LAITETAAN NIELEE KOHTI KESKI-EUROOPPAA# I Still Make You Swallow

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit

Lakaisija

Re: LAITETAAN NIELEE KOHTI KESKI-EUROOPPAA# I Still Make You Swallow

Viesti Kirjoittaja Lakaisija » 26 Helmi 2020, 16:27

Kanan nahka esim. wingsien päällä on sisäelinten ja pienten kalojen nahan lisäksi pahinta myrkkyä kihtipotilaalle. Voi hyvin laukaista kohtauksen jos uraattiarvot on elimistössä koholla ennestään.

RobertKnepper

Viesti Kirjoittaja RobertKnepper » 26 Helmi 2020, 17:43

Pokerman82 kirjoitti:
26 Helmi 2020, 15:36
RobertKnepper kirjoitti:
26 Helmi 2020, 15:31
Pokerman82 kirjoitti:
26 Helmi 2020, 11:29
Joku edel sano jotai puhelimista. Niille lääkäreille joutuu varaa puhelinaja ja yleensä ne ei oo samalle päivälle joten en olisi saanut asiaa hoidettua todennäkösesti asap.
https://www.uusimunresepti.fi/

Pistin illalla viestin, yöllä oli tullut viesti että lääkkeet haettavissa. Helppoa ja nopeaa.
Kannattaa huomata että mulla ei toho kortisoniin ollut vanhaa reseptiä eli se piti käydä lääkäriltä hakea. Mutta hyvä tipsi jatkoa ajatellen.
Ahaa, aivan. Luulen että tuolta voi saada uudenkin, lääkäri siellä on niitä toki väsäämässä. On muuten varmaan aika hyvä bisnes :o

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 26 Helmi 2020, 20:48

Lakaisija kirjoitti:
26 Helmi 2020, 16:27
Kanan nahka esim. wingsien päällä on sisäelinten ja pienten kalojen nahan lisäksi pahinta myrkkyä kihtipotilaalle. Voi hyvin laukaista kohtauksen jos uraattiarvot on elimistössä koholla ennestään.
Joo siis kohtaus alkoi launtaina,siipiä söin vasta ma-.ti välisenä yönä.

Mut siis tiedän tuon kyllä jos oon 2vuotta sairastanu ni olen tietoinen ruuista ja juomista mitä ei suositella. Mutta mulla on kanansiipien kans semmone diili et nii kaun ku ne maistuu hyvältä ni niin kaun mä syön niitä.

Kysyi lekurilta et mikä mahto aiheuttaa ku viikonloppuna en ollut syöny enkä juonu mitää kiellety ainee listaltta. Kysyin et onko painonpudotus tai ketoilu ni sano et kihtipotilaalla voi aiheuttaa ihan ittestääki. EI välttis tarvii olla syöny tai juonu mitää väärää.

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 26 Helmi 2020, 21:05

Laitoin hosti kyyberille ni vahingos suljin striimi enne hyvästejä. Ei ollu tahallinen.

Tuli yks striimivirhe tehtyy, nostin toista pöytää toise päälle näyttääkseni käden ni maksoin vahingos nauloil 772fd pöytää 3way nähny flopi ni allin. Illan runit oli kyl taas sitä itteensä. SIt oti tost vie vähä lämpöö ja painoin kaks bini ihuonois sisää. Oli kyl liikaa pöytiä striimiin.

Mut joo enpä tiiä. Katotaa huomenna seuraavan kerra päiväsessiossa.Noi illat ja yöt focus peleihi. 6bini mosaa taas lähdetää täyttää yösessios.

NovelleHonor

Viesti Kirjoittaja NovelleHonor » 26 Helmi 2020, 22:44

Montaa pöytää vedät fastforwardii?

Sherwoodin90

Viesti Kirjoittaja Sherwoodin90 » 27 Helmi 2020, 14:51

Hyvä meno striimissä. Oon jo odotellut tänään milloin jatketaan. :lol:

sharkie
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja sharkie » 27 Helmi 2020, 19:00

Lakaisija kirjoitti:
Ei niistä syistä kannata välittää kun oireita voi hoitaa lääkkeillä
Seuraa täältä kun ammattimies näyttää miten RAKEtoidaan!

