Grindaamalla Vegasiin 2009

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit
Rantzi
Viesti:

Re: Rantzin blogi

Viesti Kirjoittaja Rantzi »

Pelit Bossilla menee edelleen päin helvettii. Tappioo tulee joka sessiossa se 0,5-1 binii, ja pöytään mennessä vituttaa jo valmiiks. Kokonaisuutena ollaan joku 9 binii tultu alaspäin eikä HEROO paljoo hymyilytä just nyt :no:

Taso on täynnä paisteja, mut ei vaan onnistu mikään tällä hetkellä. Ohi tullaan heittämällä, eikä mikään käsi pidä ja sen päälle saa viä kuunnella vihujen päänaukomisii, ku on ensin tultu ohi 2 outtisella #-o

Pakko on ihan ääneen onnitella tältäki foorumilta niitä, jokka pelaa bossilla voitollista pelii. Vaikee uskoo, et se olis oikeesti mahdollista. Tuntus et mitä paskemmin pelaa sen paremmin pärjää.

Toivottavasti tää avautuminen avais henkisen takalukon ja palauttais uskon taas tähän touhuun.
Rantzi
Viesti:

Päivitelläänpäs taas päiväkirjaa, vaikkei mitään ihmeempää kerrottavaa olekaan.

Pelit Bossilla on lähteny kulkeen paremmin ja paremmin ja oon ihan tyytyväinen saittiin. Bonusta pitäis jaksaa grindata paljon ahkerammin, käsimäärät on jääny aika paljon niistä lukemista mitä suunnittelin pelaavani tulevina kuukausina. Pelaamisen sijaan oon keskittyny enemmänki kesästä nauttimiseen ja NHL:n siirtomarkkinoiden seuraamiseen. :-D Oma suosikkijoukkue ei oo onnistunu suurten kalojen nappaamisessa, mut eiköhän sieltä iskukykyinen joukkue saada kasaan kauden alkaessa.

Oon suunnannu ajatukset jo viikonloppuun, jolloin saadaan taas livepelit pystyyn usean viikon tauon jälkeen. Porukkaa on tulossa ihan mukavasti, joten pitkät istunnot on jälleen luvassa. Raporttii peleistä laitan loppuviikosta tai viimeistään tulevan viikon alussa.
viikzi

Viesti Kirjoittaja viikzi »

Rantzi kirjoitti:
Oon suunnannu ajatukset jo viikonloppuun, jolloin saadaan taas livepelit pystyyn usean viikon tauon jälkeen. Porukkaa on tulossa ihan mukavasti, joten pitkät istunnot on jälleen luvassa. Raporttii peleistä laitan loppuviikosta tai viimeistään tulevan viikon alussa.
Pelaatteko Nakkilan suunnalla vai Possun luona? Jos joukkoon mahtuu/ pääsee, niin ilmoittele. Onnea vaan Bossin paistien katkontaan, kyl se siitä :D
Rantzi
Viesti:

viikzi kirjoitti:
Rantzi kirjoitti:
Pelaatteko Nakkilan suunnalla vai Possun luona? Jos joukkoon mahtuu/ pääsee, niin ilmoittele. Onnea vaan Bossin paistien katkontaan, kyl se siitä :D
Nakkilaan ollaan menossa, aika täyttä tuntuu olevan, 9 henkee on ilmoittanu tulevansa. Tarkempaa tietoo saat tästä linkistä:

http://www.pokerimestari.com/livepokeri ... it-13.html
viikzi

Viesti Kirjoittaja viikzi »

Juu täytyy kattella sit joku muu kerta.
Rantzi
Viesti:

Eilen oli jälleen livepeli-iltamat ja raporttii seuraavassa:

Alkuun tuli melko heikkoo lappuu ja muiden aggroillessa seurasin suosiolla sivusta mitä tapahtuu. Ekan kunnon käden eli KK:n sain muistaakseni UTG:hen. (Olutta ei ollu menny täs vaihees mitenkään erityisen paljon, mut silti on pieni muistikatkos tän käden kohdalla :-D )
Action meni nii et avasin perusreissulla 4xbb ja melko deepin stäkin keränny vihu tuli kylkeen BB:stä. Löin kaikki keskelle, vihu sano, et sulla on KK, mutta mulla on onnenpossu cardholderina, joten gämblätään. Vihulla JJ ja floppi Jxx, jepjep.

Omppu oli sairas peli eilen, kippasin kaks kertaa setin ja kaks kertaa AAxx-käden flopilla, ku boardi ja action ei ollu mitenkään otolliset.

