Andreas "Skjervoy" Torbergsen: "Bumhunttaajat tuhosivat NLHE:n"

PLO-spesialisti Andreas "Skjervoy" Torbergsen on päivittänyt Cardrunnersin blogiaan ja kertoo pitkästä aikaa kuulumisistaan. Vuosi 2011 sujui norjalaiselta nosebleedeissä edellisvuotta heikommin, mutta hän kertoo olevansa kuitenkin tyytyväinen tuloksiin. Torbergsen kertoo, että hän on erittäin tyytyväinen PLO-pelien nykytilasta ja lähettää terveisensä "bumhunttaajien" suuntaan.

"Olen erittäin vaikuttunut siitä, kuinka paljon PLO-actionia on nykyään tarjolla. Minun pitää kuitenkin sanoa, että bumhunttaajat yrittävät tuhota PLO:ta samalla tavalla kuin he tuhosivat No Limit Hold'emin. Te tiedätte, keitä te olette. Toivon, että ajattelette edes vähän ennen kuin pilaatte kaiken", Torbergsen lataa.

Torbergsen kirjoittaa blogittamiseen ja nettipeleihin liittyvien tavoitteiden lisäksi myös liiketoimintaan liittyvistä tavoitteistaan, johon lukeutuu mm. norjalainen pokeriaiheinen verkkojulkaisu.

Torbergsen kertoo myös, että yksi vuoden 2012 tavoitteista tulee olemaan blogin ahkera päivittäminen ja valokuvien ottaminen. Nämä kaksi asiaa on helppo yhdistää ja Torbergsen liittikin blogimerkintäänsä useita kuvia Intian matkaltaan ja joulunvietosta uudessa kotikaupungissaan Brightonissa.

Tagit:
Uudemmat ja aiemmat uutiset
Kommentit

KommentitKommentit

  1. Eevert, Ti, 10/01/2012 - 12:42

    worddd

  2. tpsjyraa, Ti, 10/01/2012 - 14:27

    ja vielä pesäpallomailalla

  3. dstrd, Ti, 10/01/2012 - 15:04

    tpsjyraa kirjoitti:

    ja vielä pesäpallomailalla



    Repesin holtittomaan nauruun. Kiitos.

  4. setti-esa, Ti, 10/01/2012 - 16:47

    Peini "lukihärö", luin pikaisesti että maahanmuuttajat tuhosivat nlhe:n... Laughing

  5. WhiteWhale, Ti, 10/01/2012 - 17:06

    setti-esa kirjoitti:

    Peini "lukihärö", luin pikaisesti että maahanmuuttajat tuhosivat nlhe:n... Laughing

     

    LOL Tongue out

  6. varvastoo, Ti, 10/01/2012 - 19:52

    Mitäköhän se meinaa. Eiks shortstäkkäys oo toi ison (ja pienemmänkin) PLO:n ongelma? En tajua mitä kritisoitavaa vastustajan valinnassa on. Shorttaus sen sijaan näyttää pilaavan kunnon pokeria pelaavien pelin täysin mitä itse observoinut.

  7. sisuskumi, Ti, 10/01/2012 - 19:53

    varvastoo kirjoitti:

    Mitäköhän se meinaa. Eiks shortstäkkäys oo toi ison (ja pienemmänkin) PLO:n ongelma? En tajua mitä kritisoitavaa vastustajan valinnassa on. Shorttaus sen sijaan näyttää pilaavan kunnon pokeria pelaavien pelin täysin mitä itse observoinut.

    +1

  8. base002, Ti, 10/01/2012 - 19:59

    sisuskumi kirjoitti:

    varvastoo kirjoitti:

    Mitäköhän se meinaa. Eiks shortstäkkäys oo toi ison (ja pienemmänkin) PLO:n ongelma? En tajua mitä kritisoitavaa vastustajan valinnassa on. Shorttaus sen sijaan näyttää pilaavan kunnon pokeria pelaavien pelin täysin mitä itse observoinut.

    +1

     

    Voi sitä pokeria mennä pelaamaan deep pöytiin jos ei halua shorttaajia mukaan.

    Isoimmat shorttajista kitisiöistä on just ne ketkä ei pysty adjustoimaan kunnolla shorttia vastaan. 

  9. kuoru, Ti, 10/01/2012 - 21:15

    Molemmat on syöpä.

  10. 1255539, Ti, 10/01/2012 - 21:57

    Mistäköhän puhuu? Kaksinpelistä? Rinkipeleissä pummaus on aina ollut lähinnä sääntö ja ei sitä reikkitasoilla muuten voi edes pelata. Ton tasoilla sitten kyse lienee siitä pummauksesta myös rinkipeleissä.