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 27 Helmi 2020, 19:26

sharkie kirjoitti:
27 Helmi 2020, 19:00
Lakaisija kirjoitti:
Ei niistä syistä kannata välittää kun oireita voi hoitaa lääkkeillä
En ollu syöny mitään sellaista mitä ei saisi syödä kun tuo kohtaus alkoi. Joten jos tuut vittuilee ku sulla ny menkat ni vittuile edes asiasta. Kohtaus alkoi viikonloppuna ja saavutti huippunsa maanantaina. Ma-tiyönä vedin kylläkin siipiä mutta se ei tätä laukassu eikä oo vie kertaakaa laukassu yksittäinen kanansiipi annos joskus ja jouluna. Vitun kaikkitietävä vammanen.

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 27 Helmi 2020, 19:27

KESKIVIIKKO[/b]

Jouduin lyömää peli poikki. Eile aamu viide aikaa lopeti sessio olin top3 ja mutta 600 köyhempänä. Runit oli koko illan paskaa ja yöllä sit lahjotettii jo ite muutamat binit. Tänää vie koitin mut otin ekaa sessioo tunnis -8bin ja siitä puolet meni oamaan paskuutee/vitutukseen ku ei taaskaa potit tuu kotia ja yksinkertasesti boikkimeno pelko. Rollit ei yksinkertasesti kestä tän kisan vaatimaa varianssia joten siinä mielessä tää oli iso virhe lähtee tähä. Sain aika paskat lähtokohdat kisaa muutenki ku kolme akaa päivää vedettii maxiväsyneenä kiitos kihtikohtauksen. Jälkiviisaana ois pitäny jättää maanantaina yrittämättä ja odottaa seuraavaa viikkoa ku mies kunnossa.

Nyt kisan lopetus 2kilo montus on kuitenki käytännö viidekilo biitti. Huomasi eilen et omal pöytämääräl oti kärkee kiinni ja oisi todennäkösesti harjannu ton vie loppua kohden. Tuli vaan rollinrajat tänää vastaan. Samal volal mul ois ollu 2k palautuksia plus kisasta mahdollisesti 1,2-2,5kiloo. Nyt saan 800 ja törkeen vitutuksen.

Max vitutus koska kuukausi oli mennyt ihan ok tol suunnitelmal mitä olin toteuttanut eli käkkyä muutama tunti ja turnaukset. Se toimi. Mut piti mennä tota vitun racee ny koittaa ja saatii siihe max paska alku ja joudun lyömää rollien takia homman kesken. Se siitä supermiehestä taas. Käteisetki oli menny pelillisesti hyvin enne tätä viikkoa. Pakkopulla on pakkopullaa ja kilon tappiopäivät vaikuttaa mun pelii koska kassa ei oikeesti oo niin hyvä et niitä vois montaa ottaa.

Jos yritän tota uudestaa jatkos noita raceja on ni rollin pitää vaan olla nii hyvis et mua ei huoleta noi tappiot. Jaksaminen mul on hyvää ku väänsi ilman untaki 11h päivä tiistaina ni ilman tätä kihtikohtauspaskaa tää olis mennyt iahn eri tavalla ja oisi todennäkösesti vieny homma maaliin kirkkaal paikal tai vähintää top3 missä joka yö olin ku lopeti pelit. Mut mun peliki huononi kaikkien edellämainittujen vaikutuksesta tähä loppuu. Ei jaksa vetää 12h hyvin jos ei oo saanu tarpeeksi unta ja B runaat siihe oman paskuude päälle vie helveti huonosti.

Mä pidän nyt lepoo muutaman päivä kokonaan pokerista ja foorumeista ja palailen ensi viikolla takaisin. Kattelen myös kuinka paljo paskemmi pelasi ku viime viikol jolloin oli paljon peliä mutta ne koostui järkevämmi ja kahdesta eri lajista ja hyvin nukuttuna. Joten sen analyysi teen vielä täl viikol mutta muuten pokeri on tauolla pari päivää et saan muuta ajateltavaa ja itteni takas iskuun. Täl hetkel on nii törkee vitutus etten biittaa ees freerolleja.