Loppuehtoosta sain taas suht hyvänkokosii potteja haalittua pinooni, ni ei ollu ilta loppujen lopuks ku vaan vähän yli binin tappiollinen. Seuraavat pelit olis mahdollisesti jo ens viikonloppuna, joten jos tältäkin foorumilta löytyy vieläki kiinnostuneita ni vapaita tuoleja löytyy ainakin muutama.
Rantzi
Viesti:

Pelasin tänään ensimmäistä kertaa 4 pöytää samaan aikaan ja veikkaanpa, että kokeilusta tulee pysyvä. 3 pöytää ollu vakiomäärä tähän asti, mut bonustaki ajatellen useampi pöytä hyödyttää enemmän. Pelasin ensin teksuu 2 tuntii, jona aikana nousin sen vajaan binin ja parin tunnin tauon jälkeen pelasin 2 tuntii omppua teksupelien kuollessa tauon aikana. Siinä tuliki nousuu 2 binii, joten päivä oli kokonaisuutena melko hyvä.

Huomenna pitäis selvitä saadaanko viikonloppuna taas livepelit pystyyn. Jos ei onnistu tällä viikolla, ni sit Possu81 toivon mukaan järjestäis korvaavan peli-illan. :-D
Rantzi
Viesti:

Viime päivinä on varianssi muistuttanu olemassaolostaan karulla tavalla. Peräkkäisissä omppusessioissa oon hävinny 2 kertaa riverin yksouttiselle vajaat kolme binii. Pelit loppu molemmilla kerroilla saman tien, ni sen pahempaa damagee ei kerenny syntyyn.

Livee pelattiin taas eilen. kuppii tuli otettuu jonkin verran ja sen vuoksi ei pysty muistaan kaikkee mitä siellä tapahtu. :-D
Alkuun olin ilmeisesti 3-4 binin kuopassa mut onnistuin nouseen sieltä jonku 1,5 binii voitolle. Loppuun saatiin NL25 tasolle hyvä 160 euron potti, jossa oltiin pre-flop all-in, mulla 99, vihulla AQ, flopista setti kiinni. Illan suurin potti oli reilut 250 euroo eli lähes 10 binillistä. Ja kädet oli sen mukaiset. Hillittömän pre-flop re-re-reraisettelujen jälkeen oli kaikki keskellä ja kädet T4 vs 27O :lol:
Aiheutti pienen repeämisen.

Kaveri sai saman reissun päätteeks kuningasidean et lähetään pikku reissulle Vegasiin. Kohta oltiin jo koneen ääressä kattomassa mahdollisia lentoja jenkkeihin, mut päätettiin kuitenki lykätä reissuu vähän myöhemmäks.
Rantzi
Viesti:

Pientä päivityksentynkää taas luvassa.

Kypsyin täysin Bossin ohivetoihin ja kun bonuksen huorausaikakin päättyi, ni on ollu saitin vaihto edessä. Vaihtoehtoja etsiessä olin kaveriin yhteydessä ja sain kuulla yhdestä Ruotsalaisesta kaverista, joka sai järjestettyä Carlokselle melko mukavan dealin ja tartuin sitten siihen. Ei oo juurikaan pahaa sanottavaa saitista kahden päivän kokemuksen perusteella, muuta ku että biittejä näyttäis tulevan täälläkin. :-D

Pokertracker 3 tuli hommattuu eilen ja oon opiskellu sen käyttöö ja pikku hiljaa se alkaa sujumaan. Pientä säätöö on vielä, et homman saa pelittään täydellisesti, mut oikeella tiellä ollaan kuitenkin.

Kahden viikon päästä olis taas livepelit ohjelmassa, mutta on ollu vähän puhetta, et mentäis saman päivänä tarkastaan Patalauman kesäkunto, kun Poriin saapuu Latvian ylpeys Ask Ogre. Niin ufolta joukkueelta vaikuttaa, että ihan jo senkin puolesta vois raahautua hallille ja alottaa kiekkokausi.
Rantzi
Viesti:

:rant: :rant:

5 minuuttia sitten tuli hävittyä lähes 4 binin potti pre-flop allareissa AA vs. KK, floppi ja turni oli vielä blankkoja, mutta mikäs se sieltä paukahtaakaan riveristä ellei iki-ihana K. :no:
Eipä tällä menolla tasoja nousta kovinkaan nopeasti. Pari tuntii on kerenny grindaileen hyvää peliä ja sitten yks käsi riittää viemään koko parin tunnin uurastuksen hedelmät. On tää vaan vittumainen peli.

Viikonloppuna koitti 8.8.2008, jolloin jo yläasteaikana tuli sovittua kyseiselle päivälle luokkakokous. Ilmeisesti järjestämistouhuissa ja tehtävien organisoinneissa oli ollut pienimuotoista häikkää, ni paikalle saatiin lopulta kaikkiaan 7 ex-luokkakaveria. :lol:
Eipä ollu iso porukka, mut silläkin sai vedettyä pään täyteen ja muisteltua menneitä. Mukava keikka loppujen lopuksi.
Rantzi
Viesti:

Perjantaina oli jälleen tutun porukan peli-ilta ja kuskivuoro koitti tällä kertaa mulle.

