<3 LoveisHell <3

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit
hknblue

Re: <3 LoveisHell <3

Viesti Kirjoittaja hknblue »

XP:tä käyttelen. Oon kokeillu tuolla samalla Huper Simple Themelläkin mutta silläkin sama juttu.
LoveisHell

Viesti Kirjoittaja LoveisHell »

Kts. seuraava viesti..
Viimeksi muokannut LoveisHell, 13 Touko 2008, 21:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
We are not here for tomorrow, we're here forever -bigspenda73
hknblue

Viesti Kirjoittaja hknblue »

Laitoin copy pastella kun näytti olevan monikin kohta vähän erilailla mutta ei vieläkään mitään muutosta :no:
Täytyypi varmaan luovuttaa kun ei noista koodin pätkistä ota selkoa...
LoveisHell

Tuolla on vähän lukemista. Sulla on siis AHK-softa asennettu? Lueppa toi ketju jos sieltä löytyisi jotain ja kato myös alempi linkki. Suosittelen vielä tutkimaan scriptia
http://www.pokerimestari.com/apuohjelma ... softa.html
http://www.overcards.com/wiki/moin.cgi/BetPot

Laitoin sen koko scriptin etusivulla olevaan ketjuun. Kopio se sieltä vieltä kokonaan. Äsken katso laitoin vain tärkeimmät kohdat.
Zami80

Viesti Kirjoittaja Zami80 »

LoveisHell kirjoitti: Eli koko juttu on siis hyvin marginaalisesti +EV, jos shovetan. Oikeastaan +-0, kuten Zami sanoi. Huomautuksena vielä että joiduin laskemaan tuota jonkun aikaa että tajusin sen, kun taas pirun Zami päätteli sen varmaan kirjoittaessaan :D
Ei, kyllä joutui ottamaan notepadin ja laskimen auki tuon tilanteen jälkeen. Nopeasti arvioin tilannetta samalla kun katselin ja päädyin että foldaisin, mutta piti tarkistaa nuo EV laskut kyllä jälkikäteen. Eli päädyit samaan tulokseen kun minä, +-0 EV jos oletat että vihuilla ei koskaan ole settiä. Koska setti on periaatteessa mahdollinen niin kallistuu mun mielestä aika selväksi kipiksi, varsinkin kun otetaan vielä huomioon että esim (As) (Ks) tyylinen käsi on myös periaatteessa vihujen rangessa ja potista menee vielä rakeakin lopuksi jos sen sattuisit voittamaan. Muutenkin kun peli on parhaimillaankin vain +-0 EV niin valitsisin yleensä pienemmän varianssin vaihtoehdon.
Stefa kirjoitti:Kannattaa muuten laittaa hudiin att. to steal niin voit verrata sitä pf raiseen. Saat hyvin selvile avaako pelaaja ja miten paljon rangea loppua kohti.
Tämä on hyvä neuvo, itsellä myös tuo ATS aina hudissa, se kertoo hyvin pitkälti miten paljon vihu tajuaa position merkityksen ja miten range aukeaa.
Cash game rules everything around me
LoveisHell

Nyt Ongamella on alkanut menemääb vähän paremmin. On enää aika vähän kuoppaa paikattavana. Lisäksi saan 100$ bonuksen ihan hetken päästä, joten jään plussalle tästä kokeilusta. Saatan jopa pelata bonuksen toisen puolikkaan loppuun (100$, 800 pojoa Towerilla).

Olen pelannut siis 5max NL25 pöydissä. Ja voitte huomata että olen avannut peliäni siellä jonkun verran. Aluksi tämä lievästi LAGimpi tyyli tuotti ongelmia ja hävisin jonkun verran. Nyt tunnen että pystyn pelaamaan solidia peliä enkä tilttaa yhtä herkästi. Yleensä pelaan 6maxia 18/14-statseilla. Pöydät on aika helppo jyrätä, koska avaan hyvin laajalla rangella ja jossain vaiheessa pelaajat alkavat väsyä tähän ja alkavat pelaamaan takaisin. Tässä saatan vaihtaa vaihteita ja alkaa pelaamaan tiukemmin, jolloin minulla on luultavammin käsi seuraavan kerran, kun vihu yrittää jotain.

Myös tilanteita tulee eteen, jossa minulla on 64s ja avaan napilta, jonka BB maksaa. Floppi on K44, johon BB liidaa potillisen. Nämä tilanteet päättyvät usein minun edukseni, jos vihulla on K-kiinni flopissa, koska vihun on vaikea uskoa että minulla olisi käsi.

