Vaatimuksena siinä taitaa olla korkeahko värisuora häviävällä kun hold emissa riittää yleensä häviäminen 6-8 -nelosilla. Bad Beat Jackpotti toisi ihan kivan lisämausteen hommaan.. O:)

b2b ompussa tais joskus olla QQQQx jos häviää niin saa BBJ:n.. :-k
Minä taaas muistelen, että b2b:llä piti olla vähintään värisuora, että sai omahassa BBJ:n.

zipa

Viesti Kirjoittaja zipa » 03 Huhti 2009, 08:19

kyln1mo kirjoitti: Voitteko kertoa ja auttaa, häviän aivan vitusti rahaa kokoajan pokeriin tiedän ja hallitsen kyllä pokerin hyvin, mutta mikä helvetti siinä on että hyvä runi kestää MAX 1h sitten alkaa loppukuukaudeksi badbeat?
Simppeliä. Pelaa vain se yksi tunti kuussa, niin liitelet jatkuvassa upsvingissä. Muista kuitenkin, että 8. päivänä voi musta ässä flopilla maksaa sinulle koko stäkin.

Hoponassu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hoponassu » 03 Huhti 2009, 17:05

Jeps, se oli pokerihuone.com (= B2B), missä olin BBJ:iin Omahassa törmännyt. Ja tänks näistä muistakin :) Mutta kun avasin kys. sivuston niin siellä ei ole mitään mainintaa mistään BBJ:sta, ennen ´mittari´ rullasi pääsivullakin, muistelisin - eli onko ko. verkosta koko BBJ poistettu, vai olenko ihan väärässä?

Hoponassu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hoponassu » 03 Huhti 2009, 17:19

jptparta kirjoitti:B2B:llä (mm. Pokerihuone) oli ainakin joskus muistaakseni BBJ Omahassa, miksei olisi vieläkin. Minä en kaipaa BBJ:tä, kun ymmärtääkseni sen takia pelaajilta otetaan pieni lisäsumma rakea siellä, missä BBJ on käytössä.

EDIT.
Ei ole enää BBJ:tä?
http://www.pokerimestari.com/nettipoker ... ckpot.html

No siinähän se jo olikin, eli thx (ja sry)

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pokerihuoneet”