Viesti
Kirjoittaja degnic » 26 Marras 2007, 16:29
Positiosta reissaan aika paljon käsiä, ilman positiota huomattavasti tiukempaa. Riippuu tietenkin vihusta mitä rereissaa/callaa ja mitä ei. Jos esim. CO reissaa first-in niin buttonilta voisin lähteä korottelemaan AT s+, KQ s+, 66+ , riippuen jälleen vähän vihusta. Jos vihu on todella aggressiivinen postflop niin mieluummin maksan preflop kuin lähden 3-bettaamaan. Jos taas vihu on superkyylä (pfr <10, joita niitäkin näkee useita näillä limiteil) niin maksan useasti taskuparit ja suittarit tämän korotukseen ja katson flopin, AJ tyyliset kädet lentää pakkaan.
Taskupareilla olen alkanut harrastamaan sitä että first-in raise mistä tahansa positiosta, raise myös jos on ollut vain 1 limppaaja ennen itseäni (poikkeuksena jos oma positio UTG+1 ja UTG limppaa) jos 2 tai useampi limppaaja edeltäni niin limppaan itsekin.
Aika paljon itse ainakin varioin peliäni preflop, jos en ole 3-betannut pitkään aikaan niin 3bettaan suuremmalla skaalalla ja jos taas olen korotellut preflop monta kertaa peräkkäin niin korotusrange preflop tiukkenee aika paljon seuraavan muutaman käden ajaksi.