Mietin myös sitä että tekisin vielä yhden NL25 videon, jos kukaan jaksaa enää katsoa. Videoiden avulla olen oppinut aika paljon omasta pelistäni ja sen virheistä. Kolmannella videolla saadaan saaga loppuun :D

Kuva
Stefa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Stefa »

LoveisHell kirjoitti:Yleensä pelaan 6maxia 18/14-statseilla. Pöydät on aika helppo jyrätä, koska avaan hyvin laajalla rangella ja jossain vaiheessa pelaajat alkavat väsyä tähän ja alkavat pelaamaan takaisin.
Ei millään pahalla mutta itse en antaisi sulle koskaan actionia ilman kättä. 6max aika hiekkapilluiset lukemat eikä tuota 14 rangea voi pitää hyvin laajana : 77+,A8s+,K9s+,QTs+,JTs,ATo+,KJo+,QJo. Tottakai tämä toimii pikkulimiteissä missä porukka menee poikki tp vastustajasta välittämättä mutta jo NL50 voi alkaa olemaan hieman hankalaa ns. vakkareita vastaan.

21/17 alkaa olemaan jo hieman lähempänä oikeaa lukua mutta kyllä 5max voi vieläkin avata enemmän. Kannattaa muuten yrittää tiputtaa tuota tafia aika saatanasti. Pelaat todennäköisesti aika paljon yli tp bottom2 yms. käsiä ja ajat monesti huonommat pois.

Myös tilanteita tulee eteen, jossa minulla on 64s ja avaan napilta, jonka BB maksaa. Floppi on K44, johon BB liidaa potillisen. Nämä tilanteet päättyvät usein minun edukseni, jos vihulla on K-kiinni flopissa, koska vihun on vaikea uskoa että minulla olisi käsi.

Aattelepa ite. Menetkö itse poikki bb:n asemassa? Kuinka usein laitat sen neloselle?
There are no badbeats. There is only too little alcohol in the world - Kenna James.

http://www.pokerista.fi/stefa
LoveisHell

Yleensä pelaan 6maxia 18/14-statseilla. Pöydät on aika helppo jyrätä, koska avaan hyvin laajalla rangella ja jossain vaiheessa pelaajat alkavat väsyä tähän ja alkavat pelaamaan takaisin
Taisin tässä ilmaista itseni hieman epäselvästi. Tarkoitin siis että yleensä pelaan 18/14, mutta nyt kun olen alkanut avaamaan rangeani (Ongame statsit) niin olen alkanut paremmin jyräämään pöytiä ja saamaan paremmin maksuja isommille käsilleni.
Kannattaa muuten yrittää tiputtaa tuota tafia aika saatanasti. Pelaat todennäköisesti aika paljon yli tp bottom2 yms. käsiä ja ajat monesti huonommat pois.
Tähän haluaisin kuulla lisää neuvoja. Olen vasta viime aikoina alkanut tajuamaan että ei aina tarvitse korottaa vihua potista.. Pelaan usein yliaggressiivisesti flopilla ja olen yrittänyt vähentää sitä.
Aattelepa ite. Menetkö itse poikki bb:n asemassa? Kuinka usein laitat sen neloselle?
Ymmärrän pointtisi. Itse tosin varon menemästä katki vain yhdellä parilla.
Zami80

Viesti Kirjoittaja Zami80 »

Mä olen Stefan kanssa aika erimieltä noista statseista, tuolla mikroissa TAG on ylivoimaisesti paras lähestymistapa ja joku 18/14 on erittäin sopiva tyyli jolla tienaa takuulla hyvin noissa peleissä. Lagimpi peli vaatii sen että vihut välillä foldaa, ja tätä ei tapahdu NL25 peleissä tarpeeksi. Tällä tasolla on hyvin vähän hyviä pelaajia jotka osaisi käyttää hyväkseen TAGin tiettyä "NIT-mäisyyttä". Ja tietysti pelityyliä muokataan pöydän dynamiikan ja vihujen tyylien mukaan, mutta averagena tuo 18/14 näyttää mun silmään hyviltä NL25 6-max statseilta. Tarkoitus on kuitenkin voittaa rahaa jotta voi siirtyä seuraavalle tasolle, jossa sitten katsotaan uusiksi mikä on oikea ja voittava tyyli sillä tasolla. Arvioisin että alle NL100 tason on aika turhaa alkaa leikkimään mitään LAGia.
Cash game rules everything around me
Stefa
Viesti:

Zami80 kirjoitti: Arvioisin että alle NL100 tason on aika turhaa alkaa leikkimään mitään LAGia.
Ei tässä nyt mitään 32/27 statseja ollakaan hakemassa vaan ihan perus 25/18 meininkiä.

22+,A7s+,KTs+,QTs+,J9s+,T8s+,97s+,86s+,75s+,64s+,54s,43s,32s,A9o+,KTo+,QTo+,J9o+,T9o Esim. tuolla rangella pääsee 24.9. Tuota on jo hemmetin paljon vaikeampi lukea kuin perus 77+ parit broadwayt jne. Mutta täytyy tunnustaa, että en tiedä miten NL25 tällä hetkellä vedetään mutta muistelisin jo NL50 (hyvien) pelaajien vetävän isommalla rangella. Koitan tässä samalla ajaa lih:a ylemmäs.

http://www.pokertrikz.com/videos/Trik23 ... 0Chart.wmv

Tuossa on mun mielestä hyvä video miten laajentaa rangea loppua kohti.