Mutta nyt jälkiviisaat ja novellehonorit ja muut trollit ja menkkasärjet nyt on teidän paikka iskeä, areena on teidä.

Palaillaa ku oon saanu happea. GL ja GG

Remmacs
Bannattu
Bannattu

Viesti Kirjoittaja Remmacs » 27 Helmi 2020, 19:54

Nyt vaan lisää sitä positiivista mentaliteettia peliin taas! Sulla oli hyvä kierre jo käynnissä eikä kannata antaa pikkusormeakaan negisfiiliksille ja kun oma asenne on kunnossa, muut jutut jää heti omaan arvoonsa. Tyyneysrukousta kehiin ja takas kehään!

sharkie
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja sharkie » 27 Helmi 2020, 20:00

ei se epäterveellisen elämäntapojen aiheuttamat sydärit jne sairaudet johdu siitä mitä sä söit viime viikolla

kasviksii vaan lisää ja vähemmän höyräriä

ja kostobetsit Kevin Fiala Betsafe 4,0 :drunk:

NovelleHonor

Viesti Kirjoittaja NovelleHonor » 27 Helmi 2020, 21:01

Pokerman82 kirjoitti:
27 Helmi 2020, 19:27
KESKIVIIKKO[/b]

Mutta nyt jälkiviisaat ja novellehonorit ja muut trollit ...

Ai vittu sua kyl syö ku tiputtaa vaan faktoja.
Kysyin iha asiallisesti ylempänä et montaa pöytää vedät FF ku katoin et erot on nii saakelin pieniä kärjentuntumassa.

Näky kyl sun pelissä et ukkoa ahistaa pelata.
Varaa noihin FFpeleihin vähintää 200binii ni ei vituttele. paisti

sharkie
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja sharkie » 27 Helmi 2020, 21:13

Mustakin oli asiallinen kysymys ja odotin että vastaa ite. Mut sano striimis et pelannut 6 pöytää kun muut menee kovaa ohi. 4 tais pelaa pääsääntösesti striimis. Korjaa varmaan parin pv päästä kun saa kuukupin pois perseestä jos olin tässäkin väärässä

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 27 Helmi 2020, 22:04

NovelleHonor kirjoitti:
27 Helmi 2020, 21:01
Pokerman82 kirjoitti:
27 Helmi 2020, 19:27
KESKIVIIKKO[/b]

Mutta nyt jälkiviisaat ja novellehonorit ja muut trollit ...

Ai vittu sua kyl syö ku tiputtaa vaan faktoja.
Kysyin iha asiallisesti ylempänä et montaa pöytää vedät FF ku katoin et erot on nii saakelin pieniä kärjentuntumassa.

Näky kyl sun pelissä et ukkoa ahistaa pelata.
Varaa noihin FFpeleihin vähintää 200binii ni ei vituttele. paisti

Lol vai että faktoi ja syö miestä. Ei mua syö ku oma tyhmyys. Sanoin vaan et jälkiviisaille ja päänaukojille estradi vapaa. Et tuottanut pettymystä. Mutta koska ny vastasit osittain asiallisesti ni vastaan kans.

Samaa mieltä bini määrästä ja varmasti näki pelistä ja näky pelissä. Liian hepposi eväin lähi kisaa ja aivan väärään aikaa.

4 pelasi 2 ekaa päivää ja eilen illal nosti kuutee. Jos pää ja rollit ois kestänyt varianssi ni oisi varmaan handlannu.

Kokeillaan ens kerral sitku paremmat eväät.

Se mis tosiaa tein virheen oli aliarviointi kisa varianssia kohtaa. Tos pitää pelaa huolimatta mikä on tilanne ja pystyy vetää tasaisesti ja jotta et huolehtis rolleista ni ne pitää olla tukevammat ku normigrindeis imo.

Huomenna käyn opiskelusessiossa tilastot läpi tältä kuulta ja vertailen kui sekasi täl viikol oon ollu.

Palaillaan maanantaina astialle.

Peace.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Blogit”