NL50-200 short, preflop maksukädet?

Keskustelua pelistrategioista Texas Hold'em No limit peleihin
SevenHigh

NL50-200 short, preflop maksukädet?

Viesti Kirjoittaja SevenHigh » 26 Marras 2007, 16:02

Eli millä käsillä maksatte tai rereissaatte positiosta tai ilman?
Esim. TAG CO reissaa ja oma käsi on napilla AQo.
Entäs pienet parit ja mitä jos on maksaja välissä?

Haazi

Viesti Kirjoittaja Haazi » 26 Marras 2007, 16:18

Meitsi laitto tossa tovi takaperin ketjuntyngän samankaltaisesta aiheesta, josta voit vilasta turinointia. "Tasojen 400-1K NLshort tohtori" :-' Case on jäsentänyt aihetta melko mukavanoloisesti ketjussa muiden ohella.

Tuolta löytyy..

http://www.pokerisivut.com/keskustelual ... php?t=6871

Eli itsekin grindaan atm NL100-200 shorttia. Tänään aamupäivällä muuten ei millään saanu tulosta aikaiseksi NL100:ssa, niin reilun parin binin kuopan jälkeen koin olevani valmis ja balsamoitu NL200:een ottamaan loiventavaa shottia. Täällä minä saarnaan aina jostain vidun rollinhallinnasta ja muista tärkeistä asioista, mutta liha on heikkoa. Pari vajaata stäkkiä sai sitten 200:ssa kyseenalaisen kunnian muovailla päivän tuloksen kivasti päälle. Niin sitä liikuntaakin pitää harrastaa.. siitäkin paasaan täällä ja mies on laiska paska. Noi Cardrunnersin fiideot on voittanut pakkasjuoksun, mutta eihän tällai voi jatkaa..
"the hand was so sick because I was looking at the screen between the fingers when the final cards came. First I thought I had won, but then I realized that I actually lost the hand"

degnic

Viesti Kirjoittaja degnic » 26 Marras 2007, 16:29

Positiosta reissaan aika paljon käsiä, ilman positiota huomattavasti tiukempaa. Riippuu tietenkin vihusta mitä rereissaa/callaa ja mitä ei. Jos esim. CO reissaa first-in niin buttonilta voisin lähteä korottelemaan AT s+, KQ s+, 66+ , riippuen jälleen vähän vihusta. Jos vihu on todella aggressiivinen postflop niin mieluummin maksan preflop kuin lähden 3-bettaamaan. Jos taas vihu on superkyylä (pfr <10, joita niitäkin näkee useita näillä limiteil) niin maksan useasti taskuparit ja suittarit tämän korotukseen ja katson flopin, AJ tyyliset kädet lentää pakkaan.

Taskupareilla olen alkanut harrastamaan sitä että first-in raise mistä tahansa positiosta, raise myös jos on ollut vain 1 limppaaja ennen itseäni (poikkeuksena jos oma positio UTG+1 ja UTG limppaa) jos 2 tai useampi limppaaja edeltäni niin limppaan itsekin.

Aika paljon itse ainakin varioin peliäni preflop, jos en ole 3-betannut pitkään aikaan niin 3bettaan suuremmalla skaalalla ja jos taas olen korotellut preflop monta kertaa peräkkäin niin korotusrange preflop tiukkenee aika paljon seuraavan muutaman käden ajaksi.

Haazi

Viesti Kirjoittaja Haazi » 26 Marras 2007, 16:44

Jo ennenkin esilletuotu linkki Pokerimestarin sivustolle on mielestäni bueno. Degnicin mainitsemat pöydän ja itse pelin dynamiikkaan liittyvät faktorit sitten muovaavat omia käsirangeja. Mielestäni noista PM:n rangeista on hyvä lähtee omaa peliä rakentaamaan ja muovaamaan omaan peliin sopiviksi.

http://www.pokerimestari.com/preflop6max
"the hand was so sick because I was looking at the screen between the fingers when the final cards came. First I thought I had won, but then I realized that I actually lost the hand"

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Texas Hold'em No Limit”