Ei olis pelit voinu paljon paremmin alkaa, ku heti alkuun floppaan boardiin A87 8-setin. Flopilla merkit keskelle ja vihulla A7, eikä saa apuja. Seuraavan kerran oltiin all-in ompussa kahdella parilla vihun fd+ openenderii vastaan, turnista mulle täpö ja se siitä. Myöhemmin ollaan kolmikätisessä omppupotissa, ja saan flopista 2 parii+ nutsivärinvedon. Bettaan flopin ja turnin ja toinen vihu on turnilla all-in. Riveristä tulee mulle nutsiväri ja mukava potti valuu mulle. Kärkisetillä sain omppuu pelatessa yhdeltä vihulta kaiket. Ainoo käsi mikä jäi vaivaamaan oli jälleen yksi kärkisetti, minkä menin kippaamaan scarecardin tultua turnista ja vihun tultua potin kylkeen. Olisin ollu edellä ja riveristä olis tullu neloset. #-o

Sekin tuli päätettyä, että ens kesänä lähdetään kaveriporukalla Vegasiin muutamaks viikoks, ei auta muu kuin armoton grindi päälle ja matkakassaa keräilemään. :-D
patakymppi

Viesti Kirjoittaja patakymppi »

Rantzi kirjoitti:
Sekin tuli päätettyä, että ens kesänä lähdetään kaveriporukalla Vegasiin muutamaks viikoks, ei auta muu kuin armoton grindi päälle ja matkakassaa keräilemään. :-D
Pelaat Rigged pigsissä vain selvin päin ja saman verran uppia joka kerta kuin viimeksi, niin ehtii kertyä Vegasiin jo mukava kassa kesäksi :) Mihin aikaan lopetitte pelit perjantaina?
Rantzi
Viesti:

patakymppi kirjoitti:
Rantzi kirjoitti:
Pelaat Rigged pigsissä vain selvin päin ja saman verran uppia joka kerta kuin viimeksi, niin ehtii kertyä Vegasiin jo mukava kassa kesäksi :) Mihin aikaan lopetitte pelit perjantaina?
Noin kolmeen asti jaksettiin vääntää, kunnes väsymys alko viedä voiton. Joo, ja pitää varmaanki ottaa toi selvänä pelaaminen ihan tavaksi :-D
Rantzi
Viesti:

Grindaten kohti Vegasia

Ihan mukava viikonloppu taas takana. Perjantaina ja lauantaina olin kuokkimassa naapurifoorumin Porissa pidetyssä miitissä ja hyvät cashipelit oli molempina päivinä. Väkee oli tullu eri puolilta Suomea ja hyviä tyyppejä tuli tavattua. Pakkohan sinne oli mennä käymään, ku matkaaki paikalle oli noin 100 metriä. :-D

Oli hienoo nähdä vähän ihmisiä nimimerkkien takaa ja tutustua uusiin pelaajiin oman vakioringin lisäksi. Tuloksellisesti mulle ei jääny oikeestaan mitään käteen, ekana päivänä voitin 3 binii, jokka sitten kuoppasin toisena päivänä.

Väkeä ei ollu ihan niin paljon kuin ennakkoon odotettiin, mutta 2-3 pöytää oli kuitenki käytössä lähes koko ajan. Jatkoa tapahtumalle tulee jossain välissä ja varmasti oon mukana toisteki.
Rantzi
Viesti:

Re: Grindaamalla Vegasiin 2009

Kuukausi vierähtäny edellisestä päivityksestä, joten pitänee laittaa pientä tilannekatsausta. Ihan jo senkin takia, että todistetaan Heron olevan ylipäänsä hengissä. :-D

Alkukuukausi oli ihan hyvää aikaa, pelit suju ja tavoite paluusta NL50:een ens kuun alussa oli ihan hyvässä aikataulussa, mutta viimiset pari viikkoo on ollu täyttä helvettiä. 13 binii tultu alas lyhyessä ajassa ja fiilis on mitä mainioin. Oon pelannu kyseisen ajanjakson vieläpä ihan suht normaalisti, eli en oo alkanu tekeen mitään ihmeempiä muuveja vaan oon vetäny ihan ABC-pokeria.

RB-soppari, minkä sain Carlokselle mahdollistais sen, et nää pikkutasot pitäis pystyä raiskaamaan n. 2 kuukadessa, mut eipä sekään auta tässä tilanteessa. Kuukauden taidan vetää loppuun tällä tasolla ja depoon sen verran lisää ens kuun alussa, et pääsee vetään viiskybästä, ku ei näitä pikkutasoja jaksa Erkkikään vetää, etenkään jos on hervoton ds päällä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Blogit”