Agression vähentämiseen mitä siihen nyt sanoisi. http://www.cardschat.com/f11/ring-game- ... ts-104646/ tuossa nyt on jotain NL100 tasolta. http://www.cardschat.com/aggressive-poker.php sekä samalta sivulta muitakin hyviä juttuja. http://forumserver.twoplustwo.com/showt ... hp?t=98125

Mikä mä muutenkaan itseasiassa olen neuvomaan? FL sucker.
There are no badbeats. There is only too little alcohol in the world - Kenna James.

Fickle

Viesti Kirjoittaja Fickle »

Zami80 kirjoitti:
Arvioisin että alle NL100 tason on aika turhaa alkaa leikkimään mitään LAGia.
Ei tässä nyt mitään 32/27 statseja ollakaan hakemassa vaan ihan perus 25/18 meininkiä.

22+,A7s+,KTs+,QTs+,J9s+,T8s+,97s+,86s+,75s+,64s+,54s,43s,32s,A9o+,KTo+,QTo+,J9o+,T9o Esim. tuolla rangella pääsee 24.9. Tuota on jo hemmetin paljon vaikeampi lukea kuin perus 77+ parit broadwayt jne. Mutta täytyy tunnustaa, että en tiedä miten NL25 tällä hetkellä vedetään mutta muistelisin jo NL50 (hyvien) pelaajien vetävän isommalla rangella. Koitan tässä samalla ajaa lih:a ylemmäs.
Eikös se niin ole, että juuri noilla 0.25/.5 ja .5/1$ tasoilla pelit ovat kaikista kyyläisimpiä? Ainakin iPokerilla peli on melkoista kyyläämistä shortissa, jota itse pelailen hieman tuota rangea tiukemmin ja menestystä on tullut ihan kivasti. \:D/
Stefa
Viesti:

Kai se riippuu sitten ihan pelaajasta. Itse olen vetänyt kyyliä vastaan aika laajallakin rangella koska niitä vastaan on helppo pelata. Maksuja ja reissuja kun rupeaa satamaan niin tiedät olevasi perässä. Ipokerin NL100 on kyllä multikyylääjien ja shortstäkkien helvetti. Dealt bonarit juoksee ja kaverit pelaa naulat ja ehkä kongit, jos pääsee avaamaan. FL puolella peli on onneksi melko railaakkaampaa mutta samalla varianssiakin löytyy. Se on muuten todella kaunista kun vedät jollain 28/22 linjalla ja kyylää päättää träpätä maksamalla AA. Osut rattaisiin 68s floppiin 682 ja vihu nit menee iloisesti katki. Ihan sairasta miten paljon siellä slouvataan ja taas meni ihan ohi aiheen. Sori en enää spämmää lih sun blogia.

LoveisHell

Sori en enää spämmää lih sun blogia.
Hyvä vaan että saadaan keskustelua aikaa. Arvostan kovasti parempien pelaajien mielipiteitä, joten olen ollut tyytyväinen kun olen saanut kaikki kovat grindaajat, kuten sinä, Zami ja OHH jne.. postaamaan neuvoja ja keskustelemaan hyvästä pelitavasta. Katson nuo videot heti kun ehdin.

Omasta mielestäni peliä on hyvä avata sopivasti ja ehkä 19/16-statsit voisivat olla mielestäni optimaalisia shortti-NL25 statseja. Liikaa ei kannata alkaa avaamaan, koska vihut tosiaan maksavat aivan liikaa heikolla käsillä. Ja tosiaan kyyliä löytyy joka tasolta ja jos pöytä on tiukka niin pelaan löysästi ja vice versa. Tänään muuten vihu pelasi tuon AA skenaarion ja sain rattaat, jolla stackkasin vihun :D

Mitä tarkoitatte FL:lla? FR on full ring, mutta FL on..?

Tämä oli pakko postata tänne. Tänään innostuin pelaamaan Ongamella aika pitkän session. Pelasin 4-6 pöytää jatkuvasti etsien parhaita pöytiä. Taisin olla sellaisella rushilla, josta Doyle aina puhuu. Pelit tosiaan tuntuivat uskomattoman pehmeitä ja stackkasin yhden kaverin kaksi kertaa :D

Kuva
Aanselmo

Viesti Kirjoittaja Aanselmo »

LoveisHell kirjoitti:
Mitä tarkoitatte FL:lla? FR on full ring, mutta FL on..?
FL = Fixed Limit (tuttavallisemmin sanottuna fixu), pelimuoto jonka äärellä menettää vain elämän ilonsa :lol:
Ei tuu lasta eikä paskaa, kun ottaa e-pillerin ja imodiumin.
Stefa
Viesti:

Aanselmo kirjoitti:FL = Fixed Limit (tuttavallisemmin sanottuna fixu), pelimuoto jonka äärellä menettää vain elämän ilonsa :lol:
Joo mutta rahaa tulee niin paljon ettei ehdi laskemaan. Tai no okei rakeback se on mikä elättää fl suckerin.

23/18 ja heti murskattiin vastustajat. Pieni rangen avaus niin tulee rumaa jälkeä.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Blogit”